Bizimplyの概要

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Bizimplyの対象ユーザー

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Bizimply
  • 2013年設立

Bizimply のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, カナダ

言語

英語

企業情報

  • Bizimply
  • 2013年設立

Bizimply のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, イギリス, カナダ

言語

英語

Bizimplyの動画と画像

Bizimplyソフトウェア - 1
Bizimplyソフトウェア - 2
Bizimplyソフトウェア - 3
Bizimplyソフトウェア - 4
Bizimplyソフトウェア - 5
もう6件表示する
Bizimplyの動画
Bizimplyソフトウェア - 1
Bizimplyソフトウェア - 2
Bizimplyソフトウェア - 3
Bizimplyソフトウェア - 4
Bizimplyソフトウェア - 5

Bizimplyを類似製品と比較する

Bizimply

Bizimply

価格不詳
無料プラン
無料トライアル
(0)
価格不詳
無料プラン
無料トライアル
$2.49/月
無料プラン
無料トライアル
$10.00/年
無料プラン
無料トライアル

Bizimplyの機能・特徴

  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • オンライン・パンチカード
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • サードパーティ統合
  • シフト交換
  • スキルの追跡
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • バケーション/休暇追跡
  • パフォーマンス測定基準
  • パンチカード
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム更新
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 予算設定、予測
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 労働力市場予測
  • 可用性管理
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員管理
  • 時間と参加
  • 時間追跡
  • 残業計算
  • 病気休暇追跡
  • 給与管理

Bizimplyの競合SaaS製品

Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
Smart work management, from complex projects to simple jobs . Plan, Schedule and Complete work using a smooth user interface and apps.
Workforce, Payroll and Talent software to consolidate and automate your people management.
Papershift brings rota planning, leave management, and employee time tracking into the cloud. Get 14 days Free Trial.
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
Roubler allows you to hire, onboard, roster, manage leave requests, process time & attendance and run payroll on one seamless platform.
Deputyを使用することで、社員のスケジュール作成、勤務時間と勤怠の追跡や休暇管理、タイムシートを給与計算へとワンクリック操作でエクスポートすることが可能となり、コンプライアンスを遵守することができます。
A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Combo (ex-Snapshift) is a planning and employee management software designed to facilitate the daily life of your company.
A cloud-based HR Suite made of 11 softwares to cover employee's cycle: attraction, identification, development and engagement.
niikiis is the configurable all-in-one employee experience software for small and medium-sized companies.
7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!

Bizimplyのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.4
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
74%
4
20%
3
5%
2
1%
Darioush
英国のOperations Manager
飲食店, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

What did we do without it

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: Amazing programme and with continuous development it has saved us money and made a mundane part of our Operation that little more easier and interactive

良いポイント:

Bizimply acts as our full HR Management. We can track attendance, holidays, training and forecasts. Its a great all in one programme and very user friendly.

改善してほしい点:

Theres nothing that I least like. I think all the functions are fantastic

Elaine
アイルランドのHR Manager
ホスピタリティ, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Excellent system for managing labour

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

良いポイント:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

改善してほしい点:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

natalie
英国のhead of HR
ホスピタリティ, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Feedback

2.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: part of Bizimply works very well for our teams and the support is good. It is not a fully functional HR/employee records, holiday request system which results in more manual work and errors.

良いポイント:

the scheduling module and time & attendance are easy to use

改善してほしい点:

Bizimply is not a HR function- many floors in the system that are not able to be adjusted

Gary
英国のManaging Director
ホスピタリティ, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Oversight

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: I have found bizimply to be responsive to any queries and their cloud database of support is actually very very good, meaning you can generally get a better understanding of an issue without the need to speak with someone.

良いポイント:

We currently operate 11 sites, Bizimply gives us a oversight of each arm of our business and help to keep a control on labour in particular.

改善してほしい点:

A version for ipad (app) for building rotas out would be excellent . Doing this on a computer is super simple but some of our locations relay solely on iPad.

Bizimplyからの返信

3 か月前

Hi Gary, thank you so much for your review! We are delighted you are enjoying your time with Bizimply. We have noted your suggestions and will relay it back to the product team!

Neil
英国のRegional Manager
ホスピタリティ, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great tool for labour tracking!

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

良いポイント:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

改善してほしい点:

None- so far I have found all functionality to fit our needs