monday sales CRMの概要

中小企業に最適なmonday sales CRMは、monday.com Work OSの上に構築されたノーコードでフルカスタマイズ可能なCRMです。円滑に操作できるCRMを使って、すべての営業プロセスと顧客とのコミュニケーションを一箇所で管理します。見込み顧客の獲得から、連絡先情報の管理、案件の追跡、部門横断的なコラボレーションまで、monday sales CRMを使えばすべてが可能です。ビルトイン型の自動化を使うか、独自の自動化をを簡単に作成することで、あらゆる手作業を効率化して、営業により多くの時間を集中できます。

monday sales CRMの対象ユーザー

世界中のあらゆる業界の中小企業、セールスマネージャーおよびチームに最適です。顧客関係やポストセールスを担当するアカウントや顧客サクセスマネージャーと提携します。

動作環境

クラウド・ベース
オンプレミス

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday sales CRM のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他33つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他9つ

monday sales CRMの料金プラン

最安値プラン:

$10.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

monday sales CRMには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 monday sales CRMの有料プランは$10.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • monday.com
  • 所在地:Tel Aviv (イスラエル)
  • 2014年設立

monday sales CRM のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイルランド, アメリカ合衆国, アラブ首長国連邦, アルゼンチン, イギリス 他33つ

言語

イタリア語, オランダ語, スウェーデン語, スペイン語, トルコ語 他9つ

monday sales CRMの動画と画像

monday sales CRMソフトウェア - 1
monday sales CRMソフトウェア - 2
monday sales CRMソフトウェア - 3
monday sales CRMソフトウェア - 4
monday sales CRMソフトウェア - 5
もう6件表示する
monday sales CRMの動画
monday sales CRMソフトウェア - 1
monday sales CRMソフトウェア - 2
monday sales CRMソフトウェア - 3
monday sales CRMソフトウェア - 4
monday sales CRMソフトウェア - 5

monday sales CRMの機能・特徴

  • CRM
  • Macデバイス用
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • インタラクション追跡
  • カレンダー管理
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • キャンペーン管理
  • コラボレーションツール
  • サードパーティ統合
  • セグメンテーション
  • ソーシャル・メディア統合
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • テンプレートのカスタマイズ
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ドキュメント管理
  • パイプライン管理
  • パフォーマンス測定基準
  • フィールドのカスタマイズ
  • マーケティングの自動化
  • メール・マーケティング
  • メール管理
  • モバイル・アクセス
  • リマインダー
  • リード・キャプチャ
  • リード区分
  • リード管理
  • リード資格
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 営業オンボーディングとトレーニング
  • 営業チーム/組織向け
  • 営業パイプライン管理
  • 営業活動管理
  • 契約管理
  • 小規模企業向け
  • 検索/フィルター
  • 見積もり、概算
  • 販売レポート
  • 販売傾向分析
  • 連絡先データベース
  • 連絡先管理
  • 金融機関向け
  • 顧客データベース

monday sales CRMの競合SaaS製品

Wrikeは、テンプレート、タイムトラッキング、ガントチャート、カンバン、レポートなどを備えた企業向けプロジェクト管理ソフトです。
Smartsheetは、作業を計画、管理、自動化、レポートすることができる、オンライン作業実行プラットフォームです。
ClickUpは未来の仕事の形であり、すべてを1つに集約できるアプリです。ClickUpは、2020年に特に急成長を遂げた生産性向上アプリです。
Airtableは、素晴らしいスプレッドシート・インタフェースで誰でも使うことができるデータベースです。
楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。 Trelloの詳細
Podioは、チームによるコミュニケーション、整理、業務をサポートする新たな方法です。最大10人のユーザーが無料で利用することができます。
Freshsalesには、さまざまな機能と非常に直感的なUIが備わっているため、業務を行う際に複数のツールを使い分ける必要はありません。
120カ国以上の10万を超えるユーザーが、HubSpotのソフトウェアを使用して顧客の関心を惹きつけ、満足感を与えています。 HubSpot Marketing Hubの詳細
財務、顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化する統合ビジネス管理ソリューションです。

monday sales CRMのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.7
カスタマーサービス
4.7
機能
4.5
価格の妥当性
4.6

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
76%
4
23%
3
1%
2
1%
Kory
Kory
アメリカのSales Manager
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 11-50の従業員数
ツール使用期間: 1年以上
投稿者のソース

Monday.com is a Great Tool for Several Needs

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: We are using Monday.com for our internal strategy work. We use Basecamp for project management for our clients but Monday is a better fit for internal-only work.

良いポイント:

The most valuable feature of Monday.com is flexibility. It offers several features and options for managing and using the tool but you have the option to utilize them as you see fit for your specific needs.

改善してほしい点:

While the pricing is reasonable, I feel it should be priced better for additional users without having to upgrade to the next package level.

検討した類似製品: Trello

monday sales CRMに切りかえた理由: Price, functionality and the User Interface (UI)

Zac
Zac
アメリカのPresident / CEO
認証済みLinkedInユーザー
アパレル、ファッション, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

A great all-in-one CRM and project planning software.

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: This platform has allowed me to grow my business processes through one main "hub" platform and has made it so easy for me to onboard new members and get them acclimated to the work flow immediately.

良いポイント:

The flexibility of boards to be created with different purposes such as client management, lead generation, financial analysis, project management, team management, file storage and so much more. I've really leaned to Monday to become my all-in-one hub for my business processes.

改善してほしい点:

There are definitely growing pains to creating the perfect software that fits your needs but trial and error is just part of the process. I'm planning and creating uses for Monday I never thought of 6 months ago which I've only been able to think of because of my experience gained from daily use of the software.

検討した類似製品: Salesforce Sales CloudAsana

monday sales CRMに切りかえた理由: Monday has a much more user-friendly interface which is important to me when onboarding new team members. I want to make our system something people enjoy using instead of dreading to do a daily task on a non-ergonomic system like some of the competitors.

Philippe
カナダのAssociate
資本市場, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

Not sure about Monday

3.0 2 週間前 新着

良いポイント:

I guess it’s unique and different than other platforms.

改善してほしい点:

Compared to Salesforce, I believe that Monday isn’t as complete operationally.

Greg
Greg
カナダのOperations Manager
認証済みLinkedInユーザー
建設, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース

User friendly CRM and Project Management Tool

5.0 9 か月前

良いポイント:

Monday.com has a easy intuitive set up process that has good flexibility to modify as required.

改善してほしい点:

Invoicing tracking for multiple projects connecting to a summary or dashboard has proven to be difficult to set up.

検討した類似製品: Salesforce Sales Cloud

monday sales CRMに決めた理由: We wanted to combine the Procore document management system with CRM and Sales, Monday.com does both.

monday sales CRMに切りかえた理由: We started Monday.com as a free trail and be the end of the month had it 75% integrated with our needs and we strayed with it.

Sam
Sam
アメリカのBroker Associate
認証済みLinkedInユーザー
不動産, 2-10の従業員数
ツール使用期間: 6~12か月
投稿者のソース

Monday is great for Real Estate CRM

5.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: I love it! Has kept me organized and on top of all of my work as a commercial real estate agent.

良いポイント:

Keeps track of all my contacts and most of my interactions with clients, also great for managing projects and workflows.

改善してほしい点:

Communication integaration has been a slight issue with Outlook, there are ways to get around it though and make it work. Also have had some issue with tracking activities and losing some meeting notes which can sometimes be unreliable.