Heartland Retailの概要

Heartland Retail is a purpose-built cloud POS and retail management system designed for retailers, by retailers. Built with multi-site, multi-channel brands & retailers requirements in mind, the Heartland platform allows them to deliver seamless service to every customer the same way, no matter where or how they choose to shop. Get the powerful retail management functionality powering some of retail's most disruptive brands and empower your team to sell more, profitably.

Heartland Retailの対象ユーザー

Multi-store, multi-channel retailers who need to service every customer the same way, no matter how or where they shop.

Heartland Retailの詳細

Heartland Retail

2009年設立

Heartland Retailの詳細

Heartland Retail

2009年設立

Heartland Retailの動画と画像

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Heartland Retailソフトウェア - 2 - サムネイル
Heartland Retailソフトウェア - 3 - サムネイル

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価格プラン

$79.00/月
$129.00/月
該当なし
$99.00/月

無料プラン

無料プラン なし
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル なし
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Heartland Retailのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Mac(デスクトップ)
  • Windows(デスクトップ)
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Heartland Retailの機能

  • API
  • CRM
  • eコマース管理
  • お取り置き管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • オフライン・アクセス
  • ギフトカード管理
  • クレジットカード処理
  • サードパーティ統合
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • バーコード認識
  • プロモーション管理
  • マルチロケーション
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム更新
  • レストラン向けPOSシステム
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ロイヤリティプログラム
  • 割引管理
  • 取引履歴
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 小売り向けPOSシステム
  • 小売在庫管理
  • 従業員管理
  • 手数料管理
  • 決済処理
  • 注文管理
  • 注文自動化
  • 物品販売税管理
  • 発注管理
  • 経理統合
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 販売注文
  • 返却管理
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 領収書管理
  • 顧客アカウント
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴

POSの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • BOM (部品表)
  • eコマース管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カタログ化、カテゴリ化
  • コラボレーションツール
  • サプライチェーン管理
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • ステータス追跡
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • フィールドのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • ライフサイクル管理
  • リアルタイムデータ
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 事業予測
  • 価格・マージン管理
  • 倉庫管理
  • 原料管理
  • 受注
  • 在庫最適化
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 小売在庫管理
  • 広報管理
  • 注文処理
  • 注文管理
  • 注文追跡
  • 流通管理
  • 生産管理
  • 生産追跡
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理
  • 経理統合
  • 製品管理
  • 計画ツール
  • 請求、インボイス
  • 請求書管理
  • 販売レポート
  • 販売注文
  • 購入、受領
  • 返却管理
  • 電子決済
  • 顧客データベース

アパレルシステムの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • KPIモニタリング
  • Webサイト分析
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドホック・レポート
  • アドホック分析
  • アドボック・クエリ
  • アラート/通知
  • ウィジェット
  • カスタマイズ
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • スケジュール済み/自動レポート
  • スコアカード
  • ダッシュボード作成
  • チャート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • データ・コネクタ
  • データ同期
  • トレンド分析
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • パフォーマンス測定基準
  • パブリック・ダッシュボード
  • ビジュアル分析
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プライベート・ダッシュボード
  • モニタリング
  • モバイル・ダッシュボード
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 事業予測
  • 事業計画
  • 単一ページビュー
  • 検索/フィルター
  • 複数データソース
  • 販売傾向分析
  • 関数、計算

ダッシュボードツールの比較一覧をすべて表示する

  • API
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  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
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  • 価格設定管理
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  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫補充
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  • 小売管理
  • 従業員管理
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  • 注文管理
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  • 発注管理
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  • 製品カタログ
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  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 返却管理
  • 返却追跡
  • 電子決済
  • 電子署名
  • 領収書管理
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴

小売り用POSシステムの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • eコマース管理
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • オフライン・アクセス
  • ギフトカード管理
  • クレジットカード処理
  • サードパーティ統合
  • データ同期
  • バーコード・チケットのスキャニング
  • プロモーション管理
  • マルチロケーション
  • メール・マーケティング
  • メール注文
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・モニタリング
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム更新
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • 事業予測
  • 倉庫管理
  • 割引管理
  • 商品管理
  • 在庫最適化
  • 在庫管理
  • 在庫管理
  • 在庫補充
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 小売り向け
  • 小売在庫管理
  • 従業員管理
  • 手数料管理
  • 注文管理
  • 発注管理
  • 発送管理
  • 経理統合
  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 販売注文
  • 返却管理
  • 電子決済
  • 領収書管理
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴

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Heartland Retailのレビュー

全68件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.4
カスタマー・サービス
4.3
機能
4.2
価格の妥当性
3.9

評価別レビュー数

5
38
4
22
3
3
2
1
1
4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Ashley B.
アメリカのJewelry Production
美術, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Springboard Retail works for Wholesale Companies, too

5 5 年前

コメント: We found Springboard Retail after searching for a program that can manage many elements of a wholesale business all in one program. We started using it Summer of 2014. We are now able to manage our inventory that is in our office and out with sales reps and on consignment. Although there is no "consignment" part to the program, there's a workaround within the system that is fine. Since everything is in the cloud, we have access to this information anywhere and anytime, even on a mobile phone with the app. It is especially helpful at tradeshows. The reporting functions are amazing and show us very valuable information about sales and products and locations of products that we never had before. Each inventory item allows you to add images and customize as you need. You can duplicate items easily and set up frequently ordered items as needed. It does take some practice to learn everything, especially since we use the program from a wholesale view but once you figure everything out, it is very quick to use and invaluable to our company now. The support service always gets back to us right away if we have a question or problem (which isn't very often). My only issue is with our Quickbooks integration. The integration pushes invoices or credits over to Quickbooks from Springboard as journal entries but then you have to re-enter the invoice/credit specifics into Quickbooks in order to actually have the info/details in Quickbooks. Then we run a Quickbooks report to make sure we haven't missed any invoices. It is a bit time consuming and there is room for error if you forget to enter in an invoice or mistype something. Springboard has said they are working on a better way to handle this but we haven't received any details yet. This one issue is small compared to the positives of the software. I would highly recommend it to any business that needs to manage inventory in one or many locations and is looking for a great reporting system.

良いポイント:

Manage inventory, run reports, invoice and credits, manage consignments -- everything is all in one program. It's mobile and in the cloud so we have access anywhere and anytime. Support always responds in a timely manner.

改善点:

Quickbooks integration not the best, but works with a little effort.

Darren S.
のOps Manager
アパレル、ファッション, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

DLM Supply

5 5 年前

コメント: I have been very pleasantly surprised about how well Springboard has worked out for our Men's Clothing boutique in Dallas. My colleague and I did some extensive research in POS systems. We both had a history of working with larger clothing retailers so we were accustomed to robust reporting, advanced order systems, and detailed item management. Springboard has been able to deliver on all fronts. I've also come to appreciate the support system that is built in. There is a message board available to submit requests/questions and the follow through has been pretty good. They have listened to some of our feature requests and I have noticed a couple of them were implemented on the following system update (which they also do frequently). We are currently working on getting our website up and running on Shopify, and the integration is working great in terms of syncing inventory.

良いポイント:

Reporting, reporting, reporting. Reports are entirely customizable and there are several metrics to choose from. I feel like i have been able to replicate several of the reports that I had available to me at the large corporation that i worked at, and that has been very impressive. User friendly interface on the POS. Very easy to teach to new users. Detailed item management capability with unlimited customizable fields. Allows for even more robust reporting. Ipad app works well

改善点:

There were a couple bugs early on when using certain browsers. We now use Google Chrome more often than not and it seems to be working fine. I wish the item management integrated more seemlessly to our Shopify site, but i think this is nitpicking a bit since most of the other POS systems don't even offer any integration. Definitely pricier than the competition, but you get bang for the buck. Web based interface is risky if you have network connectivity issues. We have been lucky thus far, but I could see this as being an issue for others. Wish there was an iPhone app, a little hard to view on the iPhone browser.

Annabella H.
アメリカのCashier and barista
食品、飲料, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

Experience from Both Sides of the Sale Counter

4 先月 新着

コメント: It was easy to learn and I haven’t had too many issues so far.

良いポイント:

I like how clean the interface is and how easy it is to use overall. As an employee using it, I have heard it isn’t bad in the lineup of possible POS systems to use.

改善点:

Though I like the clean interface, the design is really outdated and could do better with integration of images for items. I don’t think the search engine for finding an item is great, but that could also be the manager at my job entering odd names for things? It’s like it won’t search unless you spell things exactly correctly including dashes, spaces, etc.

Shannon R.
アメリカのOwner
小売, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

A Constant Problem!! Terrible POS SYSTEM with NO SUPPORT

1 2 か月前 新着

コメント: Terrible! I have been having continual issues with being able to take credit card payments without the entire system crashing and I've been working with their tech support for over a month now on this issue with NO RESOLUTION. They can't fix it or won't fix it and I am left having to uninstall and reinstall my credit card terminals multiple times a day in order to keep ringing sales. As soon as Q4 is over I will be shopping for a new system. This company is terrible.

良いポイント:

When I first subscribed in 2017 it was Springboard and the user interface for my sales associates was much simpler than other programs. Easy to learn, easy to use and the sales transaction level. BUT, it never works so the ease of use is irrelevant because my associates are constantly fixing technical issues and communication errors that Heartland will not fix.

改善点:

The integration with quickbooks is terrible! It will only integrate to QBO and even then, it has taken me 4 years to work out all of the integrations issues. My accountant hates Heartland because it is not sophisticated enough on the back end to track the inventory costs, fees, taxes, to maintain proper accounts. Clearly the designers never worked in the operations or accounts payable parts of retail.

Katie S.
アメリカのOwner
アパレル、ファッション
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Incredible System

5 6 年前

良いポイント:

We moved over from RICS because it was an older slower moving system. Springboard's reporting function is dynamic - it works as fast as my brain works. In the past, I would run a report on performance and invariably another question would come up while I was reviewing that report - In RICS I would have to go back and rerun another report (5 mins) - with Springboard I can slice the data any way I want in a matter of seconds. I also have been consistently impressed by the support team - any time I have a question, the team is available to answer my questions - and always with a friendly and helpful attitude. ALWAYS. I know their names, they know who I am, it just feels really comforting to know I have a support team who seems to care about my business as much as I do. If they don't have the answer I am looking for, they are always quick to provide a suggestion for a workaround AND add my need to a list of projects they have going forward. I have seen almost every single one of my suggestions turn into a feature on Springboard. I also really like that I can open up another register (Station) as my business dictates - I am not locked into paying for features that I only use seasonally.

改善点:

There are not many bad things I can say about Springboard. Every complaint I have has been addressed - occasionally I will request a feature or a metric (Inventory Turn!) that is not available now - and for the most part I have seen them implemented. There are several features concerning Open to Buy that I would like to see going forward. Also, Springboard only integrates with one Credit Card Processor, and although they were able to give me a very low rate, it's not great to be locked into one option. Also there have been a few outages in service (very few but still a scary situation)