Freshservice

Freshserviceの概要

Freshservice is an intelligent, right-sized ITSM solution that delivers exceptional employee experiences with an intuitive, scalable, no-code solution. With its state-of-the-art AI and ML capabilities, Freshservice helps organizations ease an IT agents workload and improve their productivity by automating mundane tasks. In addition to its AI capabilities, Freshservice is flexible and scalable enough to be used by both: companies relying on legacy systems and modern enterprises.

Freshserviceの対象ユーザー

Freshservice's customers include MSP's, financial organizations, educational institutions and several government organizations.

Freshserviceの詳細

Freshworks

2011年設立

Freshserviceの動画と画像

Freshserviceの動画
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Freshserviceソフトウェア - 1 - サムネイル
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Freshserviceの詳細

Freshworks

2011年設立

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価格プラン

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$5,500.00/1回限り

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無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン なし

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル なし

Freshserviceのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • FAQ/フォーラム
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース
  • Android(モバイル)
  • iPhone(モバイル)
  • iPad(モバイル)

トレーニング

  • 対面
  • オンラインライブ配信
  • ウェビナー
  • ドキュメンテーション
  • 動画

Freshserviceの機能

  • API
  • Active Directory統合
  • IT資産管理
  • IT資産追跡
  • SSLセキュリティ
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • インシデント管理
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  • コラボレーションツール
  • コンプライアンス管理
  • サポートチケット管理
  • サポートチケット追跡
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  • サービス水準合意 (SLA) 管理
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  • デバイス自動検出
  • データのインポート/エクスポート
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  • 関係マッピング
  • 顧客ポータル

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  • IT資産追跡
  • SSLセキュリティ
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
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  • サポートチケット追跡
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  • サービスカタログ
  • サービス報告
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
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  • タスク管理
  • ダッシュボード作成
  • チケット管理
  • テンプレートのカスタマイズ
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  • フォームのカスタマイズ
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  • メール管理
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  • リアルタイム通知
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  • 在庫管理
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  • 監査管理
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  • 設定可能ワークフロー
  • 資産ライフサイクル管理
  • 顧客ポータル

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  • アクティビティの追跡
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  • サポートチケット管理
  • サポートチケット追跡
  • サードパーティ統合
  • サービスカタログ
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • セルフサービスポータル
  • タスク管理
  • ダッシュボード作成
  • チャット、メッセージング
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジベース管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • ヘルプデスク管理
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メール管理
  • モニタリング
  • リリース管理
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • ワークフロー管理
  • 優先順位付け
  • 可用性管理
  • 問題管理
  • 在庫管理
  • 変更管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 役割ベース許可
  • 承認プロセス管理
  • 監査管理
  • 設定の管理
  • 設定可能ワークフロー
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡
  • 顧客ポータル

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  • アジャイルをサポート
  • カレンダー管理
  • ガントチャート、タイムラインビュー
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  • コラボレーションツール
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  • スクラムをサポート
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  • 進捗状況パーセンテージ

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  • ファイル転送
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  • リアルタイム・チャット
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Freshserviceのレビュー

全423件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.6
カスタマー・サービス
4.6
機能
4.3
価格の妥当性
4.5

評価別レビュー数

5
261
4
136
3
18
2
7
1
1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Erick V.
Erick V.
Client Technologies Manager in アメリカ
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 1,001-5,000の従業員数
Used the Software for: 1年以上
投稿者のソース

Probably the best tool for Help Desk Management

5 5 か月前

Comments: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

Pros:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

Cons:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Tom L.
IT Support & Operations Manager in アメリカ
教育管理, 1,001-5,000の従業員数
Used the Software for: 2年以上
投稿者のソース

Freshservice Review

5 5 か月前

Comments: I've really enjoyed having Frehservice in our organization. It has made my job as a manager much easier in that I can easily review team performance, post announcements for the organization, and identify trends in issues or requests.

Pros:

Freshservice has been a game-changer for our organization. The service catalog and user-friendly interface has allowed our employees to improve their productivity over the past 2+ years we have had the system implemented. The customizable forms and workflow has allowed our IT department to streamline processes and improve efficiency.

Cons:

I wish the reporting capabilities were more customizable. There have been a few situations where I reached out to Frehservice for support on reports I needed but found the reports were not possible. The freshservice support team told me my reporting needs would be added to the list of potential "future enhancements'.

Ahmed M.
IT Service Level Manager in エジプト
情報技術、情報サービス, 10,000+の従業員数
Used the Software for: 2年以上
投稿者のソース

IT Service Level Manager

4 2 か月前 New

Comments: It is very good for our business we depend on it for reporting and analysis and we take alot of decisions from these reports

Pros:

Incident management, Request fillflument ,change management, tracking inventory knowledge base

Cons:

Features easy to use but may be need to more clearly for users

認証済みレビュアー
Head of Application Services (System Administrator & Controlling Function) in スイス
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 201-500の従業員数
Used the Software for: 6~12か月
投稿者のソース
ソース:GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2 4 年前

Pros:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

Cons:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Baldeep B.
IT Engineer in 英国
コンピュータ・ネットワーク, 2-10の従業員数
Used the Software for: 2年以上
投稿者のソース

Simple product without a complex helpdesk solution.

5 3 か月前

Comments: Used for 5 years. Don't plan to leave. Has improved over the last year with keyboard shortcuts.

Pros:

Office many services Simple ticket number Nice way to email and CC email

Cons:

Would be good to email a secondary person without emailing the original ticket contact. Otherwise they get more emails than required. Otherwise using a workaround of forward emails to get around this. Allow some contacts to having options of what emails they want to receive. Sometimes customers use the portal and don't want ticket emails. System notification emails need an option to switch email to agent. Small bug that is still outstanding. Unable to set up companies in BULK. You can do this with contacts though.