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HelpHeroとは?

HelpHeroは、アプリユーザーのオンボーディングやヘルプ体験の向上を実現できる、簡単で手頃な価格のソフトウェアツールです。HelpHeroを使用すると、インタラクティブでわかりやすい製品ツアーを数分で作成できるため、ユーザーは新機能をこれまで以上に簡単に取り入れて、使いこなせるようになります。何よりも、コーディングや大きな予算は必要ありません。さらに、すべてのプランには、カスタムCSS、オーディエンスターゲティング、マルチページツアーなど、高度な機能が含まれています。セットアップも簡単で迅速です。無料トライアルの詳細を公式サイトでご覧ください。

HelpHeroの対象ユーザー

HelpHeroは、スタートアップ企業から老舗企業まで、ユーザー主導型の世界中の企業から信頼を得ています。

HelpHeroソフトウェア - 1
HelpHeroソフトウェア - 2
HelpHeroソフトウェア - 3
HelpHeroソフトウェア - 4
HelpHeroソフトウェア - 5

HelpHeroをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

HelpHero

HelpHero

4.7 (7)
$55.00
無料バージョン
無料トライアル
26
1
4.7 (7)
5.0 (7)
4.7 (7)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
164
33
4.1 (216)
4.4 (216)
4.5 (216)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

HelpHeroの他のおすすめ代替製品

Pendo
高評価の機能
コミュニケーション管理
レポート/分析
利用率の追跡/分析
Product Fruits
高評価の機能
アプリ内トレーニング
ユーザー・オンボーディング
多言語
Centralpoint
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
UserGuiding
高評価の機能
アプリ内トレーニング
レポート/分析
ワークフロー管理
Apty
高評価の機能
この製品の機能は、まだレビュアーから評価されていません。
Intercom
高評価の機能
チャット、メッセージング
ライブチャット
リアルタイム顧客対応チャット
WalkMe
高評価の機能
コンテンツ作成
レポート/分析
顧客セグメンテーション
Constructor
高評価の機能
コースの追跡
テスト/評価
ポータルサイト
Thought Industries
高評価の機能
コース管理
ポータルサイト
非同期型eラーニング

HelpHeroの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.1
価格の妥当性
5.0

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
71%
4
29%
認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
事務用品、事務機器, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great price, great service

5.0 12 か月前

製品を使ってみた感想: The overall experience has been great. Anytime I needed help, they were quick to respond.

良いポイント:

HelpHero is a low-cost and easy to implement solution that allows us to quickly generate customer onboarding guides.

改善してほしい点:

The only negative I would have is the Dismiss vs. Cancel options on tours can be a little confusing.

HelpHeroからの返信

11 か月前

Thanks very much for taking the time to write this review. We really appreciate your support. It's wonderful to hear that you think HelpHero is a low-cost and easy to implement solution, as we strive to deliver greater affordability and value for our customers. Your feedback will also help us continue to improve. Thanks again for sharing!

Pablo
チリのCEO
Eラーニング, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Excellent onboarding product - we use it in two apps

5.0 11 か月前

製品を使ってみた感想: HelpHero has been all along the way for us in our journey. We use it in two separate products. It has scaled really well with our business and user patterns. Customer support has been always incredible. For instance, we required WCAG AA accessibility features and they added them within weeks.

良いポイント:

Simplicity, the fact that is "just works", scalable, excellent customer service, price

改善してほしい点:

Lack of in-built ability to space out popups over time (e.g. "run this workflow only if the previous one finished at least a day ago"). It can be done by requires coding.

HelpHeroからの返信

11 か月前

Hi Pablo, thanks so much for the thoughtful review. We really appreciate your support and are grateful to be part of your journey. Happy to advise that we recently released a new enhancement enabling date conditions to be set when running tours. More information is available on the HelpHero website under the docs section. Thanks again for sharing!

Oliver
ドイツのDirector UX and Product Marketing
消費者サービス, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Good for starting cheap, but it lacks in the details

4.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: Overall I think it was the right choice to go with HelpHero when we started. Not at least because of the competitive pricing. Now with some traction more pro features and a higher level of customization would be needed, but we are stuck there. Now we need to consider switching to a more sophisticated solution, which is not what we would love to do.

良いポイント:

It's inexpensive and easy to set up. The basic functionality is in place and works as intended.

改善してほしい点:

The login flow with the magic link is not convenient. Also, the editor is unintuitive at times. We now have dozens of tours that still can't be sorted in folders. That could need a redesign for sure.

HelpHeroからの返信

10 か月前

Hi Oliver, thanks very much for your feedback. Our aim is to provide an easy to use and competitive solution for creating better user onboarding experiences. Would love to know in more detail what features are missing for your particular use case. We'd be happy to investigate whether it's something we currently support with our feature set, or could consider for our roadmap. Please don't hesitate to email [email protected]

Kevin
フランスのCTO
コンピュータ・ソフトウェア, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Happy with you.

5.0 11 か月前

良いポイント:

Easy to use. Well designed. The support is very active.

改善してほしい点:

Searching the hotspots/tours is not possible.Sessions are quite short for the Chrome extension, we often need to re-login, which is killing people's willingness on using it.

HelpHeroからの返信

10 か月前

Hi Kevin, thanks for taking the time to write this review. We are grateful for your support and feedback which helps us continue to improve. While it's not currently possible to perform a search, labels can be added as a quick and easy way to organise and categorise hotspots, tours etc. More information is available on the HelpHero website under the docs section. Thanks again for sharing.

James
英国のProduct Manager
自動車, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

[sensitive content hidden] is fantastic

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: HelpHero has been a very effective tool to use in a multitude of ways. We've used it for onboarding tours, release notes, announcements & alerts. It has helped us to expose messages far quicker to our users, than if we'd had to develop a popup.

良いポイント:

Customer support from [sensitive content hidden] has been exemplary. His professional and simple requests allowed us to resolve a long-standing issue with our integration coding.

改善してほしい点:

I cannot deactivate / draft tours. I have to delete it a recreate the template from a saved doc when ready to reimplement.

HelpHeroからの返信

10 か月前

Hi James, thanks very much for taking the time to provide us a review. We really appreciate it! You can deactivate tours by editing the tour settings and disabling autostart. Hope this helps. Feel free to email [email protected] if you have any further questions.