Yonyxの概要

Yonyxは、決定木に基づいたインタラクティブなガイドを作成できる、クラウド・ベースのプラットフォームです。ほとんどのCRMシステムに組み込むことができます。Yonyxのガイドを使用すると、ユーザーはトラブルシューティング、カスタマー・サービス、テレマーケティング、顧客のセルフサービスなどのビジネス・プロセスをインタラクティブに実施できます。

Yonyxは企業が提供するサービスの品質と一貫性の改善に役立ちます。これにより、既存顧客の定着率の改善と新規顧客の獲得を迅速化でき、顧客満足度 (CSAT) を改善し、コストを削減し、収益を伸ばすことができます。

Yonyxの対象ユーザー

ナレッジ駆動型意思決定サポート・アプリケーションを使用するオペレーションズ・チーム、テクニカル・サポート・チーム、カスタマー・サービス・チーム、プリセールス、テレマーケティング、ITヘルプデスク、サービスデスク、テクニカル・ライター

Yonyxソフトウェア - 1
Yonyxソフトウェア - 2
Yonyxソフトウェア - 3

Yonyxをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Yonyx

Yonyx

4.8 (211)
日本での利用はサポートされていません
価格情報が見つかりません
無料のバージョン
無料のトライアル
41
8
4.7 (211)
4.7 (211)
4.8 (211)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$9.00
無料のバージョン
無料のトライアル
175
138
4.5 (1,324)
4.7 (1,324)
4.7 (1,324)

Yonyxの他のおすすめ代替製品

LiveAgent
高評価の機能
チケット管理
リアルタイム通知
リアルタイム顧客対応チャット
Microsoft SharePoint
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント管理
ファイル共有
Google Docs
高評価の機能
コラボレーションツール
ドキュメント生成
ファイル共有
Bitrix24
高評価の機能
カレンダー同期
タイムシート管理
確認、リマインダー
Zendesk Suite
高評価の機能
インシデント管理
サポートチケット追跡
チケット管理
Zoho Desk
高評価の機能
サポートチケット追跡
チケット管理
ヘルプデスク管理
User.com
高評価の機能
インタラクション追跡
マーケティングの自動化
連絡先管理
Agile CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
レポート/分析
通話モニタリング
通話記録

Yonyxのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.8
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.8
機能
4.7
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
77%
4
21%
3
2%
Wes
Wes
のProduct Support Engineer
認証済みLinkedInユーザー
機械工業, 1,001-5,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース
ソース:GetApp

Providing Self-Service to our Dealer Network

5.0 7 年前

製品を使ってみた感想: We use Yonyx to provide troubleshooting and start-up assistance of our products to our dealers. While we have manuals, documentation, procedures, etc, it works so well to let our people "choose" what they need help with. And without needing to flip pages back and forth in a manual as they progress (we all know how that is "go to page 9, and it says go to page 112, which may take you to another page, okay now where was I?", instead "BOOM" we take them directly to answers they want and quick back click, they continue onward. Yonyx has been more than just an external guide for my company, it is a training tool. Instead of doing lecture and powerpoints, I open up our Yonyx guides and use them as well, as they have more incorporated photos than my manuals do. And again, why flip back and forth through a technical manual, when a Yonyx page can provide "choices" for answers, and in one click, take you to it. When I first looked around for some type of Online Flowcharting, I was surprised at all the flowchart software, but so limited on something that I could use for our network to provide an easy interactive decision flowchart tool to create easy and quick hyperlink web pages. Yonyx is a great tool for providing easy Interactive Flow Charting. They have the best auto expanding decision map view that I have seen. No, trying to create a flow map on your own. Add more decisions, statements, and Yonyx adjusts the map for you. No clutter. Overall, I have been very happy with the ease of creating some lengthy guides.

良いポイント:

While many of my dealers would like an "App", for offline usage, they forget all the data involved which could make for a big download. Being "cloud" based, it is easy for me to change information and the next time they use the guide, it is "up to date" and not using old information by accident.

改善してほしい点:

Would be nice to add "scoring" as I have seen, for feedback or using to provide an answer for a tally. I could use this for a teaching or quiz versus paper copies or using something like surveymonkey.

Annie
チリのTeam Lead, Customer Success
通信, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

An Insightful Review of Yonyx

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Overall, Yonyx is a great software package that can be used to quickly and easily build decision trees. The user interface is intuitive and easy to use and the analytics and reporting tools provide great insight. The pricing structure can be confusing and the customer support could be improved, but overall Yonyx is a great choice for anyone looking to create decision trees.

良いポイント:

Yonyx is a great software package that provides an intuitive and powerful platform for creating decision trees. The user interface is easy to use and understand and the ability to quickly build decision trees makes this a great tool for any organization. The built-in analytics and reporting tools are also very useful and provide valuable insights.

改善してほしい点:

While Yonyx is a great software package, there are some areas where it could be improved. The pricing structure can be confusing and it is not always clear what services are included in the package. Additionally, the customer support could be improved; the response times can be slow and the resources available are not always helpful.

Yonyxからの返信

先月

Dear Annie Thank you for your feedback. It helps us constantly improve our service. 1. We have simplified our pricing. Please visit https://corp.yonyx.com/pricing/ 2. Please share an example of customer support that left something to be desired. Please send us an email at support at yonyx dot com Once again, thank you for your feedback and insights!

Victoria
アメリカのCSR
不動産, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

review

3.0 6 か月前

良いポイント:

That it works most of the time on a daily basis

改善してほしい点:

That it isn't consistently working well.

Yonyxからの返信

6 か月前

Dear Victoria We appreciate your feedback and would like to understand your concerns. I'd appreciate if you could reach out to me at my email - so that we can setup a zoom meeting.

Sandra
英国のCustomer service agent
インターネット, 5,001-10,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Useful Database for tech calls

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Good - I was able to read it and give accurate advice to the customers when they called in with an internet issue

良いポイント:

Its easy to catalogue instructions which are easy to access during a call to a customerWe can access the instructions to set up a modem or troubleshoot internet issues with the customerThe user can access documents with graphics and text and these can be copied and emailed to the customer

改善してほしい点:

A better string search options that looks at the whole text of a document rather than just the titles

Eryn
アメリカのCSR
消費者サービス, 201-500の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Easy to use with some glitches

4.0 先月 新着

良いポイント:

I use Yonyx for my consumer service job. It is Easy to use however has a few glitches here and there that could be work on that have to due with script population.

改善してほしい点:

Sometimes the software glitches and the script does not show.