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Brevoとは?

Sendinblueのオールインワン・マーケティング・プラットフォームを使用すると、より優れたメールを送信することができます。企業はスマートなキャンペーンを実施して、強力な顧客関係を構築できるようになります。ドラッグ・アンド・ドロップ・エディタと40以上のメールテンプレートを使用して、美しいメールをデザインすることができます。A/Bテスト、高度なセグメンテーション、自動化ツールを使用してキャンペーンを実施することができます。Sendinblueは、世界中で30万人以上のアクティブユーザーから信頼されています。まずは無料で試して、Sendinblueでできることを確認してください。

Brevoの対象ユーザー

世界中で175,000社以上の成長企業に、メール・マーケティングやマーケティング・オートメーションのクラウド・ベースのツールを提供しています。

Brevoソフトウェア - 1
Brevoソフトウェア - 2
Brevoソフトウェア - 3
Brevoソフトウェア - 4

Brevoをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Brevo

Brevo

4.6 (2,296)
$18.00
無料バージョン
無料トライアル
95
43
4.5 (2,296)
4.5 (2,296)
4.5 (2,296)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$9.00
無料バージョン
無料トライアル
47
6
4.5 (193)
4.7 (193)
4.7 (193)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Brevoの他のおすすめ代替製品

Moosend
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
モバイル最適化
Benchmark Email
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
モバイル最適化
Marketo Engage
高評価の機能
キャンペーン・スケジューリング
コンテンツ配信
メールキャンペーン管理
MailerLite
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
モバイル最適化
Microsoft Outlook
高評価の機能
メールのモニタリング
受信箱管理
達成、リテンション
Sender
高評価の機能
テンプレート管理
メールキャンペーン管理
連絡先管理
MailUp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
モバイル最適化
配達追跡
Netcore Email API
高評価の機能
メールのモニタリング
Zoho Mail
高評価の機能
スパム・ブロッカー
メールのモニタリング
受信箱管理

Brevoの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.5
機能
4.4
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Phil
Co-Director
認証済みLinkedInユーザー
メディア制作, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Perfect for Small-to-Midsize Newsletter distribution

5.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Jakaria
Jakaria
バングラデシュのCo Founder
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Brevo is my company's best marketing automation component.

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: My marketing journey started with Bravo. I have found success in email marketing with almost no problems. I like Bravo a lot.

良いポイント:

Bravo's user friendly interface is my favorite. I probably switched to Bravo from another platform for this reason alone.

改善してほしい点:

I faced problem several time which verifying domain with my GetPhon's company account. I didn't like this problem.

Hannah
英国のDesign and Projects Marketing Manager
ホスピタリティ, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

An excellent alternative to larger brands

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: We made the switch to Brevo from a well-known large e-marketing platform and we found the ease of use better, the design capabilities better and the quality of customer service better, it was also 1/10th of the price and allowed us to expand our contacts further than the bounds of our previous subscription. Despite it having some way to go in extra features, it is a good starting platform and the customer service team are excellent and efficient.

良いポイント:

Value for money is excellent, the customer support is great and it is really easy to create excellent-looking campaigns, the templates are nice and there is room for lots of customisation.

改善してほしい点:

I wish they had more functions to separate mailing lists, with the ability to create different brand libraries and have them assigned to certain lists. I run multiple campaigns with different brands and having to re-do the brand library every time is frustrating.

Yash
インドのMarketing Head
イベント企画運営, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Better services but still a long way to go

3.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: It is good, as mentioned earlier we are also learning everyday just like Brevo. There's a room of improvement where you guys can actually look thru and get it sorted. But with new features like Whatsapp, Text and email related add-ons are also tremendous for a beginner/advance user to use it

良いポイント:

the interface is quite easy to understand, all the functions work smoothly! API control is also better than most of the Service providing companies

改善してほしい点:

The support team of INDIA specifically Noida Branch is very bad. They are actually least concerned about the customer experience. Also, the help articles of Brevo are not easy to understand. Most of the articles are very difficult to understand in spite of having help video which is irrelevant. Secondly, when you suspend any service to send an email to the customer stating that your services are closed and hence YOU HAVE TO REBUY THE SERVICES - which we usually don't get to see in the email. Third, make the user experience slightly smoother to use. Fourth, GDPR or Brevo Policy is based on EU which is usually different from Asian Countries so make some exceptions in terms of Mail sending.

Alan
ポルトガルのProgramme Supervisor ITC
非営利団体運営, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Mailing for memberships

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall we have a fantastic experience with Brevo and will continue to use it for the foreseeable future.

良いポイント:

The ease of use and setting up of the system. It works well with our membership database by being easily updatable via an excel export/import function. It is highly configurable for setting up lists and filters allow us to tailor make our content for our subscribers. The price is also good in comparison with other platforms.

改善してほしい点:

If a contact changes their data within the brevo system we do not receive a report to show what has changed which would allow us to update our main database.

Christopher
ドイツのMarketing
小売, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

検討した類似製品:

Perfect email marketing software for medium-sized company with design in focus

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: We switched from Campaign Monitor to Brevo and are more than happy with this step. I took less than a week to set everything up and even without long training the team was able to send their first campaign. Thank you!

良いポイント:

I like the ease of use so that we can concentrate on design. Every technical aspect as delivery and spam prevention is managed by Brevo in the background and we can just use the software. Moreover I really like the backend-layout – by no means outdated. Thank you for developing the free shopware plugin. As a medium-sized company we rely on well integrated solutions and do not have a big budget for individual programming.

改善してほしい点:

EU privacy laws are complex and difficult to understand. As Brevo was founded in Europe, France I wish there would be a little more support/training or even software/cookie-solutions in this direction.