キャプテラ - 日本企業の最適な
ソフトウェア選びをサポートし17年
InfoCisionとは?
InfoCisionは、高度な研修ソリューションに対する従来のコールセンター・サービスのプロバイダーです。InfoCisionは、通話の短縮、代替チャネルの融合、および顧客満足度の向上を実現するコールセンター・ツールを提供します。顧客データの事前入力、着信通話のスコア付け、eラーニングとシミュレーションによるコールセンター・エージェントの研修、品質の測定、スタッフのモチベーション向上、あらゆる堅牢なアウトバウンドやインバウンドSMSおよびMMSテキスト・メッセージ・オプションなどのツールにより、既存のコールセンターの雰囲気に合わせた強化を実現します。
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InfoCision
InfoCisionの評判・レビュー
Faithful Partnership
製品を使ってみた感想: Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with us, are very flexible and reliable. IMC has done things very well over the year with us but one thing they have done well is the personalised relationship vendor-client that they have built with us.
良いポイント:
InfoCIsion has been a great partner for many years now. IMC has been very flexible and reliable with the work and software. I think is very easy for users.
改善してほしい点:
You can go back on the screens. This creates limitations for the operator to give an unforgettable positive experince.
Ease of Use
製品を使ってみた感想: Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our business.
良いポイント:
InfoCision provides fantastic service for us - in the outbound call space. They meet key KPI's monthly and offer up solutions to the growing demands of our donors. They are proactive in communications and meet regularly to ensure they are meeting the demands of the non profit space. They have provided key understanding of contact centers to assist in areas where the talents may not be available in a professional manner as part of their services.
改善してほしい点:
Escalation of minor technical issues when they arise