EZOfficeInventoryの概要

この優れた資産ライフサイクル管理ソフトウェアなら、POの作成、サービスのスケジュール設定、ベンダーの管理が簡単に行えます。簡単な減価償却管理やカスタム・レポートで、十分に情報を得た上での経営判断を支援します。モバイルアプリを使えば、RFID、バーコード、QRコードのスキャンが可能で、規制機関にも対応できます。場所やメンテナンスの履歴管理は、固定資産管理に必須の機能です。また、ZendeskやJiraとも統合できます。無料で試すことができます。

EZOfficeInventoryの対象ユーザー

IT資産、AV機器、家具、建設工具、医療機器など、あらゆるタイプの品目を簡単に追跡できるため、さまざまな産業のニーズに対応できます。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • EZO
  • 所在地:Leander (アメリカ)
  • 2011年設立

EZOfficeInventory のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他221つ

言語

英語

EZOfficeInventoryの料金プラン

最安値プラン:

$40.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

EZOfficeInventoryには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 EZOfficeInventoryの有料プランは$40.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • EZO
  • 所在地:Leander (アメリカ)
  • 2011年設立

EZOfficeInventory のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦 他221つ

言語

英語

EZOfficeInventoryの動画と画像

EZOfficeInventoryソフトウェア - 1
EZOfficeInventoryソフトウェア - 2
EZOfficeInventoryソフトウェア - 3
EZOfficeInventoryソフトウェア - 4
EZOfficeInventoryソフトウェア - 5
もう6件表示する
EZOfficeInventoryの動画
EZOfficeInventoryソフトウェア - 1
EZOfficeInventoryソフトウェア - 2
EZOfficeInventoryソフトウェア - 3
EZOfficeInventoryソフトウェア - 4
EZOfficeInventoryソフトウェア - 5

EZOfficeInventoryの機能・特徴

  • IT資産管理
  • IT資産追跡
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • カスタマイズ
  • キッティング
  • コンプライアンス管理
  • コンプライアンス追跡
  • サプライヤー管理
  • サードパーティ統合
  • サービス履歴
  • シリアル番号追跡
  • スケジューリング
  • タスク・スケジューリング
  • ダッシュボード
  • チェックイン、チェックアウト
  • データのインポート/エクスポート
  • データの可視化
  • トライアル・ライセンス
  • ドキュメント管理
  • バーコード・ラベル管理
  • バーコード作成
  • バーコード処理、RFID
  • バーコード/チケットのスキャニング
  • フィールドのカスタマイズ
  • プロジェクト追跡
  • ベンダー管理
  • マルチロケーション
  • メンテナンスのスケジューリング
  • メンテナンス管理
  • モバイル・アクセス
  • ユーザー管理
  • ライセンス・インベントリ
  • ライセンス追跡
  • ラベルテンプレート
  • リアルタイムデータ
  • リアルタイム通知
  • リマインダー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロケーション追跡
  • ワークフロー管理
  • 予算の追跡
  • 予防メンテナンス
  • 作業発注作成
  • 作業発注管理
  • 保証追跡
  • 再注文管理
  • 出品物/ベンダー管理
  • 医療用
  • 原価追跡
  • 固定資産管理
  • 在庫最適化
  • 在庫監査
  • 在庫管理
  • 在庫追跡
  • 多通貨
  • 失効日管理
  • 契約・ライセンス管理
  • 小規模企業向け
  • 履歴報告
  • 建設業界向け
  • 技術者管理
  • 施設資産管理
  • 検索/フィルター
  • 機器管理
  • 機器追跡
  • 機械設備用
  • 求人管理
  • 注文管理
  • 減価償却管理
  • 点検管理
  • 発注管理
  • 監査管理
  • 監査証跡
  • 空間分析
  • 経理統合
  • 製品識別
  • 見積もり、概算
  • 請求、インボイス
  • 請負業者管理
  • 資産ライフサイクル管理
  • 資産ライブラリ
  • 資産画像
  • 資産計画
  • 資産追跡
  • 購入、受領
  • 較正管理
  • 部品管理
  • 項目管理

EZOfficeInventoryの競合SaaS製品

ServiceNowは、日々のサポート・タスクを自動化し、作業単位の追跡、測定、処理をサポートします。使いやすく、拡張性に優れています。
Jira Service Managementは、迅速に行動する必要のあるチームをサポートし、優れたサービス体験をともにすばやく提供するITサービス・マネジメント・ソフトウェアです。 JIRA Service Managementの詳細
チームと中小企業向けのコラボレーション製品スイートです。クラウドでのWeb会議、ファイル共有、スケジューリングを行うことができます。旧G Suite。
Nimbleは、Office 365とG Suiteに対応するシンプルでスマートなCRMで、どこにいても使用することができます。
クラウド・ベースのHCMプラットフォームにより、従業員数500~50,000人の組織で給与、時間と出勤、ならびに人事を統合します。
カスタマー・サービスをビジネスの中心に据えましょう。エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。
NetSuiteは、スマートな意思決定を行い、着実にビジネスを拡大・成長するために必要な可視性と制御を提供する、業界トップレベルのクラウド型ERPです。 NetSuiteの詳細
QRコードとモバイル・テクノロジーを活用した在庫管理システムでは、スマートフォンを使ってスキャンし、どこからでも在庫を検索することができます。
Fiixは、資産、作業、部品管理ツールを、強力なクラウド、モバイル、統合、AI機能と組み合わせて、資産の健全性を高めます。

EZOfficeInventoryのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.4
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Marvin
Marvin
アメリカのMerchandise Manager
認証済みLinkedInユーザー
, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Very easy to use and understand. Great user interface. Editing is a breeze!

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: This software is taking me from several huge spreadsheets and no photos to a streamlined, searchable, history tracking, photo attached inventory system. No longer do I have to track multiple files and spreadsheets. It is all in one place.

良いポイント:

It is FAST and very simple to use. I can change records so easily if I need to correct or edit anything. Adding custom fields is great for unique data. Searching is with the ability to search multiple terms at once. Filtering allows me to further 'drill down'. The three different types of items make it simple to separate company owned, client owned and disposable inventory. Adding photos and other documents is also very easy. Managing photos is fairly simple, but see 'cons' below. User permission has a very deep control mechanism allowing viewability to be finely tuned and managed as needed. The cart feature is awesome for checking out multiple items at once. You can then check in the same cart for fast returns. Searching with the mobile app via text, or scanning QR codes is blazing fast. Zero time is wasted waiting on EZO. Any lag is all on me. I use this software to track items in a photo studio, the things that belong to our clients that we are photographing. As such, we must isolate those items so that there is no client crossover. This works great!

改善してほしい点:

As of this writing (5/2018) the view is not 'responsive' to your screen size. It is also not possible to manually resize column widths. Some views allow you to hide the right sidebar while others do not. This is promised to be an updated feature coming in 7/2018. When interacting with individual records after a search, it is not possible to return to the search results. The search must be repeated. There is no feature to create shelf barcode or QR code labels. Must use external software, but you can easily link those, one by one.

Casey
アメリカのEquipment
病院、ヘルスケア, 5,001~10,000の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Inventory comes full circle

5.0 先月 新着

良いポイント:

The ability to track assets at any given time across multiple locations. Ease of use when training new employees on the system. The over all user interface is simple and straightforward, you don’t have to go looking all over to do one task.

改善してほしい点:

The only con would be a better over all phone app and how some of the menus work. As for the pc side of the software there isn’t anything to say about that

Daniel
Daniel
スウェーデンのTechnology Manager
認証済みLinkedInユーザー
小売, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Helping us keeping control

3.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: Pretty good tool!

良いポイント:

We use Asset and Inventory to keep track of employers assets ant IT stock value. Works pretty good. Like the label and scanning functionality.

改善してほしい点:

A little messy GUI. Works ok but I am a little worried to let end users in.

Valerie
アメリカのVenue Finance Manager
エンタテインメント, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Finally a Great program for Inventory/asset tracking

4.0 4 か月前

良いポイント:

This program has lots of great features. I think the mobile scanning is one of my favorites. Any of my staff can see something that needs a repair scan the bar code and request a repair. My maintenance staff gets a notification and knows what to repair, where the item is located and if its under warranty and who to contact all thru the EZ Office program. Each new item registered you can put in the warranty information and get notifications if they are expiring. The staff can reserve assets so the other staff knows that its not available if they need it at the same time. This will safe us a lot of over booking issues.

改善してほしい点:

The set up is a little bulky. You can upload excel spreadsheets that during set up which is great but you have to create all the custom fields that you want (see on your demo). They do have lots of blogs or videos that help with this and they are pretty quick within 24 hrs to respond to your questions. But normally their response is to direct you to a blog or video rather than walking you thru it.

検討した類似製品: Nimble

EZOfficeInventoryに切りかえた理由: EZ Office offered more things that I needed at a comparable or better price point.

Tim
カナダのLab Manager
包装と容器, 10,000+の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

EZOffice Inventory Control

5.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Our overall experience with EZOffice has been all positive. The support has been great and the value is second to none.

良いポイント:

EZOffice is a simple and easy to use inventory software that any level can utilize from day one.

改善してほしい点:

The way we use EZOffice for our inventory management, we have yet to find any downsides to it.