キャプテラ - 企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし15年

Sirvoyの概要

Sirvoyは、PMS、予約エンジン、Webサイト・ビルダー、および統合チャネル・マネージャーを含む一連のPMSツール・スイートを提供します。強力な機能を備えたフル・システムは非常に使いやすく、ホテル経営者は、ホテルのニーズに合わせてソフトウェアを柔軟にカスタマイズできます。Sirvoyのシンプルさは、容易なセットアップを可能にします。カスタマー・サービスは、継続的な研修とサポートに24時間年中無休で利用できます。

Sirvoyの対象ユーザー

Sirvoyは、どのような宿泊施設プロバイダーにも合うように設計された、高度にカスタマイズ可能なPMSおよびチャネル・マネージャーです。驚くほど安価で使いやすい、機能豊富なソフトウェア。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • Sirvoy
  • 所在地:Dublin 4 (アイルランド)
  • 2008年設立

Sirvoy のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アルゼンチン, アルバニア 他119つ

言語

アイルランド語, イタリア語, オランダ語, クロアチア語, スウェーデン語 他18つ

Sirvoyの料金プラン

最安値プラン:

$9.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Sirvoyには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Sirvoyの有料プランは$9.00/月から利用できます。

企業情報

  • Sirvoy
  • 所在地:Dublin 4 (アイルランド)
  • 2008年設立

Sirvoy のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アルゼンチン, アルバニア 他119つ

言語

アイルランド語, イタリア語, オランダ語, クロアチア語, スウェーデン語 他18つ

Sirvoyの動画と画像

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Sirvoyの機能・特徴

  • CRM
  • GDS/OTA統合
  • オンライン予約
  • カスタマー・サポート
  • カレンダー管理
  • ゲスト体験管理
  • チャネル分析
  • ハウスキーピング管理
  • フロントデスク管理
  • プロモーション管理
  • マルチチャネル同期
  • マーケティングの自動化
  • メンテナンス管理
  • レポートと統計
  • 予約メモ
  • 予約管理
  • 動的価格設定
  • 団体予約
  • 従業員管理
  • 決済処理
  • 評価管理
  • 請求、インボイス
  • 財務管理
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 部屋インベントリ

Sirvoyの競合SaaS製品

サービス企業向けのリマインダー付きオンライン予約システムです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (含まれているのは無料版です)。 SimplyBook.meの詳細
Cloudbedsは、利用客、スタッフ、空室状況、価格設定、データをリアルタイムで効率的に管理するための単一プラットフォームを提供します。
民泊運営に不慣れな方に、実務の自動化に必要な民泊向けサイトコントローラー、PMS、予約エンジンを、業界最安値で提供いたします。
ホテル、ホステル、およびバケーション・レンタルの予約および施設管理システム。
あまりに簡単でスピーディーなので、きっと気に入ります。100%クラウド・ベースのPMSで、ホテル管理がこれまで以上に簡単になります。
WebRezProは、あらゆるタイプとサイズの施設向けに構築されたオールインワンの施設管理システム (クラウド資産管理システム (PMS)) です。
Lodgifyを使用すると、バケーション・レンタルWebサイトの構築、直接予約の受け付け、および1か所でのすべての予約の管理を行うことができます。
NewBookは、宿泊施設プロバイダーが収益と予約を増やし、運営を合理化できるよう支援する強力な施設管理スイートです。
資産管理システム、予約システム、チャネル・マネージャー、自動収益管理、Webサイト設計を搭載。トータル・ソリューション。

Sirvoyのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.7
機能
4.3
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Rene
Rene
ニュージーランドのmanager
認証済みLinkedInユーザー
ホスピタリティ, 2~10の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Does the job effortless

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Amazingly fast (instant) response time and a true pleasure to deal with

良いポイント:

Easy to use and simple to setup. Fast working

改善してほしい点:

'extra's' need a bit more flexible options

Sirvoyからの返信

昨年

Hi Rene, it's been a hard few years with Covid which is why we're so pleased that we've been able to help you through some of the tougher times with our affordable pricing and great customer support. Thanks for leaving us your wonderful feedback!

Shaffin
カナダのCo-Owner
ホスピタリティ, 2~10の従業員数
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Amazingly Intuitive, Consistently Impressive

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: See Pros, above.

良いポイント:

Only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff. Lest anyone think that Sirvoy's 14-day trial is too short, let me say that it may be too long. Within two days of starting our trial, we found ourselves customizing and scaling rapidly. Screen after screen, the UX and functionality proved intuitive, the result of unfailingly clean and responsive design (which can never be taken for granted). Restrictions and overrides work flawlessly. By day 10 of the trial, we paid up for the entire year, and have not looked back yet.

改善してほしい点:

Our wishlist can cannot detract from Sirvoy's great value for the price. Easy improvements are to be had with regard to being able to color-code/tag/identify guests by market segments (and therefore the useful market reports that would result). Another quick fix: the perplexing placement of "Coupon Code" on the online booking page, *below* the calendar, when only a code unlocks restricted dates. See our point? Similarly, not every "Code" is a "Coupon [i.e., implying Discount] Code", so how about shortening to this box to just "Code" or, equally neutral and possibly more suitable, "Booking Code".

Sirvoyからの返信

2 年前

Hi Shaffin, "only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff" should definitely be our new marketing slogan; love it!! Delighted that you're finding the system so customizable and easy to scale. I note your points on the colour codes and coupon codes and will pass that along for our Dev to look into. We always try to incorporate great feedback once it's useful for all our clients, so thanks for taking the time to let us know how we can improve. Kind regards, Adele

Bryan
ニュージーランドのowner
ホスピタリティ, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great Company

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: excellent

良いポイント:

Weve been using Sirvoy for over 10 years, somebody here had the bright idea to change to sitemeinder but after 2 weeks of terrible service and false capabilities and I insisted we go back to Sirvoy, we are a hostless lodge and people check in with an ipad at the front desk, sirvoy has an amazing customer service, they are always on hand to help.

改善してほしい点:

I cant think of anything, they are really good

Sirvoyからの返信

4 週間前

Welcome back! We're delighted that our exceptional customer service played a key role in your decision to return after over 10 years of being a part of the Sirvoy family. Your satisfaction is our top priority, and we're always here to provide you with the best customer service possible. If you ever need assistance or have questions, don't hesitate to reach out. Thank you for choosing Sirvoy to help run your hostless lodge efficiently. Your feedback is greatly appreciated! Jodie

dennis
スウェーデンのmd
ホスピタリティ, 51~200の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

They made it worse

2.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Dreadful. We should change, its not easy but we have to now because of the “ security code “ non sense that makes it unusable.They could have avoided the problem by putting a cookie on an approved device but I do t believe they kow anything about IT at all.

良いポイント:

not much, its adaptable if youare prepared to use clutzy solutions

改善してほしい点:

Poor software design and execution. The calendar is a joke. Zero integration with other products. Poor customer support. No understanding of the industry they allegedly serve. They ignore requests and suggestions from customersTheir latest move is to require you to input a security code each time you access their system. This is sent by email. It can take minutes or hours to arrive. So if a potential guest calls, you cannot access the system until the code arrives, and that is always minutes and sometimes never. Any complaint about this is met with their usual couldnt care less attitude , “ it only happens one a month “ . It happens every single time you try to access the system but they take no notice of their customers and clearly dont believe them. I suspect they use IP addresses to establish whether it is a “ new device “ or not, so if you are on a dynamic IP address allocation network of any kind, it will happen every time you try to use it.

Sirvoyからの返信

4 週間前

Hello, Thank you for sharing your feedback. We're genuinely sorry to hear about the difficulties you've encountered, and we'd like to provide some insights into the points you've raised. Security Code: The security code is typically sent instantly. If you've experienced delays, it might be due to email provider or spam filter issues. You can set your device as trusted to avoid repeated code requests. Integrations: We understand that you may not be aware of all the available options, and our support team is ready to guide you through these integrations and assist in choosing the ones that best suit your needs. Customer Support: We aim to provide prompt assistance and believe in being there for our clients. You can reach a support representative in seconds for assistance. While some issues may need more in-depth attention, our team is committed to providing solutions and addressing your queries. Software Design and Execution: We continuously work on improving our software and aim to offer competitive options at our price point. For immediate assistance or further clarification, please reach out to our support team. They are dedicated to addressing your concerns. Thank you for your valuable feedback. We hope to make your Sirvoy experience smoother. Regards, Jodie

Michael
ニュージーランドのGeneral Manager
ホスピタリティ, 2~10の従業員数
使用期間: 2年以上
投稿経路

Sirvoy is great for small hostels and hotels

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: good. it runs the entire business. we use it daily and would be lost without it

良いポイント:

Sirvoy is fairly easy to use, but without a doubt their biggest advantage is live chat. they are always quick to answer and help you thru any issues

改善してほしい点:

managing channells can be difficult, more so with the actual channel setup than sirvoy itself. the rest of the software is fine

Sirvoyからの返信

2 か月前

Hi Michael, Thank you for sharing your feedback. We're delighted that you've found our system to be a great fit for your business. Regarding the challenges you mentioned with channel management, we understand that this aspect can sometimes require a bit of extra attention, especially during the initial setup. If you ever need assistance or have questions, our support team is available 24/7. We're delighted you're happy with the support you've received thus far. Thanks for choosing Sirvoy, and we look forward to continuing to assist you in future! Warm regards, Jodie