Resource Guruの概要

人やその他のリソースをオンラインで素早く簡単にスケジューリングできます。単一の優れたカレンダーで、チームの状況を把握できます。ドラッグ・アンド・ドロップで素早くスケジューリングできます。有給休暇やその他の休暇を管理できます。アベイラビリティ・バーで、キャパシティを管理できます。クラッシュ管理機能で状況を把握しやすくします。ダッシュボード、メール通知、カレンダー同期により、誰もが最新の情報を得ることができます。強力なレポートにより、チームの稼働率をモニタリングできます。ソフトウェアのインストールは必要ありません。1人あたり月$2.50から使用できます。30日間の無料トライアルにご登録ください。

Resource Guruの対象ユーザー

リソース・マネージャーやプロジェクト・マネージャー、プロデューサーなど、プロジェクトのリソースを管理する必要のある人。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Resource Guru
  • 2011年設立

Resource Guru のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他18つ

言語

英語

Resource Guruの料金プラン

最安値プラン:

$3.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Resource Guruには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Resource Guruの有料プランは$3.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Resource Guru
  • 2011年設立

Resource Guru のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他18つ

言語

英語

Resource Guruの動画と画像

Resource Guruソフトウェア - 1
Resource Guruソフトウェア - 2
Resource Guruソフトウェア - 3
Resource Guruソフトウェア - 4
Resource Guruソフトウェア - 5
もう6件表示する
Resource Guruの動画
Resource Guruソフトウェア - 1
Resource Guruソフトウェア - 2
Resource Guruソフトウェア - 3
Resource Guruソフトウェア - 4
Resource Guruソフトウェア - 5

Resource Guruの機能・特徴

  • Absence Management
  • For Creative Agencies
  • オンライン予約
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ管理
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • スキルの追跡
  • スケジューリング
  • セルフサービスポータル
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • ダッシュボード
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バケーション/休暇追跡
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • ミーティング管理
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予算設定、予測
  • 予約管理
  • 事業予測
  • 休暇申請
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 利用レポート
  • 労働力市場予測
  • 可用性管理
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員管理
  • 時間と参加
  • 残業計算
  • 病気休暇追跡
  • 視覚化
  • 請負業者管理
  • 進捗の追跡
  • 顧客管理

Resource Guruの競合SaaS製品

Smartsheetは、作業を計画、管理、自動化、レポートすることができる、オンライン作業実行プラットフォームです。
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
Online spreadsheet making tool that helps in creating, editing & sharing spreadsheets in real-time through any PC, mobile or tablet.
Workamajig is the only project management tool made specifically for creative teams. See why over 3,000 marketing teams use Workamajig.
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday.comの詳細
Saviom’s futuristic resource management software helps to optimize and futureproof the workforce for enhanced business profitability.
Business management solution that helps organizations manage project planning, ensure profit margins, handle HR operations, and more.
イベントや会議の予定、会議室の詳細など、企業が共有可能なカレンダーの作成に役立つスケジューリング・ソリューション。
Microsoft Projectは、手早く簡単なプロジェクトから複雑な取り組みまで、作業を管理できるシンプルかつパワフルなツールです。

Resource Guruのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.3
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
66%
4
31%
3
3%
1
0%
Myroslav
Myroslav
カナダのIntegration Services Manager
認証済みLinkedInユーザー
建設, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Simple and very easy to use resource scheduling\tracking app.

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Resource Guru is a great resource scheduling application for a simple use cases. It does what it promises perfectly. The UI is very friendly and pleasant - make for a great user experience. I used it to track the tasks for my team for almost a year. I would have kept using it but the company mandated a different tracking system and I had to abandon it. I like that Resource Guru'a focus on their product and customer service. I also appreciated the slow introduction of new features. Overall, very pleasant and satisfactory experience with a great application.

良いポイント:

- Ease of use - Very pleasant UI - Flexibility

改善してほしい点:

- Lack of features. The application does the simple scheduling\tracking perfectly though. - Copy\paste of resource tasks was not available at the time

検討した類似製品: Hub PlannerFloat

Resource Guruに切りかえた理由: The balance of features, ease-of-use, UI and the price.

Karla Stephanie
フィリピンのFloor Manager
化粧品, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Good Knowledge Base

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: I have had a good experience with this so far. Compared to the previous software we've used, this is much better and easier especially for a bigger team.

良いポイント:

I like how organized this tool can be. For our account, updates are constant and this tool will help us make sure that the team is updated. You can also engage with your team within the card especially if you have any clarifications or questions.

改善してほしい点:

Knowledge Base Alerts - this part needs improvement. I wish there is a way to notify the team using the knowledge base alerts that would notify them right away instead of checking the "lightning bolt. Changing it to yellow isn't enough. It would be better if there is a sound made to make sure that the team will know that it is a must if you will receive a knowledge alert.

認証済みレビュアー
英国のBusiness analyst
認証済みLinkedInユーザー
小売, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース
ソース:GetApp

Glorified spreadsheet

1.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Causes more problems than it solves. We used to use a spreadsheet, it was much better than this.

良いポイント:

Nothing at all. It has no redeeming qualities.

改善してほしい点:

Allows you to book time without tasks. When asked to change this was told couldn't because some companies want that function, ie it isn't an option as it should be. The drop downs are fiddle and make it easy to select a blank, but doesn't warn you. Can't toggle between scrolling list and typing to search without cl king out of area. You have a set number of hours per day you need to book but it doesn't highlight those that are short- you have to hover to see remaining time but that function doesn't work properly, resulting in multiple clicks to get it to trigger. Colour by project doesn't actually do it, I'm on 6 projects yet only see 2 colours. Can push to calendar but not pull- useless function as meetings are booked in calendar to allow invites, you want guru to pull that data in to autofill. Though it is web based it is impossible to use on a mobile. The popups are always off screen, making it impossible to use - mobile friendly websites have been around for a very long time, lazy to not have it here, particularly as would allow people who are on the road to log their time on he go. Not worth the hassle even if free.

Warwick
英国のICT Project Manager
政府機関, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Easy to use resource scheduling

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: We had major problems with our existing tools being over complicated when we really needed a simple solution. Resource Guru ticked all our boxes and staff found it really simple to use.

良いポイント:

Simple easy to use and great user interface

改善してほしい点:

Some features are global and can't be switched off.

Urs
スイスのTechnical Director
機械・産業工学, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Ressource management with resource guru

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: We have a team with 13 persons, and resource guru helps us to have an overview about our capacity regardign the differents task people have to do.

良いポイント:

flexibilityeasy of usefast overview about capacity

改善してほしい点:

I would like a more powerful project overview on the scheduling page (for example sum of all hours planned for a specific project, wihout going to reports)