FlexBookerの概要

The Beautifully Simple, Fast, and Powerful way to Accept Online Bookings, right from your own website. You'll be up and running in minutes.

FlexBooker also includes powerful automated wait list management, automated emails and text messages, and credit card payment processing with optional no-show fees for appointments.

FlexBookerの対象ユーザー

FlexBooker provides the easiest way to accept online bookings for all kinds of businesses. Any business that has appointments, classes or facilities can start taking bookings in minutes!

動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Mac(デスクトップ), Windows(デスクトップ), Linux(デスクトップ), Chromebook(デスクトップ), Android(モバイル), iPhone(モバイル), iPad(モバイル)

企業情報

  • FlexBooker
  • 2013年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オーストラリア, カナダ, ニュージーランド

言語

英語

企業情報

  • FlexBooker
  • 2013年設立
  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アメリカ合衆国, イギリス, オーストラリア, カナダ, ニュージーランド

言語

英語

FlexBookerの動画と画像

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FlexBooker

$49.00/月
無料プラン
無料トライアル
$29.00/月
無料プラン
無料トライアル
$15.00/月
無料プラン
無料トライアル
$59.00/年
無料プラン
無料トライアル

FlexBookerの機能・特徴

  • Eメール・リマインダー
  • HIPAA準拠
  • SMSメッセージング
  • SMSリマインダー
  • Webサイト統合
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • イベント管理
  • オンライン予約
  • オンライン決済
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • ギフトカード管理
  • クラスのスケジューリング
  • クラス管理
  • グループ登録
  • サロン・スパ向け
  • サードパーティ統合
  • スケジューリング
  • スタッフ管理
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • メンバーシップ管理
  • メール・マーケティング
  • モバイルアプリ
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リアルタイム更新
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロイヤリティプログラム
  • 予約管理
  • 再スケジューリング
  • 出席者追跡
  • 医師管理
  • 可用性管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 定期アポイントメント
  • 広報管理
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員データベース
  • 従業員管理
  • 患者記録管理
  • 教職員管理
  • 決済処理
  • 現地登録
  • 理髪店向け
  • 確認、リマインダー
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客プロフィール
  • 顧客ポータル
  • 顧客管理

FlexBookerの競合SaaS製品

営業およびマーケティング担当者向けに構築されたシンプルで最新のスケジューリング・ソフトウェア。あらゆる規模のさまざまな業界の企業で利用されています。
Organizations that use our customer engagement solutions deliver quality customer experiences enabling faster growth and efficiency.
Setmoreは、顧客とつながることのできる無料のオンライン・スケジューリング・プラットフォームを提供します。
Use Vagaro Salon, Spa & Fitness Software to get booked, process payments, send reminders and market your business. Starts at $25/month.
Online scheduling for schools, health & wellness providers, and other appointment-based businesses.
Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
The affordable ERP Business Management platform designed for SMBs. Best all-in-one SaaS solution.
Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for Fitness Studios.
サービス企業向けのリマインダー付きオンライン予約システムです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (含まれているのは無料版です)。 SimplyBook.meの詳細
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FlexBookerのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.9
使いやすさ
4.8
カスタマーサービス
5.0
機能
4.5
価格の妥当性
4.8

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
89%
4
8%
3
3%
Aaminah
Aaminah
アメリカのChief Support Officer
認証済みLinkedInユーザー
消費者サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Just The Thing We Needed

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Flexbooker was the center of our daily operations at one point, but as we've grown, we've tweaked our operations so scheduling is no longer a necessity. However, we still use Flexbooker for phone consultation scheduling purposes. The customer support is exceptional. We were able to tweak & edit some of the options. We will remain faithful customers unless it becomes absolutely necessary to operate without Flexbooker.

良いポイント:

Customer support is phenomenal, easy to use.

改善してほしい点:

I have no complaints. Flexbooker is great!

FlexBookerからの返信

2 年前

Thanks Aaminah! Awesome to hear we were such an integral part of your business, and remain a necessity!

Sally
アメリカのFounder & CEO
消費者サービス, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Top quality, flexibility, reliability at a great price point. Great bone structure for innovation

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: I really can't say enough about Flexbooker as business partners. From my many years of operating large global financial businesses, I know how difficult it can be to find partners like this who care as much about your start-up as you do. The system is sturdy, well-designed, practical, and kept flexible enough to facilitate some the unique things we needed to do. I was surprised that they could do this so much better than much more expensive competitors, but certainly happy to find them. It was hard to find a company that could meet our global needs and our need for flexibility.

良いポイント:

Better constructed for flexible applications. Highly responsive to both our support and customization needs. They have so many great features that we are still discovering after 6 months. Direct involvement of founder in strategic initiatives is a big plus.

改善してほしい点:

We've had to work through some globalization issues and there are some still remaining. But for a product that was largely used in the U.S., it's facilitated our global needs well. Based on experience to date, I know Flexbooker will continue to strengthen their abilities to facilitate global interactions quickly.

FlexBookerからの返信

先週

Hi Sally, Thank you so much for leaving such a detailed and thorough 5 star review! We've all enjoyed working with you and assisting you with your requirements. It truly puts a smile on our face when we receive feedback such as this. We look forward to continue our partnership and be there for you when you need us! As always, we're just a message away. Thanks again and wishing you and your business all the best as we continue to grow together! - The Flexbooker Team

Elizabeth
アメリカのRecruitment Marketing Strategist
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Flexbooker has been great with helping customize the scheduling experience for our company.

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: There are more aesthetically pleasing platforms out there from both a user and customer perspective (but not for this price!).

良いポイント:

Flexbooker listens to our scheduling problems and finding innovative ways to fix them. Their team is very accessible and responsive.

FlexBookerからの返信

2 年前

Appreciate the review Elizabeth! I'm so glad we're able to help Chipotle find innovative solutions to your scheduling needs. Hope you've appreciated the updates we've made to our customer and admin-facing program designs!

Rebecca
アメリカのApparel Shop Chair
小売, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Usefulness for Retail Resale Shop run by Volunteers

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: It is user friendly and the staff are wonderfully responsive both in knowledge and speed of reply.

良いポイント:

Reduces the time required for shop chairs to schedule appointments and our consignors have loved our going to an appointment system rather than standing in line.

改善してほしい点:

I wish there was a wait list feature that could be administered by the Shop Chairs, and I would like to be able to open an appointment and schedule someone without opening the whole system to the general public. Perhaps I just don't understand enough.

FlexBookerからの返信

先週

Hi Rebecca! Thank you so much for leaving a 5 star review! We're over the moon to hear Flexbooker has made things easier for both your shop chairs and consignors. Feel free to reach out to us via support for further assistance and recommendations on how we can make things even easier for you, we're always happy to help! - The Flexbooker Team

Katie
アメリカのCommunications Manager
政府機関, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

検討した類似製品:

Finally - an appointment tool for businesses other than salons!

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: FlexBooker has been a breath of fresh air. It was easy to setup. It has superior individualism between schedules for different types of appointments and customization options. The customer service is stellar and the price vs. value is far superior to other tools we tried (and we tried about 10 before finding this one).

良いポイント:

- FLEXIBILITY: You can present your calendar in several different ways to tailor it to your application needs. - CUSTOMIZATION: You can customize your calendar to coincide with your branding. - COMMUNICATION: You can customize your email responses by schedule, rather than a "one size fits all" global email that doesn't work for every type of appointment. - COST: For the features, this is one of the most reasonably priced tools I've found. - CUSTOMER SERVICE: Not only are the representatives readily available throughout the day to help, with extremely quick response times...you aren't charged exponentially for receiving 1 on 1 customer service to set your tool up just the way you want it.

改善してほしい点:

The only con I've found so far is that sometimes it's a little difficult to navigate the administrator side of the tool. But that's just a learning curve. The more we use it, the easier it will be to navigate.