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LiveAgentとは?

LiveAgentは、フル機能のヘルプデスク・ソフトウェアです。BMW、ヤマハ、ファーウェイ、Orange、Forbesfoneなどの企業がLiveAgentを使用して、世界中の1億5千万人のエンドユーザーに感動を届けています。これらの企業とともに、競争優位性を獲得しましょう。まずは14日間のトライアルを試してください。クレジットカードや契約は不要です。

LiveAgentは、ライブ・チャット、電話サポート、ソーシャル・メディア統合、サポート・ポータル、およびAPIなどの170以上のヘルプデスク機能を備えたマルチチャネル・ヘルプデスク・ソフトウェアです。

LiveAgentの対象ユーザー

eコマース、電気通信、保険、SaaS、スタートアップ、およびエンタープライズにおける幅広い中小規模ビジネス。この製品は、カスタマーサービスがいかに重要であるかを理解しているすべてのユーザーを対象としています。

動作環境

クラウドベース
オンプレミス

企業情報

  • QualityUnit
  • 2004年設立

LiveAgent のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他219つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語, エストニア語 他23つ

LiveAgentの料金プラン

最安値プラン:

$19.00/月
  • 無料トライアルあり
  • 無料プランあり

LiveAgentには無料プランがあり、無料トライアルも提供されています。 LiveAgentの有料プランは$19.00/月から利用できます。

料金プラン 無料トライアルを申し込む

企業情報

  • QualityUnit
  • 2004年設立

LiveAgent のサポート

  • 電話サポート
  • 24時間対応(オペレータ)
  • チャット対応有

利用可能な国

アイスランド, アイルランド, アゼルバイジャン, アフガニスタン, アメリカ合衆国 他219つ

言語

アラビア語, イタリア語, インドネシア語, ウクライナ語, エストニア語 他23つ

LiveAgentの動画と画像

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LiveAgentの動画
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LiveAgentの機能や特徴

  • Alerts/Escalation
  • Automated Attendant
  • Autoresponders
  • CMDB
  • CRM
  • CTI (コンピューター電話統合)
  • Catalog Management
  • Customer Communication
  • Discussions/Forums
  • IVR
  • PBX
  • Real-Time Monitoring
  • Third-Party Integrations
  • アカウント管理
  • アクセス制御・許可
  • アクティビティの追跡
  • アクティビティ・ダッシュボード
  • アラート/通知
  • アンケートおよびフィードバック
  • アンケート/投票管理
  • イベントによるアクション
  • インシデント管理
  • インタラクション追跡
  • エンゲージメント追跡
  • エージェント・インタフェース
  • オフライン・フォーム
  • オンボーディング
  • カスタマー・サポート
  • キャンペーン管理
  • キュー管理
  • コミュニケーション管理
  • コラボレーションツール
  • コンテンツ管理
  • コールスクリプト
  • コールセンター運営
  • コールバックのスケジューリング
  • サポートチケット管理
  • サービス水準合意 (SLA) 管理
  • ジオターゲティング
  • セルフサービスポータル
  • ソフトフォン
  • ソーシャル・メディア・モニタリング
  • タスク管理
  • ダッシュボード
  • チャット、メッセージング
  • チャットボット
  • テキスト編集
  • テキスト音声変換
  • テンプレートのカスタマイズ
  • テンプレート管理
  • データのインポート/エクスポート
  • ドキュメント・ストレージ
  • ナレッジベース管理
  • ナレッジ管理
  • ネガティブ・フィードバック管理
  • パフォーマンス測定基準
  • パーソナライゼーション
  • ビデオ会議
  • ファイル共有
  • ファイル転送
  • フィードバック管理
  • フォームのカスタマイズ
  • フォーム管理
  • フルテキスト検索
  • ブランディングのカスタマイズ
  • プロアクティブ・チャット
  • ボイスメール
  • マクロ/テンプレート応答
  • マルチチャネル・コミュニケーション
  • マルチチャネル・データ収集
  • メール管理
  • メール追跡
  • モバイル・アクセス
  • ライブチャット
  • リアルタイム・チャット
  • リアルタイム顧客対応チャット
  • リテンション追跡
  • リモートアクセス/コントロール
  • リモートサポート
  • リード管理
  • レコーディング
  • レポートと統計
  • レポートのカスタマイズ
  • レポート/分析
  • ワークフロー管理
  • 優先順位付け
  • 共有受信箱
  • 分析
  • 利用率の追跡/分析
  • 割り当て管理
  • 動画チャット
  • 双方向音声動画ファイル
  • 受信箱管理
  • 品質マネジメント
  • 問題管理
  • 問題追跡
  • 変更管理
  • 多言語
  • 役割ベース許可
  • 文字起こし/チャット履歴
  • 検索/フィルター
  • 画面共有
  • 発信者ID
  • 自動ルーティング
  • 自動応答
  • 自動着信分配
  • 自然言語処理
  • 複数スクリプト
  • 転送/ルーティング
  • 通話モニタリング
  • 通話ルーティング
  • 通話レポート
  • 通話記録
  • 通話転送
  • 通話録音
  • 連絡先管理
  • 電話キー入力
  • 音声カスタマイズ
  • 顧客エンゲージメント
  • 顧客セグメンテーション
  • 顧客データベース
  • 顧客データ管理
  • 顧客ポータル
  • 顧客体験の管理
  • 顧客履歴

LiveAgentの競合SaaS製品

あらゆる種類の組織のためのモダンなヘルプデスク・プラットフォームです。クラウドでホストするか、自己ホスト用のオンプレミス版をインストールすることができます。
カンバセーショナルAI、チャットボット、メッセージング・テクノロジーを牽引するLivePersonを導入すると、ビジネスにとって重要な成果を実現できます。
セットアップや管理が簡単な、包括的なクラウド電話システムです。
Help Scoutは、優れた顧客体験を実現するために設計されたWebベースのヘルプデスクです。
顧客関係を改善するための、マルチチャネル・コミュニケーション向けオールインワン型プラットフォーム。
オンラインコースとコーチングサービスを作成できます。ブランディング、学生データ、メッセージングや価格設定を、すべて一元的に管理できます。
ZenHubは、GitHubを使用する世界の革新的なチームが、アジャイル開発とプロダクト・ロードマップ管理を行うための支援を提供します。
Jiraは、15年以上にわたってアジャイル開発で利用されており、チームに優れたツールとベストプラクティスを提供し、適切な成長基盤をもたらしています。 Jiraの製品詳細
チャット、会議、ファイル共有などの管理に役立つ、ビジネス・コミュニケーション用に開発されたクラウドベースのアプリケーションです。

LiveAgentの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.7
使いやすさ
4.6
カスタマーサービス
4.7
機能
4.6
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
SHAWN
Sales
認証済みLinkedInユーザー
消費財, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Customer Service Software - If Your're Looking for Basic

4.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Brooke
Brooke
アメリカのSales Representative
認証済みLinkedInユーザー
消費財, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Ace it in customer support with LiveAgent, the greatest of all time.

5.0 先月 新着

製品を使ってみた感想: Everything about LiveAgent has worked so perfectly so far. It makes it easy to interact with our customers and help us provide quick support services. Since day one, the LiveAgent experience has been very flawless.

良いポイント:

The AI auto-reply tool that help us offer customers quick responses. LiveAgent integration with our other products makes it easy to centralize our customer communications. The detailed reports and logs that help us to track our success in customers engagements. LiveAgent has multiple ways to interact with customers like live chats and calls.

改善してほしい点:

There has been no problems with LiveAgent. The experience has been spotless.

QualityUnitからの返信

2 週間前

Hey Brooke! Thanks for sharing your experience with LiveAgent. It’s awesome that our AI auto-reply tool and integrations help streamline your customer interactions. Glad to hear reporting and multiple communication options are working well for you too. If you ever need anything, we’re here to help! - The LiveAgent Team

Peter
Peter
ケニアのBusiness Development Manager
認証済みLinkedInユーザー
市場調査, 11~50人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

State-of-the-art customer support solution that streamlines out customer communication and interactions

5.0 3 週間前 新着

製品を使ってみた感想: Live Agent help us conduct realtime interviews and surveys, providing us with instant feedback and insights. These is useful in understanding our customers needs and preferences which enable us to improve our services . Additionally , it helps build and maintain strong ties with our customers and stakeholders

良いポイント:

Live Agent is affordable and it's implementation in our organization was flawless. For us the proactive live chat and the ticketing system are the star of they show. They provide us with comprehensive communication tools help manage and organize customer enquiries from emails, social media, websites into a single chat box . Tickets makes it easy to identify each enquiry and personalized responses and quickly give feedback. We also appreciate the performance reports that help us understand how our customers are using our services and help us boost our customer support . Live Agent has embedded robust privacy and security features that help us communicate securely and protect our customer data

改善してほしい点:

Network hitches usually cause delays and disruption of our customer interaction. Long wait times l especially for sensitive issues lead to frustration and negative customer experiences..

QualityUnitからの返信

2 週間前

Hi Peter, Thank you very much for your review. We're glad to hear you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your customer support. Our team is here for you 24/7 in case of any questions or issues! -LiveAgent team

Elia
アメリカのContent Marketing Intern
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

easy to use support customers.

3.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: LiveAgent seamlessly integrates with websites and also allows you to add agents.

良いポイント:

I love the way it's easy to create the users account

改善してほしい点:

LiveAgent is somehow cheap and therefore no dislike.

QualityUnitからの返信

3 か月前

Thanks a lot for your kind review Elia. We appreciate having you with us! :)

Artur
リトアニアのInvestment Analyst
投資運用, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Ideal for uninterrupted help desk.

5.0 2 か月前

製品を使ってみた感想: Customers can visit anytime and find advice on their own. Great time saving tool.

良いポイント:

The subscription could be cancelled anytime, no commitment. Makes every lead count through professional assistance.

改善してほしい点:

LiveAgent lets us focus on what matters most and this is my ultimate goal.

QualityUnitからの返信

2 か月前

Hi Artur, Thank you very much for your feedback. We're glad to hear you have been satisfied with LiveAgent and the benefits it brings to your customer care. Don't hesitate to reach out in case of any questions or issues - we're here for you 24/7. Have a great day! -LiveAgent team

Dilak
オーストラリアのSenior Experience Designer
デザイン, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Most Sophisticated Help Desk and Customer Support Program of All Times

5.0 3 週間前 新着

良いポイント:

LiveAgent enables me to communicate seamlessly with customers via live chat which boost customer satisfaction. Availability of ticketing tools convert customers inquiries into real-time trackable and manageable support tickets.

改善してほしい点:

Ever since 2021 when I implemented LiveAgent, I have never encountered challenging aspects.

QualityUnitからの返信

2 週間前

Hi Dilak, Thank you very much for your review. We are glad to hear you have been satisfied with LiveAgent for many years and that it has been beneficial to your work and customer service. Our team is here for you 24/7 in case of any questions! -LiveAgent team