日本 日本製品のみ表示
576件の結果
DreamFactoryは、完全にドキュメント化されたREST APIを数分で自動生成できるAPIライフサイクル管理プラットフォームです。 DreamFactoryの詳細
DreamFactoryは、完全に文書化されたREST APIを自動的に作成する完全なAPIライフサイクル管理プラットフォームです。DreamFactoryを使用することで、フロントエンド開発者は、さまざまなデータベースを用いた作業を簡単に行うことができます。バックエンド開発者は、手動でのAPIのコーディングに費やす時間を週単位で短縮できます。そして、管理者は、データについて心配することなく戦略的かつ正確に計画を策定できるようになります。 SOAを取り入れてエンタープライズ・バスのメリットを活用すれば、今までよりも少ない時間やリソースでより多くの成果を達成できます。バックエンドでのプラミング作業を回避して、より価値の高いタスクに集中しましょう。 DreamFactoryの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Omaticはデータを価値に変換し、ソーシャル・グッド団体が世界を大きく変えることを可能にします。 ImportOmaticの詳細
ImportOmaticは、非営利団体のデータ統合用のOmaticフラッグシップ・ソリューションです。任意の外部ソースからRaiserのEdge RE NXTにデータをインポートし、多様な記録タイプと形式をサポートして、データの整理も実行します。ImportOmaticは記録を適切に一致させ、重複を排除し、インポートの際にデータを標準化するスマートな統合により、効率性を再定義します。 ImportOmaticの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
ITプロフェッショナルとビジネス・ユーザーの両方を対象に構築されたCeligo (iPaaS) では、数千ものアプリケーションの間のプロセスを接続し、自動化することができます。 Celigo Integrator.ioの詳細
ITプロフェッショナルとビジネス・ユーザーの両方に向けて構築されたCeligo Integrator.ioは、数千ものアプリケーションの間のプロセスを簡単に接続および自動化できる次世代の統合プラットフォーム (iPaaS) です。このプラットフォームでは、大規模で複雑な統合を迅速に構築、管理、およびハンドオフできるため、必要なITリソースと総保有コストを削減することができます。 Celigo Integrator.ioの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Workatoは、1,000以上の事前構築されたコネクターを備えた次世代のiPaaSとして組織全体で非常に複雑なワークフローを自動化します。 Workatoの詳細
Workatoは、優れたエンタープライズ・オートメーション・プラットフォームとして認識されています。Workatoは、ビジネスおよびITチームがセキュリティとガバナンスを損なうことなくアプリケーションを統合し、ビジネス・ワークフローを自動化できるようにします。運用フットプリントと全体的なコストを大幅に削減するために、拡張性とスピードを実現するように設計されたクラウドネイティブ・アーキテクチャ上に構築されています。このローコード/ノーコード・プラットフォームでは、チームは従来のプラットフォームよりも5倍の速さで統合を構築できます。無料トライアルについては、今すぐお問い合わせください。 Workatoの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Power BI Connector for Jiraを使用すると、JiraデータをPower BIにエクスポートし、Jiraデータを使用して必要なダッシュボードを構築することができます。 Power BI Connector for Jiraの詳細
Power BI Connector for Jiraを使用すると、デフォルト・フィールドやカスタム・フィールド、履歴、ワークログ、スプリント、サードパーティのアプリ・データなど、あらゆるJiraデータをMicrosoft Power BIに簡単かつ迅速にインポートすることができます。 Power BI Connector for Jiraの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
複雑なデータ課題にも対応できるよう設計された、データ移動、変換、自動化のための強力なプラットフォームです。 CloverDXの詳細
CloverDXデータ管理プラットフォームは、データの移動、変換、自動化によってデータの複雑な課題に対応するための強力なプラットフォームです。CloverDXを利用すれば、プロセスの自動化、開発者の時間の節約、データのあらゆる課題の解決を1つのプラットフォームで実現できるため、データにアクセスするコストを削減し、データの品質を向上させることができます。金融、ヘルスケア、テクノロジー、コンサルティングなどの業界で、世界中の大小の顧客に優れたカスタマー・ケアを提供しています。 CloverDXの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Tableau Connector for Jiraを使用すると、JiraからTableauにあらゆるデータをストリーミングすることができます。 Tableau Connector for Jiraの詳細
Tableau Connector for Jiraは、企業がJIRAからデータを抽出してTableauに移行し、詳細な分析を行う際に役立つアプリケーションです。 Tableau Connector for Jiraのアプリは、サーバ、クラウド、データ・センターなどJiraプラットフォームで使用できます。 Tableau Connector for Jiraの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
デジタル駆動型統合により、 レガシー・システムを使用している組織は、新しいデジタル・サービスをより迅速かつ効率的に提供できます。 OpenLegacyの詳細
OpenLegacyのデジタル・ドリブン統合を使用すると、 レガシー・システムを使用している組織は、これまでになく迅速かつ簡単に新しいデジタル・サービスを リリースできます。OpenLegacyは、複雑なコア・システムに直接接続することで、 レガシー資産をエキサイティングな新しいイノベーションに統合するために、 必要なデジタル対応コンポーネントを 自動的に生成できます。OpenLegacyを使用すると、 わずかな時間とリソースで 新しいアプリ、機能、および更新をリリースできます。 OpenLegacyの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Prodly AppOps is a Next-Gen DevOps solution for Salesforce. Now anyone can configure, test, and deploy Salesforce Data. AppOpsの詳細
Prodly AppOps is Next-Gen DevOps for Salesforce. AppOps automates low-code application development, empowering developers and non-developers alike to configure, test and deploy Salesforce low code applications. Customers have found increased efficiency and faster time to value when using Prodly AppOps to implement and deploy Salesforce CPQ, Salesforce Billing, Field Service Lighting, and Salesforce B2B Commerce. AppOpsの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
SAP Business Oneとサードパーティ・アプリケーション (Magento、Salesforce、DHL、Mailchimpなど) を数分で接続します。 Integration Hubの詳細
Integration Hubは、SAPをサードパーティのシステムに接続するためのレディーメードの統合シナリオを提供します。 SAP Business Oneのユーザーは、事前に設定されたテンプレートを使用して、クラウドベースのビジネス・アプリケーションをShopify、Magento、Aramex、DHL、FedEx、UPS、およびFixerなどのサービスに統合できます。 SAP Business One向けの統合ハブと企業間統合ソリューションを最初に実現したメーカーです。100カ国を超える国々のSAPユーザーを支援するために、両方のソリューションを開発、維持、およびサポートしています。 Integration Hubの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
PostOmaticは、Raiser's Edge NXT (RE NXT) と外部の財務会計システム間のギャップを埋めるために開発されたソリューションです。 PostOmaticの詳細
PostOmaticは、Ellucian BannerやColleague、MS Dynamics GP (Great Plains)、QuickBooks、PeopleSoft、NetSuite、Workday、MIP Fund Accountingなどのシステムで使えるフォーマットでの正確な情報のエクスポートを可能にすることで、Raiser's Edge NXT (RE NXT) と外部の財務会計システム間のギャップを埋めるために開発されたソリューションです。 PostOmaticの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
リポジトリURLを用いてJiraプロジェクトとGitを接続し、ビジネスをサポートする統合ソリューションです。 Smart Git Integration for Jiraの詳細
リポジトリURLを用いてJiraプロジェクトとGitを接続し、ビジネスをサポートする統合ソリューションです。 Smart Git Integration for Jiraの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Google Data Studio Connector for Jira is a data connector that connects the Google Data Studio platform with Jira. Google Data Studio Connector for Jiraの詳細
Business is filled with data. Google Data Studio can help you to make all your important data useful and understandable, so it will be easier for your team to find answers to the most important questions. The advantages of our plugin: clear interface for creating data source data filtering by JQL with autocomplete as in Jira сhoosing Jira Filter to filter data flexible issuance of access to the plugin and connectors. convenient preview of tables in the form of ERD diagrams Google Data Studio Connector for Jiraの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
It is an integration solution that helps businesses to embed infographics, customized presentations, marketing content, & social media. Canva for Confluenceの詳細
It is an integration solution that helps businesses to embed infographics, customized presentations, marketing content, & social media. Canva for Confluenceの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Cloud-based tool that allows businesses to connect Jira Cloud with Oracle Analytics and visualize data. Oracle Analytics Connector for Jiraの詳細
Cloud-based tool that allows businesses to connect Jira Cloud with Oracle Analytics and visualize data. Oracle Analytics Connector for Jiraの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Founded in 2011, Zapier has helped over 1.8 million individuals and businesses with their automation needs.
Zapier helps SMBs easily automate work without writing any code. Build custom workflows fast for more than 4,000+ web apps, and let Zapier handle repetitive tasks automatically—freeing your team up to focus on more important work. Zapier integrates with more tools than anyone, helping you streamline processes and making all your systems more efficient. And for larger teams, Zapier offers collaboration and security features that let you unlock the power of automation for your entire organization. Zapierの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
複雑な統合ニーズを抱える大手企業。あらゆるアプリケーションを最速かつ高精度で処理し、拡張性にも優れています。
UiPathを使用すると、主要なデスクトップ、Web、ERPスイート、およびCitrix (仮想デスクトップ) アプリケーションに対応する、業界標準で非侵入型の自動化ツールを即座に利用することができます。また、UiPathにはコントロールやテキストも認識できるパワフルな画像認識技術が搭載されています。Citrix対応の仮想化環境でも、まるで人間のようにユーザー・インタフェースを把握します。クラウドまたはオンプレミスで、最先端のワークフロー・デザイナー・ツールと完全型のモニタリングおよび分析機能を備えています。 UiPathの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Process Street is a modern process management platform for teams.
Process Street is a modern process management platform for teams. We help teams share their core processes, then transform them into powerful no-code workflows. Start with employee onboarding to set up new hires for success, then build all sorts of workflows like employee onboarding, client onboarding, and tenant screening. Manage your team wiki and company handbook 100% free. Join Salesforce, Colliers, Drift, and 3,000+ other businesses who use Process Street today. Process Streetの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Anypoint Platformは、オンプレミス、SaaS、モバイル・システムを接続する優れた統合プラットフォームです。
MuleSoftのAnypoint Platformでは、APIの設計、構築、公開、管理、統合を単一の製品で行うことができます。また、API分析管理機能や人気アプリケーションやプロトコルとの接続パッケージも搭載されています。オンプレミス、クラウド、またはハイブリッドの構成で実行可能です。 Anypoint Platformの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
ハイブリッドIT全体にわたるあらゆるアプリケーションやデータを、迅速かつ簡単に統合できます。
Boomi Integrationを使用してオンプレミスやクラウドのアプリケーションやさまざまなデータ・ソースとデバイスを統合することで、ITの複雑さを克服し、データサイロを打破します。ファブリック接続を作成することで、生産性を上げ、デジタル技術基盤内で成長できます。 ドラッグ・アンド・ドロップのUI、データ・マッピング・ツール、コネクタの包括的なライブラリ、さまざまな統合パターンと連動するサポートにより、迅速にあらゆる統合を構築できます。 Boomiの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
ビジネス・ソフトウェアに電子データ交換 (EDI) が求められるケースが増えています。DiCentralは、システム統合のための100以上の定義済みソリューションを提供しています。今すぐお問い合わせください。
ビジネス・ソフトウェアに電子データ交換 (EDI) が求められるケースが増えています。DiCentralは、企業資源計画 (ERP)、オーダー・マネジメント・システム (OMS)、倉庫管理システム (WMS)、会計、eコマースのシステムを統合するための100以上の定義済みソリューションを備えています。カスタマイズされたバックオフィス・システムであっても、問題ありません。DiCentralの企業システム統合機能でコストを削減し、ミスが発生しやすい手作業のプロセスを排除してサプライチェーンを合理化することができます。今すぐ見積もりをリクエストしてください。 DiCentralの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Operations Hubは、連絡先、リード、企業のデータを同期、クリーンアップ、自動化する機能をHubSpot CRMに追加します。
Operations Hubでは、HubSpot CRMを他のビジネス・アプリと接続することができます。連絡先、リード、企業のデータをリアルタイムで双方向に送受信することができます。本当の意味でつながった顧客関係管理 (CRM) で、信頼できる最新のデータを使用することができます。 Operations Hubは、追加設定なしで使える従来の統合とは異なり、顧客データを接続、クリーニング、自動化するカスタム・ソリューションを提供します。その結果、効率よく、まとまりがあり、機動性の高いビジネス、制約のない戦略オペレーション・チーム、円滑な顧客体験を実現することができます。 Operations Hubの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Integromatは、アプリケーションやサービスを連携させて、オンライン・ワークフローのパワフルな自動化を可能にする、自動化ツールです。
Integromatは、コーディング不要の美しいビジュアル・ビルダーから、アプリを接続したり、ワークフローを自動化したりすることができる無料ツールです。あらゆるAPIに接続し、内蔵のアプリやツールを使って複雑に連携させることができます。コーディングは不要です。数回のクリックで、あらゆるオンライン・タスクを自在に自動化することができます。 Makeの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Studio management that saves you time, keeps your business in order, and keeps your clients happy.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the studio management system made for the artist. After only a few hours of setting up your studio, you're ready to begin streamlining your business. Iris Worksの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
クラウド、オンプレミス、または独自のデータセットに安全に接続し、データをソース・システムに書き戻すことができます。
統合、スピード、変革。1つのプラットフォームでこれらを実現することができます。Domoの統合クラウドは、統合、アクセス、ガバナンス、およびロジスティクスの課題に対応することができます。 Domoの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
IFTTTは、製品の統合型サービスへのデジタル変革を強化する、優れた連携プラットフォームです。
IFTTTは世界をリードする連携プラットフォームです。700社を超えるグローバル企業が、製品を統合型サービスへとデジタル変革を加速させ、開発コストを大幅に削減しながら互換性と生涯価値を拡張できるように支援します。IFTTTは、社内で自分たちの統合を構築するための接続性規格でローコードの代替手段です。 これまでに140カ国で1,700万人の消費者を引き付け、9,000万以上の有効な連携サービスを提供しています。 IFTTTの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Pulsewayは、組織内のあらゆるITを完全に管理できる、受賞歴のあるIT管理プラットフォームです。
スマートフォン、タブレット、またはデスクトップを使用して、ITシステムおよびアプリケーションをリアルタイムでモニタリング、管理、制御できます。Pulsewayを使用すれば、メール管理だけでなく、システム管理もスマートフォンから行えるようになります。通知を受け取り、問題を確認し、瞬時に解決することができます。サーバの問題が発生した時に即座に対応できるので、モニタリング業務がずっと楽になります。ネットワーク・オペレーションズ・センター (NOC) をポケットに携帯しているようなものです。 Pulsewayの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Tuvis connects WhatsApp & Salesforce to help companies improve customer engagement on direct WhatsApp chats with agents.
Tuvis is an Official Salesforce AppExchange Partner that connects WhatsApp & Salesforce. This integration allows WhatsApp to turn into a Direct Conversational Commerce Channel. Users can Instantly sync requests, tasks, and technical issues raised by customers into Salesforce to speed up resolution. Tuvisの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. TeamDynamixの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Automate multichannel sales. Connect your apps together. Keep inventory in sync. SyncSpider is the automation tool built for eCommerce.
SyncSpider is the app-2-app integration tool built for eCommerce. Grow your revenue with multichannel sales automation. Manage stock from a single place. Connect your eCommerce tools to work in sync. Create a flawless buying experience for your customers. SyncSpider does it all for you by syncing your data across apps and marketplaces. Spend less time doing busywork and more time growing your store. For more information, visit syncspider.com SyncSpiderの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
APPSeCONNECT is an intelligent integration platform (iPaaS) that connects applications and automates business processes.
APPSeCONNECT's in-built low-code visual integration designer helps users build simple workflows to complex and critical business processes. It addresses to one of the biggest barriers of a modern-day enterprise – connecting, synchronizing and relating data, applications, and processes among cloud and on-premises systems. It empowers organizations to leverage their existing apps, resources, and technology and streamline their operations in a fast and reliable manner to boost efficiency. APPSeCONNECTの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
販売をメールのように簡単に行うことができます。カレンダーおよびメールのSalesforceとの同期、メールの追跡、予約のスケジュール、フォローアップの設定などを行うことができます。
Salesforceではなく受信トレイで作業を行うことができます。メールの使用を強制する必要がありません。使いやすく、効果的。Salesforceは便利でシンプルであるべきです。 これがSalesforceを受信トレイに取り込む理由です。時間を節約し、生産性を向上させることができます。 これで、作業中にSalesforceを確認したり更新したりすることができます。Salesforceへのメールの同期、メール開封の追跡、Salesforceレコードの作成と更新、通話のスケジュール設定などを行うことができます。 Cirrus Insightを14日間無料でお試しください。 Cirrus Insightの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
クラウド・データ・ウェアハウスのためのデータ変換。データをインサイトと意思決定に変換して競争に打ち勝つことができます。
Matillionは、クラウド・データ・ウェアハウス専用に構築されたデータ変換製品を提供しています。このソリューションを使用すると、次のことが可能になります。 1) ビジネス・データを抽出してCDW (企業データ・ウェアハウス) にロードすることで、データ駆動型分析の実行に必要な規模とパフォーマンスを提供する。 2) 強力な変換機能を通じてビジネスのさまざまなデータ・ソースを結合する能力により、データを完全に分析対応にするためのプロセスを完了する。 Matillionの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
企業がさまざまなサードパーティ・プラットフォームとの統合や、ワークフローの自動化を支援するクラウドベースのプラットフォーム。
企業がさまざまなサードパーティ・プラットフォームとの統合や、ワークフローの自動化を支援するクラウドベースのプラットフォーム。 Automate.ioの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Easily move data into or out of QuickBooks Online (QBO) with Transaction Pro.
Import data from any text or Excel file into QuickBooks. Export data when needed. Delete unwanted data. With just a few quick steps, Transaction Pro does it all and your QuickBooks data is synced in a snap! Import Bills, Bill Payments, Checks, Credit Card Charges, Credit Card Credits, Credit Memos, Estimates, Invoices, Journal Entries, Purchase Orders, Receive Payments, Sales Receipts, Time Activities, Customers, Vendors and Items to QBO from Excel or a CSV file. Transaction Proの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Cleo Integration Cloud is a cloud-based EDI platform, purpose-built to design, build, operate and optimize critical business processes.
Cleo Integration Cloud (CIC) award-winning EDI software accelerates EDI automation, expedites partner onboarding, and easily tackles EDI issue resolution. The CIC platform brings end-to-end integration visibility across EDI, non-EDI, and API integrations. Cleo Integration Cloudの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Sync WooCommerce + QuickBooks to save time and automate accounting. Compatible with QB Online, POS, and Desktop (Pro, Premier & Ent)
MyWorks Sync integrates WooCommerce + QuickBooks to sync orders, products, inventory, payments, bank deposits, fees, purchase orders and more. Customize-able settings, two-way sync, and easy set-up to start syncing in 1 hour or less! MyWorks Syncの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Supermetrics automatically pulls and blends data from 80+ different marketing tools and platforms into the destination of your choice.
All your marketing data, wherever you need it. Supermetrics streamlines data delivery from 80+ sales and marketing platforms into various analytics and reporting tools marketers use to make better decisions. With Supermetrics, businesses can aggregate siloed data from marketing and sales platforms, such as Facebook Ads, Google Analytics, and Instagram, into their go-to reporting, analytics, and storage platform. +700k marketers use Supermetrics in over 120 countries. Supermetricsの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Power My Analytics is a reporting automation tool that enables digital marketers to collect data and integrate metrics where needed.
Power My Analytics is a reporting automation tool that enables digital marketers to collect data from popular advertising, social media, email, shopping, CRM, and other platforms such as Facebook, Instagram, Microsoft Ads, Twitter, LinkedIn, Mailchimp, Amazon, Shopify, and more, then integrate the metrics they need into their favorite data destinations, including Google Data Studio, Google Analytics, Google Sheets, Microsoft Excel, Google BigQuery, and/or SQL. Power My Analyticsの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Integration for connecting on-demand and on-premise applications like CRM, Accounting and Healthcare
DBSync's Cloud Workflow - iPaaS is an integration platform for connecting on-demand and on-premise applications like CRM, Accounting and Healthcare. DBSync also offers a complete offering of services like Integration, CRM -like Salesforce.com and Accounting like QuickBooks, Intacct along with its integration product suite. Cloud Workflow - iPaaSの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Holistics allows everyone to answer their own data questions. No more request queue frustration for both business & data teams.
Your As-Code Self-Service BI Platform. Holistics allows everyone to answer their own data questions without bothering technical teams. No more "request queue frustration" for both business and data teams. Holisticsの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
A robust assortment of 70+ tasks and components, designed to streamline the integration process in most common formats.
SSIS PowerPack is a collection of 70+ high performance, drag and drop connectors/tasks for SSIS (i.e. Microsoft SQL Server Integration Services), designed to boost your productivity using easy to use, coding-free components to connect many cloud as well as on-premises data sources such as REST API Services, Azure Cloud, Amazon AWS Cloud, MongoDB, JSON, XML, CSV, Excel, Salesforce, Redshift, DynamoDB, Google API (i.e. Analytics, AdWords), SOAP/Web API, Facebook, Twitter, Zendesk, eBay & many more SSIS PowerPackの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Scalable, fully-managed streaming data platform and distributed messaging system hosted on all major clouds. Set up in 10 minutes.
Aiven Kafka is a scalable, fully-managed streaming data platform and distributed messaging system hosted on all major clouds. With basic features such as automatic balancing and advanced ones, like Kafka REST and Schema Registry, Aiven Kafka is the most comprehensive service on the market. Security is essential, which is why we encrypt your data at rest and transit, only run your service on dedicated virtual machines, and handle all security updates. Start today with no commitments! Aiven Kafkaの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Import your sales data, fees, and even cost of goods sold from Amazon into clear, understandable invoices and bills inside Xero.
Import your sales data, fees, and even cost of goods sold from Amazon into clear, understandable invoices and bills inside Xero. Link My Booksの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
CI HUB is a plugin, which creates connections to DAM/PIM/MAM systems to optimize creative processes within a company.
CI HUB is a new way how to connect to your assets within Sharepoint More comfortable than ever before, one connector to connect to all your assets. Simple to manage, feature-rich, and easy to use. - Secure login to your preferred system. - Browse in your DAM, purchase images with your stock partner and share with your preferred cloud storage. All in one Plug-In - Decentralized administration makes setting up CI HUB in your organization easy - More than 60 cool features save your day CI HUBの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Commercient SYNC integrates over 110 ERPs with your CRM by making use of a pre-built solution, ensuring a seamless integration.
Commercient allows your teams and customers to talk more strategically with each other by integrating over 110 ERPs and CRM together, either one way or bi-directionally. When we integrate your data, Commercient uses a pre-built solution that does not require mapping, coding, ETL or servers. Our SYNC solution features a streamlined implementation, requiring 4 to 6 weeks on average, compared to many months of work. Commercient helps give you a 360-degree view of sales, customers, and marketing by Commercient SYNCの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
CloudM is a world leading, award winning cloud migration and management platform for Microsoft 365 and Google Workspace.
Fast, safe and secure migration Embrace the collaborative workspace of the future with CloudM. Our cloud migration tool takes you to the cloud quickly and securely, with a choice of migration destinations. Migrate your emails, calendars and files to Microsoft 365 and Google Workspace from over 30 source platforms. CloudM also migrates data to Cloud Storage, and acts as a more cost effective solution for storing and maintaining data for compliance and regulations. CloudM Migrateの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
コーディング不要のデータ統合、クラウドからクラウドへのバックアップ、SQLによる管理、OData REST APIによるデータ公開のためのクラウド・データ・プラットフォームです。
Skyviaは、データの統合、管理、バックアップ、接続のためのオールインワンのクラウド・データ・プラットフォームです。この製品は、コーディング不要のクラウド・アプリケーションとデータベース間の迅速かつ簡単なデータ統合 (インポート、エクスポート、レプリケーション、同期、移行など)、数回のクリックで復元できる安全なクラウドからクラウドへのデータ・バックアップ、SQLまたはビジュアル・クエリ・ビルダーによるオンライン・データ管理と可視化を提供します。また、ODataプロトコルを介してクラウドおよびデータベース・データを公開することもできます。 Skyviaの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform.
Business process management software that offers spreadsheets, databases and business APIs in a centralized work management platform. Stackbyの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理
WinAutomation is the most powerful and intuitive platform for Windows automation enabling effortless desktop and web automation.
WinAutomation is the most powerful and intuitive platform for Windows automation that enables users to automate any desktop and web based task with zero effort. WinAutomation intelligent Software Robots can be taught to perform effortlessly any task, empowering organizations to achieve greater efficiencies through automation. Winautomationの詳細

機能

  • ダッシュボード
  • 複数データソース
  • Webサービス
  • ETL
  • データ管理