キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

PlanningPMEとは?

PlanningPME(プランニングピ―エムイー)は5000社以上の企業で利用されている、カスタマイズ性の高い社員スケジュール管理ツールです。中小企業から大規模なグループまで、ビジネスのニーズに適応し、従業員のスケジュールを効率的に管理。どこでもリアルタイムでタスクを確認、担当者に割り当てることができます。休暇や欠勤の管理にもお使い頂けます。GoogleカレンダーやExcelとの統合も可能です。ぜひ30日間無料トライアルをお試しください!

PlanningPMEの対象ユーザー

5人から5000人以上のスタッフ、また施設や設備を管理。建設、製造、IT、サービス、エンジニアリング、官公庁など様々な業種に対応します。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Target Skills
  • 2002年設立

PlanningPME のサポート

  • 電話サポート

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他223つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, デンマーク語 他5つ

PlanningPMEの料金プラン

最安値プラン:

¥65,160/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

PlanningPMEには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 PlanningPMEの有料プランは¥65,160/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Target Skills
  • 2002年設立

PlanningPME のサポート

  • 電話サポート

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他223つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, デンマーク語 他5つ

PlanningPMEの動画と画像

PlanningPMEソフトウェア - 1
PlanningPMEソフトウェア - 2
PlanningPMEソフトウェア - 3
もう4件表示する
PlanningPMEの動画
PlanningPMEソフトウェア - 1
PlanningPMEソフトウェア - 2
PlanningPMEソフトウェア - 3

PlanningPMEの機能や特徴

  • Real-Time Data
  • Real-Time Updates
  • Third-Party Integrations
  • アクセス制御・許可
  • アラート/通知
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • カレンダー管理
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • コミュニケーション管理
  • コラボレーションツール
  • シフト交換
  • スケジューリング
  • セルフサービスポータル
  • タイムシート管理
  • タスク管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • モバイル・アクセス
  • リアルタイム・スケジューリング
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • 事業予測
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 出席管理
  • 出席追跡
  • 原料要件計画
  • 可用性管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 変更管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員データベース
  • 従業員管理
  • 注文管理
  • 生産管理
  • 自動スケジューリング
  • 顧客データベース

PlanningPMEの競合SaaS製品

事業者によるスプレッドシートの管理、グラフやチャートの作成、計算、プロジェクトの共有などに役立つデータ分析ソリューションです。
あらゆるタイプのリソースを追跡できる堅牢で使いやすい視覚的なスケジューリングおよび計画ソフトウェア。
企業が複数のユーザー・アカウントにまたがって、メールの送信、受信、整理、翻訳、スケジューリングをできるようにする、クラウドベースのソリューション。
休暇管理、個人用ダッシュボード、クラッシュ管理、チームの可視化、コラボレーション機能を搭載した、Webベースのリソース・スケジューリング・アプリケーションです。
Asana なら、チームのあらゆる仕事を驚くほど簡単に整理して管理できます。Asana が Capterra で高評価を受けている理由をチェックしましょう。
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。
230万人が利用するWrikeの制作スケジュール管理ソフトウェア。ダッシュボードやガントチャートで、複数のチームや地域の制作を追跡。
チームを支援する無料の時間追跡とタイムシート。
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。

PlanningPMEの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.5
機能
4.4
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
60%
4
33%
3
3%
1
3%
Steven
Steven
アメリカのsystem technique
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Perfect daily planning

5.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: It is useful for this type of people who have many daily commitments and who often fail to fulfill them because they forget or do not organize the day well

良いポイント:

With your application I can have a daily plan without forgetting to keep appointments in my agenda, although its function is quite normal and everyday, I have been able to have a much more organized schedule of my daily duties to fulfill without forgetting something important and it keeps me sure of myself that I do everything right. A very active platform without passing reminder notifications

改善してほしい点:

It is simple and there is nothing that I dislike, it has the basics to have a good agenda planning

Gavin
オーストラリアのManager
電気・電子機器製造, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Electrical Company User

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Excellent. The uptime on the system is great, we can access it from our mobile phones and any questions we have are answered promptly.

良いポイント:

I really like the quarterly view, which lets me look at 13 weeks of planning. I also like that we can scroll forward in time very easily. This is particularly helpful as a lot of our projects are planned well in advance. I also like that we can have colour codes for different resource groups and different tasks.

改善してほしい点:

There has been a recent change made which sees the quarterly view default to Monday (1st day of the week) instead of today. This has only changed recently and means I am forced to click on the "today" button every time. The 1st column should always be today. Would be good if this could be changed back. Would also be good if Microsoft outlook bookings could be integrated into PME schedule.

検討した類似製品: Resource Guru

PlanningPMEに切りかえた理由: Planning PME has a better quarterly view, better use of colours.

Roger
Roger
イタリアのHead of Distribution & Partnerships
認証済みLinkedInユーザー
ホスピタリティ, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Perfect solution for start-up or small size companies

4.0 6 年前

良いポイント:

The big advantage of the software is the quite flexible set-up possibilities, the simple user interface, and its pricing.

改善してほしい点:

For what we needed in our company (maintenance, cleaning and welcoming staff scheduling) this was a very good solution and there aren't any features that are lacking so far.

Target Skillsからの返信

3 年前

Dear Roger, Thank you for your comment ! We are happy that PlanningPME meets your needs and is well suited to your business. Indeed, one of PlanningPME big advantage is the possibility to customize your schedule according to your business activity. Best regards, The Target Skills team

Kim
デンマークのcoo
イベント企画運営, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Easy Planning

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Perfect for our planning , crew , cars, transport,
PlannigPME is our go to tool for a smooth and relable planning

良いポイント:

easy to use and reliable a software that makes planning a joy.

改善してほしい点:

not possibility to place 2 or more taskes in one day without it being "stacked"

Thomas
ドイツのService Manager
機械工業, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Very good software for planning recources in service

4.0 昨年

製品を使ってみた感想: For our purposes, still the best tool on the market for customer service.

良いポイント:

The tool is very flexible. The global search function in particular helps us a lot in our daily work.

改善してほしい点:

The software becomes very slow and crashes more often as the planning file grows larger throughout the year. For us at the moment about 20MB.