Freshserviceの概要

Freshserviceは、インテリジェントで適切な規模のITSMソリューションです。直感的に操作できるスケーラブルなノーコード・ソリューションで、優れた従業員エクスペリエンスを実現することができます。最先端のAIと機械学習機能を備えたFreshserviceでは、ありきたりのタスクを自動化することで、ITエージェントのワークロードを軽減し、生産性を向上させることができます。AI機能に加えて、Freshserviceはレガシー・システムを使用している企業と、最新のシステムを使用している企業のどちらが利用するにも十分な柔軟性と拡張性を備えています。

Freshserviceの対象ユーザー

MSP、金融機関、教育機関、複数の政府機関などがFreshserviceを利用しています。

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

提供会社

  • Freshworks
  • 所在地:San Mateo (アメリカ)
  • 2011年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイスランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他39つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語 他5つ

Freshserviceの料金プラン

最安値プラン:

$19.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Freshserviceには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Freshserviceの有料プランは$19.00/月から利用できます。

提供会社

  • Freshworks
  • 所在地:San Mateo (アメリカ)
  • 2011年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイスランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イスラエル 他39つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, ドイツ語 他5つ

Freshserviceの動画と画像

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Freshservice

$19.00/月
無料プラン
無料トライアル
$19.00/月
無料プラン
無料トライアル
該当なし
無料プラン
無料トライアル
$19.00/月
無料プラン
無料トライアル

Freshserviceの特徴

  • CMDB
  • ITプロジェクト管理向け
  • IT資産管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/エスカレーション
  • アラート/通知
  • インシデント・レポート
  • インシデント管理
  • ウィジェット
  • カタログ化、カテゴリ化
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • サービスカタログ
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ステータス追跡
  • セルフサービスポータル
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • デバイス自動検出
  • ドキュメント管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ナレッジ管理
  • バックアップ、修復
  • バーコード処理、RFID
  • パフォーマンス測定基準
  • フィードバック管理
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ヘルプデスク管理
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • ライセンス管理
  • ライブチャット
  • リアルタイム・モニタリング
  • リソース管理
  • リモートでのモニタリングと管理
  • リリース管理
  • ルーティング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 優先順位付け
  • 割り当て管理
  • 原価追跡
  • 問題管理
  • 問題追跡
  • 在庫管理
  • 変更管理
  • 多言語
  • 契約ライフサイクル管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 契約書草案作成
  • 是正措置・予防措置 (CAPA)
  • 検索/フィルター
  • 災害復興
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 設定の管理
  • 課題監査
  • 課題管理
  • 調査管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産追跡
  • 進捗状況の追跡
  • 関係マッピング
  • 電子署名
  • 顧客クレーム追跡

Freshserviceの類似SaaS製品一覧

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Freshserviceのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5 (436)
使いやすさ
4.5 (436)
カスタマーサービス
4.6 (436)
機能
4.3 (436)
価格の妥当性
4.5 (436)

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Erick V.
Erick V.
アメリカのClient Technologies Manager
認証済みLinkedInユーザー
自動車, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Probably the best tool for Help Desk Management

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: This is probably the best I used for ticketing. The support is really good, the only bad thing is that you have to contact mostly via chat.

良いポイント:

The features it provides are really good. The ticketing flow is easy to follow, we can handle our Service Catalog, integrate with Active Directory, manage Asset Inventory and now we started using the Project management tool.

改善してほしい点:

The configuration (Initial Setup) is kind of complex. Design the flows is friendly, but complex if you have many rules, but the good thing is that support guides all the way during this process.

Sarah H.
Sarah H.
アメリカのSystem Administrator
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

You can do a lot of great things with Freshservice

4.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Complete platform for IT service management and reporting on client needs. It gives me the ability to develop material that can be provided as assistance to customers, as well as report back internally to the team and to top board management.

良いポイント:

I appreciate that it is not only affordable, but also demonstrates a lot of value due to the fact that it comes with a lot of features considering how much it costs. FreshService is capable of competing with ServiceNow in terms of IT service management, and I am accustomed to utilizing ServiceNow.

改善してほしい点:

The constraints placed on portal design, in addition to the requirement of having HTML coding skills. I have not been able to determine whether or not it is possible for us to have parent portal sites that include kid pages, and the process of developing these pages will require experience in coding.

認証済みレビュアー
スイスのHead of Application Services (System Administrator & Controlling Function)
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース
ソース:GetApp

No bang for the buck, an overpriced form submission tool that disappoints in reporting and integration

2.0 5 年前

良いポイント:

Friendly user interface. Copy screenshots directly into the form (although there's a bug for the last 3 months that screenshots are displayed double in edit mode.) Plenty of fields to configure for more complex workflows.

改善してほしい点:

Default categories and labels with awkward naming (synonymous use of "Tickets" and "Incidents" for "Issues", "Change" for "Change Request", "Problem" for "Bugs") No possibility to convert issues to change requests. Agent needs to recreate the entire case in the back resulting in significant adminstrative overhead. Reporting is practically inexistent. REST API not covering many functions and object attributes. (You cannot substitute reporting externally.) HTML editor limited and bugged. (CSS code in support articles not supported, Bootstrap not supported, code gets changed or reformatted upon saving articles) No access to the file and image repository. Frankly, with every new cosmetic change and "functionality no can do" message from the Team, I am growing more and more wary of this application. At this point, I am thinking of it as an overpriced form tool with practically no reporting, a gimped Knowledge Management base, and an asset list functionality that quickly drains your wallet. I am spending significant time rewriting issues as change requests in order to subsequently manually attach them to the original issue ticket and explain to the user why I would want to close his ticket after all. Writing knowledge articles is best done in a separate HTML editor. The Text Editor lacks basic functionality, removes formatting and images in unpredictable ways with undoing, and stores images and files in a central repository you have no access to. You might as well do that with a forms tool readily available on the internet.

Renan S.
ブラジルのTSM
情報技術、情報サービス, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

A review about fresh service

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: A solid product with excellent qualities that can help transform how teams work

良いポイント:

Good tool for team collaboration. It is possible to configure workflows for each of them, projects, queues, etc. It is possible to greatly customize the fields and apply them to workflows, meeting specific needs.

改善してほしい点:

Graphing is a bit confusing, and you need to buy higher planes to use the best tools.

Tom L.
アメリカのIT Support & Operations Manager
教育管理, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Freshservice Review

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: I've really enjoyed having Frehservice in our organization. It has made my job as a manager much easier in that I can easily review team performance, post announcements for the organization, and identify trends in issues or requests.

良いポイント:

Freshservice has been a game-changer for our organization. The service catalog and user-friendly interface has allowed our employees to improve their productivity over the past 2+ years we have had the system implemented. The customizable forms and workflow has allowed our IT department to streamline processes and improve efficiency.

改善してほしい点:

I wish the reporting capabilities were more customizable. There have been a few situations where I reached out to Frehservice for support on reports I needed but found the reports were not possible. The freshservice support team told me my reporting needs would be added to the list of potential "future enhancements'.