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Pipedriveとは?

Pipedriveは、反復的な販売プロセスを自動化するように設計されたクラウドベースの顧客関係管理ツールです。これにより、営業チームは販売パイプラインを視覚化して、リードを管理し、より多くの案件を成立させるという最も重要なことに集中できるようになります。22の言語に対応し、世界中の10万社以上の企業で使用されているPipedriveを使用すれば、ビジネスを効率的かつ効果的に拡張できます。クレジットカードは不要で、14日間無料で試すことができます。

Pipedriveの対象ユーザー

シンプルでありながら強力な販売業務管理ツールを探している販売チームに適しています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Pipedrive
  • 所在地:London (英国)
  • 2010年設立

Pipedrive のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他132つ

言語

イタリア語, ウクライナ語, オランダ語, スペイン語, チェコ語 他11つ

Pipedriveの料金プラン

最安値プラン:

$14.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Pipedriveには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Pipedriveの有料プランは$14.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Pipedrive
  • 所在地:London (英国)
  • 2010年設立

Pipedrive のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他132つ

言語

イタリア語, ウクライナ語, オランダ語, スペイン語, チェコ語 他11つ

Pipedriveの動画と画像

Pipedriveソフトウェア - 1
Pipedriveソフトウェア - 2
Pipedriveソフトウェア - 3
Pipedriveソフトウェア - 4
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Pipedriveの動画
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Pipedriveの機能や特徴

  • AI/機械学習
  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アドレス帳共有
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • アンケート/投票管理
  • インタラクション追跡
  • オフライン・フォーム
  • オポチュニティ管理
  • オンライン・フォーム
  • オートレスポンダー
  • カスタマー・サポート
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コミュニケーション管理
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コードフリー開発
  • サイト滞在時間追跡
  • サードパーティとの連携
  • サードパーティ統合
  • ジオターゲティング
  • スケジューリング
  • セグメンテーション
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チャットボット
  • テキスト分析
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドナー管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • バッチ処理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パーソナライゼーション
  • ビジュアル分析
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロジェクト管理
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • マーケティングの自動化
  • ミーティング管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リマインダー
  • リード・エンゲージメント
  • リード・キャプチャ
  • リード分布
  • リード区分
  • リード管理
  • リード育成
  • リード資格
  • リード通知
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 予測分析
  • 事業予測
  • 保険業界向け
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 土地管理
  • 多言語
  • 契約・ライセンス管理
  • 患者とのコミュニケーション
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 構成済みボット
  • 登録者管理
  • 目標設定/追跡
  • 紹介追跡
  • 自動応答
  • 自然言語処理
  • 見積もり、概算
  • 見込み客探索
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 転送/ルーティング
  • 通話リスト管理
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客・資産マッチング
  • 顧客履歴
  • 顧客追跡

Pipedriveの競合SaaS製品

楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。
Asana なら、チームのあらゆる仕事を驚くほど簡単に整理して管理できます。Asana が Capterra で高評価を受けている理由をチェックしましょう。 Asanaの製品詳細
Agile CRMは、中小企業がFortune 500企業のように販売やマーケティングができるように設計された、販売、マーケティング、サービスの完全なスイートです。
monday sales CRM で、営業プロセスのあらゆる側面と顧客データを簡単に一元管理しましょう。 monday CRMの製品詳細
ActiveCampaignのCRMは、見込み客の自動優先順位付け、タスク作成、連絡先管理を組み合わせることで、より少ない時間で売上を増加させることができます。
Freshsalesには、さまざまな機能と非常に直感的なUIが備わっているため、業務を行う際に複数のツールを使い分ける必要はありません。
Salesforce Essentialsで人気の高いCRMを利用してください。このオールインワンの営業およびサービス・ソリューションは、ユーザーあたり月額$25で利用することができます。
Bitrix24は、世界中で800万社以上が利用する急成長中の無料オンラインCRMソフトウェアです。メールマーケティング、見積書、請求書の作成も。
Sales Hubは、メールの追跡、見込み顧客データベースの検索、プレゼンテーションの共有、通話の録音とログ機能を備えた自動ダイヤラーを提供します。

Pipedriveの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Gregg
Gregg
President
認証済みLinkedInユーザー
建設, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great Web Based CRM

4.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

コスパが最も良い

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: 組織内の情報統制やパイプライン管理を非常にスムーズにしてくれています。

良いポイント:

利用可能な機能群に対するコストが安価なのでコスパが良いと感じます。

改善してほしい点:

現状で見当たっていないのが本音ですが、しいていえば企業登録などをする際の画面デザインが気になります。モーダルで立ち上がるのですが、もっと幅があっても良いと思いました。

Peter
Peter
英国のCEO
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Pipedrive - selected ahead of HubSport

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Very happy so far with PipeDrive - agonised initially about using it because of weaker marketing automation features and 1000 email limit on emails, but still its quick and easy to use and less 'how do you do that' than any of the other five or so CRM's we experimented with. Strongly recommend.

良いポイント:

Well integrated CRM that works. Clear, easy-to-navigate from company to lead to deal. Does not try to pretend to be a jack-of-all-trades. An excellent integrations universe provides options for superior specialist apps to provide improved functionality in that area of speciality. Looking at you Ontraport. Pricing is reasonable:- we are paying £150 for three users. Not cheap - its on the edge of our own affordability, but not as expensive as the frankly ridiculous HubSpot pricing. Nice free trial process and easy to start without nonsense of having to be sold to be some US-based rep for which I just do not have the time. Keap lost out to us here...

改善してほしい点:

Maximum of 1 000 names on an email. Even as a small SaaS business we will be hitting this limit with six months. The work around is relatively simple: we have used MailChimp, for which there is a great integration in PipeDrive. Using MailChimp means we do not need PipeDrive Professional (and MailChimp is cheaper than the extra cost of Professional over Advanced) but I would rather pay a bit more for an integrated solution. Design is perhaps not as slick as HubSpot, but the ease of adding additional fields to contacts, jumping between companies and contacts is better. Weak/no LinkedIn integration. Surely this must be the most important tool for B2B lead gen? Really should be more tightly integrated (e.g. add a lead directly from LinkedIn)

検討した類似製品: Zoho CRMFreshsalesSalesforce Sales CloudKeapHubSpot Sales Hub

Pipedriveに決めた理由: HubSpot is just too expensive. As a startup with just three sales people we just cannot justify close on £1000 a month for CRM and email functionality. I think HubSpot have drank the 'charge more' KoolAid and believe once you are trapped you will not escape. Pipedrive with suitable companion apps provide equivalent (or even superior) functionality to HubSpot at 20% of the price.

切り替える前の製品: HubSpot Sales Hub

Pipedriveに切りかえた理由: Hubspot - price.. oooh that price. Ontraport - too much other stuff we will not use (what has a second rate ecommerce to do with a CRM...) SalesForce - old Keap - purchase process too complex Zoho - Jack of all trades master of none Freshsales - Jack of all trades master of none

Daniela
アルゼンチンのSales Manager
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

My Pipedrive Experience

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, my experience with Pipedrive has been positive. The visual pipeline makes it super easy to track where each deal stands, and I also appreciate the real-time reporting. On the downside, the mobile app isn’t as powerful as the desktop version.

良いポイント:

How intuitive and visual it is. The interface is super user-friendly, and you can see your entire sales pipeline at a glance. It’s like having a chessboard where each piece represents a sales opportunity, and you can easily move them from one stage to another. Plus, the task automation is a lifesaver; it saves you tons of time on repetitive tasks. And the real-time reports are awesome for knowing exactly how your sales are doing without having to do any complicated calculations. Overall, it makes managing sales a lot simpler and even a bit fun.

改善してほしい点:

It can get a bit pricey. While the interface is generally cool, it can sometimes feel a bit overwhelming with all the options and settings available. It takes a bit of time to get everything set up just the way you want it. Also, the mobile app isn’t as robust as the desktop version, so managing things on the app is awfull.

Divya
アメリカのSenior Analyst
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Pathetic Customer Support

1.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: CRM platform is good but lack of good and active customer support, you can run your show for longer and waste your money.

良いポイント:

The most economical CRM platform. Good and handy tool. One can segregate the list by creating unique label, field and filter to it. Also, very easy to keep track of the activities. Wonderful features.

改善してほしい点:

Customer Support, CRM's customer support is of no use. When you explain your problems to them, they keep on asking 1000 question more, share print screen more, but unable to solve the problem. I requested them again and again to come online and support me, but they are unable to do it.

Alex
アメリカのBusiness Development Manager and Senior Marketing Strategist
マーケティング、広告, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Solid Entry for CRM Market

4.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Pipedrive has been a staple for our Business Development Team as we've expanded rapidly over the last few years. As we've built it out for our team's workflows, we've created a solid systems for maintaining prospect records and increasing efficiency of our team.

良いポイント:

The ease of use for a user new to a CRM has been great for our growing team. The ability to have people share prospects and notes with each other has helped our team learn from one another as well.

改善してほしい点:

Some of the integrations with external software can be a bit clunky. We've run a few zapier integrations and direct api integrations with other tools in our tech stack to build up our experience on the platform.