Vero Workflows

Vero Workflowsの概要

Veroのメッセージング・プラットフォームでは、リアルタイム・データを使用し管理することができるため、カスタマー・エクスペリエンスを向上させることができます。メールの送信とプッシュ通知で、カスタマー・エンゲージメントを促進し、収益を増やすことができます。
Monzo、Unsplash、Helloprint、about.me、Tidalなどの有名ブランドが信頼。
グローバル・サポート・チームによる年中無休のサポート。
無制限のメッセージ送信は月額$49から。

Vero Workflowsの対象ユーザー

eコマースとSaaS企業

Vero Workflowsの詳細

Vero

2012年設立

Vero Workflowsの詳細

Vero

2012年設立

Vero Workflowsの動画と画像

Vero Workflowsソフトウェア - 1 - サムネイル
Vero Workflowsソフトウェア - 2 - サムネイル
Vero Workflowsソフトウェア - 3 - サムネイル
Vero Workflowsソフトウェア - 4 - サムネイル
Vero Workflowsソフトウェア - 5 - サムネイル

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価格プラン

$20.00/月
$150.00/月
$25.00/月
$10.00/月

無料プラン

無料プラン あり
無料プラン なし
無料プラン あり
無料プラン あり

無料トライアル

無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり
無料トライアル あり

Vero Workflowsのサポートと動作環境

サポート

  • メール/ヘルプデスク
  • ナレッジベース
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)

動作環境

  • クラウド、SaaS、ウェブベース

トレーニング

  • オンラインライブ配信
  • ドキュメンテーション

Vero Workflowsの機能

  • API
  • CRM
  • SMS一斉送信
  • SNSプロモーション
  • SNSマーケティング
  • Webサイト分析
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • エンゲージメント追跡
  • カスタマイズ
  • カスタマー・ジャーニーのマッピング
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キャンペーン計画
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン率最適化
  • コンバージョン追跡
  • サードパーティ統合
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • モニタリング
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リスト管理
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • リード育成
  • レポートと統計
  • ワークフロー管理
  • 分析、投資収益率の追跡
  • 動的コンテンツ
  • 自動スケジューリング
  • 行動分析
  • 顧客セグメンテーション

オールインワン・マーケティング・プラットフォームの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • Web通知
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • イベントによるアクション
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • コンテキスト・ターゲティング
  • コンテンツ管理
  • コンバージョン追跡
  • サブスクリプション管理
  • サードパーティ統合
  • ジオターゲティング
  • ジオロケーション
  • スプリット・テスト
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • デバイス・ターゲット設定
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ビジュアル通知
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プッシュ通知
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • モバイル・アラート
  • リアルタイム・レポート
  • リアルタイム分析
  • リアルタイム通知
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 多言語
  • 失効通知
  • 広報管理
  • 自動スケジューリング
  • 行動の追跡
  • 通知スケジューリング
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション

プッシュ通知の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CRM
  • CTAのカスタマイズ
  • SMSマーケティング
  • SNSプロモーション
  • SNSマーケティング
  • Webサイト分析
  • Webサイト訪問者の追跡
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • イベントによるアクション
  • エンゲージメント追跡
  • カスタマイズ
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • コンバージョン追跡
  • サードパーティ統合
  • スプリット・テスト
  • セグメンテーション
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ビジュアル分析
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マーケティングの自動化
  • マーケティング・カレンダー
  • メール・マーケティング
  • メール追跡
  • メール配信
  • モバイル・アクセス
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイムデータ
  • リード・キャプチャ
  • リード生成
  • リード管理
  • リード資格
  • ワークフロー管理
  • 分析、投資収益率の追跡
  • 動的コンテンツ
  • 多変量テスト
  • 検索マーケティング
  • 販売分析
  • 連絡先管理
  • 顧客データベース

マーケティングの自動化の比較一覧をすべて表示する

  • API
  • CAN-SPAM法準拠
  • CRM
  • WYSIWYGエディタ
  • Webフォーム
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • イベントによるアクション
  • エンゲージメント追跡
  • キャンペーン・スケジューリング
  • キャンペーン・セグメンテーション
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • クリック追跡
  • サブスクリプション管理
  • サードパーティ統合
  • スパム・ブロッカー
  • スプリット・テスト
  • ソーシャル・メディア統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・マーケティング
  • メーリングリスト管理
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • メール追跡
  • メール配信
  • モバイル向けメール最適化
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム分析
  • リスト管理
  • リード・キャプチャ
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 動的コンテンツ
  • 画像ライブラリ
  • 登録者管理
  • 自動応答装置
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客調査

メール・マーケティングの比較一覧をすべて表示する

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Vero Workflowsのレビュー

全28件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
3.9
カスタマー・サービス
4.7
機能
3.9
価格の妥当性
4.5

評価別レビュー数

5
12
4
13
3
3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Nathan F.
Nathan F.
オーストラリアのHead of Marketing
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 1年以上
投稿者のソース

The perfect system to send the right message, at the right time, to the right person.

5 4 年前

コメント: The ability to have granular control on when a customer is sent email communication. It's not based on lists, it's based on their behavior.

良いポイント:

- Ability to send web, mobile and cloud events to Vero, in order to segment and send emails at a granular level dependant on customer behaviour in our products. Campaign Monitor and Mailchimp do not have this ability. - Integration with Segment and Zapier - Incredible customer support - Built for the technical marketer - Ability to debug in multiple projects - Nominate a static IP provider like SendGrid to maintain IP and domain repuatation

改善点:

- Interface can take time to navigate around, list views provide limited information (it's an email system, not a CRM) - Because the system is built around 'what a customer did', segmentation based on 'who the customer is' is more limited (triggers for changes in tags, changes in field properties, when they first started existing etc). - Pre-made email templating is limited, but if you know what you're doing with HTML templates, it is of no impact.

Stephen F.
アメリカのCTO
病院、ヘルスケア, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Great event based architecture!

4 2 年前

コメント: Amazing product, but we struggled to "hand it off" to less technical users

良いポイント:

My favorite part about Vero is how flexible it is for developers. You simply send up events, and Vero basically takes care of the rest!

改善点:

We wanted to "hand off" managing Vero to some folks who were not developers, but that effort unfortunately did not succeed. We want to allow our clients to customize our templates too, but there isn't any sane way to let our customers do that without us having to do it for them.

James M.
James M.
アメリカのUser Experience Design Expert (UXE)
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース
ソース:GetApp

Compare your automation needs with Vero's capabilities to see if it is a match for you

3 4 年前

良いポイント:

Compared against competing marketing automation tools, you will likely find Vero to be among the most affordable which often raises the question... why? Vero is a simple interface in which it is clear that UI is not at the top of the to-do list. That is not intended as an insult because you can easily navigate and find what you need, but it is not intended to visually wow. Vero works great for simple MA campaigns that do not require branching logic as you proceed through the campaign. If mid-campaign segmentation and targeting is in your campaign goals, Vero may not be the solution you are seeking.

改善点:

The platform's design leave something to be desired visually but it does not affect Vero's functionality. Campaign segmentation especially mid-campaign is lackluster and does not empower you to build complex or detailed campaigns. Your developer will need to connect and integrate many items prior to your marketing automation team being able to really get in and explore Vero so it requires a time investment prior to really knowing how well the solution might work for your needs.

Piotr M.
ポーランドのProduct Manager
病院、ヘルスケア, 1,001-5,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Great balance

4 2 年前

良いポイント:

- ease of use - simple features, but right for our needs: event based campaign triggers, localisation, segments - good customer support

改善点:

- slow and sometime unintuitive interface - although it is constantly improving

Anna H.
Anna H.
アメリカのMarketing Operations Specialist
認証済みLinkedInユーザー
インターネット, 51-200の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Data Driven Marketing Automation Platform

4 2 年前

コメント: I cannot praise Vero’s customer support enough. [SENSITIVE CONTENT HIDDEN] are fantastic to work with and have great solutions for my team very quickly. I like the flexibility of Vero where we can do data focused marketing. It is challenging working with a platform with minimal users so you cannot collaborate or find resources, but Vero’s customer-centric approach makes for quick answers.

良いポイント:

This is by far the best customer success team I’ve worked with in email marketing. Not only do they respond within the hour, but they have a solution to my problem within the day. The software allows for great customization by letting more complex data flow from our data warehouse into the MAP. The API is an integral part of their product offering and the emphasis on event-driven email workflows means that ignoring it is missing a lot of the value. Because of this, leads will be able to receive the respective emails that are more focused on where they are in the buying funnel based on actions that they take. The workflows and behavior generated automatic emails have a great UI, making it very easy to see which emails contacts could be sent. I also really love having different environments to do email testing/building without “dirtying up” my actual sending environment. This is the only MAP I’ve seen that does this and it makes implementation and building out campaigns so much nicer.

改善点:

The software itself is more technical than others where it might not be user friendly to the general marketer. Unless your team has experience working with code and data management, you may need to partner with a technical person at your company (if you do, that is a pro given the technical freedom you have). The way staging and production environments are setup could be better. It works pretty well, but data mapping between the different environments is a bit tricky. For example, you aren’t able to delete properties and properties don’t auto-create across and environments or data doesn’t sync between the different properties to the respective contact.