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Maintenance Connectionとは?

AccruentのMaintenance Connectionは、市場をリードする複数サイト対応のCMMSおよびEAMソリューションです。メンテナンスチームが事後対応型から予防型のアセット保守に移行し、資産寿命を延長し、ROIを最大化する上で役立ちます。堅牢で使いやすいプラットフォームにより、シンプルで迅速な実装を可能にし、優れたサービス満足度を提供します。拡張性が高く、あらゆる組織に対応できるように設計されています。柔軟で、詳細な設定が可能であるため、さまざまな主要産業で充実した機能を利用できます。

Maintenance Connectionの対象ユーザー

農業、自動車および航空宇宙、化学加工、建設、ディスクリート製造、教育、エネルギー、食品および飲料、政府、ヘルスケア、製薬およびバイオテクノロジー、プロセス製造向け。

Maintenance Connectionソフトウェア - 1
Maintenance Connectionソフトウェア - 2
Maintenance Connectionソフトウェア - 3
Maintenance Connectionソフトウェア - 4
Maintenance Connectionソフトウェア - 5

Maintenance Connectionをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Maintenance Connection

Maintenance Connection

4.5 (301)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
65
1
4.3 (301)
4.3 (301)
4.6 (301)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$20.00
無料バージョン
無料トライアル
181
25
4.6 (1,346)
4.5 (1,346)
4.7 (1,346)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Maintenance Connectionの他のおすすめ代替製品

UpKeep
高評価の機能
カレンダー管理
在庫管理
在庫管理
The Asset Guardian (TAG)
高評価の機能
メンテナンスのスケジューリング
減価償却管理
資産追跡
BulkdataPro
高評価の機能
タイヤ管理
レポート/分析
従業員管理
Asset Infinity
高評価の機能
在庫管理
在庫管理
資産追跡

Maintenance Connectionの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.6
機能
4.4
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Godfrey
Godfrey
マラウイのTechnical Quality Manager
認証済みLinkedInユーザー
タバコ, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Maintenance Connection Review

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: The software is extremely user-friendly and functionality. It is capable of handling much more than asset management, preventative maintenance, protocols, and task tracking. It even has a process of evaluation for collective requests and budget control.

良いポイント:

Maintenance: calendar-based maintenance planning to facilitate preventive/predictive maintenance. Since automated alerts are sent, periodic maintenance is required, essential maintenance is hardly ever forgotten.

改善してほしい点:

Provides only a few tools for creating ad-hoc or tailored reports.

Emily
Emily
アメリカのProject Manager
ファシリティサービス, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great Product

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: This is a good product and the company really stands behind it. I have used competitor software and it doesn't have the same capabilities that MC does.

良いポイント:

It is visually appealing and not too cluttered like competitor software. The average user can get started quickly with a short introduction.

改善してほしい点:

Running scripts is complicated. I have had to reach out to support to help with the SQL. More push button options would be helpful.

Travis
アメリカのVP of Technical Milling and Sales
食品、飲料, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

The Good, and the Bad

3.0 昨年

製品を使ってみた感想: Neutral ... good for standard facility use, struggling with good things to say about MC Kinetic.

良いポイント:

MC use for inventories and maintenance of our internal facilities/work orders is great.

改善してほしい点:

We have been trying to apply the MC Kinetic application for our service team that travels across the USA servicing our customers. This endeavor began in Feb. of 2023, and we have yet to have a usable product, even though we are paying for multiple licenses, and have paid in a LOT of money for technical support to get this going. It's been over a year now, still cannot use the app at a level that will allow us to share our service reports with our customers.

Stergios
アメリカのOperations System Manager
建築資材, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Maintenance Connection Review and Feedback

4.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, the product is great. I would like to see options to schedule more then a week out.

良いポイント:

Ease of use for building PMs and work order creation. Mobil use is a great option

改善してほしい点:

Labor management and multiple modules to create a PM.

Lacey
アメリカのAdministrative Coordinator for Facilities Operations
高等教育, 201~500人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Southern Arkansas University MC

5.0 6 か月前

製品を使ってみた感想: MC has been a great work order system for me as I issue out many work orders each day. I also enjoy being able to review any action that has been done towards the wo, making it nice for me to know exactly what to say when someone calls asking for an update.

良いポイント:

It’s over all ease of use and attention to details that’s are needed.

改善してほしい点:

Making a report is a bit time consuming but honestly that may be my inexperience with building those.