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LS Retailとは?

LS Centralは、Microsoft Dynamics 365 Business Centralを拡張するオールインワンのソフトウェア・ソリューションです。POSおよび企業資源計画 (ERP) 機能を1つの統合システムで提供しています。

つまり、1つの完全なソフトウェアを使用するだけで、財務 (Microsoft ERP)、POS、店舗運営、サプライチェーン管理、在庫、eコマース、顧客ロイヤルティを管理することができます。

LS Retailの対象ユーザー

小売店、レストラン、ホテル、薬局、ガソリンスタンドに適しています。

LS Retailソフトウェア - 1
LS Retailソフトウェア - 2
LS Retailソフトウェア - 3
LS Retailソフトウェア - 4
LS Retailソフトウェア - 5

LS Retailをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

LS Retail

LS Retail

4.3 (125)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
144
連携サービスが見つかりません
4.1 (125)
4.1 (125)
3.6 (125)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
¥66,249
無料バージョン
無料トライアル
349
13
3.8 (1,547)
3.8 (1,547)
3.7 (1,547)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

LS Retailの他のおすすめ代替製品

NetSuite
高評価の機能
プロジェクトの時間追跡
会計チャート
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Lightspeed Retail
高評価の機能
レポート/分析
在庫管理
在庫管理
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高評価の機能
マルチチャネル管理
原価追跡
製品識別
GoFrugal
高評価の機能
モバイル・アクセス
レポート/分析
連絡先管理
SpotOn
高評価の機能
受注
決済処理
飲食店向け
Odoo
高評価の機能
受注
承認プロセス管理
資金会計
Marketing 360
高評価の機能
アポイントメント管理
ランディングページ、Webフォーム
行動分析
Epos Now
高評価の機能
デビットカード/クレジットカード処理
取引のモニタリング
電子決済

LS Retailの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.3
使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
3.6
機能
4.4
価格の妥当性
4.1

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
43%
4
46%
3
10%
Gokulnath
Gokulnath
インドのTechnical Consultant
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Best ERP for Retail sector

5.0 昨年

良いポイント:

Best way to track your daily expense and income in Retail zones. Can handle larger data volume. Can be integrated with any solutions like whatsapp, Payment gateways, Etc.

改善してほしい点:

It comes as an Vertical software with Business central. not as a standalone software

Dilanka
スリランカのProject Manager
情報技術、情報サービス, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
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All-in one Retail Solution for a plug and play action

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Retail Business in Sri Lanka is not well-managed when it comes to Resource Planning and Finance Management. Sri Lankan IT Industry is highly competitive in introducing a modernly made Retail Management Software Solution to make things go ahead in Retail sales industry with efficiency and good standard, and herewith LS Retail and its business logic designs as an Implementation person I did see bigger advantages to follow a well-developed framework. LS Retail was a Thumbs up from both the Implementer and the End-Customer.

良いポイント:

Wide-spread Configuration capability is a huge plus point selecting this as the main Retail Solution for a Retail operations-driven Business or an Enterprise. LS Retail has the capability to deploy as a vertical software solution for Microsoft Dynamics NAV/Business Central which makes the solution proposals more competent and viable. In terms of UI/UX, the user-friendliness is an achieved goal metrics here at LS Retail.

改善してほしい点:

Although the capacity to configure the system is given at a performable level as a Deployer I am keen for good development capabilities to be carried out, overlayed or extended. At the moment the pricing structure is not that viable for South Asian Market from implementation and proposal development experience.

Kevin
カナダのSolution Architect
使用期間: 2年以上
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We had the chance to implement LS. NAV Version 800.03 and version 900.05 at different client site.

3.0 6 年前

良いポイント:

The screen is intuitive and easy to use. The functionality does not seem overwhelming or hard to understand. It pack with features and also works with different variation type of retailers- a pure retail store and or hospitality type. It can all be taken care by one system. You can also customize the application to fit your needs such as hide features for some users or also integrate new functionality such as payment integration. I like that it is web enabled which means that a retailer that want to have an Omni channel system can integrate their econmerce to this back office

改善してほしい点:

Support or response are very slow from LS. Also for any fixes and hot fixes they provide is one the latest version of Dynamics NAV. This means that it is very hard to retrofit hotfixes from one version to the other. A good example are from version 900.03 to the newer 10.00.05. The fixes were not evident or detailed as it should have been. Also the software seems to be over promised. There are features listed that although present - does not fully cover the necessity of the client. A good example is again on version9.00.05 which although advertised as have a good coverage for hospitality- restaurant/bar, there were lots of issues or limitation of the software. The software may allow you to do some configurations and suggest some functionality but it does not work in the context of North America or lead to hard errors with system crash. Such errors were found and are still present in their split bill function for example. The cost is high as well since it is built on top of the dynamics nav stack.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
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Value for your dollars!!!

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: The solution was implemented in a multidimensional organisation with POS's, backend and frontend users. The ability to have everything (>90%) of your needs fulfilled is a fantastic feat.

良いポイント:

The ability for the software solution to work for you straight out of the box and then provide the adaptability and also extensive modularity is amazing.

改善してほしい点:

The lack of a Human Resources aspect. Well there is HR involved but its very limited.

Fernando
グアテマラのExecutive Director
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
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Great business value

5.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Customer service, replenishment, retail operations, accounting, inventory, store management

良いポイント:

Integrated solution, ease of use, world-class product, great functionality

改善してほしい点:

Some tardiness in the technical response