評価が高いソフトウェア

72件の結果
デスク予約とMeeting Room管理をひとつの直感的ポータルとモバイルアプリで実現します。迅速なセットアップと簡単なオンボーディング、透明性の高い価格設定 Clearoomsの詳細
Clearoomsは、会議室やホットデスクを予約するためのワークスペース管理ツールです。30日間の無料体験で、Clearoomsによる安全なオフィス復帰支援をご確認ください。透明性の高い料金体系により、使用した分だけのお支払いを保証します。すべての機能は、ユーザーの要望やニーズに合わせ、職場活動の管理をサポートするために開発されています。 Clearoomsの詳細

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オフィス復帰、ハイブリッドワークプレイス、会議室を管理し、ワークプレイスの利用状況を把握するためのプラットフォームです。 Robinの詳細
チームに最適なワークスペース。会議室の予約、デスクの変更、チームメイトの検索をサポートすることができます。歩き回ったり、悩んだりする必要はありません。 あらゆる規模の企業が、ハイブリッド作業の管理を実現しています。現在世界中の何千ものオフィスで、Robinを使用して会議、デスク、従業員のスケジュールなどが管理されています。Robinを使用すると、従業員は好きな方法および場所で働くことが可能となり 、組織は成功に必要なツールや知見を取得できます。 Robinの詳細

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Tribelooは、ハイブリッド・ワークプレースでのコラボレーションのための使いやすいデスク予約ソリューションです。 Tribelooの詳細
Tribelooは、ハイブリッド・ワークプレースでのコラボレーションのための使いやすいデスク予約ソリューションです。変更管理は難しい作業ですが、Tribelooを使用すれば、簡単に従業員を招集し、ハイブリッド・ワークプレースを最適化することができます。セットアップが簡単で直感的に使用することができます。アジャイル・チームがオフィスを円滑に利用できるようになります。スペースの利用率を高め、コストを削 減することができます。 Tribelooの詳細

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Envoyは、訪問者を温かく迎え、スケジュールを調整し、デスクやルームを予約することで人と人を結び付けます。そして、すべての人の協力と成長を可能にします。
Envoyは、ハイブリッドな勤務ために近代的な職場に変革し、人と人を確実に結び付けることで、みんながつながり、協力し合い、成長できるようにします。Envoyのワークプレイス・プラットフォームは、柔軟なワークプレイス体験を実現する製品を設計し、世界中の14,000以上の場所で、企業が訪問者を歓迎し、従業員の安全を確保し、デスクや会議室を確保し、配送物を管理する方法を新たに定義しました。Slack、P interest、Warby Parkerなどの企業が、訪問者に優れた第一印象を与えるためにEnvoyを利用しています。 Envoyの詳細

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Proxyclickを使用すると、企業は複数の拠点にわたって訪問者、従業員、および請負業者のフローを管理しながら、安全性とコンプライアンスを維持できます。
Proxyclickを使用すると、主要企業は複数の拠点にわたって訪問者、従業員、および請負業者のフローを管理しながら、安全性とコンプライアンスを維持できます。クラウドベースのソリューションは拠点ごとに無制限に使用可能で、カスタマイズされたスマート・フロー、比類のないユーザー体験、深いアクセス制御とソフトウェア統合、および高度なセキュリティ、安全性、プライバシー機能を提供します。これは、国際的なカス タマー・サクセス・チームによってサポートされています。無料トライアルを利用できます。 Proxyclickの詳細

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SwipedOn Desks is the smart, simple way to manage your shared workspaces. Control office capacity, view occupancy and history.
SwipedOn Desks - the smart, simple way to manage your shared workspaces. Our cloud-based application offers any sized business the ability to manage their shared desk spaces from a central platform. Allow employees to book desks from a web app or on the go from a mobile device by simply scanning a QR code. SwipedOnの詳細

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Skeddaは、スペース予約と管理およびスケジュール設定用の非常に優れたプラットフォームです。複雑で時間のかかる予約管理業務を自動化することができます。
Skeddaは、非常に優れたオンライン予約およびスケジュール設定用プラットフォームです。無制限にカスタマイズ可能なプラットフォームです。組織が取り扱う複雑で時間のかかる予約管理タスクの自動化を支援します。Skeddaを使えば、予約ルール、管理ポリシー、利用制限、支払いを手作業で管理する手間を解消することができます。何千人もの従業員のために共有オフィス・デスク・スペースの割当てを調整するビジネスでも 、地域のコミュニティ施設でもロジスティクスは頭痛の種ですが、Skeddaがこれを解消します。受賞歴を誇るSkeddaの優れた機能を今すぐ体験してください。 Skeddaの詳細

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ハイブリッド・ワークプレイスを構築し、従業員の安全な職場復帰を管理できるようにするデジタル・ワークプレイスSaaSプラットフォーム。
WorkInSyncは、オフィスをハイブリッド・ワークプレイスに変換できるようにするクラウドベースのSaaSプラットフォームです。従業員のスケジューリング、デスク予約、ホットデスク、間隔を空けた座席計画、会議室予約、非接触型アクセス管理、訪問者管理、オフィスへの通勤または交通手段の予約 (シャトル、空港送迎)、出勤管理、インタラクティブ・マップ、スペース管理、およびスペース利用分析などの機能が搭載 されています。 WorkInSyncの詳細

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Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand, Fixed, Hybrid or Remote.
Othership is the flexible working platform that gives the freedom to work how and where you want. On demand Workspaces: Choose from a highly distributed network of free and paid spaces to work. Fixed Workspaces: Find the perfect office or coworking space tailored to your needs. Hybrid Solutions: HQs, offices and a network of on-demand workspaces are all bookable and manageable in one place. Hybrid Workspace Management Software: Manage all your workspace needs in one integrated system. Othershipの詳細

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iOFFICE provides workplace leaders with tools to simplify facility management, empower employees and increase productivity.
iOFFICE provides enterprise workplace leaders with the SaaS platform, mobile tools and analytics to simplify facility management, empower employees and increase workplace productivity. The iOFFICE platform effortlessly connects to Hummingbird, the #1 suite of employee-centric digital workplace solutions, and to the iOFFICE Marketplace, a vetted collection of critical workplace application partners. This allows organizations to optimize their workplace while streamlining their technology stack. iOFFICEの詳細

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Cloud-based workplace analytics platform that helps companies maximize workspace utilization and employee efficiency.
The Teem Workplace Experience Platform integrates dynamic suites of tools into the physical and digital workplace. Employee-focused meeting tools, conference room displays, visitor management, and more work together to surface data on how space and facilities are used. Innovative companies like Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group, and Airbnb use Teem to increase employee productivity and facilitate data-driven decision making. Teemの詳細

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ハイブリッド・ワークプレイス・ソフトウェアを使用すると、従業員のエクスペリエンスを損なうことなく、安全に仕事への復帰を行うことができます。
YAROOMSは、従業員の経験を損なうことなく、安全に仕事に復帰できるようにするハイブリッド・ワークプレイス・ソフトウェアです。デスクと部屋の予約モジュールは、あらゆるスペースの予約シナリオに対応し、作業計画モジュールによってハイブリッドな作業が可能になります。このソリューションは、職場の安全機能 (能力強化、質問のスクリーニング)、インタラクティブでリアルタイムのフロア・マップ、モバイル・アプリ 、外出先でのスケジューリング用のルーム・パネルなど、充実した機能を備えています。 YAROOMSの詳細

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Eden builds HR and workplace tools so your team can work wonders.
Eden provides an all-in-one flexible workplace and people success software for employee-centric teams. SaaS product offerings include Visitor Management, Desk Booking, Performance Management, Room Scheduling, Internal Ticketing, Team Safety, and Deliveries. Eden Workplaceの詳細

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優れた職場管理プラットフォームであるOfficeSpaceで、オフィスの陳腐化を防ぎ、ハイブリッド・ワークの需要にしっかりと対応しましょう。
人々の働き方と働く場所は大きく変わりました。しかし、一部の職場ソリューションでは、今でも座席配置のテストや、移動、デスク、リクエスト、および部屋などの管理に関する機能に制限があります。 優れた職場管理プラットフォームであるOfficeSpaceは、すべての人にとって適切な場所を作り出すために必要な機能をすべて提供するオールインワン・ソリューションです。 オフィスの使用を安全に再開し、生産性に優 れたハイブリッドな職場を管理することによって、すべての人にとって適切な場所を作り出します。 OfficeSpaceの詳細

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企業内のスペースとリソースのシンプルな予約システムです。
Whatspotは、企業でリソースを共有するためのシンプルな予約システムです。会議室、社用車、駐車場、その他の会社の共有リソースの予約を簡素化するために、小企業や会場がWhatspotを利用しています。スマート検索を使用して、適切なスポットを迅速に見つけて予約できます。直接、現場でQRコードを使用して即興で予約することもできます。会社のWebサイトから一般人が特定スポットを予約できます。管理ツール とアクセス制御を使用して、予約を効果的に整理できます。Whatspotはクラウドベースです。常に、 Whatspotの詳細

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The platform that coordinates your people, projects, and spaces. Create meaningful connections by enabling in-person collaboration and
Your complete toolkit to make hybrid work for your people and spaces. A full suite of easy-to-use hybrid working software designed to improve the coordination of people, space. By building the operating system for the future of work, we help teams feel trusted and empowered to make the best choices about how, when and where they get their best work done. Kadenceの詳細

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Desk booking software with a simple to use mobile and web user interface and data driven analytics to adapt to your employee needs
UMA Desk Booking supports your hybrid workplace strategy. Supporting hotdesking and hoteling UMA allows employees to easily book and manage their bookings from a web and mobile app. Use a Map UI, List view or chatbot to book and manage your desk bookings. UMA allows you to set check-in and desk release settings to improve booking culture and options to integrate IoT desk sensor for real-time data analytics. UMA Visionの詳細

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An all-in-one desk booking software that helps offices, and its people, use, manage and optimize their space.
An all-in-one platform trusted by Fortune 500s to deliver a fully customized solution to desk bookings, complete with real-time floorplan views, mobile apps and Buddy syncs. Zynq's white-glove approach ensures floorplans are 100% custom, and as easy as uploading existing plans, with no extra work. Seamless single sign on (SSO) makes uptake a breeze while integrations are ready to deploy for Microsoft, Google, Slack and everything else. End users require no special training. It just works! Zynq Workspaceの詳細

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Gaia Workspaceは、部屋やデスク予約、従業員のスクリーニング、タスク管理など機能を備えたハイブリッドなワークスペース管理ツールです。
共同ワークスペース用のユーザーフレンドリーなツールであるGaia Workspaceは、部屋やデスクの予約、従業員や訪問者のスクリーニング、テストとワクチンの追跡、およびタスク管理を提供します。スクリーニング、追跡、予約のプロセスを単一のソリューションに簡素化します。Gaia Workspaceは、わかりやすいユーザー体験により、ワークスペースを効率的かつ安全にします。 Gaia Workspaceの詳細

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The #1 Space Management Solution with Desk Reservations, Wayfinding, Move Management, Analytics, Space Planning, + More.
With Wisp, you can manage both free address and assigned seating for the ultimate hybrid experience. Gain insights to make data-informed decisions, embrace a nimble approach, and activate the workplace and those who use it. By combining floor plans and occupancy data, Wisp provides real estate and facilities teams with the tools and metrics they need to optimize their workplace. Top features include: Space Management, Desk Reservations, QR Code Check-Ins, Move Management, Wayfinding, and more. Wispの詳細

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Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more.
Cloud-based desk reservation tool that helps businesses handle space booking, access control, digital floor plans, and more. Okkuの詳細

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Make it easy for your employees to book a desk by giving them access to the right resources and people when they come to the office.
Employees can book a desk several days in advance, via a QR code, to choose where they want to sit and make the most of their day at the office. The Witco solution allows your employees to filter and book the ideal desk with what they need for the day. In addition, for better collaboration, an interactive office map allows employees to quickly see who is present on a given day. They can then book nearby offices. Give visibility to all your workplace updates an easily accessible portal. Witcoの詳細

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Meeting room, desk & workspace booking solutions. Helping you get back to work safely with a range of smart technology and features.
Meeting room, desk & workspace booking solutions. A simple solution for the management of meeting rooms, desks and huddle-spaces. On-premise or SaaS based, ResourceXpress gives you the power to reduce overheads and improve workspace productivity in a scalable meeting room booking system. Reserve meeting rooms and workspaces in different offices across different time zones, whether you’re in or out the office using a range of mobile, web-based apps or using your familiar booking system. ResourceXpressの詳細

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Office hoteling and desk booking software. Facilitate working from home or the office. Track occupancy. Quickly adjust office capacity.
Flexibly manage office capacity and allow employees to book their own shifts with user-friendly office hoteling software. Spread employees evenly over the building, to keep everyone safe. Enable booking desks, rooms, services, maintenance requests from the mobile assistant. Use live sensor data to see space availability. Track occupancy and have an attendee lists. Multiple touchpoints. Sensor data integration. Real-time occupancy. Desk occupancy sensors. For companies 500+. Spacewellの詳細

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Experience first workplace scheduling platform for flexible and collaborative working. Book meeting rooms, desks, parking & more.
Easy-to-use, people-first workplace scheduling solution for booking rooms, desks, parking, amenities and services. Its the heart of great workplace experience. Adopt a data-driven, automated approach to transforming employee experience, boosting collaboration and optimizing space utilization and real estate costs. Works where your people work with seamless integrations with Outlook, Teams and more. Smartway2の詳細

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Enable hybrid work for your flexible team & shared office via our Application
FLYDESK is an Hybrid Work Application for remote team & shared office space management. We help companies create a hybrid work environment with an effective mix of office & remote work. After the pandemic, the majority of companies will shift towards hybrid work. FLYDESK also integrates one of the largest network of coworking spaces to book a desk or meeting room on-demand and globally. FLYDESKの詳細

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Tactic makes it easy to manage a hybrid workplace.
Welcome to Tactic! We are on a mission to make work better by helping companies around the world easily implement a hybrid workplace. Our hybrid management platform empowers employees to choose when they want to work in-office with desk, meeting room, and parking spot reservations. Plus, with features like interactive office maps, health questionnaires, office usage data, and robust permissions control, your team will have everything they need to keep the office running safe & smooth. Tacticの詳細

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Easy to implement and use flex desk booking solution to optimise office space and reduce costs.
Shiawa offers an easy-to-use flex desk booking solution for your team in an hybrid work environment. We make it easy to optimise and organise your agile work space. Easy to set up and intuitive to use. It is easy to set up and intuitive to use. Increase your space utilisation and reduce costs. Shiawaの詳細

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The #1 desk booking tool for Slack. Officely allows your team to see who is in the office and booking in alongside them. All in Slack
The #1 desk booking tool for Slack. Officely allows your employees to easily book into the office whilst keeping them safe with contact tracing, capacity management and health surveys. Key features: - Simple employee desk booking - See when others will be in the office - Contact tracing, employee health surveys and vaccine approvals - All within Slack! Officelyの詳細

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Workplace management for the hybrid workplace. Easily book desks, know who's in office, safety tools, and improve team collaboration.
Worksphere's platform empowers hybrid teams to make the most of their workplaces. Employees can book desks from a digital seating chart and easily see who else is scheduled in-office and where they're seated. Your workplace team can manage seating assignments, create zones by department or team, and automate office safety with contact tracing, and vaccine record tracking. Worksphere helps you use your office usage data to realize the full potential of flexible work. Worksphereの詳細

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ELIA is a hot desking tool that improves in-person collaboration and helps create a strong company culture among your teams.
If you're looking for a hot desking tool that is both intuitive and improves collaboration, ELIA is the perfect solution. Though an interactive map and a set of simple filters, ELIA makes booking a desk easy for anyone in the organisation. By collecting real-time occupancy data, ELIA helps you tailor your office to the exact needs of your teams while helping you cut costs. Through it's smart notification features, ELIA helps you bring people back to the office in an organic fashion. ELIAの詳細

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Deskfound the best desk booking and office engagement app for companies who run on Google and Slack and want your team to connect.
Deskfound is a desk booking and office engagement app for your hybrid office. It's the best option for companies who run on Google and Slack and want a tool that does more than just book a desk... it actually makes you team want to go to the office. Integrations with Google Workspace and Slack make Deskfound feel a part of the tools you already use. The powerful Slack integration not only makes it easy to book a desk but also uses Slack messages to get employees to connect at the office. Deskfoundの詳細

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Condeco is a global leader in enterprise workspace solutions.
Condeco is a global leader in enterprise workspace solutions. Our scheduling software is designed to help employees use the right tools when managing their flexible work day. By giving them control to work flexibly from anywhere – they can choose to collaborate at the office or to focus on remote work. Condeco’s technology creates better outcomes for businesses. Today, we are trusted by 2000+ of the largest companies to enable their future at work. Condeco Desk Booking Softwareの詳細

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Web and mobile app to optimise and manage your company parking and reduce related costs.
Web and mobile app to optimise and manage your company parking and reduce related costs. Commutyの詳細

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Management app for your flexible workspaces or office buildings, automating a wide series of administrative tasks.
Zapfloor has over five years of experience delivering customized workspace management software that makes coworking spaces, serviced offices, multi-tenant buildings, and corporate workspaces more performant than ever. From booking desks and meeting rooms to visitor management and employee engagement tools. Their suite is advanced, intuitive to use, and fully tailored to your needs. Want to learn more about what they can offer you? Get in touch with them by booking a demo! Zapfloorの詳細

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For more than 20 years, people-driven companies have turned to Sequoia to unlock the full potential of their business and workforce.
Sequoia is the pioneer in Total People Investment. We help people-driven businesses design, deploy, and optimize people investment strategies that achieve outcomes that matter. Through expert guidance and the Sequoia People Platform, our offerings in total rewards, benefits, wellbeing, HR & payroll, and business protection tie into a higher strategic role, enabling companies to manage their global people investments, with reduced administrative burdens and deeper employee care and support. Sequoiaの詳細

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FMS:Employee offers solutions for organizations with powerful, integrated scheduling features.
FMS:Employee offers solutions for organizations with powerful, integrated scheduling features. These solutions are built for flexible, collaborative workplaces and designed to increase efficiency and productivity for in-office and remote employees. FMS:Employee features desk and resource scheduling, interactive floorplans, contactless workflows, visitor management, and much more. FMS:Employeeの詳細

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Desk booking software for various needs; fixed desks, flexible desks, & hot desk to help you optimize team work and space-utilization
Desk booking software enabling employees to book a desk for the coming day or week. Plan your week(s) in one, simple flow and select the time that fits your calendar and the desk attributes supporting you in carrying out your tasks. Get an easy overview of colleagues in the office and find out who sits where. Pronestorの詳細

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User-friendly, fast-implemented, and space usage-tracking solution for meeting room management.
TableAir meeting room booking solution is an easy-to-use, fast-implemented, secure software. Manage your meetings through the website dashboard, mobile application, or onsite meeting room display. Create bookings, check details, or cancel the meetings - automate the process to save time and optimize meeting room utilization through space usage analysis. Integrate with your Microsoft 365, Outlook, or Google Calendar accounts and provides your team with clear visibility through all the systems. TableAir Meeting Room Bookingの詳細

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For all hybrid workers to book their desks and workspaces using a mobile device, intuitive desktop app or our easy-to-use floorplan.
The complete booking platform for today’s hybrid workplace. Packed with features to organize an effective and safe return to work, Rendezvous offers a simple to use and touch free digital booking experience from a mobile device. Utilizing floor plan booking it is easy to locate desks and colleagues quickly – vital in today’s dynamic workplace. For managers, a wealth of real-time and accurate usage data drives future decision-making. Rendezvous Workspace Desk Bookingの詳細

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ProSpaceのデスク予約を使用すると、ニーズに合ったデスクを見つけて 予約することができるスマートな職場を簡単に構築することができます。
ProSpaceのデスク予約システムを使用すると、ニーズや好みに合ったワークスペースを簡単に見つけて予約することができます。ProSpaceはシンガポールを拠点とする企業です。固定、フレキシブル、そして予約可能なワークスペースを実現する簡単なデスク予約システムを提供しています。モバイル・アプリ、Outlookデスクトップ、キオスクを使用して、デスクを予約し、予約を管理することができます。ProSp aceのデスク予約システムなら、スマートな職場を構築することができます。 ProSpaceの詳細

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MazeMap is a leading software that helps organizations with indoor navigation, indoor positioning, meeting room booking, desk booking
A product that helps large campuses such as universities, hospitals, offices, hotels, and event venues with wayfinding needs. We also combine indoor navigation with features like asset tracking, meeting room booking and desk booking etc. to derive true value from physical spaces. MazeMap empowers customers to be agile with its map editor where customers can make changes instantly to their map should there be some sort of renovation, accident etc. MazeMapの詳細

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Nura Space is a booking & space management platform designed to help professionals streamline desk and meeting room booking processes.
Nura Space is a unified working platform (UWP) leveraging smart data analytics to drive optimised workspaces of the future. Nura Space provides users with a comprehensive understanding of their work environments through advanced technology interfaces and smart data analytics based on behavioural science. Founded in Melbourne, Australia by innovative and reputable workplace product specialists and leaders in change management and psychology principles. Nura Spaceの詳細

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Hotel management and HotDesking software that assists managers with floor mapping, room display and Microsoft integration.
Scheduling Solution for conference rooms, workspaces, desks, car parking spaces, equipment, hoteling and HotDesking so office managers can accommodate the occasional needs of mobile workers while reducing the rent. Desk/Flex lets employees reserve space in advance or claim a desk right now. It adjusts the telephone switch (PBX) so that calls ring at the 'desk du jour.' DeskFlex includes check-In, point-&-click floor maps, web browser, local kiosk, outlook integration, conference room schedule. DeskFlexの詳細

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Modular platform that enables collaborative work within accounting firm and with your clients.
Modular platform that enables collaborative work within accounting firm and with your clients. Teogestの詳細

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Introducing Jumpree Pro - the first software tool that lets employees book any space and amenities at their workplace.
Smarten Spaces is a global SaaS company that offers a complete suite of solutions for the hybrid workplace. Our award-winning technology provides an intuitive and easy-to-use solution to book any space using 3D floor maps. The highly integrated solution to the enterprise ecosystem also offers desk and meeting room booking, workplace scheduling and employee engagement solutions for your hybrid workplace. The deep functionality of our solution makes it scalable and future-proof. Smarten Spaces Hybrid Workplace Softwareの詳細

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Ciao's desk booking application for the hybrid office. Companies can manage their office for a successful hybrid work implementation.
Ciao is a desk booking solution for companies working hybrid. Empower your employees to choose when to work at the office, find the right workplace and know which colleagues will be in the office. And at the same time, stay in control of the office occupancy and safety with powerful management options to organize who can come to the office, when and where they can sit, including analytics to understand occupancy trends. CIAOの詳細

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Hubtobee is a collaborative platform that empowers collective intelligence to create the most efficient corporate hybrid environment.
Hubtobee is a collaborative hybrid work platform designed to create the most efficient corporate hybrid environment. Our fully-integrated solution encourages informal and spontaneous interactions between employees, offers a 360° view of employees' presence and office space use, increases talent retention, and saves time and money. It includes three essential modules, collaborative, managerial, and HR, to manage the work-from-home and flexible office on both individual and collective levels. Hubtobeeの詳細

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Unleash the potential of your Smart Office with the first IoT platform for connected services
Z#BRE has developed a suite of technologies that offers enterprise stakeholders a portfolio of turnkey solutions, which requires strictly no deployment effort (Wireless, low tech). A set of solutions: -Boost the use of resources in offices with real time occupancy -Get occupancy analytics and distribute people better in spaces. -Personalize employee experiences with digital signage -Ensure the environmental quality of the spaces.... Z#BREの詳細

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inspace empowers users to easily book desks, rooms, lounges, and parking spots and provides administrators with real-time usage data.
inspace, an all-in-one workplace management platform, helps organizations, from small businesses to large enterprises, create and manage their hybrid workplaces. inspace devices are battery and wire-free, making desks, office lounges, and even parking spaces bookable with just one tap from a mobile device. For employees, inspace enables users to see who is in the office and easily book spaces. For administrators, inspace offers real-time analytics to help understand and optimize space usage. inspaceの詳細

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