iSpring Suiteの概要

iSpring Suiteは、ユーザーがあらゆるeラーニングの場に対応したインタラクティブなコンテンツを作成し、チームやステークホルダーとオンラインで共同作業ができる、高速なeラーニング・オーサリング・ツールキットです。iSpring Suiteを使用すれば、コース作成者はビデオ、スクリーンキャスト、インタラクティブな評価、クイズ、ロールプレイなどを盛り込んだeラーニングコースを設計できます。iSpring Suiteで作成したコースは、どのようなLMSとも互換性があります。このツールは学習の必要性もなく短時間で習得でき、まさに締め切りを守るために必要とされるツールです。54,000人を超えるコース開発者と一緒に作成しましょう。

iSpring Suiteの対象ユーザー

インストラクショナル・デザイナー、eラーニング作成者、L&Dスペシャリスト、教育関係者など、あらゆるデバイスで完璧な品質のコンテンツを作成、共有したい方に最適です。

iSpring Suiteの動作環境

クラウド、SaaS、ウェブベース, Windows(デスクトップ)

ベンダー紹介

  • iSpring Solutionsが提供
  • 所在地:Alexandria (アメリカ)
  • 2001年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他34つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他6つ

iSpring Suiteの価格プラン

価格プラン:

¥85/年
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

iSpring Suiteには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 iSpring Suiteの有料プランは¥85/年から利用できます。

価格プラン 無料トライアルを申し込む

ベンダー紹介

  • iSpring Solutionsが提供
  • 所在地:Alexandria (アメリカ)
  • 2001年設立
  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, イギリス, イタリア 他34つ

言語

イタリア語, オランダ語, スペイン語, ドイツ語, フランス語 他6つ

iSpring Suiteの動画と画像

iSpring Suiteの動画
iSpring Suiteソフトウェア - 1 - サムネイル
iSpring Suiteソフトウェア - 2 - サムネイル
iSpring Suiteソフトウェア - 3 - サムネイル
iSpring Suiteソフトウェア - 4 - サムネイル
iSpring Suiteソフトウェア - 5 - サムネイル

iSpring Suiteの機能

  • API
  • PowerPoint変換
  • SCORM準拠
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インストラクター主導コース
  • インタラクティブ・コンテンツ
  • インタラクティブ学習
  • クイズ
  • ゲーミフィケーション
  • コメント、メモ
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • コースオーサリング
  • コース公開
  • サードパーティ統合
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチメディア・サポート
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー管理
  • レポートのカスタマイズ
  • 動画管理
  • 同時学習
  • 多言語
  • 学習管理
  • 絵コンテ
  • 自己学習
  • 証明書およびライセンス
  • 評価管理
  • 質問のカスタマイズ
  • 進捗の追跡
  • 進捗レポート
  • 集合研修
  • 非同期型eラーニング

eラーニング作成ソフトの比較一覧をすべて表示する

  • API
  • SCORM準拠
  • VR/AR互換性
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アンケートおよびフィードバック
  • インタラクティブ・コンテンツ
  • インタラクティブ学習
  • ゲーミフィケーション
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ管理
  • コンプライアンス管理
  • コースオーサリング
  • コース公開
  • サードパーティ統合
  • シングル・サインオン
  • テスト/評価
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • トレーニング管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ビデオサポート
  • ブランディングのカスタマイズ
  • メディアのインポート
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー管理
  • リアルタイムデータ
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • 割り当て管理
  • 動画ストリーミング
  • 動画管理
  • 同時学習
  • 多言語
  • 学習管理
  • 役割ベース許可
  • 絵コンテ
  • 自己学習
  • 証明書およびライセンス
  • 評価管理
  • 質問のカスタマイズ
  • 質問ライブラリ
  • 進捗の追跡
  • 進捗レポート
  • 録音・録画
  • 集合研修
  • 非同期型eラーニング

コースオーサリングの比較一覧をすべて表示する

iSpring Suiteの同じカテゴリ製品

iSpring Suiteの他の類似製品

iSpring Suiteのレビュー

全1,302件のレビューを読む

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.6
カスタマー・サービス
4.9
機能
4.4
価格の妥当性
4.5

評価別レビュー数

5
872
4
392
3
33
2
2
1
3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Adam J.
Adam J.
オーストラリアのLearning and Development Officer
認証済みLinkedInユーザー
政府機関, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

Great product!

5 昨年

コメント: I use it all the time to create eLearning content. It has multiple applications, such as learning courses, quizzes, conversation simulations, flip books, and more. Highly recommend.

良いポイント:

I have been using the iSpring Suite for a few years now, primarily as a PowerPoint plugin to create eLearning and publish it in Scorm 1.2 format. It's very easy to turn a regular PowerPoint presentation into an interactive eLearning course.

改善点:

It's a great product. Using the suite through PowerPoint is powerful, but limiting if you don't use Office365.

iSpring Solutionsからの返信

昨年

Hi Adam, Thank you very much for posting you detailed review here on Capterra. We appreciate it tons! Hope iSpring keeps serving you well :) You also gave our Customer Support only 3 stars. Could you please share the details? Please send a message to [email protected] Thank you!

Annie E.
アメリカのCourse Creator
プロフェッショナル・トレーニング、コーチング, 2-10の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

iSpring promises and delivers - Tech support is so responsive & patient

5 先月 新着

コメント: Awesomeness. I already forgot the difficulties setting up. Because when I reached out at 3 am to "see" if someone would actually respond...they actually did!!! Tech support guy [SENSITIVE CONTENT] was on point. 5 out of 5 stars for him. Patient, professional, I'm not giving up till you get in attitude, and to my question of can you stay on the chat w/me till I'm in, no snide remark, but rather "I'm here w/you". Thanks a million!

良いポイント:

Integration with my business visions and processes was seamless. The product is easy to use. I only had a little difficulty getting ispring suite and ispring space all coordinated and set up.

改善点:

I only had a little difficulty getting ispring suite and ispring space all coordinated and set up. I would have preferred for someone to go in remotely and do it and then explain it to me. I kind of fell into a circular reference and was confused. But maybe I just didn't follow directions well with the initial emails...

代替となる類似製品: Moodle

iSpring Suiteに切り替えた理由: Your webinars, your webpage, everthing that I read that came from you guys was not only informative it was already teaching me and showing me how I could make my course awesome with your product. Also displaying features such as the Dialog simulation, interaction, varied quiz choices, easy upload to YouTube and screen recording + video recording over the PP that could be imported...a-ma-zing! (Plus the ISpring Market--wow!!)

Harsha A.
オーストラリアのMarketing Manager
通信, 11-50の従業員数
製品の使用期間:: 6~12か月
投稿者のソース

Review for iSpring Suite

3 先月 新着

良いポイント:

You can take a PowerPoint and turn it into a learning course with quizzes

改善点:

It's clunky, the displays are not very responsive to various screen sizes

Franklin M.
コスタリカのInstructor
航空会社/航空産業, 501-1,000の従業員数
製品の使用期間:: 2年以上
投稿者のソース

The easiest way to create online courses

4 2 か月前

コメント: Excellent for recurrent training.

良いポイント:

iSpring is the best way to transform a powerpoint presentation with animations, audios an videos into an online training course. It has great tools such as interactions, quizzes, audio and video management, that beautifully help you create amazing training activities.

改善点:

It is possible to improve iSpring, as it has been from the beginning, with character motion and gesticulation; some storyboard animated drawing interaction as seen in POWTOON, intros with replaceable brand icons, and a way to allow or block student movement throughout the interaction until animation, audio or video finishes; also to have optional transcisions through interaction pages.

iSpring Solutionsからの返信

先月

Hi Franklin, Thank you so much for reviewing iSpring here on Capterra! We appreciate it greatly. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. As per your feature request, thanks a lot for sharing. I will pass it on to our Product Development team. We sincerely appreciate your thoughtfulness in helping us improve our products.

Adam O.
英国のLearning and Development Senior Coordinator
自動車, 201-500の従業員数
製品の使用期間:: 1~5か月
投稿者のソース

Fantastic Customer Service - and a fully feature suite of Software across content creation and Scorm

5 2 か月前 新着

コメント: It's been a great start so far - lots of help available and I'm enjoying discovering new features

良いポイント:

Easy to pick up - depth of features still being found every day - amazing reactive customer service

改善点:

Limits on things like Text To Speech usage even after buying the full package - limited ability to control nuance using Text to Speech - like adding in pauses or emphasis

代替となる類似製品: Adobe CaptivateArticulate 360

iSpring Suiteに切り替えた理由: Tech Support and Customer Service incredibly responsive - [SENSITIVE CONTENT] in particular - ease of integration to our LMS (GO1) and Powerpoint existing courses - Text to Speech function was much more realistic than the Amazon Polly version used by Lectura. Ability for Quizzes to email back results to admin so we can track progress - without having to set up a email server. (Lectura couldn't do this) Substantial testing of all products over a month or two and iSpring was heads and shoulders above the rest.

iSpring Solutionsからの返信

先月

Hi Adam, Thank you so much for reviewing iSpring here on Capterra! We very much appreciate it. It's nice to hear that iSpring's been working great for you so far. Our tech support team always puts clients first - it's amazing that you had a positive experience! Keep up the great work!