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Dayforce HCMとは?

Dayforceは、従業員エクスペリエンスを変革するグローバルなHCMプラットフォームです。従業員のライフサイクル全体のデータを統合することにより、あらゆるレベルでより良い意思決定をすることができます。Dayforceは、人事、給与、労働力管理、人材管理を一つのアプリケーションに統合した包括的なクラウド・プラットフォームです。このスケーラブルなプラットフォームは、単一の柔軟なルールエンジンと、リアルタイムの更新および計算機能を組み合わせ、複雑な規制要件への対応を支援します。

Dayforce HCMの対象ユーザー

Dayforceは、あらゆる業界の500~50,000人の従業員を抱える組織向けに、拡大または縮小するように設計されています。

Dayforce HCMソフトウェア - 1
Dayforce HCMソフトウェア - 2
Dayforce HCMソフトウェア - 3
Dayforce HCMソフトウェア - 4
Dayforce HCMソフトウェア - 5

Dayforce HCMをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Dayforce HCM

Dayforce HCM

4.3 (986)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
142
1
4.2 (986)
4.0 (986)
3.8 (986)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
144
17
4.3 (2,869)
4.2 (2,869)
4.2 (2,869)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
口座振込
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高評価の機能
W-2準備
口座振込
給与管理
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高評価の機能
W-2準備
口座振込
給与管理
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高評価の機能
口座振込
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高評価の機能
口座振込
給与明細
給与管理
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高評価の機能
アクセス制御・許可
データストレージ管理
バックアップ、修復
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高評価の機能
報酬管理
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給与管理
RUN Powered by ADP
高評価の機能
W-2準備
口座振込
給与管理
SAP Concur
高評価の機能
払い戻し管理
経費精算
経費請求

Dayforce HCMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.2
カスタマーサービス
3.8
機能
4.2
価格の妥当性
4.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Katherine
Katherine
アメリカのPayroll Manager
認証済みLinkedInユーザー
小売, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Why we LOVE Dayforce

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: Dayforce has changed our life for the better

良いポイント:

Ease of use for Payroll staff. end user training is a breeze

改善してほしい点:

Really wish there was a way for employees to run paycheck scenarios within the system so they could see the net effect of changing taxes or picking up additional benefits

Kiana
カナダのPayroll Manager
自動車, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Loving Dayforce

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Using Dayforce has been great. Once you go through the initial setup for the organization and workout any issues, the system really makes processing payroll easy. Dayforce is always on top of the latest trends and offers a multitude of products for businesses.

良いポイント:

The ease of processing and transmitting payroll.

改善してほしい点:

I would have to say building reports from scratch.

Cynthia
アメリカのManager, Talent Acquisition
病院、ヘルスケア, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Dayforce HCM

3.0 先月 新着

良いポイント:

The system is generally user friendly. The Hub feature is nice

改善してほしい点:

The recruiting module seems like an afterthought. Recruiting is my main focus.

Michelle
カナダのRecruiter
自動車, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Dayforce for Recruitment

5.0 先週 新着

製品を使ってみた感想: I used Dayforce for recruitment, it's been great at keeping my roles organized and sending communications and offer letters to candidates quickly.

良いポイント:

I used Dayforce for recruitment, it's a great ATS to keep my job requisitions and candidates organized1

改善してほしい点:

I don't like that you can't add an attachment when sending an email, or that email responses aren't tracked in DF

Se
アメリカのHRIS
病院、ヘルスケア, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Does the job

4.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Generally positive. It's niche for certain industries, US or Canada are great.

良いポイント:

Effective and customizable US timetracking, labor cost features, balance tracking, and payroll processing.

改善してほしい点:

Recruiting/Candidate functions are clunky and not fully integrated in a meaningful way. Forms/workflows require a lot of expertise and trial/error. Majority countries in APAC are not 'native' payroll engines, so there's a lot of rules and parameters, not a lot of flexibility or automation without some out-of-system workarounds.