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Dayforce HCMとは?

Dayforceは、従業員エクスペリエンスを変革するグローバルなHCMプラットフォームです。従業員のライフサイクル全体のデータを統合することにより、あらゆるレベルでより良い意思決定をすることができます。Dayforceは、人事、給与、労働力管理、人材管理を一つのアプリケーションに統合した包括的なクラウド・プラットフォームです。このスケーラブルなプラットフォームは、単一の柔軟なルールエンジンと、リアルタイムの更新および計算機能を組み合わせ、複雑な規制要件への対応を支援します。

Dayforce HCMの対象ユーザー

Dayforceは、あらゆる業界の500~50,000人の従業員を抱える組織向けに、拡大または縮小するように設計されています。

Dayforce HCMソフトウェア - 1
Dayforce HCMソフトウェア - 2
Dayforce HCMソフトウェア - 3
Dayforce HCMソフトウェア - 4
Dayforce HCMソフトウェア - 5

Dayforce HCMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Dayforce HCM

Dayforce HCM

4.3 (957)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
145
1
4.2 (957)
4.0 (957)
3.8 (957)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$50.00
無料バージョン
無料トライアル
115
23
4.1 (5,592)
4.1 (5,592)
4.2 (5,592)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

Dayforce HCMの他のおすすめ代替製品

Dynamics 365
高評価の機能
レポート/分析
発注管理
財務報告
ADP Vantage HCM
高評価の機能
報酬管理
従業員データベース
給与管理
SAP Concur
高評価の機能
経費精算
経費請求
領収書管理
Oracle Database
高評価の機能
アクセス制御・許可
データストレージ管理
バックアップ、修復
RUN Powered by ADP
高評価の機能
W-2準備
口座振込
給与管理
Paycor
高評価の機能
スケジュール分布
出席追跡
従業員ポータル
ADP Workforce Now
高評価の機能
W-2準備
口座振込
給与管理
UKG Pro
高評価の機能
W-2準備
口座振込
税法遵守
Workday HCM
高評価の機能
口座振込
従業員ポータル
時間追跡

Dayforce HCMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.2
カスタマーサービス
3.8
機能
4.2
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Melinda
Melinda
アメリカのCorporate Compensation, Payroll and Benefits Manager
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Dayforce HCM

5.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: I love the software platform. I was the project leader during implementation and have been the Administrator since. This is in addition to the Payroll Manager, Benefits Manager, Leave of Absence Administrator and Entitlements Manager. I could not do all of this if the software was exceptional.

良いポイント:

Dayforce is fully integrated and offers real-time data. The features are easy to use and understand. There is full transparency for both managers and employees. There is a full arsenal of reporting and dashboard options so downloading information is easy. While customization costs, it is an effective way to ensure that the look and feel convey your environment.

改善してほしい点:

Any changes needed to your set up result in very high priced change orders, even when the change requested is because of Ceridian issue. The service time for these change projects can sometimes be in excess of 6 months.

Alan
Alan
アメリカのHuman Resources Generalist
認証済みLinkedInユーザー
病院、ヘルスケア, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Dayforce makes user experience, reporting, and payroll processing easy

4.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: Dayforce's ongoing calculating options and support for large payroll batches are invaluable. I am relieved to have the ability to provide timely salary spending reports to upper management.

良いポイント:

In addition to the system's features, I appreciate Ceridian's helpful staff and customer service. Ceridian has clearly given careful consideration to the full scope of the employee experience, as evidenced by the cohesiveness of its many modules. The fact that they interact with one another is a plus.

改善してほしい点:

I wish I had been given more background or forewarning about the actual process of implementation. It's a real slog, and I didn't feel ready for it with the resources at my disposal. If I'd realized it was going to be such a slog, I would have made more of an effort to get ready.

Tina
アメリカのManager, HRIS and Payroll
非営利団体運営, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Dayforce Review

4.0 先月 新着

良いポイント:

Dayforce has many great features. The HUB is a great new additional in the last 2 years. It provides a great place to house important information easily. Onboarding is really nice and streamlined. It is easy to navigate and set up. If you have the Onboarding HUB, visibly it provides a new start to the candidate experience. I have worked with the Performance and Compensation module the last 3 years and it has a lot of neat functionality and pretty easy to navigate.

改善してほしい点:

Dayforce is very technical. It is nice to know you can build customize forms but not coming from an IT background, trying to learn SQL has been a challenge. There are a lot of nice reports but it is very challenging to set up certain reports utilizing custom fields. Dayforce is constantly enhancing their products but continually to have to pay for each new enhancement the majority of the time is challenging especially coming from a Non-Profit world when we already utilize most of the system.

Helen
アメリカのPayroll & Benefits Mgr
卸売, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Dayforce - Implementation Beware

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Bumpy at best. Some days I actually say I miss ADP.

良いポイント:

I like the 'one' database aspect the best.

改善してほしい点:

Implementation was very lacking. Nearly a disaster. I am over 2 years in and still have not been able to get everything we originally intended to do up and running.

Amber
アメリカのManager, Payroll and HRIS
非営利団体運営, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Dayforce User/Admin 5+ years

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Our overall experience with Dayforce has been great, we have used it for 5+ years and don't plan on leaving anytime soon!

良いポイント:

I like that the system is very intuitive and has many modules that we use and connect. We used Dayforce for payroll, benefits, recruiting, performance, compensation, and so on. The system is very user friendly and easy to use. We also use Dayforce Wallet which is the on demand pay feature and is a huge sucess with our employees.

改善してほしい点:

We struggle occasionally with bugs within certain modules, specifically recruiting. When this happens it's very hard to complete tasks.