Sirvoyの概要

Sirvoyは、PMS、予約エンジン、Webサイト・ビルダー、および統合チャネル・マネージャーを含む一連のPMSツール・スイートを提供します。強力な機能を備えたフル・システムは非常に使いやすく、ホテル経営者は、ホテルのニーズに合わせてソフトウェアを柔軟にカスタマイズできます。Sirvoyのシンプルさは、容易なセットアップを可能にします。カスタマー・サービスは、継続的な研修とサポートに24時間年中無休で利用できます。

Sirvoyの対象ユーザー

Sirvoyは、どのような宿泊施設プロバイダーにも合うように設計された、高度にカスタマイズ可能なPMSおよびチャネル・マネージャーです。驚くほど安価で使いやすい、機能豊富なソフトウェア。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • Sirvoy
  • 所在地:Dublin 4 (アイルランド)
  • 2008年設立

Sirvoy のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アルゼンチン, アルバニア 他120つ

言語

アイルランド語, イタリア語, オランダ語, クロアチア語, スウェーデン語 他18つ

Sirvoyの料金プラン

最安値プラン:

$9.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

Sirvoyには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 Sirvoyの有料プランは$9.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • Sirvoy
  • 所在地:Dublin 4 (アイルランド)
  • 2008年設立

Sirvoy のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アメリカ合衆国, アルゼンチン, アルバニア 他120つ

言語

アイルランド語, イタリア語, オランダ語, クロアチア語, スウェーデン語 他18つ

Sirvoyの動画と画像

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Sirvoyの機能・特徴

  • CRM
  • GDS/OTA統合
  • オンライン予約
  • カレンダー管理
  • ゲスト体験管理
  • チャネル分析
  • ハウスキーピング管理
  • フロントデスク管理
  • プロモーション管理
  • マルチチャネル同期
  • メンテナンス管理
  • レポートと統計
  • 予約管理
  • 動的価格設定
  • 従業員管理
  • 決済処理
  • 評価管理
  • 請求、インボイス
  • 販売時点情報管理 (POS)
  • 部屋インベントリ

Sirvoyの競合SaaS製品

あまりに簡単でスピーディーなので、きっと気に入ります。100%クラウド・ベースのPMSで、ホテル管理がこれまで以上に簡単になります。
Lodgifyを使用すると、バケーション・レンタルWebサイトの構築、直接予約の受け付け、および1か所でのすべての予約の管理を行うことができます。
サービス企業向けのリマインダー付きオンライン予約システムです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (含まれているのは無料版です)。 SimplyBook.meの詳細
資産管理システム、予約システム、チャネル・マネージャー、自動収益管理、Webサイト設計を搭載。トータル・ソリューション。
NewBookは、宿泊施設プロバイダーが収益と予約を増やし、運営を合理化できるよう支援する強力な施設管理スイートです。
Cloudbedsは、利用客、スタッフ、空室状況、価格設定、データをリアルタイムで効率的に管理するための単一プラットフォームを提供します。
ホテル、ホステル、およびバケーション・レンタルの予約および施設管理システム。
WebRezProは、あらゆるタイプとサイズの施設向けに構築されたオールインワンの施設管理システム (クラウド資産管理システム (PMS)) です。
eZee Reservationは、PCI DSSを満たすセキュリティを備えた、安全で強力なオンライン予約システムであり、あらゆるホテルのためのチャネル・マネージャーでもあります。

Sirvoyのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.7
機能
4.3
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Arne Frode
Arne Frode
ノルウェーのFounder and Owner
認証済みLinkedInユーザー
卸売, 11~50の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Great booking system - easy to use

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: In our company we save time and money using Sirvoy software.
Works every time - any time :)

良いポイント:

Sirvoy booking system has a user friendly platform that makes it very easy for all our employees to use. Easy to customize for our needs and gives us all info needed for quick company status. In our hotel, Sirvoy gives all employees online info regarding guests - who, when, special notes, extra charges upon agreement, cleaning status for rooms, payments, etc. Sirvoy online software gives us rapid full control over our income 24/7.

改善してほしい点:

We are most satisfied with this software.

Sirvoyからの返信

5 年前

Hi Arne, thanks for your kind words, we're all delighted to know that Sirvoy is ticking all the boxes for your business and hope it continues to do so! Love your last comment 'works every time, any time' - would make a great slogan! ;) Adele

Shaffin
カナダのCo-Owner
ホスピタリティ, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Amazingly Intuitive, Consistently Impressive

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: See Pros, above.

良いポイント:

Only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff. Lest anyone think that Sirvoy's 14-day trial is too short, let me say that it may be too long. Within two days of starting our trial, we found ourselves customizing and scaling rapidly. Screen after screen, the UX and functionality proved intuitive, the result of unfailingly clean and responsive design (which can never be taken for granted). Restrictions and overrides work flawlessly. By day 10 of the trial, we paid up for the entire year, and have not looked back yet.

改善してほしい点:

Our wishlist can cannot detract from Sirvoy's great value for the price. Easy improvements are to be had with regard to being able to color-code/tag/identify guests by market segments (and therefore the useful market reports that would result). Another quick fix: the perplexing placement of "Coupon Code" on the online booking page, *below* the calendar, when only a code unlocks restricted dates. See our point? Similarly, not every "Code" is a "Coupon [i.e., implying Discount] Code", so how about shortening to this box to just "Code" or, equally neutral and possibly more suitable, "Booking Code".

Sirvoyからの返信

昨年

Hi Shaffin, "only an Airbus offers a shorter, and smoother, takeoff" should definitely be our new marketing slogan; love it!! Delighted that you're finding the system so customizable and easy to scale. I note your points on the colour codes and coupon codes and will pass that along for our Dev to look into. We always try to incorporate great feedback once it's useful for all our clients, so thanks for taking the time to let us know how we can improve. Kind regards, Adele

Robin
スウェーデンのOwner
ホスピタリティ, 2~10の従業員数
ツール使用期間: 2年以上
投稿者のソース

Very good hotel management system for small business.

4.0 4 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Great and budget conscious for our needs (small hotel) that takes a lot of work out of our hands.

良いポイント:

We really like the simplicity of the product, its ease of implementation and great customer support (not that this is needed a lot).

改善してほしい点:

We would like to have seen a little more development towards creating packages (by combining from existing products/extra services), but as our focus on packages is still quite small, we tend to ignore this.

Sirvoyからの返信

2 週間前

Hi Robin, thank you for such a lovely review. We are delighted that you are enjoying Sirvoy and that you have found it easy to get started and set up. We appreciate your feedback about the packages and will consider this when making future changes. Kind regards, Katie

Kaung
ミャンマー (ビルマ)のRevenue and Distribution Consultant
ホスピタリティ, 201~500の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース
ソース:SoftwareAdvice

Hard for Business Analyst

3.0 先月 新着

良いポイント:

It is easy to learn, great customer support and workable.

改善してほしい点:

I worked as a revenue consultant and found it difficult to do basic data analysis with Sirvoy. It has a statistic page, but that is all there to it. It lacks the fundamental report like history and forecast reports which every other PMS system can provide. So I checked with the support team whether they can provide us a history and forecast report function that can generate the data to CSV or excel file. And I was told that other customers before me have requested a similar function and they will add my name and email to the requesters’ list. But they cannot give an exact time frame for when it will be implemented. Clearly, I am not alone, and I wonder why Sirvoy can't implement this. If a hotel uses Sirvoy, it is for recording/keeping all important data. But with limited data retrieval and a lack of reports, then it is worth for?

Sirvoyからの返信

2 週間前

Hi Kaung, thank you for taking the time to leave such detailed feedback. This really helps us understand the needs of our clients when prioritizing future development. We are glad that you had a positive experience with our customer support, we are very proud of our support team! Best regards, Katie

Austin
アメリカのInnkeeper
ホスピタリティ, 自営業
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Customer Support is Great

5.0 2 か月前

良いポイント:

I'm new and learning but it is quick to get support and I like that they have lots of articles to help guide me through the task I'm trying to complete.

改善してほしい点:

It isn't as pretty to look at or find answers to things without contacting support but it's great for the price and the high level of service I get when I ask.

Sirvoyからの返信

先月

Hi Austin, thanks for your great review. I'm glad you're finding it easy to navigate and that the support is helping you with questions along the way. Have a great week! Regards, Adele