Bitrix24の概要

Bitrix24は、大企業と中小企業向けオンラインワークスペースです。CRMを含め、タスク、カンバン、ガントチャート、メ­ッセンジャー、ビデオ通話、ファイルのストレージ、業務フローの自動化など35種類以上のツールを備えています。
Bitrix24へ切り替えると、色々なSaasソリューションを使用する必要がなくなります。Bitrix24は単一のパッケ­ージに必要なツールを搭載しており、すべて低価です。
Bitrix24は、全世界で1000万件を超える導入実績があり、最も人気の高いビジネスソフトウェアの一つです。

Bitrix24の対象ユーザー

Bitrix24は中小企業向けの製品です。効率的に連絡を取り合い、共同作業を行いたいリモート・チームにも適しています。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Bitrix
  • 所在地:Alexandria (アメリカ)
  • 1998年設立

Bitrix24 のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

イタリア語, インドネシア語, スペイン語, タイ語, トルコ語 他9つ

Bitrix24の料金プラン

最安値プラン:

$61.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

Bitrix24には無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 Bitrix24の有料プランは$61.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Bitrix
  • 所在地:Alexandria (アメリカ)
  • 1998年設立

Bitrix24 のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他225つ

言語

イタリア語, インドネシア語, スペイン語, タイ語, トルコ語 他9つ

Bitrix24の動画と画像

Bitrix24ソフトウェア - 1
Bitrix24ソフトウェア - 2
Bitrix24ソフトウェア - 3
Bitrix24ソフトウェア - 4
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Bitrix24の機能・特徴

  • API
  • CAN-SPAM法準拠
  • CRM
  • CTI (コンピューター電話統合)
  • ITプロジェクト管理向け
  • IVR・音声認識
  • KPIモニタリング
  • Macデバイス用
  • PBX
  • ROI追跡
  • SEO管理
  • SIPトランキング
  • SMSメッセージング
  • SMS一斉送信
  • SNSプロモーション
  • SNSマーケティング
  • SSLセキュリティ
  • VoIP接続
  • WYSIWYGエディタ
  • Webサイト管理
  • Webベース・デプロイ
  • iPadデバイス用
  • アイデア管理
  • アカウント管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アクティビティ・ニュースフィード
  • アドレス帳共有
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • イノベーション管理
  • イベントによるアクション
  • イベント・スケジューリング
  • イベント管理
  • インタラクション追跡
  • インポートタスク
  • ウィジェット
  • オフライン・アクセス
  • オフライン・フォーム
  • オポチュニティ管理
  • オンデマンド・レコーディング
  • オンボーディング
  • オンライン・カレンダー
  • オンライン・ストアビルダー
  • オンライン・パンチカード
  • オンライン・フォーム
  • オンライン予約
  • オンライン時計
  • オンライン決済
  • オンライン請求
  • オンライン音声通信
  • オーディエンス・ターゲティング
  • カスタマー・サポート
  • カタログ化、カテゴリ化
  • カラーコード、カラーアイコン
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • ガントチャート、タイムラインビュー
  • キャパシティ管理
  • キャンペーン分析
  • キャンペーン管理
  • キュー管理
  • クラウドフォン・システム用
  • クラスのスケジューリング
  • クリック追跡
  • グラフィカル・ワークフロー・エディタ
  • グループ管理
  • コメント、メモ
  • コラボレーションツール
  • コンテンツライブラリ
  • コンテンツ配信
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • サブタスクの作成
  • サポートチケット管理
  • サードパーティ統合
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ジオターゲティング
  • スケジューリング
  • スタッフ管理
  • スタートアップ向け
  • ステータス追跡
  • スプリント計画
  • セグメンテーション
  • セルフサービスポータル
  • ソーシャル・メディア統合
  • タイムシート管理
  • タスクのタグ付け
  • タスクの編集/更新
  • タスク・スケジューリング
  • タスク管理
  • タスク進捗追跡
  • ダッシュボード
  • チケット管理
  • チャット、メッセージング
  • チャンネル管理
  • チーム管理
  • テキスト編集
  • テキスト音声変換
  • テンプレート
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • ディスカッション、フォーラム
  • データのインポート/エクスポート
  • データストレージ管理
  • データ同期
  • トレーニング管理
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドナー管理
  • ドラッグ・アンド・ドロップ
  • ドリップキャンペーン
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • バケーション/休暇追跡
  • バックアップ、修復
  • バッチ処理
  • バージョン管理
  • バーチャル拡張機能
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • パンチカード
  • パーソナライゼーション
  • ビジュアル・ワークフロー管理
  • ビデオ会議
  • ビルド済みテンプレート
  • ファイル・ストレージ
  • ファイル共有
  • ファイル管理
  • フィードバック管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • フォームのカスタマイズ
  • フォームの自動化
  • フォームビルダー
  • フォーム作成・デザイン
  • フォーム管理
  • フルテキスト検索
  • ブランディングのカスタマイズ
  • ブレインストーミング
  • プライベート・ネットワーク
  • プレビュー機能
  • プロジェクト・スケジューリング
  • プロジェクト管理
  • プロジェクト計画
  • プロジェクト計画/スケジューリング
  • プロジェクト追跡
  • プロセスのモデリング・設計
  • プロセス/ワークフロー自動化
  • ベンチマーキング
  • ボイスメール
  • ボランティア管理
  • ポリシー管理
  • ポートフォリオ管理
  • マイルストーン追跡
  • マルチキャンペーン
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • マルチチャネル・マーケティング
  • マルチユーザー・コラボレーション
  • マーケティングの自動化
  • マーケティング・カレンダー
  • ミーティング管理
  • メディアライブラリ
  • メンバーシップ管理
  • メンバー・ディレクトリ
  • メンバー・データベース
  • メールをタスクに変換
  • メールキャンペーン管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • モバイル向けメール最適化
  • ユーザー・プロフィール
  • ヨガ/ピラティス・スタジオ向け
  • ライブチャット
  • ランディングページ、Webフォーム
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム同期
  • リアルタイム更新
  • リアルタイム編集
  • リアルタイム通知
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リスト管理
  • リソース・スケジューリング
  • リソース管理
  • リード・エンゲージメント
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード資格
  • リード通知
  • ルーティング
  • ルールベースのワークフロー
  • レポートと統計
  • レポート/分析
  • ロードマッピング
  • ワークフロー構成
  • ワークフロー管理
  • 予測ダイヤラー
  • 予測分析
  • 人材マネジメント
  • 休暇管理
  • 休暇追跡
  • 会議
  • 作業発注管理
  • 依存関係追跡
  • 価格・コスト計算
  • 価格設定・コスト計算
  • 価格設定管理
  • 保険業界向け
  • 優先順位付け
  • 公開オプション
  • 出席者管理
  • 出席追跡
  • 利用レポート
  • 利用率の追跡/分析
  • 割り当て管理
  • 割引管理
  • 労働力市場予測
  • 双方向音声動画ファイル
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 報告、プロジェクト追跡
  • 契約管理
  • 委員会管理
  • 宗教団体向け
  • 寄付管理
  • 小規模企業向け
  • 広報管理
  • 建設業界向け
  • 役割ベース許可
  • 従業員スケジューリング
  • 従業員ディレクトリ
  • 従業員データベース
  • 従業員プロフィール
  • 従業員写真
  • 従業員管理
  • 従業員認識
  • 患者とのコミュニケーション
  • 手数料管理
  • 承認プロセス管理
  • 承認ワークフロー
  • 提案作成
  • 支払い請求が可能・不可能な時間
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 時間と参加
  • 時間・支出追跡
  • 時間追跡
  • 棒グラフ
  • 検索/フィルター
  • 決済処理
  • 申請者追跡
  • 画面共有
  • 発信者ID
  • 発信者プロフィール
  • 登録管理
  • 登録者管理
  • 監査証跡
  • 目標設定/追跡
  • 着信グループ
  • 確認、リマインダー
  • 経費精算
  • 統一コミュニケーション
  • 統合型ビジネス運営
  • 繰り返しのタスク
  • 自動アテンダント
  • 自動スケジューリング
  • 自動ダイヤル
  • 自動ルーティング
  • 自動応答装置
  • 自動更新
  • 自動着信分配
  • 自動見積もり
  • 製品コンフィギュレータ
  • 製品ロードマッピング
  • 見積もり、概算
  • 見込み客探索
  • 設計管理
  • 課題管理
  • 請求、インボイス
  • 請求書のカスタマイズ
  • 請求書履歴
  • 請負業者管理
  • 財務管理
  • 販売承認
  • 転送/ルーティング
  • 通話モニタリング
  • 通話リスト管理
  • 通話ルーティング
  • 通話会議
  • 通話記録
  • 通話転送
  • 通話録音
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 進捗の追跡
  • 達成、リテンション
  • 金融機関向け
  • 電子フォーム
  • 電子署名
  • 電話キー入力
  • 非営利団体向け
  • 音声・ビデオ会議
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客ポータル
  • 顧客履歴
  • 顧客管理
  • 顧客追跡

Bitrix24の競合SaaS製品

Insightly CRMは、顧客データを一元化して管理するための柔軟で使いやすく、かつ強力なCRMを必要とする成長中のチーム向けです。
Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの詳細
Pipedriveは、取引成立に向けた活動に専念するのに役立つCRMソフトウェア・ツールであり、簡単に実装できます。 Pipedriveの詳細
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
White Cup CRM is a cloud-based CRM solution designed for wholesale distributors.
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。 Odooの詳細
Workplaceは、チャット、ビデオ通話、投稿、グループなど、よくわかっているFacebook機能を使用して、組織の全員をつなげます。
Notionは、メモ、プロジェクト、ドキュメント、コラボレーションのための、オールインワン型のワークスペースです。
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。 ClickUpの詳細

Bitrix24のレビュー

評価ポイント

総合評価
4.1
使いやすさ
3.8
カスタマーサービス
3.9
機能
4.2
価格の妥当性
4.2

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Diego
Diego
ブラジルのGESTOR COMERCIAL
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Muito Bom ! Indico !!!

5.0 2 週間前 新着

良いポイント:

Gosto de usar. Atende bem ao que se determina a fazer !

改善してほしい点:

Poderia ser menos burocratico. So isso ! Mas muito bom !

Thierno Ousmane
ギニアのLoans manager
銀行, 501-1,000の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Bitrix24, a promising software in Business management.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: CRM is the key element for any company to thrive in the digital world besides SEO (Search Engine Optimization). We cannot dig deep around it, since it is not our aim topic here. Just know that CRM is a tool that helps companies stay in touch with their clients by analyzing their needs to increase sales. Not only Bitrix24 has it. Microsoft, Salesforce, Zoho, to name just those, have it as well. I really like the fact that Bitrix24 has its own CRM integrated. We don’t need to find another CRM tool elsewhere. It is very helpful because the software enables us to create a detailed database about our clients. This is a very promising product that needs to be improved. I think its whole potential is far from being completely unlocked. Meanwhile, before we have a new version, I globally enjoy this software.

良いポイント:

First of all, what is Bitrix24? It is a multi-operations software that enables multi-tasking, from: Creating business sites, automating sales, and project management with rich communication features. That’s why it is called the “All-In-One”. The things that I like about this software lie in its essential tabs on the dashboard: - The Activity Stream from which we can see the employees of a given project with whom we can interact through chats (both video or text) or comments; there’s a comment section actually for the different projects. While writing, we can share files and use emojis; - The Employees tab presents the organizational chart with the names of all the employees. And, we can organize it as we want by adding new members or removing some, creating different Departments, and sharing the roles. This makes team management very efficient; - The Tasks and projects tab that permits us to create tasks and manage the different teams working on them. What is even cooler with this tab is that Bitrix24 gives us an Analytics kind-of-feature that shows in real-time the performances of the different projects, the timing from the beginning to the ending planned, the ongoing tasks, the completed ones, and the total; - The CRM which stands for Customer Relationship Management. What is adorable with the CRM of Bitrix24 is that we have a whole tab dedicated called CRM, and it is actually very intuitive to use: We can add our clients’ names, their contacts, and some notes about them.

改善してほしい点:

2 things that are less-likable: - The custom support is sometimes hard to reach. They take a long time to reply to our emails. This can make us feel lonely facing some bugs we would like to report and get the help we need; - The price is too high for small businesses. Bitrix24 charges USD61 /month (from time to time we can have sales dropping the price) for an entry-level; while softwares like Zoho charges only USD12/month.

Nestor
コロンビアのGerente IT
マーケティング、広告, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Tienen mucho por mejorar

3.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: No ha funcionado para gestionar mejor los datos, organizarlos, enviar algunas automatizaciones. en general sirve pero las falencias que tienen son grandes. En todo caso mi mayor queja es el soporte, la verdad es algo lamentable, o le pagas a un partnert los cuales cobran al rededor de USD200 por una hora o tu CRM no va a funcionar.

良いポイント:

Es una plataforma que tiene un diseño atractivo, no muy funcional eso si.

改善してほしい点:

Tengo varios puntos: 1. El soporte es pésimo, pesímo es pésimo. Básicamente los asesores te responden, revise el helpdesk o contrate un partner que le ayude con la implementación. Aparte es supremamente demorada la respuesta. 2. El CRM no es sencillo de implementar y le faltan muchas cosas básicas. En nuestro caso como partners hemos enviado al menos 50 tickets los cuales nunca han sido solucionado y son funcionalidades básicas de cualquier plataforma.

認証済みレビュアー
アメリカのChief Executive Officer
認証済みLinkedInユーザー
経営コンサルティング, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Bitrix Virtual Office Solution

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: My overall experience with Bitrix24 has been great. I have no complaints and would easily recommend it to anyone.

良いポイント:

The free version is more than adequate to manage business functions. The intranet/portal feature allows me to manage my company and staff. My company is a virtual company and thanks to Bitrix24 it allows all members of my time to collaborate, communicate and work together just as if they were in the office. I have been using this software for many years and have tried other options and always come back to Bitrix24. I am yet to find any other software as versatile as Bitrix24.

改善してほしい点:

The only issue we have is sometimes new Associates find it difficult to access the platform for the first time. I personally did not experience that issue, and this is only for a small percentage of new recruits.

検討した類似製品: Workplace from MetaHubSpot CRM

Bitrix24に切りかえた理由: HubSpot was a good CRM but did not have the other functionality like Bitrix24. It was only good as a CRM. Workplace by Facebook was too expensive. Even when we tried the free version it was still not as good as Bitrix24.

認証済みレビュアー
ベトナムのBusiness development department
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Experience after 6 months of use Bitrix24

4.0 2 か月前 新着

製品を使ってみた感想: Bitrix24 is a CRM program that can outperform other lead management software in its class. With an all-in-one CRM platform, users can develop and manage leads, manage projects, provide customer support, manage internal communications, and even construct websites.
Despite having such an extensive range of services, Bitrix24 offers incredibly cheap costs when compared to other channels, making it easier to develop a skepticism. Offering a set monthly pricing for an unlimited number of customers is also uncommon among small and medium-sized businesses.
Like media and social networks, it has an easy-to-use interface. When users register with Bitrix24 CRM, they instantly see the activity stream (Activity Stream) - this feature is similar to the interface used by Facebook. Users can upload files, events, processes and more to share with their colleagues. Finishing the project without explicit directions and being a little picky about the needed stages takes a long time.
Furthermore, the Professional package allows for an infinite number of users, allowing Bitrix24 CRM to readily handle quickly developing enterprises. However, it is not well-liked by entrepreneurs.
As a result, Bitrix24 is best suited for mid-sized businesses prepared to devote a significant amount of time in studying how the program works and educating staff on how to utilize it.
Bitrix24's disadvantage is that it requires more steps than comparable CRM platforms such as Zendesk and Freshworks, but at a significant

良いポイント:

Lead generation and management : The lead management function of Bitrix24 gives consumers more opportunities to generate leads by using demand creation software. Content marketing, media advertising, online forms, and live chat widgets are a few examples. It assists them in identifying prospective and high-converting consumers. Bitrix24 can also assess how many fresh leads are received and what proportion of those leads convert into paying clients.

改善してほしい点:

Analysis of sales data The CRM analytics solution from Bitrix24 enables customers to examine sales trends, assess lead conversion rates, and properly estimate sales. However, errors frequently occur as a result of difficulties caused by poor handling of virtual parameters. Lead source analysis capabilities show customers which channels are producing the greatest results for them in terms of lead sourcing. Assist them in determining which marketing or advertising platforms they should prioritize. Done, like other channels, contains faults since reviews are frequently fabricated or have very little owing to the anonymity element of the reviewer's identity. Their website, social media advertisements, physical events, and Google AdWords are all potential consumer source channels. There will always be channels that fall short of expectations.

検討した類似製品: OdooWhite Cup CRM

Bitrix24に決めた理由: After hearing about the integration with Bitrix24's Zendesk application, I did some investigation and discovered that Bitrix's price was significantly lower than it is now. Although several phases are more involved and need more time to teach in the firm, our utilization is somewhat better than when we were utilizing Zendesk.

切り替える前の製品: Zendesk Suite

Bitrix24に切りかえた理由: Because the cost is cheaper. In addition, our partners in Singapore also often use this platform and they have requested to work on it. So, during the project, we completely changed our team's old tools to fit the job.

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