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Sprinklrの概要

大企業、中企業、非営利組織、政府機関など、世界で人気のブランドが顧客満足度を高められるように支援をすることです。そのために、Twitter、Facebook、Instagramなど、25以上のコミュニケーション・チャネルで、1対1の人のつながりを大規模に実現できる、世界初のカスタマー・エクスペリエンス・マネジメント (CXM) プラットフォームを使用しています。ニューヨーク市に本社を置き、22か所のオフィスに1,400人の従業員を擁するSprinklrは、McDonalds、Nike、Microsoftなど、世界で価値の高い1,200社以上のブランドと提携しています。

Sprinklrの対象ユーザー

あらゆる規模の企業が、コンテンツ・マーケティング、ソーシャル・メディア、有料広告、Webサイトなどを自動で管理できる、クラウド・ベースのCXMソリューション。

Sprinklrソフトウェア - 1
Sprinklrソフトウェア - 2
Sprinklrソフトウェア - 3
Sprinklrソフトウェア - 4

Sprinklrをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Sprinklr

Sprinklr

4.2 (79)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
135
42
3.8 (79)
3.9 (79)
4.0 (79)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$6.00
無料バージョン
無料トライアル
29
38
4.6 (1,458)
4.4 (1,458)
4.4 (1,458)

Sprinklrの他のおすすめ代替製品

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自動パブリッシュ
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高評価の機能
レポートのカスタマイズ
レポート/分析
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TweetDeck
高評価の機能
投稿スケジューリング
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高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
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高評価の機能
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Centralpoint
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Front
高評価の機能
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受信箱管理
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高評価の機能
コミュニケーション管理
スタートアップ向け
ヘルプデスク管理
Bitrix24
高評価の機能
オンライン予約
マーケティングの自動化
顧客データベース

Sprinklrのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.2
使いやすさ
3.8
カスタマーサービス
4.0
機能
4.3
価格の妥当性
3.9

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Ksenia
Ksenia
アメリカのHR manager
認証済みLinkedInユーザー
使用期間: 1年以上
投稿経路

My experience with Sprinklr

5.0 6 年前

製品を使ってみた感想: We're able to promptly and effectively respond to all social media inquiries across all of the social media websites we utilize for our business. Along with this, we can quickly pull analytical insights to determine what it and is not working for us.

良いポイント:

How it combines all social media sites. Rather than having to search through each social media platform, potentially missing key comments by users, Sprinklr brings all of those comments into one, easy to use platform. Additionally, Sprinklr allows you to use tagging, which makes for easy analytical reviews with specific campaigns being currently run as well as comparison to previous campaigns.

改善してほしい点:

Still working out some glitches. Instagram direct messages do not currently pull through and that would be very helpful if that was resolved.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ネットワーク, 2~10の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

the world's best enterprise customer experience management solutions.

4.0 昨年

製品を使ってみた感想: Sprinklr allows me to create and manage my advertisements in my company, and to finally generate the turnover.

良いポイント:

With the Sprinklr app, we can manage our social, marketing, advertising, research, commerce, and healthcare functions right from your phone. in addition it is easy to use

改善してほしい点:

Sometimes the app bugs and does not support all carousel images. the integration process with the application was easy

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
非営利団体運営, 10,000+の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Better than Most But Plenty of Pain

3.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Love the promise. Optimistic about the future, but current quality and support are frustrating.

良いポイント:

The channel breadth is amazing. A UI that allows business users instead of technical users to manage journeys is exciting.

改善してほしい点:

It never quite works the way you'd expect it to. Lots of reaching out to tech support which is slow.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 501~1,000の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Sprinklr is game - All in one social media platform

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: It was an amazing experience using Sprinklr and i personally recommend it to have it if not yet in 2022

良いポイント:

It is fast, accurate & effcient. It understands the current marketing needs

改善してほしい点:

Granular permissions level. You have to go through a lot of process if you want to turn on a small option/feature

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
電気・電子機器製造, 5,001~10,000の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

Sprinklr helps with engagement, listening, and reporting (to name a few)

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Thanks to this platform, it's easier for us to maintain track of our social media communications. There are other accounts and teams we can keep tabs on thanks to this tool. At the corporate level, this kind of high visibility is beneficial. The messages that work and those that can’t now be identified. Identifying which messages are effective and which are not is beneficial to our research. Using tools that help us analyze how people utilize our channels, we've been able to adjust our messaging strategy to better meet their needs.

良いポイント:

The Editorial Calendar comes in handy when I'm in charge of a large company's Twitter account. Using it, I'm able to plan outposts for the entire month. Because of the rapid pace of life, it's simple to predict how your day, week, or month will unfold. In addition, Sprinklr makes it simple to monitor your data. The cloning and sharing of posts across several platforms are a big plus for me. I've built up a dashboard to keep track of accounts that might be relevant to my industry. I can quickly plan retweets and respond to posts from this dashboard. Many other aspects about them appeal to me: Your images and videos will be organized in a way that will make it easy to find them when you need them. To reach your specific goals, you can create your boards.

改善してほしい点:

The user interface is a bit disorganized. There could be room for improvement in the menu's organization, in my opinion. This was even though I'd previously used other similar sites. This one was very difficult for me to get used to. It's not as user-friendly as Hootsuite, for example. Having a search function available would be a great convenience for users, in my opinion. The process of discovering new features and tools takes a long time for me.