OneDeskの概要

OneDesk's software combines helpdesk and project management into a single application. Manage customer tickets and projects in one app.

OneDeskの詳細

良いポイント:

利用不可

改善してほしい点:

利用不可

OneDeskの評価

評価ポイント

使いやすさ
3.0
カスタマーサービス
4.0
機能
4.0
価格の妥当性
4.0

OneDeskの総合評価は4/5星です。 (キャプテラに寄せられた2件のレビューより集計)。

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総合評価

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国・地域

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Bobby K.
Bobby K.
のStatistical Data Analyst
認証済みLinkedInユーザー
政府機関, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 1~5か月
投稿者のソース
ソース:GetApp
4 5 年前
Rakesh S.
ツール使用期間: 不明
投稿者のソース
ソース:GetApp

Good solution to combine voice of the customer with product management

4 11 年前

製品を使ってみた感想: It helps you translate customer requirements into actionable and intelligent criteria for products. What’s more you can integrate feedback into your requirements and iterate successively. One of the most interesting case scenarios that I could think of was that of this product as a historical repository of customer conversations and requirements for a typical product evolution. The possibilities, then, are endless. Full user review at http://www.getapp.com/blog/product-management-software-review-listening-to-your-customer-through-featureset/

良いポイント:

For a first-time user of the product, I thought support was excellent