Pipedriveの概要

Pipedriveは、あらゆる規模のチームに愛用されている営業用の顧客関係管理ツールです。このCRMは、179カ国の95,000以上の顧客が有料プランで利用しており、使いやすさを何よりも優先したシンプルでも強力なデザインが販売チームにとっての魅力です。Pipedriveを使用すれば、業務上の抜け漏れがなくなります。アジャイルで強力でCRMを使用すれば、文書管理に費やす時間を減らし、営業活動の時間を増やすことができます。

Pipedriveの対象ユーザー

シンプルでありながら強力な販売業務管理ツールを探している販売チームに適しています。

Pipedriveソフトウェア - 1
Pipedriveソフトウェア - 2
Pipedriveソフトウェア - 3
Pipedriveソフトウェア - 4
Pipedriveソフトウェア - 5

Pipedriveをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Pipedrive

Pipedrive

4.5 (2,851)
$14.90
無料のバージョン
無料のトライアル
167
80
4.6 (2,851)
4.4 (2,851)
4.4 (2,851)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料のバージョン
無料のトライアル
105
231
4.3 (5,577)
4.2 (5,577)
4.4 (5,577)

Pipedriveの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メール・マーケティング
連絡先データベース
HubSpot Sales Hub
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
Woodpecker
高評価の機能
コラボレーションツール
テンプレート
ドキュメント生成
Microsoft Excel
高評価の機能
オフライン・アクセス
コラボレーションツール
データのインポート/エクスポート
Dynamics 365
高評価の機能
利益/損失ステートメント
収入、バランスシート
発注管理
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
レポート/分析
通話モニタリング
連絡先管理
Salesforce Essentials
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先データベース
Keap
高評価の機能
マーケティングの自動化
確認、リマインダー
連絡先管理
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
パイプライン管理
顧客データベース
顧客追跡

Pipedriveのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.4
機能
4.3
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Gregg
Gregg
President/CEO
認証済みLinkedInユーザー
建設, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Great Web Based CRM

4.0 3 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

コスパが最も良い

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: 組織内の情報統制やパイプライン管理を非常にスムーズにしてくれています。

良いポイント:

利用可能な機能群に対するコストが安価なのでコスパが良いと感じます。

改善してほしい点:

現状で見当たっていないのが本音ですが、しいていえば企業登録などをする際の画面デザインが気になります。モーダルで立ち上がるのですが、もっと幅があっても良いと思いました。

Aleksey
Aleksey
ポーランドのChief Business Development Officer
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

A great alternative to amoCRM and Kommo

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Our migration process was quite smooth. The service company assisted us in transferring all of our historical data. Since the interface was user-friendly and familiar, our team was able to learn how to use Pipedrive in just a few days. However, it took us a couple of months to replicate some of the automations, as the logic was new in certain cases.

良いポイント:

Our CRM boasts an intuitive interface and seamless integration with Zapier. We gather a multitude of data points from multiple tools and incorporate them into a 360-degree cockpit for our sales team.

改善してほしい点:

I want to clarify that it is not a scam, but I am still facing difficulty with configuring and supporting filters for the pipeline view.

Abdullah
バングラデシュのDirector of Ad Partnerships
高級品、ジュエリー, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Piping Hot CRM That Keeps Sales Flowing

4.0 4 日前 新着

製品を使ってみた感想: Pipedrive has helped us optimize our sales process and boost our conversion rates overall. We have been able to pinpoint bottlenecks in our sales funnel and adjust our strategy as a result. As a result, during the first six months of using Pipedrive, we noticed a 25% increase in closed deals.Pipedrive once saved the day for us in a big way. At the end of a quarter, we were making a significant final sales push, but our Sales Director was sick with the flu. I was able to intervene and ensure that we put the correct emphasis on our efforts because Pipedrive made it simple to assess the status of every contract.

良いポイント:

I've been using Pipedrive in Marketing operations for the past two years, and it has completely changed the way our sales team works. Pipedrive's innovative and user-friendly layout, which makes it simple for our team to manage leads and track deals, is its best feature. The visual pipeline view is invaluable since it enables us to quickly assess the status of each deal and make informed choices. After utilizing Pipedrive, we closed 15% more business in the first quarter! The integration with our own platform is smooth.

改善してほしい点:

The reporting might use some customization, which is one feature I find annoying. I wish I had more freedom to design unique reports that I could present to my leadership team. To give more comprehensive reporting, Pipedrive does integrate with Google Analytics and a few other systems. They could also enhance the functionality of the mobile app.

Bernardo
ブラジルのCEO
マーケティング、広告, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Pipedrive has the worst support and poorest automations.

1.0 2 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I really can't see any pros. I'm feeling scammed by paid youtube reviews. Pipedrive pay for people to say good things about their CRM, but when you start to using it, the reality is completely diferent.

良いポイント:

I don't see any pros, and I deeply regret to let my company use it.

改善してほしい点:

A lot of cons, as I'll describe bellow. The support is definetly one of the cons. Automations are the other cons. Terrible automation options/usability. Another. Even as the owner of the company, you can't see other users email messages, which is weird. There must be no privacy between users emails and the management, just because we need to MANAGE THEM, we need to see if the email they're sending are propper emails.

Gustavo
ブラジルのAdministrator
情報技術、情報サービス, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Increasing sales with Pipedrive

4.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: In short, Pipedrive is a powerful and easy-to-use tool that offers a lot of functionality to manage a company's sales process. I found its interface to be averagely difficult to customize compared to others on the market such as "Pluga", the visualization of the sales pipeline is efficient and the integrations with other tools contemplate the needs of my company.

良いポイント:

I use Pipedrive for sales management and CRM which has a lot of good points for my business. Some of the main ones are:Customization: The tool allows me to customize the entire sales process according to the specific needs of my company.Clear view of the sales pipeline: Pipedrive offers a clear view of the sales pipeline in real time, which greatly streamlines my day-to-day life, allowing me to follow the progress of sales.Advanced reports: Which allow us to analyze sales performance and identify areas that need improvement.

改善してほしい点:

I use it daily in my company to optimize processes. However, like any tool, Pipedrive has some downsides that should be considered:High cost: Pipedrive can be expensive, especially if they need a lot of users and resources like my company does.Early Learning: As in my company, we were not familiar with Pipedrive we had to invest some time to learn how to use the tool effectively.Missing features: Compared to other sales management tools, Pipedrive has missing features. For example, workflow automation may be less advanced than on other platform