Mojo Helpdeskの概要

あらゆるプロセスを追跡し、優れたサポートを提供することができます。Mojo Helpdeskチケット追跡アプリは、細かい作業から顧客および従業員リクエストまで、各リクエストを集中管理、対応することができます。多くのエージェントがMojo Helpdeskを使用して、顧客や従業員を毎日サポートしています。Mojo Helpdeskは、組織の各部署で使用することができます。

Mojo Helpdeskの対象ユーザー

Mojo Helpdeskは、企業が優れた従業員および顧客サービスを低コストで提供することを支援する使いやすいクラウド・チケット追跡ツールです。Mojo Helpdeskを使用して、顧客と従業員に毎日対応することができます。

Mojo Helpdeskソフトウェア - 1
Mojo Helpdeskソフトウェア - 2
Mojo Helpdeskソフトウェア - 3
Mojo Helpdeskソフトウェア - 4
Mojo Helpdeskソフトウェア - 5

Mojo Helpdeskをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Mojo Helpdesk

Mojo Helpdesk

4.5 (73)
$29.00
無料のバージョン
無料のトライアル
42
5
4.4 (73)
4.6 (73)
4.5 (73)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$29.00
無料のバージョン
無料のトライアル
138
28
4.5 (524)
4.4 (524)
4.6 (524)

Mojo Helpdeskの他のおすすめ代替製品

Freshservice
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
ヘルプデスク管理
Spiceworks
高評価の機能
アラート/エスカレーション
チケット管理
在庫管理
Trello
高評価の機能
コラボレーションツール
タスク管理
プロジェクト計画/スケジューリング
SummitAI
高評価の機能
インシデント管理
サービス水準合意 (SLA) 管理
資産追跡
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
レポート/分析
通話モニタリング
通話記録
SeamlessDesk
高評価の機能
アラート/エスカレーション
インタラクション追跡
チケット管理
SysAid
高評価の機能
アラート/エスカレーション
セルフサービスポータル
チケット管理
Front
高評価の機能
メール管理
モバイル・アクセス
受信箱管理
Issuetrak
高評価の機能
サポートチケット管理
チケット管理
リアルタイム通知

Mojo Helpdeskのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.5
機能
4.2
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
56%
4
37%
3
7%
Cynthia
Cynthia
Dept Chair of IT
認証済みLinkedInユーザー
教育管理, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Wonderful features

5.0 昨年
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Martin
Martin
カナダのManager, Information Technology Services
認証済みLinkedInユーザー
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Does what a ticket system is supposed to do and is easy to use

5.0 5 年前

良いポイント:

Ease of use. Connects to our G Suite apps for easy finding by users. Email replies also get added to the ticket stream

改善してほしい点:

It can be difficult to filter for information at times. Also, the dashboard information only works for 30 days at a time so trying to get numbers for a 3 month period has to be done a month at a time

Metadotからの返信

3 年前

Thank you for your review.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Easy to use

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall it has been very easy to set up, use and onboarding everyone. Great value for money.

良いポイント:

Onboarding was a breeze for internal agents and our clients. Also, we were able to contact support and connect with them to share our issues. They addressed one of the problems in their very next release update which was impressive.

改善してほしい点:

Reporting could be better. Limited out-of-the-box reports. For anything additional, you have to revert to data export.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
乳製品, 5,001~10,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Mojo Helpdesk for Helpdesk and Customer service

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: A good platform, offering a lot at an affordable price, that helps in the development and development of companies and institutions.

良いポイント:

A good ticket management platform that is easy to use, facilitates many companies' work at an affordable price, works to solve many customer requests at the same time and with high efficiency, helps a lot in the performance of the customer service office and the information technology office, and is suitable for many organizations and institutions.

改善してほしい点:

Some errors may occur in the work of the IT office, and the preparation of reports must be done more quickly, and some features need to be added.

Didzis
ラトビアのCSP Delivery Lead
情報技術、情報サービス, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Helpdesk works quite well though there are couple of limitations that really should not be.

3.0 5 年前

良いポイント:

Simple and easy to use. Having minimum number of characters for Pros goes against simple and easy

改善してほしい点:

There are certain limitations which does not make sense and there are no workarounds and support is helpful as most of the times answer is the fix/feature will be delivered sometime in future. I've been using Helpdesk for 1,5years and requests raised 1year back, has not been addressed.

Metadotからの返信

3 年前

Thank you for your review.

Laura
アメリカのEducational Technologist
高等教育, 5,001~10,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Mojo-A really easy to use app and very useful

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: I use it daily to create tickets, escalate tickets and also point our faculty and staff to forms that populate within Mojo. It works very well for all these things. The buttons look like buttons, intuitive design, easy to use. A couple things like searching for tickets with a search filter, were a bit confusing at first but i figured it out on my own within a minute.

良いポイント:

Really easy to use app and very useful. It loads fast, requires no training really to pick up and start using because the design is really intuitive.

改善してほしい点:

Not much, it is plain looking but I don't care.