Nimbleの概要

Nimbleは、Office 365とG Suiteに対応するシンプルでスマートな顧客関係管理 (CRM) です。連絡先や、通信履歴、メールの受信トレイ、カレンダーの予定と、250以上のSaaSビジネス・アプリの連絡先やソーシャル・メディア連携 (LinkedIn、Twitter、Facebookなど) を1つの統合チーム・リレーションシップ・マネージャーに自動的にまとめることができます。

Nimbleの対象ユーザー

ビジネス・サービス メディアとインターネット 小売 ソフトウェア 製造 財務

Nimbleソフトウェア - 1
Nimbleソフトウェア - 2
Nimbleソフトウェア - 3
Nimbleソフトウェア - 4
Nimbleソフトウェア - 5

Nimbleをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Nimble

Nimble

4.4 (1,848)
$24.90
無料のバージョン
無料のトライアル
56
52
4.3 (1,848)
4.3 (1,848)
4.3 (1,848)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
統合
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.00
無料のバージョン
無料のトライアル
95
205
4.4 (3,656)
4.3 (3,656)
4.4 (3,656)

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HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
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高評価の機能
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顧客追跡
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請求書作成
銀行勘定調整
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高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Bigin by Zoho CRM
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
Salesforce Service Cloud
高評価の機能
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通話モニタリング
通話記録
Capsule
高評価の機能
カレンダー/リマインダー・システム
リード管理
連絡先管理
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高評価の機能
コラボレーションツール
コンテンツ管理
タスク管理
Zoho CRM
高評価の機能
アクティビティ・ダッシュボード
フィールドのカスタマイズ
検索/フィルター

Nimbleのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.3
カスタマーサービス
4.3
機能
4.2
価格の妥当性
4.3

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Vicki
Vicki
Travel Advisor
認証済みLinkedInユーザー
消費者サービス, 自営業
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Nimble is a really excellent business CRM tool that is more robust than anything else out there

5.0 7 か月前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
David
David
カナダのSales Director / Logistics Coordinator
認証済みLinkedInユーザー
農業, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Simple & Effecient

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall I have been happy with this product. It keeps evolving and keeps getting, generally better. The customer service is over the top. Quick response, always there if we have a questions. I like that!

良いポイント:

Easy to assign tags and group the ones you want to use to target specific groups for marketing purposes.

改善してほしい点:

New UI for data entry is not as efficient as it used to be. Still simple but simple data priorities such as which phone number is primary is no longer available. You actually need to open the whole contact window to see all the data while before the summary gave the most important info.

Elīna
ラトビアのHuman Resources Specialist
化粧品, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

A Solid CRM for Small Teams with Social Focus

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Overall Nimble is a positive experience for us. It helps us stay organized and efficient, especially with social media. The price point is unbeatable.

良いポイント:

Nimble is great for small sales teams that prioritize social media. It automatically pulls info from social profiles, integrates with email, and has an unbeatable price.

改善してほしい点:

It does things differently from most CRMs, which can be confusing for those used to other systems. Third-party integrations can also be tricky.

Praveen
ジャマイカのUnit Manager
保険, 51~200の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Honest Review

3.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: To track sale pipeline, online marketing

良いポイント:

Every feature is useful for me in day my work life

改善してほしい点:

Should have good customer support team which should be available for every query

Yashovardhan
インドのResearcher
教育管理, 1,001~5,000の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

検討した類似製品:

Best management and CRM platform

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Nimble is a CRM platform that helps businesses manage their customer relationships. It's a powerful tool that can help businesses keep track of their customer data, interactions, and communications. Overall, I've found Nimble to be a valuable asset in managing my business's customer relationships. It's easy to use and has a ton of features that are very helpful in managing customer data.

良いポイント:

There are many things I like about Nimble including the intuitive interface, ease of use, comprehensive features, and great customer support. However, if I had to choose one thing that I like most about this software, it would be the ability to track and manage my sales pipeline and customers in one place. This has helped me stay organized and efficient in my sales process, and has allowed me to better serve my customers.

改善してほしい点:

I didn't like that it was difficult to find contact information for people outside of my organization.

Joel
Joel
ガーナのAdministrative Secretary
認証済みLinkedInユーザー
家電製品, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

What I think about Nimble

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: I can quickly create, modify, or view contact data with Nimble's Prospector App from any location online. Due to the removal of API access to CRM tools by both LinkedIn and Facebook, this is very crucial. I also frequently use the group chat and email tracking.

良いポイント:

It is simple to use with a small learning curve that makes it easy to switch from other CRM software to Nimble

改善してほしい点:

Nimble costs a lot of money. I understand how incredibly helpful the software is but a little reduction of their prices can help onboard more users.