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monday CRMとは?

中小企業に最適な monday sales CRM は、monday.com Work OS 上に構築されたフルカスタマイズ可能なノーコード CRM です。すべての営業プロセスと顧客とのコミュニケーションを一箇所で処理でき、リードの獲得から、連絡先の管理、取引の追跡、部署間のコラボレーションまで、monday sales CRM で営業に関するあらゆる業務を管理することができます。自動化機能を利用したり、各ツールとの統合機能を利用したりすることで、手作業を効率化し、営業により多くの時間を割くことができます。

monday CRMの対象ユーザー

世界中のあらゆる業界の中小企業、セールスマネージャーおよびチームに最適です。顧客関係やポストセールスを担当するアカウントや顧客サクセスマネージャーと提携します。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday CRM のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他34つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他9つ

monday CRMの料金プラン

最安値プラン:

$12.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランなし

monday CRMには無料プランはありませんが、無料トライアルが提供されています。 monday CRMの有料プランは$12.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday CRM のサポート

  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他34つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他9つ

monday CRMの動画と画像

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monday CRMの機能や特徴

  • CRM
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アポイントメント管理
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • オポチュニティ管理
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コミュニケーション管理
  • コラボレーションツール
  • サードパーティとの連携
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • ドナー管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パフォーマンス管理
  • フィールドのカスタマイズ
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マーケティングの自動化
  • ミーティング管理
  • メール・テンプレート
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード生成
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 事業予測
  • 優先順位付け
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 検索/フィルター
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売予測
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客データベース
  • 顧客履歴
  • 顧客追跡

monday CRMの競合SaaS製品

Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの製品詳細
業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。
カスタマー・サービスをビジネスの中心に据えましょう。エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。
Notionは、メモ、プロジェクト、ドキュメント、コラボレーションのための、オールインワン型のワークスペースです。
Airtableは、直感的なスプレッドシート・インタフェースとファイル添付、カンバン・ボード、カレンダー、その他のパワフルな機能を組み合わせます。
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。
Smartsheetは、作業を計画、管理、自動化、レポートすることができる、オンライン作業実行プラットフォームです。
Bullhornの人材派遣会社および人材紹介会社向けに構築された人材紹介ソフトウェアでは、人材紹介ライフサイクルのあらゆる部分を自動化することができます。
プロジェクトの共同作業、スケジュール管理、経費管理、顧客への請求書発行を行います。任意のデバイスからクラウド・ソリューションにアクセスできます。

monday CRMの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.6
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
75%
4
24%
3
1%
2
1%
Alejandro
Alejandro
メキシコのBachelor of Digital Marketing
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 2~10人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

monday.com is amazing

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Easy to use, easy to manage, easy to implement. The Monday.com portal software has improved our communications with our customers and is extremely intuitive. Helps team members quickly analyze the tasks they need to work on, workflows are based on collaboration needs across departments. It is a useful CRM tool, I find it very useful due to its ease of use, pipeline management, marketing campaign management.

良いポイント:

This software is very affordable and really helps with small business management. I work at a marketing agency, and since we implemented Monday.com as our communication device for customer-facing, project management, and when working on other teams, we've seen a huge reduction in confusion, fewer missed emails, and more satisfaction with customers. Monday.com is a useful CRM tool, I find it very useful due to its ease of use, pipeline management, marketing campaign management. -Optimize my daily and weekly team meetings -Track the completion of the project in real time. -Collaboration and project management with people outside my company.

改善してほしい点:

I love the web version, but I have problems with the Android application, it is super slow, it does not finish loading the information and when it loads, it uses a lot of data. Simply put, the smartphone app is not working.

検討した類似製品: Trello

monday CRMに切りかえた理由: Offer more features at a lower price

Thomas
アメリカのManaging Partner
不動産, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Super customizable with powerful features

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall, the flexibility to customize the tool for whatever you need to track is very good. The learning curve is minimal, at least to get started. I believe there is more functionality that can be tapped that I'm only starting to understand. In a good way, the challenge with using this tool is envisioning what can be done with it and bringing that vision to life.

良いポイント:

I really like how easy it is to customize Monday.com. I keep finding more uses for tracking just about all aspects of my business from project management, to deal flow, to lead tracking.

改善してほしい点:

The UI can become an obstacle when you have too much information in the system. Items that fall to the bottom of the lead tracking list get easily forgotten. The biggest weakness of the system is its general lack of reporting functions. For example, I need to produce reports that I can sent out to clients, but there is no easy way to do that in Monday.com.

検討した類似製品: Asana

monday CRMに決めた理由: Monday.com does everything Pipedrive can do and a whole lot more.

切り替える前の製品: Pipedrive

monday CRMに切りかえた理由: Asana lacks the customizability that Monday.com has and its more narrowly focused on team collaboration. I can do so much more with Monday.com.

Dana
英国のCRM Consultant
ホスピタリティ, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

It feels like a CRM but it doesn't behave like one

2.0 2 年前

製品を使ってみた感想: It's been amazing to learn my ways around Mondaty.com but also not easy - a lot of time was spent on creating workflows and testing them, trying to make from it a familiar CRM software I've used before.

良いポイント:

I love the intuitive UI and level of customisation easily achieved on Monday, it's an amazing software. Very collaborative and engaging, was great to introduce to my colleagues.

改善してほしい点:

It is not actually a CRM, the entities aren't really connected, they are not independent entities but items that stands for themselves only as part of a board. hard to explain! the interaction between each entity had to be done manually, connected, automated. logic and basic features from previous CRMs needed to be re-invented. it takes a lot of thought to make it a proper CRM that contains some complicated features. Some featured remained unachievable.

検討した類似製品: Zoho CRMHubSpot CRM

monday CRMに切りかえた理由: We loved the designs and easy ways to communicate and collaborate work together.

Matt
アメリカのCo-Founder & Partner
環境サービス, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Nothing Really Like Monday.com

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I have used Monday with two startups and one enterprise role now and it's basically our business or customer operating system. Sort of can't live without it at this point.

良いポイント:

Monday is so easy to use, and visually easy to understand. It's not a chore to update our pipelines. We are a small business, but we went from deciding to purchase to deployment to using it as part of our daily routing in less than two days.

改善してほしい点:

The lack of integration with Gmail is a killer for us. We would like Monday.com to track and associate emails that pertain to a deal automatically. Emailing from within monday.com isn't a good workflow for us since not every email is deal-specific. a Gmail integration where I could associate an email with a deal or a contact from within Gmail would be awesome!

検討した類似製品: HubSpot CRM

monday CRMに決めた理由: Hubspot was going to get too expensive, it wasn't a great interface, and we had prior experience with Monday.com.

切り替える前の製品: HubSpot CRM

Karlo
ジョージアのHead of Digital Transformation Division
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Monday for Cybersecurity Oriented System Integrator

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: I started using Monday.com in my previous workplace ( LAB LTD ) and implemented it, we were using it as Sales CRM, later i moved to another company which has two Models MSSP and Classic Integrator - so i also have integrated Monday.com here, so i have experience in two different companies - both time i was the one who did the call and choose Monday.com

良いポイント:

Neutrino is Cybersecurity Oriented System Integrator, which works with MSSP model and also classic Integrator Model, both types of deals are easily created, managed and workflow feels very smooth. Our MSSP SOC team processes are fully integrated in Monday, everything become automatic. tasks and reaction which needed up to 8 minutes, downed to 40 seconds.

改善してほしい点:

So far so good, no major dislikes about product, hope one day cross boarding will be supported ( when data is shared between different boards at one time, and does not affect original data column )