Bizimplyの概要

Bizimply enhances the way shift-oriented operators manage their business, optimising the entire people journey. The All–In-One People Management Solution enables customers to manage their employee scheduling, time and attendance, frontline people management and shift reporting across multiple locations combining all the day-to-day management requirements of these businesses into one easy-to-use cloud based system. Book your free consultation today!

Bizimplyの対象ユーザー

Restaurants, Cafes, Coffee shops, Deli's, stores, bars, clubs, pubs, kiosks, resorts, salons, spas, hotels, guesthouses - anywhere with an hourly workforce that needs to be managed.

Bizimplyの詳細

Bizimply

2013年設立

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Bizimply

2013年設立

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無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル なし

Bizimplyのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション

Bizimplyの機能

  • API
  • SMSメッセージング
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • イベント・スケジューリング
  • オンライン予約
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • クラスのスケジューリング
  • クレジットカード処理
  • グループのスケジューリング
  • サードパーティ統合
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • タスク・スケジューリング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • モバイル・アラート
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リソース・スケジューリング
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 予約管理
  • 出席管理
  • 出席追跡
  • 可用性インジケータ
  • 可用性管理
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員管理
  • 施設スケジューリング
  • 自動スケジューリング
  • 部屋予約
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴

スケジューリングの比較一覧をすべて表示する

  • API
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  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • オンライン・パンチカード
  • オンライン時計
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  • コンプライアンス管理
  • サードパーティ統合
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • バケーション/休暇追跡
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  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
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  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークステーション追跡
  • 事業計画
  • 休暇申請
  • 休暇追跡
  • 出席管理
  • 出席追跡
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  • 支払い請求可能な品目の追跡
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  • バケーション/休暇追跡
  • パフォーマンス管理
  • パフォーマンス評価
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  • パフォーマンス管理
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  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予算設定、予測
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  • 出席追跡
  • 出退勤
  • 労働力市場予測
  • 可変労働力
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  • 従業員時間追跡
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  • 承認プロセス管理
  • 採用管理
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  • 病気休暇追跡
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  • 請負業者管理

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  • シフト交換
  • スケジュール分布
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  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • バケーション/休暇追跡
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  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • リソース管理
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • 事業予測
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  • 休暇追跡
  • 出席管理
  • 出席追跡
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Bizimplyのレビュー

全73件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマー・サービス
4.7
機能
4.3
価格の妥当性
4.3

評価別レビュー数

5
52
4
16
3
5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Elaine H.
アイルランドのHR Manager
ホスピタリティ, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Excellent system for managing labour

5 2 年前

コメント: System is excellent for managing our time & attendance, a very efficient and handy tool that has saved us time and money over the last number of years.

良いポイント:

I like that the software is constantly being developed and that bizimply listen to our wish lists.

改善点:

Nothing that I don't like but I would love more HR features, reporting etc.

Neil H.
英国のRegional Manager
ホスピタリティ, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

Great tool for labour tracking!

5 5 か月前

コメント: From initial conversation through to us now using the service over a year, Bizimply have been great. Responsive, innovative and capable of building a package to suit our needs. Couldn't fault their efforts so far

良いポイント:

Simple, easy installation and set up and very effective labour management tool

改善点:

None- so far I have found all functionality to fit our needs

Jennine J.
英国のDirector
ホスピタリティ, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

You have cancelled my account before my paid date of the 15th Novemeber!!

3 4 週間前 新着

コメント: Very unhappy atm

良いポイント:

Schedule is very visual otherwise the rest of the software is rather dated compared to Breathe

改善点:

Customer service is questionable. Very unhappy that you have deleted my account before the end date of the 15th November 2021.

Orna D.
アイルランドのOffice Manager
食品製造, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

User friendly system - easy time station and additional hr support software

5 4 か月前

コメント: Great customer service and very easy to use system. Training was great and follow ups were very helpful too. System looks good and makes it easier to manage staff hours, confirm that breaks were taken and even allows payroll to be processed remotely from the office as needed.

良いポイント:

The product suits our business well. The time station is very easy to use both for staff and management. Payroll is so much easier to process and we have a lot of additional information logged eg staff breaks which was harder to capture when we were paper based. It is easy to manage and there is always support available when needed.

改善点:

The transfer to our thesaurus payroll system is not flawless so it doesn't save me quite as much time as I had hoped.

Jennifer C.
アイルランドのHuman Resources Generalist
健康、ウェルネス、フィットネス, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

Feedback for HRIS Capabilities

4 5 か月前

コメント: It's great having the roster and scheduling functions in the same place as the employee details and for the HRIS; I completely see the appeal. I understand that the HR side of things is still quite new for Bizimply to be offering, and I'm aware that there's a lot more learning and development happening slowly behind the scenes for continuous improvement down the line. From my perspective however, it's really lacking on the HRIS side of things and I struggle to make it work for me in my role in an efficient, comprehensive way.
I do however want to note that the [SENSITIVE CONTENT] I've dealt with on occasion, has been exceedingly helpful and a pleasure to deal with. Response time is good. The chat function and couple of other calls I've had in past months with Customer Reps have also been good; and they've been honest about where the system is at in terms of HR shortcomings, which I appreicate.

良いポイント:

Our [SENSITIVE CONTENT] & Ops Team like the functionality of the scheduling features within Bizimply, and for that, on a weekly basis, it's fantastic and been a great tool! Accessibility to the team, and ease for management on this piece is critical and working well.

改善点:

The reporting features and employee profile. I came into my role managing HR at the end of 2020, and the decision to migrate from the in-use HR Info System to Bizimply was already well underway (we'd been using Bizimply already for some time, but only and just for the scheduling/roster). I know it's a work in progress, but I'm shocked at how bare bones the employee profile is, and how inflexible certain fields, etc. It's not good enough, frankly, for our HRIS so now I've had to build and am tracking a number of complex Excel spreadsheets to ensure I'm capturing and updating relevant employees pieces. For the reporting, it's just super bare bones. There's no ability to build your own reports; what's available is super basic and again, isn't allowing me as the person managing people for the company, to easily pull reports I would want. So it's more extra work outside of the system.