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Apptivoの概要

Apptivoのオンライン顧客関係管理 (CRM) システムは、販売、マーケティング、その他さまざまな管理を行うことのできる強力なツールです。CRMはApptivoの統合ビジネス・アプリケーション・スイートの中核です。ツールに完全なスイートを提供しており、顧客の360度ビューを取得することができます。このCRMには、リード管理、直感的なダッシュボードを備えた機会パイプライン、マーケティング自動化を含む柔軟なワークフロー・ツールが搭載されています。AndroidまたはiOSデバイスからすべてにアクセスでき、Office365およびG Suiteと統合することができます。

Apptivoの対象ユーザー

あらゆる形態や規模の企業にサービスを提供しています。独立コンサルタントから10億ドル規模の大企業まで、Apptivoは、あらゆるタイプの企業に高度な構成が可能な60を超えるビジネス・アプリケーションを提供しています。

Apptivoソフトウェア - 1
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Apptivoをご存知でしょうか? 別の人気製品との比較

Apptivo

Apptivo

4.4 (710)
$10.00
無料バージョン
無料トライアル
70
24
4.2 (710)
4.7 (710)
4.7 (710)
VS.
価格プラン
価格オプション
機能
連携サービス
使いやすさ
価格の妥当性
カスタマーサービス
$0.00
無料バージョン
無料トライアル
82
205
4.4 (3,955)
4.3 (3,955)
4.4 (3,955)

Apptivoの他のおすすめ代替製品

HubSpot CRM
高評価の機能
リード管理
営業パイプライン管理
連絡先管理
HubSpot Marketing Hub
高評価の機能
マーケティングの自動化
メールキャンペーン管理
連絡先データベース
Pipedrive
高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先管理
顧客データベース
monday.com
高評価の機能
テンプレート
営業パイプライン管理
従業員管理
Salesforce Sales Cloud
高評価の機能
アドレス帳共有
営業チーム/組織向け
顧客追跡
Freshsales
高評価の機能
営業パイプライン管理
連絡先データベース
連絡先管理
Insightly
高評価の機能
リード管理
連絡先データベース
連絡先管理
Zoho CRM
高評価の機能
コミュニケーション管理
スタートアップ向け
ヘルプデスク管理
ClickUp
高評価の機能
タスク管理
プロジェクト管理
プロジェクト計画/スケジューリング

Apptivoのレビュー

評価ポイント

総合評価
4.4
使いやすさ
4.2
カスタマーサービス
4.7
機能
4.3
価格の妥当性
4.7

企業規模(従業員数)別レビュー数

  • <50
  • 51-200
  • 201-1,000
  • >1,001
Robyn
Membership Officer
認証済みLinkedInユーザー
レクリエーション施設・サービス, 201~500の従業員数
使用期間: Unspecified
投稿経路

Apptivo User Review

5.0 昨年
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Linda
Linda
アイルランドのOwner
認証済みLinkedInユーザー
プロフェッショナル・トレーニング、コーチング, 自営業
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Perfect for my needs as solopreneur

5.0 2 か月前 新着

良いポイント:

I value tools that are not just efficient but also adaptable. Apptivo CRM has truly impressed me in this regard. As a solopreneur, I understand the need for a CRM that seamlessly integrates with various apps and platforms. Apptivo shines in this aspect. Its integration capabilities allow me to create a tailored tech ecosystem that perfectly suits my unique requirements. One of the key selling points is its ease of use. Just like I advocate for simplicity in coaching and leadership, Apptivo offers an intuitive interface that saves time and ensures a smooth user experience. It's a valuable asset for any solopreneur. What's more, Apptivo effortlessly syncs with the Google product suite, which is a tremendous advantage for someone like me with deep roots in the tech world. It's like a seamless extension of my experience at Google, making my CRM journey that much smoother.The integration with Stripe is a game-changer for managing payments and finances. It's the perfect addition for a solopreneur, allowing me to maintain financial control just as I help sales leaders implement impactful plans and strategies.The customer service is amazing. They respond to chat inquiries immediately.

改善してほしい点:

Without some understanding of how CRMs work - like objects and APIs - I would imagine that a newbie facing some challenges and needing assistance from customer support.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
デザイン, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路

Apptivo for 1-man business

4.0 5 か月前

製品を使ってみた感想: Very helpful in staying on top of follow-up activities.

良いポイント:

Combination of affordability and functions

改善してほしい点:

There are some auto-fill features that would help avoid duplicate data entry: i.e. business address for multiple employees/contacts.

Sean
アメリカのOwner
情報技術、情報サービス, 自営業
使用期間: 2年以上
投稿経路
ソース:SoftwareAdvice

Decided to switch to something else

3.0 5 年前

製品を使ってみた感想: Their software is decent, but they really seem to loathe their Starter Plan customers. The way they hack out features that they don't want available is sloppy, and makes it necessary to come up with ways to work around their intentional stumbling blocks. Apptivo - If you don't want to offer a free product, don't. I got the hint, and I'm setting up PayPal Invoicing tonight.

良いポイント:

I've been using their "Starter Plan" since 2012. It is good enough to get by, and it is free. I mostly use the invoicing module.

改善してほしい点:

Certain settings in the starter plan don't make sense. For example, the e-mail template includes a link to paying online, but online payments aren't supported in the starter plan. Modifying the e-mail template to take that link out is also not supported in the starter plan. I could deal with all that, but now, after a year of using the recurring invoices feature, they suddenly stop working. The tech support person says I have to upgrade my plan to use that. But the settings pages all work, and my invoices are all just sitting there waiting.

Apptivoからの返信

4 年前

Hello Sean, Thank you so much for taking the time to post this review! We're glad that you enjoyed using Apptivo as a customer for many years. The Starter Plan is generally very limited compared to the other plans. We also upgraded versions since you first created an account with us. This might have caused some unexpected changes. I apologize for the inconvenience caused and will take your feedback to the appropriate teams to help improve our user experience. Thank you again for your feedback! Team Apptivo

Herman
南アフリカのBusiness Analyst
経営コンサルティング, 11~50の従業員数
使用期間: 1年以上
投稿経路

Apptivo, the best solution for any business

4.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Step-by-step we are implementing Apptivo in our business processes where possible and sofar I haven't seen a thing that is not possible.

良いポイント:

The fact that I can add and delete fields and have full control over the attributes of any field. Conversions to the next step is amazing, however, this options needs a few more possibilities.The fact that it integrates with Xero is very good and your staff today gave me possible solutions to sync with more than 1 Xero, which is great.

改善してほしい点:

It is an online solution and we are dependent on the internet and overseas cables. This makes is sometimes a slow solution. The receiving email functionality is not great and we will continue using Outlook. The sending email functionality is great.

Marc
アメリカのDirector
建設, 11~50の従業員数
使用期間: 6~12か月
投稿経路

以前に検討した類似製品:

Apptivo Training and Configuration Support

5.0 10 か月前

製品を使ってみた感想: In general, a very positive experience. I have found the online "chat" support to be hit and miss, with a lot of the agents not having much knowledge in helping solve the problem at hand. Conversely, the "paid" configuration support has been generally excellent. My configuration support rep ("[sensitive content hidden]") has been a tremendous help in custom configuration assistance.

良いポイント:

The "all-in-one" aspect of various business modules makes this more than just a CRM tool.

改善してほしい点:

Some of the relationships between fields in the various modules do not work as advertised and/or need work-arounds in the configuration