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Pipedriveとは?

Pipedriveは、あらゆる規模のチームに愛用されている営業用の顧客関係管理ツールです。このCRMは、179カ国の95,000以上の顧客が有料プランで利用しており、使いやすさを何よりも優先したシンプルでも強力なデザインが販売チームにとっての魅力です。Pipedriveを使用すれば、業務上の抜け漏れがなくなります。アジャイルで強力でCRMを使用すれば、文書管理に費やす時間を減らし、営業活動の時間を増やすことができます。

Pipedriveの対象ユーザー

シンプルでありながら強力な販売業務管理ツールを探している販売チームに適しています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Pipedrive
  • 所在地:London (英国)
  • 2010年設立

Pipedrive のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他119つ

言語

イタリア語, ウクライナ語, オランダ語, スペイン語, チェコ語 他11つ

Pipedriveの料金プラン

最安値プラン:

$24.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Pipedriveには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Pipedriveの有料プランは$24.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Pipedrive
  • 所在地:London (英国)
  • 2010年設立

Pipedrive のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他119つ

言語

イタリア語, ウクライナ語, オランダ語, スペイン語, チェコ語 他11つ

Pipedriveの動画と画像

Pipedriveソフトウェア - 1
Pipedriveソフトウェア - 2
Pipedriveソフトウェア - 3
Pipedriveソフトウェア - 4
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Pipedriveの動画
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Pipedriveの機能や特徴

  • AI/機械学習
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドレス帳共有
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • アンケート/投票管理
  • インタラクション追跡
  • オフライン・フォーム
  • オポチュニティ管理
  • オンライン・フォーム
  • オートレスポンダー
  • カスタマー・サポート
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コミュニケーション管理
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コードフリー開発
  • サイト滞在時間追跡
  • サードパーティとの連携
  • サードパーティ統合
  • ジオターゲティング
  • スケジューリング
  • セグメンテーション
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チャットボット
  • テキスト分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドナー管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • バッチ処理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パーソナライゼーション
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リマインダー
  • リード・エンゲージメント
  • リード・キャプチャ
  • リード分布
  • リード区分
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • リード通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 事業予測
  • 保険業界向け
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 土地管理
  • 多言語
  • 契約・ライセンス管理
  • 患者とのコミュニケーション
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 構成済みボット
  • 登録者管理
  • 目標設定/追跡
  • 紹介追跡
  • 自動応答
  • 自然言語処理
  • 見積もり、概算
  • 見込み客探索
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 転送/ルーティング
  • 通話リスト管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客・資産マッチング
  • 顧客履歴
  • 顧客追跡

Pipedriveの競合SaaS製品

Asana なら、チームのあらゆる仕事を驚くほど簡単に整理して管理できます。Asana が Capterra で高評価を受けている理由をチェックしましょう。 Asanaの製品詳細
楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。
Agile CRMは、中小企業がFortune 500企業のように販売やマーケティングができるように設計された、販売、マーケティング、サービスの完全なスイートです。
monday.com は、強力な CRM ソフトウェアで、高度で安全な環境で顧客データを管理し、顧客関係管理に理想的です。 monday.comの製品詳細
ActiveCampaignのCRMは、見込み客の自動優先順位付け、タスク作成、連絡先管理を組み合わせることで、より少ない時間で売上を増加させることができます。
Bitrix24は、世界中で800万社以上が利用する急成長中の無料オンラインCRMソフトウェアです。メールマーケティング、見積書、請求書の作成も。
Sales Hubは、メールの追跡、見込み顧客データベースの検索、プレゼンテーションの共有、通話の録音とログ機能を備えた自動ダイヤラーを提供します。
Sales Cloud 360を導入して、成長を促進させましょう。業界トップレベルのCRMプラットフォームで担当者の生産性を向上させる、非常に優れたセールスソリューションです。
monday sales CRM で、営業プロセスのあらゆる側面と顧客データを簡単に一元管理しましょう。 monday CRMの製品詳細

Pipedriveの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Gregg
Gregg
President
認証済みLinkedInユーザー
建設, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great Web Based CRM

4.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

コスパが最も良い

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: 組織内の情報統制やパイプライン管理を非常にスムーズにしてくれています。

良いポイント:

利用可能な機能群に対するコストが安価なのでコスパが良いと感じます。

改善してほしい点:

現状で見当たっていないのが本音ですが、しいていえば企業登録などをする際の画面デザインが気になります。モーダルで立ち上がるのですが、もっと幅があっても良いと思いました。

Jamie
Jamie
英国のHead of Growth
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Great for efficiency & simplicity

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: I’m really pleased with the improved efficiency we’ve achieved by switching to Pipedrive and I can’t see us moving away anytime soon.

良いポイント:

It’s incredibly easy to move data from your old CRM and set up your pipelines. Even easier to manage opportunities at every stage. The alerts, activities and send from Pipedrive features are great for keeping organised and the forecasting function is decent too.

改善してほしい点:

It is geared around the sales process/kanban view so can be a little limiting when using it as a hybrid marketing & sales CRM. The insights dashboard building area is good but it doesn’t allow you to create bespoke charts/tables for every possible data point (fair enough for the price point).

検討した類似製品: monday CRMmonday.com

Pipedriveに決めた理由: I inherited Insightly from a previous employee and it was a bit of a mess; we needed to simplify the sales process and get a much clearer view of our pipeline and marketing/contact data. Pipedrive was the obvious choice.

切り替える前の製品: Insightly

Pipedriveに切りかえた理由: Price, simplicity of setup and wide range of easy-to-implement integrations were the main standout benefits of Pipedrive.

Pipedriveからの返信

2 日前

Jamie, thank you for sharing so meaningful insights and feedback!

japhet
南アフリカのCreative Director
通信, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

The unrivaled CRM in the industry

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Pipedrive stands out as my top choice among CRMs, having thoroughly evaluated over a dozen options. I consistently recommend it to my clients due to its exceptional versatility with third-party integrations. Additionally, I suggest it to beginners because of the extensive features available even with the top-tier package, which remains one of the most affordable options on the market.

良いポイント:

I appreciate Pipedrive's straightforward user interface, its flexibility for customization, and its extensive range of integrations, which is unmatched in its category. I would even describe it as modular, as you can easily add almost any feature you desire through third-party integrations. This ensures that you're never restricted by the limitations of what Pipedrive may not excel at. On the other hand, if you prefer an all-in-one solution, Pipedrive still outperforms its competitors in this aspect.

改善してほしい点:

I'm not particularly fond of how certain basic features are restricted to higher-priced plans. While I lean towards the 'modular' setup, the lowest-priced plan is the most logical choice for me. However, I do miss some features like prioritizing important fields based on the deal or the stage of the person/organization in the pipeline. In the past, I subscribed to Pipedrive's top-tier package, but I found the automation features to be underwhelming. They are somewhat limited, and the triggers don't always function as expected.

Pipedriveからの返信

2 日前

Japhet, Thank you very much for your feedback! :D We will make sure to forward it to our dedicated teams. If you need any help, please reach out to our Support Team. They will be happy to help!

Michael
アメリカのOwner and Principal
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Pipedrive lost over 6 years' worth of my client notes and data

1.0 昨年

製品を使ってみた感想: The good is not worth it if they fail at doing the one thing you need them to do... maintain my client data.

良いポイント:

It was my CRM of choice to maintain my client notes until they lost my data, admitted it, but only offered to cover 50% of 1 year of service for the invaluable loss of 6 years of my data.

改善してほしい点:

Pipedrive lost over 6 years' worth of my client notes 😡. This data included likes, dislikes, kids' and spouses' names, and all manner of information that are invaluable to business relationships. I have in writing from them that they are responsible, but they claim that as other functions were working, all they are willing to do is refund me HALF of one year's worth of my subscription. Being a CRM, I reminded them that their ONE job is to safeguard my clients' data. They'll likely delete this post, but I would like everyone to know how they safeguard your data and the lousy extent to which they will step up.Thank you for your time,An extremely displeased customer

検討した類似製品: Salesforce Sales Cloud

Pipedriveに切りかえた理由: My prior company used Pipedrive, so I was used to it.

Giovanni
ブラジルのData Scientist
コンピュータ・ソフトウェア, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

A cost-effective CRM solution for businesses with small sales teams

4.0 3 か月前

良いポイント:

I like how easy it is to start an operation and gain insights from the deals pipeline. Pipedrive also offers tons of content to introduce and maintain your knowledge about SalesOps and what fits best with your deals workflow. You'll be able to integrate it with almost all the relevant tools for data analysis. Even when it's not native to Pipedrive, you can find the right solution on the marketplace.

改善してほしい点:

I don't like how the dashboards are structured, eventually we started using other tools and in-house solutions. It gets confusing when you start to create one dash after another... if you don't keep track of it and clean any unnecessary dashboard, you'll find yourself lost among all the legacy charts you created before. But, as long as you keep things organized, you have a great tool to work with.

Pipedriveからの返信

2 日前

Giovanni, thank you very much for sharing your insights and feedback! Let us know if you need any help!