キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし18年

ChiDeskとは?

SpaGuruは、ユーザー固有のビジネス要件に最適なソフトウェア・ソリューションを提供します。

ChiDeskは、予約スケジューリング、オンライン予約、従業員管理、POS、およびマーケティング機能を単一のソリューションで提供するクラウド・ベースのソフトウェア・ソリューションです。ChiDeskは、スパ、サロン、フィットネス、医療従事者にとって理想的なソリューションです。

クラウドへの移行準備ができていない企業向けに、SpaGuruと呼ばれるインストール済みのWindowsベースの製品も提供されています。

ChiDeskの対象ユーザー

このソフトウェア・ソリューションは、予約ベースのビジネスを運営するあらゆる企業に対応できます。これには、スパ、フィットネス、サロン、医療従事者、およびウェルネススタジオが含まれます。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • SpaGuru
  • 2009年設立

ChiDesk のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他189つ

言語

ドイツ語, フランス語, 英語

ChiDeskの料金プラン

最安値プラン:

$40.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

ChiDeskには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 ChiDeskの有料プランは$40.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • SpaGuru
  • 2009年設立

ChiDesk のサポート

  • 電話サポート
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他189つ

言語

ドイツ語, フランス語, 英語

ChiDeskの動画と画像

ChiDeskソフトウェア - 1
もう1件表示する

ChiDeskの機能や特徴

  • Confirmations/Reminders
  • For Medical Spas
  • HIPAA準拠
  • Webサイト統合
  • アポイントメントのスケジューリング
  • アポイントメント管理
  • オンライン予約
  • オンライン決済
  • カレンダー同期
  • カレンダー管理
  • ギフトカード管理
  • サロン・スパ向け
  • スタッフ管理
  • デビットカード/クレジットカード処理
  • フォームのカスタマイズ
  • ブランディングのカスタマイズ
  • マルチロケーション
  • マーケティングの自動化
  • メール・マーケティング
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • ロイヤリティプログラム
  • 可用性管理
  • 在庫管理
  • 定期アポイントメント
  • 従業員管理
  • 教職員管理
  • 決済処理
  • 給与管理
  • 自動スケジューリング
  • 請求、インボイス
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 電子決済
  • 顧客データベース
  • 顧客管理

ChiDeskの競合SaaS製品

スケジュール設定、時間の追跡、出席管理、作業員とのコミュニケーションが簡単に行えます。時間が節約できます。説明責任の向上も実現します。14日間の無料トライアルをお試しください。
このアプリは小さな業務を効率化するので、ユーザーはビジネスの運営に集中することができます。
Setmoreは、顧客とつながることのできる無料のオンライン・スケジューリング・プラットフォームを提供します。
20万社以上の中規模から大規模の企業、およびグローバルに成長中の企業から信頼されている多機能なアポイントメント・スケジューリング・ソフトウェアです。
時間追跡ソフトウェアは、従業員とフリーランサーの時間を追跡する、迅速かつ正確な方法です。
Freshaは、サロン、スパ、美容室向けの世界No.1予約プラットフォームです。各分野45万人以上のスペシャリストに選ばれています。
高い満足感を提供するシンプルでカスタマイズ可能なスケジューリング・ソリューションで、より多くの顧客にリーチすることができます。
予約受付、支払処理、リマインダー送信、ビジネスの宣伝などを行えるVagaroのサロン向けソフトウェアおよびアプリです。月額料金は$25からです。
Timelyのサロンソフトウェアなら、ビジネス全体をあらゆるデバイスから管理することができます。カレンダーやクライアント、スタッフ、在庫、レポートなどを簡単に管理することができます。

ChiDeskの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.6
使いやすさ
4.5
カスタマーサービス
4.9
機能
4.4
価格の妥当性
4.4

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
64%
4
32%
3
5%
Zeki
Zeki
トルコのCo-Founder
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Almost 3 years of Chidesk

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: My business is consist of more than 10 locations and I'm very happy and comfortable with Chidesk.

良いポイント:

Amazing support ([SENSITIVE CONTENT HIDDEN]🙏🏼) Quick development team Very good multi-location capabilities Strong accounting Location-based pricing Hotel PMS integration Data portability and freedom Frequent updates

改善してほしい点:

Mobile app still needs some polishing Integrations can be extended

検討した類似製品: Fresha

ChiDeskに決めた理由: Multi-location capabilities Location based pricing via one main service database (menu)

切り替える前の製品: Timely

ChiDeskに切りかえた理由: Multi-location capabilities Location based pricing via one main service database (menu)

EDUARDO
EDUARDO
コロンビアのASESOR DE IMAGEN/STYLISTA/MAQUILLADOR
認証済みLinkedInユーザー
健康、ウェルネス、フィットネス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Functional and easy to use.

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: CHIDESK is the first web tool that we use and helped us enormously in the organization of staff and services we offer in the beauty salon, no doubt this tool has accompanied us during these 4 years and helped us in the development of the business, was the first official website that had our business, we are very pleased with the result that provided you, this program has a good performance and can not only be used by beauty salons because it has great flexibility, can be used in any professional field, which requires the attention of customers through appointment management.

良いポイント:

It is a web platform, very flexible and adaptable, allows the customization of services, colors, insertion of staff, also provides a web hosting, under the nomenclature "Business name".chidesk.com, so if you do not have a website, this tool will be very useful. As for its functionality is oriented to the scheduling of appointments and reservations online, also offers digital marketing and billing. On the other hand, it is very easy to configure and use. Overall it is a very powerful and effective program.

改善してほしい点:

I would like to develop an inventory control function, thus complementing this program and allow me to centralize all the management of the salon with this program.

Vicky
南アフリカのPA
使用期間: 不明
投稿経路

Review on Spa guru

3.0 10 年前

製品を使ってみた感想: Spa Guru is a easy to use software for any body that needs to control stock, bookings and employees working hours.

Harrison
南アフリカのHead of I.T
健康、ウェルネス、フィットネス
使用期間: 2年以上
投稿経路

Awesome and powerful software!

5.0 8 年前

良いポイント:

Very friendly developer and support team, they are very willing to go the extra mile for their users.

改善してほしい点:

The only negative thing I have to say is the scheduler design can become very cramped when adding more than 30 therapists.

ARVINDRA
南アフリカのOwner
健康、ウェルネス、フィットネス, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Practicality

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: As discussed in "Pro's"

良いポイント:

The system makes for practical use and allows multi-functionality. From a management perspective, the reporting feature is great and tracks all relevant information efficiently. The ease of application and correction of errors is well managed in the settings of the system. Tracking of cash ups, employees and suppliers makes for a huge time factor saving vs creation of numerous excel folders. We are very pleased with the functionality and outstanding service/support from Aletta de Villiers and her colleagues in Cape town. Well Done Team Arvin Leosage Wellness and Development

改善してほしい点:

None at this stage - check in 6 months time