VIZOR IT Asset Managementのレビュー

VIZOR IT Asset Managementとは

VIZOR is an ITIL best practice helpdesk issue tracking solution for IT end user and customer support. Try now for Free.

VIZOR IT Asset Managementの詳細

良いポイント:

(準備中)

改善してほしい点:

(準備中)

VIZOR IT Asset Managementの評価

評価ポイント

使いやすさ
3.0
カスタマーサービス
5.0
機能
4.0
価格の妥当性
4.0

おすすめ度

8/10

VIZOR IT Asset Managementの総合評価は4/5星です。 (キャプテラに寄せられた1件のレビューより集計)。

レビューを絞り込む (1件)

総合評価

総合評価

国・地域

国・地域

使用状況

並び順:

VIZOR IT Asset Managementを使用したことがありますか?

あなたのレビューを投稿しませんか?

レビューを絞り込む (1件)

Ludwig
ベルギーのTechnology Executive
コンピュータ・ソフトウェア, 51-200の従業員数
ツール使用期間: 無料トライアル
投稿者のソース

ITSM Evaluation of Vizor Helpdesk

4.0 4 年前

製品を使ってみた感想: During our ITSM product evaluation this product ended up in the top-3, but eventually a different solution was chosen by our team. Anyhow a very valuable ITSM solution.

良いポイント:

List of strong points: Deep search and combining of search criteria. Very simple and compact user interface, not too fancy, just what it needs to be. Tree of smart drop down levels. Automatic reply by email from the system. Knowledge base for incident resolution. Possibility to link to sharepoint and oneNote. extensive list of reports.

改善してほしい点:

It is not always very clear what is standard and what can be done via integration services from the Vizor company.