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HelpOnClickとは?

HelpOnClickチームは、販売業者がWebサイト訪問者と簡単に会話できるソフトウェア開発に努めています。シンプルで直感的なライブ・チャットとヘルプデスクを利用することで、売上の増加とカスタマー・サポートの向上という重要な目標に専念することができます。

HelpOnClickライブ・チャット・ソフトウェアは、次の主な機能を備えています。
リアルタイムのトラフィック・モニタリング、
仮想チャット・エージェント、
カスタマイズ可能なアイコンとテキスト、
Facebookとの統合、
主な顧客関係管理 (CRM)、コンテンツ管理システム (CMS)、ヘルプデスク・システムとの統合。

HelpOnClickの対象ユーザー

HelpOnClickライブ・チャットは、世界中の中小企業で使用されています。20以上の言語にローカライズされており、あらゆるWebサイトに実装することができます。

HelpOnClickソフトウェア - 1
HelpOnClickソフトウェア - 2
HelpOnClickソフトウェア - 3

HelpOnClickをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

HelpOnClick

HelpOnClick

4.6 (12)
$7.20
無料バージョン
無料トライアル
35
30
4.6 (12)
4.7 (12)
3.9 (12)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$55.00
無料バージョン
無料トライアル
183
245
4.3 (3,891)
4.2 (3,891)
4.3 (3,891)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

HelpOnClickの他のおすすめ代替製品

Zendesk Suite
高評価の機能
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チケット管理
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高評価の機能
チャット、メッセージング
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
LiveAgent
高評価の機能
プロアクティブ・チャット
通話記録
通話録音
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
キュー管理
連絡先データベース
顧客履歴
HelpCrunch
高評価の機能
ナレッジベース管理
リード管理
連絡先管理
Deskpro
高評価の機能
コールセンター運営
ナレッジベース管理
連絡先データベース
Helpshift
高評価の機能
サポートチケット管理
サードパーティ統合
セルフサービスポータル
Zoho Desk
高評価の機能
CRM
チケット管理
ブランディングのカスタマイズ
Tidio
高評価の機能
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
レポート/分析

HelpOnClickの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
3.9
機能
4.4
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
58%
4
42%
Jarad
Jarad
アメリカのBusiness Development Manager
認証済みLinkedInユーザー
セキュリティ、調査, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

We Love HelpOnClick and Our Customers Do Too!

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: We've been able to help so many customers with this app, that alone is worth its cost. A few customers have even used HelpOnClick to ask for quotes. We love it because it offers our customers a simple, easy way to get in touch with us and get most of their questions answered.

良いポイント:

HelpOnClick was super easy to install on our website. As the administrator of the program, it's easy to add or remove users, create canned responses to quickly engage the customer, and it couldn't be easier for our website visitors to use.

改善してほしい点:

Sometimes I forget to set the app to "offline" when I leave for lunch and a customer will try to chat with me when I'm not there. I wish it would automatically go offline once my computer went to sleep, but HelpOnClick will stay connected even when I'm gone.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
機械工業, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Chatting like the best of them!

4.0 5 年前

良いポイント:

The functionality. As the Admin for my company, I like being able to utilize the functionality at maximum capacity to better understand how my team is using the software, and how we can better serve our customers.

改善してほしい点:

I'd like to better understand the path user's are taking when they are on my site when they leave a message. I'm not sure if this is through HelpOnClick or a third party, but I think the software should tell us more about what people are ready/looking at when they leave us a message after hours. This would be very helpful for us businesses, especially when user's don't specify which products they are interested in, or inquire about for pricing.

HelpOnClickからの返信

5 年前

Thank you for your review. We will consider adding more information to the messages that are received in the offline mode.

Ronda
Ronda
アメリカのCEO
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:GetApp

Poor Response from all levels

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: The software itself is really nice and easy to use, however their customer service response needs to improve. At this point, we are debating if we even want to continue. Customer Service makes a difference and they don't offer that aspect of their business.

良いポイント:

having a Desktop version was great since we don't keep browsers open.

改善してほしい点:

Their customer service is very slow to respond, if they respond at all! Trying to live chat with them takes forever, which is bad when you are selling a live chat solution! They updated the software back in March and broke the desktop version, and have been told a fix is coming soon, 3 months later still waiting and still cannot get an email update or live chat connection to anyone.

Nancy
カナダのGeneral Manager
健康、ウェルネス、フィットネス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

My appreciation of HelpOnClick

4.0 5 年前

製品を使ってみた感想: I really appreciate this tool and even more when I see that customers love it too

良いポイント:

Easy to use, easy to link to web site, service very appreciated from customers, helps to increase sales when the customer can have help live about a product that he wants to add to the cart.

改善してほしい点:

It does not work well with Google chrome...I can only use it with Edge...I prefer Google. It would be nice to a visual sign at the same time as the sound...when you do not here the sound...we would be able to see that there is a message (would be nice at the bottom of our screen).

HelpOnClickからの返信

5 年前

Nancy, thank you for your review. You might be interested in downloading a desktop application that can send both sound and visual notifications of an incoming chat.

Travis
アメリカのGeneral Manager
レジャー、旅行、観光, 51~200人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Good value for small businesses

4.0 6 年前

製品を使ってみた感想: Overall, this is a good value for small businesses and plan to continue using them.

良いポイント:

Affordable compared to other options. Easy to use for basic chat functions.

改善してほしい点:

The dashboard is limited on functionality and can be cumbersome for admins. Set-up can be tricky for non-computer programmers. When I went over my time limit there was not an easy way to upgrade, but I eventually figured it out (need a link or prompt from the dashboard). Tried to chat with them mid-day during the week, but it was not available. They did email me back the next day and explained how to find the upgrade option.

HelpOnClickからの返信

6 年前

Hi Travis, Thank you for your review. We would be glad to know what other functionality you are looking for. It can be already there or on our TODO list.