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InfoCisionとは?

InfoCisionは、高度な研修ソリューションに対する従来のコールセンター・サービスのプロバイダーです。InfoCisionは、通話の短縮、代替チャネルの融合、および顧客満足度の向上を実現するコールセンター・ツールを提供します。顧客データの事前入力、着信通話のスコア付け、eラーニングとシミュレーションによるコールセンター・エージェントの研修、品質の測定、スタッフのモチベーション向上、あらゆる堅牢なアウトバウンドやインバウンドSMSおよびMMSテキスト・メッセージ・オプションなどのツールにより、既存のコールセンターの雰囲気に合わせた強化を実現します。

InfoCisionの対象ユーザー

ベンダーからの情報提供なし

InfoCisionをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

InfoCision

InfoCision

4.5 (2)
価格情報が見つかりません
無料バージョン
無料トライアル
17
連携サービスが見つかりません
5.0 (2)
4.5 (2)
5.0 (2)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$19.00
無料バージョン
無料トライアル
189
130
4.6 (1,658)
4.7 (1,658)
4.7 (1,658)
緑色の評価バーは、平均評価とレビュー数に基づいて高評価の製品を表しています。

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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
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高評価の機能
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確認/リマインダー
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高評価の機能
VoIP接続
モバイル・アクセス
通話ルーティング
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高評価の機能
コールセンター運営
自動着信分配
通話録音
Squaretalk
高評価の機能
通話モニタリング
通話記録
通話録音

InfoCisionの評判・レビュー

評価ポイント

総合評価
4.5
使いやすさ
5.0
カスタマーサービス
5.0
機能
4.5
価格の妥当性
4.5

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001

評価別レビュー

5
50%
4
50%
Pablo
アメリカのExecutive director
非営利団体運営, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Faithful Partnership

4.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Our experience has been great. IMC has been a faithful partner for over 10 years. They work with us, are very flexible and reliable. IMC has done things very well over the year with us but one thing they have done well is the personalised relationship vendor-client that they have built with us.

良いポイント:

InfoCIsion has been a great partner for many years now. IMC has been very flexible and reliable with the work and software. I think is very easy for users.

改善してほしい点:

You can go back on the screens. This creates limitations for the operator to give an unforgettable positive experince.

John
アメリカのSr. Advisor
非営利団体運営, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Ease of Use

5.0 3 年前

製品を使ってみた感想: Overall InfoCision has been a partner for over 17 years that is consider a true extension of our business.

良いポイント:

InfoCision provides fantastic service for us - in the outbound call space. They meet key KPI's monthly and offer up solutions to the growing demands of our donors. They are proactive in communications and meet regularly to ensure they are meeting the demands of the non profit space. They have provided key understanding of contact centers to assist in areas where the talents may not be available in a professional manner as part of their services.

改善してほしい点:

Escalation of minor technical issues when they arise