1342件の結果
キャプテラが無料の理由
Wrikeは、ガントチャート、ダッシュボード、レポート作成、タイムトラッキング、高度なセキュリティを備えたリソース計画用ソフトです。 Wrikeの詳細
Wrikeは、全世界で2万社以上が利用する企業のリソース計画用ソフトウェアです。すべてが1か所に集約されたリソース管理および配分、パフォーマンスレポート、ガントチャート、タイムトラッキング、作業負荷把握、社内全体での可視化の各機能によって、リソース計画を強化できます。また、400以上のアプリを連携して毎日のプロセスの自動化を実現することも可能。ワークフローをカスタマイズでき、メールや会議、ステータスの更新などを不要にするWrikeで、仕事を効率化しましょう。 Wrikeの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
ERPAGは、中小企業のすべてのビジネス・プロセスに対応するERPクラウド・サービスです。 ERPAGの詳細
ERPAGは、中小企業のすべてのビジネス・プロセスに対応するERPクラウド・サービスです。 リアルタイムの在庫と注文管理。 この製品には次のような機能があります。 再注文、注文履行、クラウド・ラベル印刷、在庫追跡 (バーコード、シリアル、ロット)。複数の測定単位 (UOM)。 複数倉庫、複数通貨、多言語インタフェース、複合製品 (BOM、キッティング、変数項目)、 ユーザー・レベルの管理、統合型の請求および購買モジュール、製造支援。 ERPAGの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
世界中で800万社以上が利用する無料オンラインERP。クラウド版、モバイル版、およびオープンソース版が利用可能です。 Bitrix24の詳細
無料のオンラインERPをお探しなら、最良の無料オンラインERPがここにあります。まずはBitrix24をお試しください。導入に数時間、完全実装に数週間かかる他の無料オープンソースERPソリューションとは異なり、Bitrix24はクラウドでわずか30秒ですぐに使用できます。また、オンプレミス・バージョンのBitrix24ではオープンソース・コードにアクセスできるので、サーバにもインストールが可能です Bitrix24の詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
マーケティング代理店、Web開発者、ITチームに最適な使いやすいオンライン・ビジネス・ソフトウェア。今すぐ無料で始められます。 CAFLOUの詳細
マーケティング担当者やマーケティング代理店に最適で使いやすいオンライン・ビジネス管理ソフトウェア。CALFLOWを使用すると、合理化を促進し、効率的に作業して時間を節約できます。情報とデータを1か所にまとめ、1) クライアント、担当者、2) キャッシュ・フロー、3) プロジェクトとタスク、4) タイムシート、5) 文書、6) 請求書を相互にリンクすることができます。クラウドなので、オンラインで常に利用できます。同じ料金で自分のアカウントに何人でも同僚や顧客を招待できます。無料で始められます。 CAFLOUの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
CRM、POS、Webサイト、Eコマース、販売、会計、在庫、人事、マーケティングなどを管理する統合アプリのオープンソース・スイートです。 Odooの詳細
Odooは完全にカスタマイズ可能で、すべてが統合されたオールインワンのオープンソース・ソフトウェアです。専門的に開発された数百のビジネス・アプリケーションを備えています。Odooは、CRM、Sales、Project、Manufacturing、InventoryおよびAccountingをはじめとする、効率的なビジネス運営に必要なすべての機能を提供しています。Odooは、企業の規模や予算に関係なく、効率的で使いやすいビジネス・ソリューションを幅広く提供し、企業の成長を支援します。 Odooの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
小規模メーカー向けの製造ERP。Shopify、WooCommerce、Xero、QuickBooks、Zapierと統合し、オープンAPIを備えています。 Katanaの詳細
小規模ビジネス向けの最新の製造ERP。そのビジュアル・インタフェースとスマートなリアルタイム・マスター・プランニングにより、ワークフローの自動化、注文の優先順位付け、材料と製品の利用可能性をリアルタイムで確認することができます。Shop Floor Controlアプリは、フロア・レベルの操作に関する洞察を提供します。Katanaは、多様なネイティブ、サード・パーティーの統合、およびオープンAPIを提供することにより、メーカーがビジネス全体の概要を把握できるようにします。 Katanaの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
VAIL- ERPは、費用効果の高い、包括的な統合企業資源計画 (ERP) ソリューションを提供するビジネス管理アプリケーションです。 VAIL-ERPの詳細
ERPパッケージは、商品やサービスの調達、販売、流通、財務、会計、人事など、ビジネス・プロセスのほぼすべての機能領域をサポートおよび統合するように設計されています。 ERPシステムは、多数のビジネス・プロセスを結びつけ、プロセス間のデータフローを可能にします。 VAIL ERPを利用すると、アカウント、従業員、資材、コスト・タイム・リソース、調達、および給与計算に関連するデータが自動化され、あらゆるレベルでシームレスに統合されます。 VAIL-ERPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
The leading accounting software for small businesses. Instant access to customer, vendor and employee information.
QuickBooks Enterprise (Save Up to 55%) is an end-to-end accounting software that can grow with your business. It provides all the tools your business needs, yet is easy to use. You can organize your books, manage inventory, track sales, and even run payroll, but at the fraction of the cost. With QuickBooks Enterprise, you save thousands of dollars a year vs. comparable solutions. Powerful and flexible, it also comes in editions designed to fit your specific needs. Take a free test drive today. QuickBooks Desktop Enterpriseの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
財務、顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化する統合ビジネス管理ソリューションです。
Microsoft Dynamicsの統合された適応性の高いビジネス管理ソリューションのラインアップは、従業員がビジネス上の重要な意思決定を自信を持って行えるよう支援します。Microsoft Dynamicsは、使い慣れたMicrosoftソフトウェアと同様に使用でき、新しいソリューションを導入する際のリスクを軽減します。これらのソリューションは、財務や顧客関係、サプライチェーン・プロセスを自動化かつ合理化し、ビジネスを成功へと導きます。 Dynamics 365の詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
We help job shops and manufacturers of all kinds work smarter for improved efficiencies, greater flexibility, and bigger profits.
ECI Shoptech brings together industry-leading solutions E2 SHOP and JobBOSS to create the next evolution in job shop business management: JobBOSS². Designed for job shops and make-to-order manufacturers, JobBOSS² provides the flexibility manufacturers need to maximize productivity and profits, while scaling effectively. JobBOSS² gives you insight and visibility into your shop floor like never before with quick estimates and quotes, real-time data collection, flexible scheduling, and much more! JobBOSS²の詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
世界屈指のクラウドERPプラットフォーム。1つのプラットフォームで事業全体を運営でき、可視性を高め、戦略的意思決定を促進することができます。
企業が必要とする最初で最後のERP。NetSuiteは、事業全体の運営、変革、将来に備えるためのスケーラブルな統合プラットフォームを備えています。組織全体をリアルタイムで可視化し、ITコストを削減し、業務上の非効率をなくすことで、収益を生み出す決定に専念することができます。24,000件以上の導入で得た知識が詰まったNetSuiteを利用することで、新しい市場やビジネスモデルに拡大するための経験、ツール、自信を得ることができます。 NetSuiteの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Project-based solution for PS firms that combines project accounting, resource management, project mgmt, time/expense and client mgt.
Deltek Vision is a project-based solution for professional services firms that combines project accounting, resource management, project management, time/expense management and client management in one product. Deltek Vision is a web-based solution available for cloud or on-premises deployment. Deltek Visionの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Tap into the only AICPA-preferred and fastest-growing mid-market cloud Financial Management product in North America.
Sage Intacct helps CFOs access integrated management and financial reports across their business entities in minutes not days to grow and drive their business. Sage Intacct is a financial management product that allows your growing mid-sized business to go further, faster with the core financials you need to automate your most important processes, reduce your reliance on spreadsheets, and give you greater visibility into your business performance. Sage Intacctの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Reliable, real-time extended ERP software with lean and agile functionality developed especially for mid-market manufacturing companies
DELMIAworks (formerly IQMS) ERP software provides discrete and process manufacturers with a single solution to manage and monitor the entire manufacturing process. The comprehensive solution allows for a modular and scalable approach while eliminating data silos. DELMIAworks increases cross department visibility and efficiently with a complete real-time manufacturing, accounting, and supply chain system that includes Quality, EDI, WMS, MRP, production/process monitoring and more. DELMIAworksの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
小売、卸売、製造、食品生産セクターの企業で在庫レベルの管理が必要な企業に適しています。
QuickBooksオンラインやXeroと統合されており、小売、卸売、製造、食品生産セクターの中小企業など、在庫レベルの管理を必要とする業界に適しています。このソリューションは、在庫管理におけるビジネスサイクル全体をカバーします。Shopify、Magento、AmazonやeBayの小売業者はDEAR Systemsを利用して在庫管理のほかに、さまざまな業務を行っています。DEAR Inventoryはコスト管理と収益性の最大化に必要な情報を提供します。 DEAR Systemsの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Industry-leading project accounting, labor management, manufacturing and business intelligence solutions
Deltek Costpoint offers government contractors unparalleled project management, accounting, labor, reporting and compliance features so you get the exact capability you need to increase efficiency and improve profitability. It was built specifically for government contractors and has been adopted by thousands of government contractors and earned the trust of federal agencies and their auditors. Deltek Costpointの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Modular, Futuristic, Secure & Customizable Enterprise SaaS Platform
ePROMIS FutureGen Enterprise Cloud - A Modern Enterprise Platform to help businesses of all sizes, reach Newer Heights. THE FIRST OF ITS KIND platform with business applications including ERP, HCM, CRM, EAM, CAFM, B2B & B2C Management, and many others under ONE SINGLE PLATFORM accessible from any devices including PC, laptops tablets, and smartphones at any time. ePROMIS Solutions is a leading global enterprise software provider. ePROMIS ERPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
SAP Cloud ERP SaaS transforms business with integrated processes and intelligent applications running end-to-end on a digital platform.
SAP Cloud ERP SaaS suites improve revenue growth, profit, and agility enabling the intelligent enterprise. Take control of all your data with the power of S/4HANA in-memory computing, integrated processes and intelligent applications running end-to-end enhanced with machine learning, predictive analytics, and conversational user interfaces. SAP ERPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Increase control over your small or midsize business with SAP Business one - a software designed to grow with you.
SAP Business One is designed for all your small and midsize company's needs. The application offers an affordable way to manage your entire business from accounting and financials, purchasing, inventory, sales and customer relationships, and project management, to operations and HR. SAP Business One helps you to streamline processes and gain a greater insight into your business to help drive profitable growth. Let us calculate the cost for your business today! SAP Business Oneの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
CMiC offers a unified, purpose-built ERP & Field management software platform for companies that serve the construction industry.
As an industry pioneer, CMiC delivers complete and unified ERP and FIELD solutions for construction and capital projects firms. CMiC's powerful software transforms how firms optimize productivity, minimize risk and drive growth by planning and managing all financials, projects, resources, and content assetsfrom a Single Database Platform. CMiC serves one-quarter of ENRs Top 400 Contractors and hundreds of small and mid-sized construction firms, in North America and overseas markets. CMiCの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Cloud based ERP system for the smaller manufacturing Co. Simple to use, affordable and a simple 30 day rolling contract. FREE TRIAL
Designed for the smaller MANUFACTURING business - The Statii system is arguably one of the SIMPLEST ERP/MRP packages out there. The highly rated cloud based system is fully INCLUSIVE of all training and support. Low cost monthly subscription and a simple 30 day contract makes Statii a low risk option. Complete software solution including costing/estimating, purchasing, inventory control, production planning & scheduling, shop floor data capture, dispatch and invoicing. FREE TRIAL. Statiiの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Kinetic is the ERP solution built with manufacturers, for manufacturers. Accelerate growth and maximize innovation and profitability.
Epicor Software Corporation drives business growth. We provide flexible, industry-specific software designed to fit the precise needs of our manufacturing customers. More than 45 years of experience with our customers unique business processes and operational requirements are built into every solution in the cloud or on-premises. With this deep understanding of your industry, Epicor solutions dramatically improve performance and profitability while easing complexity so you can focus on growth. Kineticの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Sage 300cloud is an ideal business management solution for growing service and distribution businesses.
Sage 300cloud helps business manage their finance and accounting needs.The product takes the complexity out of managing business finances across borders, in multiple currencies and locations.Sage 300cloud is especially sought after by companies with complex corporate structures such as multi-entities, franchisees, and companies with an international subsidiary as it has strong GL consolidation features and can easily account for intercompany transfers automatically. test Sage 300cloudの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
注文および在庫管理の引き継ぎから、購買およびベンダー管理まで、すべてがリアルタイムの会計モジュールにフィードされます。
Brightpearlは、効率的にビジネスを運営、自動化および拡張するために必要なツールや機能を、小売業者や卸売業者に提供しています。すべてのオンラインおよびオフラインの販売チャネルを1箇所に集中統合や、注文や在庫管理の引き継ぎ、購買およびベンダー管理まで、すべての情報がリアルタイム会計モジュールにフィードされます。さらに、ワークフロー自動化レイヤーを利用できます。小売および卸売企業は、Brightpearlを使用して管理業務を減らしています。 Brightpearlの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.
ERP solution that assists businesses with project management, order management, commodity tracking, supply chain planning, and more.

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
We design our software keeping your business in mind. From accounting to reporting, manage it all with our one-stop business solution.
Every business has unique needs specific to your way of working, industry or market. Sometimes, you make an exception to these needs to continue with a workaround in your current software. This can result in decreased productivity & hamper business growth. TallyPrime is a software designed intuitively keeping different business scenarios in mind. We’ve taken care of every little detail, so that you don’t have to rely on workarounds but appreciate that the software is built specifically for you! TallyPrimeの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
An award-winning unified platform for your invoicing, inventory, accounting, payroll, HR, and CRM
Deskera gives you everything you need to run your business right out of the box. Invoicing, bank connections, accounting, inventory, order fulfilment, online payments, financial reports with local tax reporting. Build deals & pipelines, segmented marketing campaigns, knowledge-base, support ticketing. Run unlimited payroll as per local regulations, view payslips, download W-2, W-4, 1099s, apply for vacation, scan expenses AND an ALL-IN-ONE Dashboard like no other! Deskera All-In-Oneの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
One word sums up MIE Trak Pro: flexibility. Our ERP system adjusts its full features uniquely to you - without hurting your wallet.
One word sums up MIE Trak Pro: flexibility. You may be using tired old spreadsheets or an ERP system that can't scale with your manufacturing company. When your organization grows, MIE Trak Pro adapts to your needs, striking a balance between department flexibility and administrative control. From customizable dashboards and reports, to being able to reuse data like quotes, RFQs, sales orders, and work orders, MIE Trak Pro adjusts its full features uniquely to you - without hurting your wallet. MIE Trak Proの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. WinTeamの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
ERP / MRP / Inventory Management Solutions for growing manufacturers and distributors.
xTuple ERP is a comprehensive ops management platform designed for manufacturing and distribution. For any level of operational complexity - from Accounting to Inventory to Sales to MRP - xTuple has the tools, functionality and analytics growing companies need to improve productivity and performance to achieve sustainable profitability. xTuples helps manufacturers make it better fast. Accelerated implementation means users are up and running with core essentials in as little as 90 days. xTupleの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Efficiently manage accounting and finances, distribution, projects, HR processes and customer relationship management.
Microsoft Dynamics GP will help you efficiently manage the following activities: accounting and finances, distribution and supply chain processes, order tracking, fulfillment and expediting, project accounting and budgeting. We provide personalized service on a National basis to serve your needs. Microsoft Dynamics GPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
A real-time inventory management and high-volume order fulfillment add-on solution for growth-focused businesses using QuickBooks.
Built for growing product-selling businesses using QuickBooks Desktop (Enterprise, Pro and Premier), Acctivate is a premium inventory management & multi-channel order fulfillment add-on that helps you focus on growth without operational limitations. Solve for QuickBooks limitations, including real-time inventory visibility, multi-warehousing, multi-channel orders, ecommerce fulfillment, EDI transaction support, barcoding, landed cost, lot and serial number traceability and more. Acctivate Inventory Managementの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
The Inventory, Orders, and All-Things-Operations Platform for Ecommerce Merchants.
For multichannel brands and high-volume marketplace sellers, Skubana provides unrivaled inventory, orders, purchasing, and shipping capabilities into one powerful cloud solution. If you sell on Amazon, Shopify, Big Commerce, and/or through big-box retailers, Skubana will bring everything you need into one place. Skubanaの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
財務予測、サプライチェーン最適化、およびプロジェクト計画などの機能を備えたビジネス管理ソリューション。
Microsoft Dynamics 365 Business Centralは、中小企業向けに設計された包括的なビジネス管理ソリューションです。このソフトウェアは、財務予測とレポート作成、サプライチェーンの最適化、およびプロジェクトの計画と追跡のための機能を提供します。

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
SYSPROは、製造および流通業界向けに構築された拡張性の高いERPです。
SYSPRO ERPは、製造および流通業界向けに構築された拡張性が高い企業資源計画 (ERP) ソフトウェア・ソリューションです。クラウドまたはオンプレミスでのデプロイが可能で、任意のモバイル・デバイスからアクセスできます。SYSPROは、効果的な意思決定、強力なコスト管理、プロセスの合理化、生産性の向上をサポートする実用的なインサイトを提供することで、メーカーと流通業者のビジネスの複雑さを簡素化することができるように設計されています。 SYSPROの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Open source solution for all around business management from customers and orders to invoicing and inventory.
Open source solution for all around business management: Sales, Invoicing, Agenda, Stock, Purchase Orders, Emailing, Accounting, Expense report, Leave requests. Several hundreds of modules are available according to your need. Dolibarrの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Project management, job costing, materials management, service call entry, receiving, billing, and sales solution.
Project management, job costing, materials management, service call entry, receiving, billing, and sales solution.

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
simPRO is a cloud-based field service software platform designed for trade contractors. Bid/Schedule Jobs, Track Payments & Much More.
simPRO is a powerful field service management software solution created by trade contractors, for trade contractors. If youre struggling with quoting jobs, managing multi-stage projects, managing inventory, connecting the office to the field, or any other areas of your workflow, simPRO provides a streamlined platform to address your pressing challenges all while helping you increase productivity and profits. More than 150,000 specialty trade professionals trust simPRO for workflow management. simPROの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
人事管理、コラボレーション・ツール、在庫管理、プロジェクト管理、CRMの機能を備えたオープンソース・ソリューションです。
ERPNextは、製造業、流通業、小売業、教育、医療、農業、非営利部門など、さまざまな業種の企業を支援するオープンソースの企業資源計画 (ERP) ツールです。管理者は一元化されたダッシュボードを使用して、会計、オンボーディング、給与、生産、販売、購入、顧客関係管理 (CRM) プロセスを管理することができます。また、マネージャーはプロジェクトの計画立案、タスクの追跡、推定スケジュールの作成、ドキュメントの保存、チーム・メンバーとのリアルタイムでの連携を行うことができます。 ERPNextの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Data-centric Fourth Era ERP with Embedded AI
Focus X is an all-inclusive enterprise resource planning (ERP) system that helps you connect every aspect of your business operations. From production to supply chain, customer relationship management to inventory and human resources, it records and stores all your core business data on a centralized database. The application is more focused on the data, information and agility of the process, as well as being able to respond to a fast-moving and volatile business environment. Focus Xの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Genius Solutions is a complete ERP software solution for small to mid-sized custom, make-to-order and engineer-to-order manufacturers.
Genius Solutions is a complete enterprise resource planning (ERP) solution including software, implementation services, and field expertise for small to mid-sized custom manufacturers. Genius ERP is built for manufacturers handling make-to-order, engineer-to-order, and custom-to-order manufacturing. Gain complete oversight and simplify complex manufacturing with accurate estimating, product engineering, inventory control, production planning, scheduling, account management, and field services. Genius ERPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Manage volatile change and financials with live feedback for all.
End the frustration of fragmented systems while enabling live feedback between bidding, field and finance. Manage materials, labor, tools and equipment with unit of measure intelligence that auto-converts data between bidding, operations and accounting so all perspectives are accommodated, and workflows are completely digitized. Manage complex volatile changes, T&M/field tickets, clashes, budget adjustments, billings, projections, collections, work in progress with ZERO bolt-on products. plexxisの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Hubble provides plug-and-play, end-user financial reporting and reconciliation for JD Edwards and Oracle E-Business Suite.
Hubble provides plug-and-play, end-user financial reporting and reconciliation for JD Edwards and Oracle E-Business Suite. Hubbles built in ERP Smarts which leverage the existing logic and security of your ERP, coupled with a comprehensive library of pre-built reporting templates make the solution incredibly easy to implement and use. In addition to real-time reporting, Hubble also features robust planning, budgeting and analytics capabilities so you can get a full picture of your performance. Hubbleの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Robust ERP system designed specifically for the unique needs of Electrical, Plumbing, PVF, and HVAC distributors.
Epicor for Distribution has been developed to fit the specific needs of Electrical, Plumbing, PVF, and HVAC distributors. Eclipse is built upon the premise that your business systems needs to work the way distributors work, not the other way around while also delivering best practices for distribution operations that help drive costs out of the supply chain, increase sales and margins, and improve customer service. Epicor for Distributionの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Complete business software for wholesale distributors integrating everyday operations with CRM, E-commerce, warehouse management, etc.
Inform ERP by DDI System is a distribution management technology that combines daily operations with customer relationship management (CRM), e-commerce and reporting features in one system. Inform is suitable for single location distributors and multi-division organizations in both on-premise and hosted systems. Inform helps users manage customer engagement by combining CRM with daily operations such as order entry, quoting, delivery inquiry and customer service. Inform ERPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Unanet A/E is purpose-built ERP for A/E firms and offers Project Management, Business Intelligence, Financials, and more in one system.
Unanet A/E, powered by Clearview, is purpose-built ERP for architecture and engineering firms and offers Project Management, Business Intelligence, Time and Expense Tracking, Financials, Integrations, and CRM in one system. Powerful analytic dashboards dashboards allow businesses to gain greater visibility and control, analyze data in real time, and drive their business forward. Unanet Connect is the first and only open integration platform that integrates Unanet with hundreds of applications. Unanet A/Eの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Manufacturing software provider for make to order manufacturers and job shops in many industries. Offering Total Shop Floor Control.
Realtrac Shop Management System is a software company specializing in manufacturing software for machine shops, job shops and make to order manufacturers. The company was founded in the heart of a machine shop and has served the manufacturing industry for over three decades. The program is used by thousands of users across North America. The Real Time Software is very easy to learn and use and boasts the lowest total cost of use software on the market. Operational in Days, Not weeks or Months. REALTRACの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
ERP software for job shops, custom and mixed mode manufacturers and make to order manufacturers.
M1 is subscription cloud-based ERP software for manufacturers, enabling you to tie your business operations together in one system to centralized your data. It lets you coordinate and share data across various functions within your businessfrom sales, inventory, scheduling, production, shipping, and more. M1 helps you grow. M1 ERPの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
We simplify your manufacturing.
For over 45 years, Global Shop Solutions has provided manufacturers with fully integrated ERP software that enables accurate inventory, on-time delivery, near-perfect quality, lower administrative costs, increased sales, improved customer service, and real-time data. Global Shop Solutionsの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理
Deliver the tech-savvy school experience today's students expect. Empower their future and yours.
Built for higher education. Ellucian works with more than 2,500 institutions in more than 50 countries enhancing operations and enriching the experience for over 20 million students. As the market leader in higher education technology, the Ellucian portfolio is comprehensive and built off of best practices from our community of schools as well as our 50 years of experience transforming the industry landscape. Ellucianの詳細

機能

  • CRM
  • 財務管理
  • 人材マネジメント
  • 在庫管理
  • 注文管理
  • サプライチェーン管理