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Salesforce Service Cloudのレビュー

Salesforce Service Cloudとは

業界トップクラスのカスタマー・サービス・プラットフォームは、革新的なツールと統合されたデータでサービス従業員を強化します。

Salesforce Service Cloudの製品詳細

良いポイント:

Salesforce is a powerful swiss army knife, with plenty of features and capabilities to cover a multitude of use cases.

改善してほしい点:

Sometimes is a little bit confusing on the new front end.

Salesforce Service Cloudの評価

評価ポイント

使いやすさ
4.1
カスタマーサービス
4.2
機能
4.4
価格の妥当性
4.2

おすすめ度

8.1/ 10

Salesforce Service Cloudの総合評価は4.4/5です。 (キャプテラに寄せられた779件のレビューより集計)。

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Narendhar
Narendhar
Software Developer
認証済みLinkedInユーザー
銀行, 10,000+人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Outstanding Customer Service Platform

5.0 4 年前
動画プレイヤーで日本語字幕を表示できます
Toshinobu
Toshinobu
日本の会社員
認証済みLinkedInユーザー
レジャー、旅行、観光, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

ここまでのレベルはない

4.0 2 年前

良いポイント:

事細かく管理することができスマートでわかりやすい操作が出来る。

改善してほしい点:

マイナス点はほとんどなく、日本企業でも取扱しやすい製品である。

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
コンピュータ・ソフトウェア, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

総合力が高い

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: 創業当時から活用しています。商談管理とレポート機能により十分に効果を発揮しています。複数人で一つの取引先や商談に対してコミュニケーションする必要があり、業務プロセスを自動化したいと思うならおすすめします。トレーニング資料が充実しており機能を学ぶことができるのも優れた点です。最も効果を生む使い方するなら営業メソドロジーを確立し、実現したい営業プロセスを持っている企業が導入するか、その両方をコンサルティングしてくれる企業と共に導入することです。

良いポイント:

シェアが高く、エコシステムが充実しているため他社システムと連携がしやすい点

改善してほしい点:

価格が他社よりも高めであり、小規模業者が多機能な使い方をするには投資金額が多くなる点。

匿名レビュアー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

多彩な運用が可能なCRMシステム

5.0 2 年前

良いポイント:

営業の管理用ツールとしてカスタマーや顧客の管理をすることができる。また、そこに繋げて売上管理も可能でセールスレポートの作成にも役立っているので、かなり使用頻度の高いサービスとなっている。

改善してほしい点:

少し通常の運用とは違う方法(データベース)としての利用をしているので、致し方ない部分はあるが、データの紐付け方によってはレポート機能で取り出せる情報、取り出せない情報が存在する。上記の理由からデータの紐付け方にコツがいるので、導入のしやすさはマイナスポイント。

Gamze
Gamze
トルコのData Scientist
認証済みLinkedInユーザー
金融サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
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Great for Service Management

5.0 9 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, although costly, a great tool to maintain service management data sets.

良いポイント:

We can easily manage all the service data thanks to this tool.

改善してほしい点:

It does not support small sized services, which is not great for our operation.

Mason
アメリカのSales
情報技術、情報サービス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
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User friendly

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: My personal experience has been overall positive.

良いポイント:

The reliability to be able to depend on the service in real time.

改善してほしい点:

I don’t have access to use the full capability. But from what I have used no cons.

認証済みレビュアー
認証済みLinkedInユーザー
小売, 11~50人規模の会社
使用期間: 1~5か月
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Many features and ability- but required long time to study

3.0 昨年

良いポイント:

It was very easy to use many for contact management in addition to plug-ins that existing

改善してほしい点:

Reporting and use plug-ins or customise. The experience was much more difficult.

Delicia
アメリカのCommunities manager
インターネット, 5,001~10,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
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salesforce for the win

5.0 4 か月前

製品を使ってみた感想: Love love love!!! This allows field agents to put in for service where needed and provides office and all workers to see in real-time it was put in the system

良いポイント:

Perfect for field workers to put in work orders

改善してほしい点:

the small things not having an asterisk to complete and move on to next screen before submitting

Alex
英国のIT Development Architect
政府機関, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
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Councils use of service cloud

5.0 昨年

製品を使ってみた感想: Has been an excellent way to transform business processes and modernise our technology stack.

良いポイント:

Versatility to use for different requirements. Preconfigured solutions for our purposes

改善してほしい点:

Very difficult to move away. Cost is high.

Jeffrey
アメリカのexecutive director
非営利団体運営, 2~10人規模の会社
使用期間: 2年以上
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検討した類似製品:

A bit of an investment, but well worth it if fully utilized.

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Once we decided to make the investment in Salesforce, we were 100% behind implementation for all of our CRM needs. There can be a learning curve but once learned, we can do everything we need to stay connected to our donors.

良いポイント:

The best thing about Salesforce Service Cloud is that it is fully customizable. It is the only CRM software we need.

改善してほしい点:

The upfront cost is more than other programs.

Jack
アメリカのSenior Associate Attorney
弁護士業界, 11~50人規模の会社
使用期間: 1年以上
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Everything You Need in One Place

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Salesforce has simplified case management for me and my entire firm. We can track all issues and set reminders for all deadlines.

良いポイント:

It incorporates all the data and information needed to manage cases and clients.

改善してほしい点:

I wish that it could be a little more customizable so I don't have to deal with all of the features that aren't relevant to my cases.

Luciana
Luciana
ポルトガルのClient Partner
認証済みLinkedInユーザー
マーケティング、広告, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
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The ultimate tool for sales and CRM

5.0 8 か月前

良いポイント:

I love how customizable it can be and how it makes sales and management life’s easier. Perfect as a information center and also pipeline visibility tool.

改善してほしい点:

It’s not intuitive at all. Training is necessary.

Quishea
アメリカのFinancial Forms Processor
金融サービス, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Great tool with few issues

5.0 3 か月前

製品を使ってみた感想: Overall, Salesforce is a reliable solution that improves customer service workflows once fully put in place. I enjoy using it at my current company. It allows us to utilize many important apps and services.

良いポイント:

Salesforce offers excellent tools for case management and it great to use with other platforms. I use it to manage customer cases in a financial setting.

改善してほしい点:

It has a learning curve, especially for those who are not used to using software like this. It can take a lot of time to customize to your liking and needs. It can also be very expensive.

Ursula
Ursula
ボリビアのDesigner
認証済みLinkedInユーザー
デザイン, 2~10人規模の会社
使用期間: 1~5か月
投稿経路

Salesforce as a customer service representative

5.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: It was great to use for interaction with customers. I was able tot rack sales processes and also see how they integrated with marketing campaigns, and customer interactions.

良いポイント:

It has a great user interface. It is very intuitive and easy to learn.

改善してほしい点:

I felt a little limited when using the app

Imran
Imran
バングラデシュのTeam Coordinator
認証済みLinkedInユーザー
情報技術、情報サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

検討した類似製品:

Streamline Your Customer Service with Salesforce Service Cloud

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: My overall experience with Salesforce Service Cloud has been excellent. It has helped me improve my customer service and streamline my workflow, with intuitive software, excellent reporting tools, and top-notch customer support.

良いポイント:

The software is intuitive and customizable, with excellent reporting tools and seamless integration with other Salesforce products.

改善してほしい点:

the least liked thing about Salesforce Service Cloud is the cost, which can be prohibitive for smaller businesses or those on a tight budget.

Giacomo
アメリカのCommunications Manager
ファシリティサービス, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Salesforce Service Cloud Has Been a Reliable and Effective Solution

5.0 10 か月前

良いポイント:

I like the accuracy of Salesforce Service Cloud. Salesforce Service Cloud is amazing and super excellent to manage.

改善してほしい点:

No dislikes about Salesforce Service Cloud. Salesforce Service Cloud works so well for us.

Kremena
ブルガリアのExecutive Assistant
エグゼクティブ・オフィス, 10,000+人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Transformative CRM Solutions with Salesforce Cloud

5.0 5 か月前

良いポイント:

Customization: Highly customizable to fit specific business needs. Integration: Integrates with over 1,000 other platforms1. Lead Management: Excellent lead management and scoring features1. Reporting: Powerful and comprehensive reporting tools2. User-Friendly: Easy to set up and use

改善してほしい点:

Cost: More expensive than some competitors1. Complexity: Can be complicated to set up and maintain.

Max
アメリカのInvestor
不動産, 2~10人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

It’s not mobile responsive

4.0 8 か月前

製品を使ってみた感想: I wish it could be responsive on mobile devices.

良いポイント:

Contact database management is easy. You can keep track of clients.

改善してほしい点:

The system is not responsive on mobile devices.

Jeyson
アメリカのDispatch
消費者サービス, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great

5.0 2 年前

良いポイント:

The easy access and navigation , being able to use different tabs to navigate different accounts or info need it .

改善してほしい点:

Some of the tabs or functions need a bit of more work .

Julia
アイルランドのEnterprise Account Executive
コンピュータ・ソフトウェア, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Salesforce Service Cloud is by far the most customizable

5.0 昨年

良いポイント:

Salesforce Service Cloud is by far the most customizable solution I have tried.

改善してほしい点:

It takes a lot longer to configure/set-up because it is so customizable and it's expensive, but ultimately it's worth it being able to do whatever we want to leverage best-in-class partners.

Rebecca
アメリカのSr Manager
情報技術、情報サービス, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Great platform for managing customers and customer service

4.0 昨年

良いポイント:

Easy to track communications with customers and sync it with the company org for full visibility into the customer's account

改善してほしい点:

I haven't use it to its full capabilities to understand what could work better

Shelby
英国のQA & environmental manager
薬品, 51~200人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Salesforce service cloud

5.0 2 年前

良いポイント:

I really like the layout of Salesforce service cloud. We used this alongside servicemax. The system works well.. perfect for quick allocation of work orders to engineers based around the country. They were able to access quickly with signal via mobile on site.

改善してほしい点:

A few connectivity issues caused some problems when completing jobs on site, but did not occur that often.

Weronika
ポーランドのManager
家具, 201~500人規模の会社
使用期間: 2年以上
投稿経路

Salesforce Service Cloud

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: My overall experience with Salesforce Service Cloud has been positive, as it provided a powerful and comprehensive solution for managing customer service operations. While there were challenges in terms of complexity and cost, it significantly improved our ability to deliver personalized and efficient customer support.

良いポイント:

One aspect I liked most about Salesforce Service Cloud was its comprehensive and centralized view of customer data, enabling efficient case management and personalized customer interactions. The platform's robust automation and AI-powered features, such as chatbots and knowledge base, greatly enhanced our customer service operations.

改善してほしい点:

One drawback I experienced with Salesforce Service Cloud was the complexity of the platform, requiring extensive configuration and customization to fully meet our specific business needs. Additionally, the licensing costs associated with certain advanced features and user licenses could be a barrier for smaller organizations.

Shellene
ジャマイカのTeam Lead
消費者サービス, 1,001~5,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
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Great for luxury brands

4.0 2 年前

良いポイント:

I liked the fact that you could use it with other software so you don't have to put the same data in to multiple software one by one that feature was really time effective

改善してほしい点:

Well sometimes I had to refresh to ensure the data that I had had in the other system shows up I think its kinda good tho because if the data is incorrect or you made a mistake you'd see it by how its reflecting in salesforce

Heena
インドのSenior Manager
家電製品, 10,000+人規模の会社
使用期間: 6~12か月
投稿経路

Enables businesses to deliver exceptional support experiences through its comprehensive features

5.0 2 年前

製品を使ってみた感想: A leading customer service solution, enabling businesses to provide efficient and personalized support to their customers.

良いポイント:

It helps with case management, omnichannel support, knowledge base, automation, analytics, and seamless integration capabilities for exceptional customer service all in one platform

改善してほしい点:

One potential drawback of Salesforce Service Cloud is its relatively high cost, which may be a deterrent for smaller businesses with limited budgets

Shaun
アメリカのSenior Software Technician
公共施設, 501~1,000人規模の会社
使用期間: 1年以上
投稿経路

Review of Sales Force

4.0 2 年前

製品を使ってみた感想: Overall, my experience with Sales Force has been positive. I love the visibility you get into tickets and the analytics and reports that can be run, to fine-tune workflow.

良いポイント:

I like that I can log in from anywhere and have access to all my work. There is also room for a ton of automation within the SalesForce platform.

改善してほしい点:

I've run into a number of bugs within Sales Force. Getting these bugs fixed has been a long process.