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monday CRMとは?

中小企業に最適な monday sales CRM は、monday.com Work OS 上に構築されたフルカスタマイズ可能なノーコード CRM です。すべての営業プロセスと顧客とのコミュニケーションを一箇所で処理でき、リードの獲得から、連絡先の管理、取引の追跡、部署間のコラボレーションまで、monday sales CRM で営業に関するあらゆる業務を管理することができます。自動化機能を利用したり、各ツールとの統合機能を利用したりすることで、手作業を効率化し、営業により多くの時間を割くことができます。

monday CRMの対象ユーザー

世界中のあらゆる業界の中小企業、セールスマネージャーおよびチームに最適です。顧客関係やポストセールスを担当するアカウントや顧客サクセスマネージャーと提携します。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday CRM のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他34つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他9つ

monday CRMの料金プラン

最安値プラン:

$12.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

monday CRMには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 monday CRMの有料プランは$12.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday CRM のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他34つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他9つ

monday CRMの動画と画像

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monday CRMの機能や特徴

  • CRM
  • For Financial Institutions
  • Lead Scoring
  • Third-Party Integrations
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • オンボーディング
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コミュニケーション管理
  • コラボレーションツール
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドナー管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マーケティングの自動化
  • ミーティング管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード生成
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 優先順位付け
  • 利用率の追跡/分析
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 検索/フィルター
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴
  • 顧客追跡

monday CRMの競合SaaS製品

業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
カスタマー・サービスをビジネスの中心に据えましょう。エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。
Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの製品詳細
Salesforce Essentialsで人気の高いCRMを利用してください。このオールインワンの営業およびサービス・ソリューションは、ユーザーあたり月額$25で利用することができます。
財務、顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化する統合ビジネス管理ソリューションです。
Tableauは、分析分野の信頼できるリーダーとして、ユーザーや組織がよりデータ主導型となるために役立ちます。詳細をご覧ください。
Airtableは、直感的なスプレッドシート・インタフェースとファイル添付、カンバン・ボード、カレンダー、その他のパワフルな機能を組み合わせます。
Bullhornの人材派遣会社および人材紹介会社向けに構築された人材紹介ソフトウェアでは、人材紹介ライフサイクルのあらゆる部分を自動化することができます。
Podioは、チームによるコミュニケーション、整理、業務をサポートする新たな方法です。最大10人のユーザーが無料で利用することができます。

monday CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
74%
4
24%
3
0%
2
1%
Ava
Ava
インドのStaff Software Engineer
認証済みLinkedInユーザー
プログラム開発, 51~200人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Efficient contact tracking

5.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Monday CRM is easy to use and keeps client relationships organized, though the cost can be a hurdle for smaller teams.

良いポイント:

Setting up follow-up reminders helped me stay on top of client interactions without missing important deadlines.

改善してほしい点:

The pricing is a bit high, especially if you need access to advanced tools, which can be challenging for small teams.

Zac
Zac
アメリカのPresident / CEO
認証済みLinkedInユーザー
アパレル、ファッション, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

A great all-in-one CRM and project planning software.

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

良いポイント:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

改善してほしい点:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

検討した類似製品: Salesforce Sales CloudAsana

monday CRMに切りかえた理由: Monday has a much more user-friendly interface which is important to me when onboarding new team members. I want to make our system something people enjoy using instead of dreading to do a daily task on a non-ergonomic system like some of the competitors.

bakka
ウガンダのinvetory officer
建築資材, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Great experince with in a min time

2.0 6 か月前

良いポイント:

Workflow features was the main reason why i purchased this software but it didnot move on well for the time i used the software.

改善してほしい点:

I wish they could refund me the subscription that i wasted while using this software.

Samuel
Samuel
カナダのFounder
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Would recommend to manage everything

5.0 4 年前

製品を使ってみた感想: We got more efficient because we can manage priorities and tasks more easily. Sections for leads helped our team see who had to contact clients. We also used it to work on social media content together.

良いポイント:

Really liked the task management and the lead management. Super efficient with my team, easy to use and easy to implement. Liked the lead funnel to manage my prospection.

改善してほしい点:

The fact that time tracking is in a pricier version. I would like to see an access to clients for certain boards i want to show them.

検討した類似製品: TrelloClickUp

monday CRMに切りかえた理由: Interface looked prettier and more seamless. Price was also a factor. Free trial convinced us to use monday!

Robin
Robin
カナダのFounder, Consultant
認証済みLinkedInユーザー
人材派遣、人材紹介, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Very happy with Monday.com

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: This is my second company using Monday.com and the first time utilizing the CRM. The automations are great!

良いポイント:

The interface is simple and easy to use while being pleasant to interact with.

改善してほしい点:

The system has crashed a few times due to technical errors and we do really rely on Monday.com so that hasn't been ideal. It is typically resolved quite quickly.

検討した類似製品: AsanaHubSpot CRM

monday CRMに切りかえた理由: Familiarity, cost, aesthetics of the interface