Pipedriveの概要

Pipedriveは、あらゆる規模のチームに愛用されている営業用の顧客関係管理ツールです。このCRMは、179カ国の95,000以上の顧客が有料プランで利用しており、使いやすさを何よりも優先したシンプルでも強力なデザインが販売チームにとっての魅力です。Pipedriveを使用すれば、業務上の抜け漏れがなくなります。アジャイルで強力でCRMを使用すれば、文書管理に費やす時間を減らし、営業活動の時間を増やすことができます。

Pipedriveの対象ユーザー

シンプルでありながら強力な販売業務管理ツールを探している販売チームに適しています。

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Pipedriveをご存知でしょうか?
別の人気製品との比較

Pipedrive

4.5 (2,706)
Pipedrive
$15.00
無料のバージョン
無料のトライアル
161
80
4.6 (2,706)
4.4 (2,706)
4.4 (2,706)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料のバージョン
無料のトライアル
105
231
4.3 (5,451)
4.2 (5,451)
4.4 (5,451)

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高評価の機能
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高評価の機能
リード管理
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連絡先管理
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営業パイプライン管理
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高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
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高評価の機能
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コミュニケーション管理
フィールドのカスタマイズ
Microsoft Excel
高評価の機能
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コラボレーションツール
データのインポート/エクスポート
Keap
高評価の機能
マーケティングの自動化
レポート/分析
連絡先管理
Zoho Desk
高評価の機能
アクセス制御・許可
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット

Pipedriveのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Gregg
Gregg
President/CEO
認証済みLinkedInユーザー
建設, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great Web Based CRM

4.0 2 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
認証済みレビュアー
日本の会社員
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

コスパが最も良い

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: 組織内の情報統制やパイプライン管理を非常にスムーズにしてくれています。

良いポイント:

利用可能な機能群に対するコストが安価なのでコスパが良いと感じます。

改善してほしい点:

現状で見当たっていないのが本音ですが、しいていえば企業登録などをする際の画面デザインが気になります。モーダルで立ち上がるのですが、もっと幅があっても良いと思いました。

Keith
Keith
アメリカのProject Manager
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

“Intelligent CRM for Your Sales Team”

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Pipedrive is a sales-oriented customer relationship management solution that help you store massive lead information. With over 100,000 companies using Pipedrive daily, sales managers are allured by the visual design and robust interface. When using Pipedrive, everything is in one platform, allowing your marketing team to spend most of their day creating relationships and building sale pipelines.

良いポイント:

Pipedrive is really great at managing contacts. They have an email software with templates that is very useful for me.

改善してほしい点:

They could have better customer support. I sent them a message regarding their search bar and they didn’t address the issue correctly.

Mansur
Mansur
トルコのProduct Manager
認証済みLinkedInユーザー
事務用品、事務機器, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Pipedrive: A Comprehensive Tool for Managing Customer Relationships, Tracking Sales, and Organizing

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, it is a great tool for businesses of any size that need to manage customer relationships, track sales, and organize marketing campaigns.

良いポイント:

It offers a lot of features that can be used to help manage customer relationships, track sales, and organize marketing campaigns. It is a great tool for managing customer relationships because it allows you to keep track of all customer information and interactions in one place. It also allows you to set up automated tasks, follow-ups and reminders, as well as track all sales activities. Additionally, it offers a variety of analytics and reporting tools to help you gain insights into your sales process.

改善してほしい点:

It is not very user-friendly, especially for those who are new to the software. Also, it is quite expensive and updates can be slow. However, if you are willing to invest in the software, it can be beneficial for managing customer relationships, tracking sales, and organizing marketing campaigns.

Zeynel
カナダのSocial Media Manager
メディア制作, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

A Powerful Tool for Organizing and Prioritizing Sales

2.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: All in all, I have found Pipedrive to be an incredibly useful tool for managing and tracking my sales pipeline. The features are comprehensive and the customization options allow you to tailor the platform to your own needs. The cost can be a bit prohibitive, but if you are looking for a powerful sales tool, Pipedrive is definitely worth considering.

良いポイント:

Pipedrive has been an incredibly helpful tool for helping me to organize and prioritize my sales. It has a really intuitive design that makes it easy to use and the customizable options allow you to tailor the platform to your own specific needs. The analytics and reporting features are also very comprehensive and provide valuable insights into our sales pipeline.

改善してほしい点:

One downside to using Pipedrive is that the cost can be quite steep, especially if you want to unlock all the features. Additionally, there are some issues with the user interface that can be confusing at times.

認証済みレビュアー
インドのIT and Digital Marketting Head
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Maximizing Productivity with Pipedrive

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: I've been using Pipedrive as a CRM for my small business for the past year, and I'm really happy with the results. It's simple for me to track and manage my sales pipeline because to the platform's user-friendly and straightforward design.The ability to customise Pipedrive is one of the features I value the most. I may modify the platform to meet the particular requirements of my company, including by adding custom fields and making unique views and reports.Additionally, the seamless connectivity with other programmes, such Google Calendar and email platforms, has streamlined my routine.Overall, Pipedrive is a fantastic option for anyone searching for a dependable CRM solution for their company. I have seen a good effect on my bottom line as a result of it helping me to keep organised and on top of my sales targets.

良いポイント:

1. Interface that is simple and easy to use: Pipedrive features an intuitive interface that is user-friendly and makes it simple for users to get started and quickly master using the platform.2. Customizable: Pipedrive users can add custom fields, design unique views, and create bespoke reports to match the particular requirements of their businesses.3. Integration with other tools: Pipedrive has a number of other tool integrations, including with Google Calendar and email systems, which helps to improve workflow and productivity.4. Task and activity management: Users can stay organised and on top of their activities with the help of Pipedrive's powerful task and activity management tools, which include the option to set deadlines and reminders.5. Sales forecasting: Users may predict future sales and make wise business decisions using Pipedrive's sales forecasting features.

改善してほしい点:

Pricing: Compared to other CRM products on the market, some users may find Pipedrive's pricing to be on the expensive side.Limited integrations: Pipedrive does integrate with a number of tools, but there aren't as many as there are with other CRMs.Lack of some features: Some customers might discover that Pipedrive is deficient in some functionality, such as sophisticated project management or customer support facilities.Pipedrive has limited customization choices, so while it does offer some, some users may not find them to be very accommodating.Complexity: A small learning curve may be necessary for some users to properly utilise all of the platform's features.