Salesforce Essentials

Salesforce Essentials

Salesforce Essentialsの概要

使いやすくセットアップやメンテナンスが簡単なSalesforce Essentialsは、より強力な顧客関係の構築を実現する中小企業向けの営業とサポートを組み合わせたCRMです。メール、電話、会議を追跡し、手間のかかるデータ入力なしに顧客の記録を自動で最新状態に保つことができるので、スプレッドシートを使用する時間を削減し、販売に多くの時間を割けるようになります。また、新規顧客をロイヤル・カスタマーにするためのカスタマー・サービスや生産性ツールが豊富に搭載されています。

Salesforce Essentialsの対象ユーザー

メール、電話、ソーシャル、Webでサポートを提供することができます。コーディングを行うことなく、クリック操作だけでブランド化されたセルフサービス型サポート・サイトをデプロイしてカスタマイズすることができます。自動化によってサポート・チームの負担を軽減します。今すぐ起動および実行することが可能です。

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Salesforce Essentialsをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Salesforce Essentials

Salesforce Essentials

4.4 (180)
$35.00
無料のバージョン
無料のトライアル
87
8
3.9 (180)
3.9 (180)
4.0 (180)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.00
無料のバージョン
無料のトライアル
95
205
4.4 (3,655)
4.3 (3,655)
4.4 (3,655)

Salesforce Essentialsの他のおすすめ代替製品

HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Odoo
高評価の機能
作業発注作成
検索/フィルター
資金会計
Microsoft Power BI
高評価の機能
データの可視化
データ・コネクタ
レポート/分析
Insightly
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
CRM
顧客データベース
顧客追跡
Microsoft Excel
高評価の機能
オフライン・アクセス
コラボレーションツール
データのインポート/エクスポート
Bigin by Zoho CRM
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
Smartsheet
高評価の機能
ステータス追跡
プロジェクト追跡
報告、プロジェクト追跡
Vtiger CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理

Salesforce Essentialsのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
3.9
カスタマーサービス
4.0
機能
4.1
価格の妥当性
3.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Alex
Alex
アメリカのManaging Partner
認証済みLinkedInユーザー
イベント企画運営
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

We love SalesforceIQ! Perfectly integrated and easy for my team to use.

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: So many. Ease of use, trackable for sales cycle, many more.

良いポイント:

This software is awesome. It takes the stress out of constantly updating your CRM by making it seamless and integrated with our email. It captures a lot automatically, giving my team more time to close deals. We love the customizable pipeline features as well. Great software overall.

改善してほしい点:

I have hard time thinking of cons for this software. It was so easy for my team to implement. It is expensive I guess, that'd be the only con.

Patrick
アメリカのFinancial Planner
金融サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Salesforce as a Database

4.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: As it is a massive and comprehensive product, I don't need such an overwhelming software. Overall, it didn't meet my company's needs, but if a company has tech department, this could be a fantastic product.

良いポイント:

I like that the product has the ability to be completely customized to one's needs.

改善してほしい点:

As it can be an expensive and time consuming set-up, it was not necessary for me to have such a customizable software. There was very little customer service and it was overseas. It took too much of my time and the only way to get customer service is to hire a third party vendor to help with all aspects of the software.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Salesforce Essentials: The All-in-One Solution for Small Businesses

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Salesforce Essentials is generally well-regarded as a powerful and comprehensive platform for managing customer relationships, sales, and marketing automation. It offers a range of tools and features, and can be highly customizable to fit the specific needs of businesses of various sizes. That being said, as with any software, there can be a learning curve and potential downsides to consider, such as cost and configuration complexity. Overall, Salesforce Essentials is a valuable tool for businesses looking to streamline their operations and grow their customer base.

良いポイント:

All-in-one platform with CRM, sales and marketing automation, and customer service tools.Easy-to-use interface, even for non-technical users.Mobile app for on-the-go access.Highly customizable to fit specific business needs.Scalable to accommodate business growth.Integrates with other business tools.Offers strong customer support options.

改善してほしい点:

Can be expensive, especially with additional features or users.Some users may experience a learning curve with the software.Advanced features may not be available in lower-priced plans.Configuration and customization can be complex.Requires a stable internet connection.Reporting functionality may be limited for some users.Additional fees may apply for advanced features beyond the base subscription cost.

Nathan
英国のSDR
コンピュータ・ソフトウェア, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Essential software for SDRs

3.0 先月 新着

良いポイント:

Salesforce is great for storing prospects emails and phone numbers. In my previous role I use Salesforce to track the stage of each deal, to import stored contacts into Salesloft for my outreach and to check ex-client or ex trials of the platform (using the reports function) which in turn made my calls a lot warmer.

改善してほしい点:

The 'Import to salesloft' button disappeared at least once week which impacted my sales cycle.

Katelynn
アメリカのGrant Manager
資金調達, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Easy to Use

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Overall this is a great product. As a grant manager I use this to record all of my interactions with funders and potential funders and it has been the easiest to use product that I have used over my decade of experience.

良いポイント:

I like that it works as a CRM even though it was created for a slightly different purpose. As a grant writer I can record every interaction with a funder and I can include the proposal and any other documentation we have received. It is easy to find the entire history with that organization and it really helps me track everything in one place.

改善してほしい点:

I do wish the task tracking was set up a little differently, or at least customizable if it isnt already and I'm just not aware of it. I use task tracking to record every interaction I have with a funder but it doesn't perfectly fit for that. For instance I want to record that I emailed them and I have to select a "due date" but there isn't a due date for that. I just put today's date but I wish I could customize it so that it just said date. It would also be nice if I could record comments on the same page as I record a task but I have to save the task then reopen it and then I can write the comments detailing it.