キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

LeadSquaredの概要

LeadSquaredは、企業が受注を拡大し、パイプラインを容易に管理できるよう支援するマーケティング自動化および販売実行プラットフォームです。

LeadSquaredで実現できるメリットには、
リード漏れの削減、
リードのインテリジェントな優先順位付け、
自動化された販売およびマーケティング・プロセス、
詳細な販売およびマーケティング分析などがあります。

また、複数のビジネス・ツールと統合し、独自の開発者プラットフォームも備えており、そこでカスタム・ビジネス・ロジックを構築することができます。

LeadSquaredの対象ユーザー

LeadSquaredは、教育、旅行、不動産、金融サービス、健康およびウェルネス、ITサービス、ビジネス・サービス、ソフトウェア、マーケティング代理店、イベント管理、オンライン・ビジネスなどで使用されています。

LeadSquaredソフトウェア - 1
LeadSquaredソフトウェア - 2
LeadSquaredソフトウェア - 3
LeadSquaredソフトウェア - 4
LeadSquaredソフトウェア - 5

LeadSquaredをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

LeadSquared

LeadSquared

4.3 (157)
$25.00
無料バージョン
無料トライアル
173
22
4.3 (157)
4.2 (157)
4.4 (157)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料バージョン
無料トライアル
103
231
4.3 (5,861)
4.2 (5,861)
4.4 (5,861)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

LeadSquaredの他のおすすめ代替製品

HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
連絡先データベース
HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Zoho Campaigns
高評価の機能
メールキャンペーン管理
モバイル向けメール最適化
リスト管理
WebEngage
高評価の機能
イベントによるアクション
レポート/分析
応答認証
Zoho CRM
高評価の機能
CRM
ヘルプデスク管理
製品カタログ
Mailchimp
高評価の機能
メールキャンペーン管理
メール・マーケティング
メール管理
Freshsales
高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先データベース
連絡先管理
vcita
高評価の機能
オンライン予約
カレンダー同期
確認、リマインダー
Salesforce Platform
高評価の機能
アクセス制御・許可
タスク進捗追跡
ビジネスプロセスの自動化

LeadSquaredの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.4
機能
4.2
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Rahul
Rahul
のAdministrative Assistant - Admissions
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路
ソース:GetApp

Very Useful Software for Sales Field

5.0 8 年前

製品を使ってみた感想: I am using this software for our institution from last 1.5 years and found it very helpful. We have 5 users along with 1 administrator. It is very handy and hassle free software. Being as a administrator of the software in our organization I can say that is it very easy to adopt and our users are very friendly with this software.

良いポイント:

Reminder Pop-ups. E-mail campaign, Defined dashboard, Landing page integration, Auto responders, Separate list for particular data, HTML mailer creation, transactional SMS and Various Kind of Analytical Reports, etc. Export import feature of the LSQ to help generate more defined reports in excel format. E-mail campaign report helps to target the audience based on open and click rate of the mailer. Gets immediate responses from helping team (Technical team) at the time of any kind of technical error or at the time of support requirement.

改善してほしい点:

Third party integration with LSQ takes time.

LeadSquaredからの返信

昨年

Thank you so much for sharing your experience with us. We really appreciate you taking the time to share your rating with us. Please do not hesitate to contact us at [email protected]. Best regards, Team LeadSquared.

Ashutosh
Ashutosh
インドのVice President
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Highly Customizable CRM

4.0 昨年

製品を使ってみた感想: Overall, LeadSquared is an excellent option for businesses looking for a comprehensive solution to their marketing, sales, and CRM needs. I have user Zoho CRM, Nopaperforms etc., but the flexibility offered by LS is better. Best part is that the CRM is highly customizable and can fit in the requirement of any business

良いポイント:

Automations can be made in LS even by the end user. The automation flows can handle lead management and are triggered by an incoming API hit or can also be built at lead attribute change.

改善してほしい点:

If I am looking to made a customized report or dashboard in LS which requires Lapp, then there is dependency on Support team which works on chargeable basis.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Long Implementation and Setup Process, Poor Support

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: I would only recommend this product if you do not have any data to import from other software tools or if you are looking for very basic functionality. If you are planning to use more advanced functionality, ask them to FULLY demo it for you. Ask lots of questions, don't make any assumptions! I wish I had spent more time doing my due diligence during the evaluation process. I probably would have discovered it was not the best fit.

良いポイント:

The price is what was most attractive about this software. For the feature set included the price was right compared to the marketplace.

改善してほしい点:

The setup process took much longer than anticipated. We had data to import from another system and working with the support staff off-shore was a challenge. I wound up having to pull an internal resource (developer) to get the import completed. I consider myself pretty savvy with marketing automation/email marketing/crm software tools and I was challenged with the implementation. When all was said and done, we were unable to gain all of the reporting and functionality we initially thought we were purchasing.

LeadSquaredからの返信

昨年

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Rajesh
インドのVP Finance & Accounts
通信, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

CRM That Made A Difference

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: So far Good, Excellent.

良いポイント:

Software integrates the company work process as per its own requirement. Hassle free CRM software. Helped in understand , knowing for what reason the service was delayed. Easily, identify at which level the task is pending, delay can be identified & productive steps can be taken to avoid the delay.

改善してほしい点:

Earlier, automation tools offered to us was bit costly which refrain us from fully atomize the work process. (Now, that the price has been reduce). As the Billing & Ticketing solution is not provided the work process has become more cumbersome, as multiple software is required.

LeadSquaredからの返信

昨年

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Devesh
インドのOperations Head
教育管理, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Great CRM Platform for B2C Businesses

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Lead Management and accumulation from various sources and channels has made various segments of operations organized

良いポイント:

1. Automated and Customizable Workflows 2. Targeted Email Campaign 3. APIs and Connectors with various other platforms

改善してほしい点:

Nothing as of now, mostly fulfils our requirements

LeadSquaredからの返信

昨年

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