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Zoho Surveyとは?

Zoho Survey(ゾーホー・サーベイ) はオンラインアンケート・調査を時間をかけずかんたんに作成することができるツールです。あらゆる端末に対応したレスポンシブ対応のアンケートで、顧客のニーズをリアルタイムに把握できます。

□━Zoho Survey でできること━□
■ 豊富なテンプレート、ドラッグ&ドロップの直感操作でかんたんアンケート作成
ドラッグ&ドロップの直感的な操作方法でアンケートをかんたんに作成できます。
また、用途や目的に合わせて250種類以上のテンプレートが用意されており、初めてでもかんたんにアンケートを作成できます。

■豊富なアンケートの配布手段
作成したアンケートはオンライン上に公開でき、Webサイトがなくても回答者に共有できます。
その他にも特定の対象者への限定公開やメール、SNS、QRコード、Webサイトへの埋め込みなどさまざまな手法で対象者へアンケートを配布することができます。

■アンケート回答後の自動化&外部連携
回答が発生した際に、メールの自動送信やあらかじめ設定した処理を自動で実行することができます。
また結果をCRMやスプレッドシートへ同期したり、外部システムに連携することが可能です。
他にもメール配信システムやBIツールなど連携でよりアンケートを活用できます。

■アンケート結果の集計と分析
Zoho Survey内でレポート作成・分析まで一気通貫して実施することが可能です。
フィルターやクロス集計など高度なレポートを作成できます。

Zoho Surveyの対象ユーザー

中小企業から大企業、BtoB/BtoC問わず幅広く活用されています。 以下のようなニーズ・課題をお持ちの方におすすめします。 ・顧客のニーズをアンケートを通じて把握されたい方 ・顧客フォローを強化し、リピート購入や解約率などの低下につなげたい方

Zoho Surveyソフトウェア - 1
Zoho Surveyソフトウェア - 2
Zoho Surveyソフトウェア - 3
Zoho Surveyソフトウェア - 4
Zoho Surveyソフトウェア - 5

Zoho Surveyをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Zoho Survey

Zoho Survey

4.6 (438)
¥0
無料バージョン
無料トライアル
59
11
4.7 (438)
4.3 (438)
4.4 (438)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$5.00
無料バージョン
無料トライアル
41
6
4.1 (5,306)
4.2 (5,306)
4.1 (5,306)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Zoho Surveyの他のおすすめ代替製品

Microsoft SharePoint
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント管理
ファイル共有
GetFeedback
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
アンケート作成
フォームのカスタマイズ
Airtable
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
複数プロジェクト
QuestionPro
高評価の機能
アンケート作成
データのインポート/エクスポート
レポート/分析
Freshdesk
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム顧客対応チャット
Zendesk Suite
高評価の機能
Real-Time Notifications
サポートチケット管理
チケット管理
Typeform
高評価の機能
アンケート作成
フォーム作成・デザイン
レポート/分析
Mailchimp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
メール管理
XM for Customer Experience
高評価の機能
アンケートおよびフィードバック
フィードバック管理
レポート/分析

Zoho Surveyの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.4
機能
4.5
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Alfiya
Alfiya
インドのSoftware Engineer
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ネットワーク, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路
ソース:GetApp

Zoho survey - working experience at Builder.ai

4.0 7 か月前

製品を使ってみた感想: So I used to work in middleware team at Builder.ai, so the customer used to come and define a customise app they have some set of requirements. However they might not have technical experience hence need assistance. Sometimes chatbots cannot match customers expectations, hence customer survey is important. Also here survey was collected, mostly by all users of the product, to improve quality of the platform

良いポイント:

I like the customer effort survey, it actually helps in determining how much the customer is willing to stick to the business and be a potential buyer of the product

改善してほしい点:

Data security can be improved and I believe the costing is slightly high in terms of features provided.

Dylan
Dylan
アメリカのmarketing
認証済みLinkedInユーザー
食品、飲料, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

surveys in minutes

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: It has been a pretty good and, above all, useful experience where the effort to carry out surveys is not so difficult.

良いポイント:

The entire process of conducting surveys with the right questions and the correct templates is much easier with Zoho Survey and then analyzing the information and understanding it is more detailed and this helps to make decisions based on the information received from the surveys. Customer satisfaction

改善してほしい点:

It is easy to use and has always worked well for me without difficulties or damage to the system, it is good and I like using Zoho Survey

Juan
Juan
アルゼンチンのGrowth Marketer
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

検討した類似製品:

As the survey tool inside Zoho One suite it gets the job done. Probably would consider it separately

3.0 4 年前

製品を使ってみた感想: Great survey tool, very complete and straightforward. Would recommend it for all Zoho One users. However if you do not need to integrate your survey answers to your CRM you will probably can get the job done with free tools like Surveymonkey or Google Forms

良いポイント:

Zoho Survey comes integrated with Zoho One suite solutions. The answers can integrate within Zoho CRM Great customization features.With seamless drag and drop blocks you can build a survey template from scratch in short time.

改善してほしい点:

I wouldn't consider buying Zoho Survey as a stand-alone product. The tool has been designed to work as an extension of Zoho One, it doesn't integrate well with third party crms.

Cajetan Emeka
英国のResearcher
教育管理, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

easy to set up with good templates to start with

5.0 4 か月前

良いポイント:

It is quite easy to set up and with good templates to have your surveys up and running in a few minutes.

改善してほしい点:

I can't think of any; it generally met my expectation when i used it

Steven
Steven
アメリカのsystem technique
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

perfect surveys

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: it allows the survey process to be carried out in a more relaxed way but obtaining real results with valuable data to analyze

良いポイント:

you can better measure the results of the questions asked to each client to validate satisfaction, all the management of the beginning of creating the surveys, having them answer them and having the data in real time to obtain results through graphs is a simple process. A platform that is very easy to learn to use and with a valuable contribution of results

改善してほしい点:

I like its ease of integration and configuration, there is nothing bad to say