30件の結果
SquaretalkのMatrixプレディクティブ・ダイヤラーは、アウトバウンド通信を自動化することで担当者の通話時間を最大400%増加させます。 Squaretalkの詳細
あらゆる顧客関係管理 (CRM) にシームレスに統合されたMatrix予測型ダイヤラーは、マーケティング・キャンペーンを自動化します。コミュニケーション・チャネル全体でエージェントのパフォーマンスと動作を追跡し、応答する可能性が最も高いリードに一致させます。また、Matrixは通話の頻度を制御し、エージェントの可用性に合わせてダイヤルを最適化します。Matrixは、100か国以上の地域での市内局番、携帯電話、フリーダイヤル番号と3,400の市外局番を世界中の顧客に提供し、地域に根ざしたビジネスの実現を支援しています。 Squaretalkの詳細

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カスタマー・サービスをビジネスの中心に据えましょう。エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。
Zoho Deskは、Webベースのカスタマー・サービス・アプリケーションです。企業と顧客とのより強力な関係の構築を支援します。Zoho Deskを使用すると、エージェントの生産性やマネージャーの影響力が高まり、顧客の意見を取り入れやすくなります。カスタマイズ可能で使いやすく、コストもそれほどかかりません。40を超えるZohoの強力なビジネス・ソフトウェア・スイートの一部であるZoho Deskは、カスタマー・サービスを企業の中心に据えるための支援を行います。 Zoho Deskの詳細

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Talkdesk is intuitive, cloud-based contact center software with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations.
Talkdesk is next-generation cloud-based call center software that helps you connect with your customers. The easy-to-use interface offers robust functionality with advanced features, comprehensive reporting and seamless integrations with 25+ business tools to empower sales and service teams to have personalized, effective conversations with customers. Talkdeskの詳細

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VR、スキルベースのルーティング、AI、コール・ブレンディング、分析を提供するクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェア。
NICE inContactは、トップクラスのクラウド顧客体験プラットフォームです。CXoneはオムニチャネル・ルーティング、分析、ワークフォース最適化、自動化、およびAIを提供し、あらゆる規模の組織が優れた顧客体験を提供できるようにします。 NICE CXoneの詳細

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Cloud Customer Service with Practical AI - Inbound, Outbound, ACD, IVR, IVA, CTI, Chat, Email, Call Recording, and CRM Integration.
Create personalized customer service experiences over the phone, web, chat, and more with the power of Practical AI. Our best-in-class AI automates interactions and assist your live agents, reducing service costs while you deliver a more conversational service experience. It’s like having a brand new, international team that speaks hundreds of languages and streamlines your most critical business operations Five9の詳細

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CloudTalkは、サポートおよびセールス・チーム向けのクラウド・ベースの電話システムです。この製品は通話を簡単で楽しいものにします。今すぐ無料トライアルを体験しましょう。
アウトバウンド・セールス・チームとインバウンド・カスタマー・サービス・チーム向けに開発されたクラウド・コールセンター・ソフトウェアです。CloudTalkは、非常に優れた通話品質と優れた定評のあるテレフォニー・ソリューションとして、DHL、Yves Rocher、Karcher、Glovoなど、2,500を超える企業の業務を支えています。この製品を使用すれば、140を超える国の市内番号を取得して、70種類を超えるスマート・コール機能を利用することができます。CloudTalkは、既存のヘルプデスク、顧客関係管理 (CRM)、Eコマース・ソフトウェアと統合することが可能です。14日間の無料トライアルを試してください。 CloudTalkの詳細

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The enterprise phone system with superpowers - cloud PBX with video conferencing, call pop, mobile app, call recording, and more.
Nextiva is a platform that brings communications together with business applications, intelligence, and automation. This helps businesses communicate and build deeper connections with their customers. The platform brings all communication channels voice, video, collaboration, SMS, chat, and surveys together in one place. This helps businesses access the information they need to drive business results. Intelligence and automation are built in, so you can focus on helping customers. Nextivaの詳細

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Genesys Cloud CXを使用すると、顧客関係がシンプルになります。電話、メール、チャットを1つのツールで結びつけ、顧客エンゲージメントを向上させることができます。
Genesys Cloud CXプラットフォームは、シームレスなカスタマー・ジャーニーにおけるオムニチャネル・インタラクションの管理と理解に役立つ次世代のオールインワンのクラウド・コンタクトセンター・ソリューションです。音声、チャット、メール、テキスト・メッセージなど、さまざまなコミュニケーションに対応できる単一のツールを従業員に提供することができます。直感的なインタフェースであるため、エージェント、スーパーバイザー、IT管理者のいずれの場合にも簡単に使用することができます。週1回の機能リリースにより、現在だけでなく将来の顧客の期待に応えることができます。 Genesys Cloud CXの詳細

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Playvox, an Agent Optimization Suite for customer service teams to evaluate, improve & inspire agent performance in an automated way.
Playvox equips modern businesses and BPOs with the most comprehensive, collaborative and insightful agent optimization suite of Quality Assurance, Performance Management, Coaching, Learning, VoC, WFM, and Agent Motivation software. Our automated and centralized solutions integrate with your existing platforms and empower agents, team leaders, QA analysts, and managers with the tools and real-time intelligence needed to improve the customer experience and revenue generation within hours. Playvoxの詳細

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クラウド・ネイティブなコールセンター・ソフトウェアでカスタマー・サービスを向上させることができます。Call Center Studioを使用すれば、場所に制限されることなくカスタマー・サービスを提供できます。
クラウド・ネイティブなコールセンター・ソフトウェアでカスタマー・サービスを向上させることができます。効率的なビジネス運営は、これまで以上に重要です。Call Center Studioのクラウド・ベースのコールセンター・ソフトウェアを使用すれば、場所に制限されることなくカスタマー・サービスを提供できます。 直感的なインタフェースにより、簡単に設定を行うことができ、エージェントの研修も数分で完了します。録音の再生やAIツールの使用によって顧客体験を向上させることができます。 優れたレポート機能を備え、スピーディなカスタマー・サービスを誇る専任チームによる年中無休24時間のサポートを利用できます。 Call Center Studioの詳細

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カスタマー・インタラクションを処理するエージェントのパフォーマンスを検出、修正、および測定するためのコンタクトセンター品質管理プラットフォーム。
受賞歴のあるScorebuddyは、カスタマー・インタラクションのスコアリング、レポート作成、および分析、スコアカード、AIテキスト分析、そして学習/能力開発ソリューションのためのオールインワンの品質管理プラットフォームです。スコアカードの設計、分析を使用したカスタマー・センチメント要因の自動検出、顧客満足度 (CSAT)/ネット・プロモーター・スコア (NPS) 調査の実施、および知識のギャップを埋めるための関連コースへのエージェントを実行します。各ソリューションは別個に入手するか、要件に基づいた推奨バンドルとして入手することができあす。 Scorebuddyの詳細

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Reduce operational costs, and deliver an enhanced customer experience by super-charging your QA and getting rid of spreadsheets.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. EvaluAgentの詳細

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Gives visibility to operations to improve back-office quality, productivity and process consistency and reduce costs.
Gives visibility to operations to improve back-office quality, productivity and process consistency and reduce costs. The software allows users to evaluate calls, automate quality management, identify non-compliance and assign coaching of text and voice interactions. Verint Automated Quality Managementの詳細

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Klaus is a quality management platform for support teams that makes giving feedback to agents easy and systematic.
Improve your CSAT and the quality of answers with Klaus's conversation review tool for internal feedback. We make giving feedback to agents easy and systematic. Link your help desk to Klaus, filter for conversations you want to review, rate the conversations and give feedback to your agents on how to improve their responses. We bring all the data together so you could get an overview of agents' performance and understanding of their knowledge gaps. Klausの詳細

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Stella Connect brings customer feedback, QA, and coaching together to drive agent engagement, performance, and customer satisfaction.
Stella Connect by Medallia helps businesses empower their front-line agents to deliver exceptional support experiences. Harness agent-level customer feedback, deliver high-impact coaching and QA programs, and drive agent engagement and customer satisfaction with Stella Connect by Medallia. Stella Connectの詳細

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Increase conversions, deliver top customer experience, and decrease ramp time with Balto's Real-Time Guidance for contact centers.
Increase conversions, deliver a world-class customer experience, and decrease ramp time with Balto’s Real-Time Guidance for contact centers. Balto is the #1 Real-Time Guidance for contact centers. Powered by AI, Balto listens to both sides of a conversation and visually prompts agents with the best things to say, live on every call. Scale “perfect” to thousands of agents with the push of a button and get immediate insight into what’s working and what’s not. Baltoの詳細

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Omnichannel customer interaction platform enabled with advanced quality assurance and management capabilities.
intalk.io is an Omnichannel Customer Interaction Platform. intalk.io is enabled with advanced quality assurance and management capabilities: 1. Ability to tag recordings 2. Filter recordings as per custom criteria 3. Customised Quality Process and Escalations 4. Design custom evaluation forms With its cloud capabilities, you can run a contact center on-cloud with agents connected from home. Intalk.ioの詳細

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Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizations to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center. Eurekaの詳細

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Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. inConcert Omnichannel Contact Centerの詳細

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Software for customer service quality assurance for CSAT, CES, and more.
Software for customer service quality assurance for CSAT, CES, and more. MaestroQAの詳細

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SaaS that uses conversational AI to supercharge profits and customer experience for lender and healthcare provider contact centers.
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution that uses conversational AI to supercharge profits and customer experience for lenders and healthcare providers. ProAssist prompts agents to say and do the things proven to collect more and increase first call resolutions. ProNotes auto-writes call notes in seconds so agents can focus on customer experience and get back hours in their days. ProVoice analyzes and scores 100% of calls for compliance, reducing risk and boosting QA effectiveness. Prodigalの詳細

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SaaS solution delivering Inbound, outbound, digital channels, advanced analytics, WFM all the world class support and consultation.
RapportCMS is an extensive and feature rich solution with world class support. The solution enables staff to work from any location with advanced agent and customer analytics. As differences between vendors become smaller, people make the difference. Unity4 provides exceptional staff and support to a cutting edge solution with: - Elegant inbound routing - Powerful outbound dialling - Analytics suite to support, management and develop - Omnichannel portal - Agent Telework space and consultation RapportCMSの詳細

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NobelBiz Voice Carrier Network is built on telephony infrastructure mainly designed for contact centers.
NobelBiz Voice Carrier Network is built on telephony infrastructure mainly designed for contact centers. NobelBiz Voice Carrier Networkの詳細

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Provides cloud-based tools that help enterprises and their employees deliver a positive customer experience.
Provides cloud-based tools that help enterprises and their employees deliver a positive customer experience. Verint Workforce Engagementの詳細

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Cloud-based AI-enabled platform that helps businesses monitor agents' performance through QA processes.
Cloud-based AI-enabled platform that helps businesses monitor agents' performance through QA processes. Level AIの詳細

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Contact Center solution that provides quality assurance checks, team communication, call routing, and team performance dashboards.
Contact Center solution that provides quality assurance checks, team communication, call routing, and team performance dashboards. Cisco Finesse allows agents and managers to use single sign on (SSO) methods to keep call, agent, and customer data secure in addition to safety recording functionality. The system also provides in session coaching, which allows managers to train customer support agents in real time to enhance the customer experience. Cisco Finesseの詳細

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Integrating customer care systems (Voice, Chat channels, Bots, AI engines), allowing clients to freely change/ modify their environment
Expertflow Contact Center connects voice, chat, video, web & social media channels with top-in-the-market AI and CRM solutions thus using Predictive & Analytics to solve customer issues. We provide agents with embedded telephony bars within CRM to handle agent state and call control from the same interface. We also integrate bots with knowledgebase & CRM to provide agents with access to information without switching multiple applications. Our Voice recording solution easily integrates with CRM. Expertflow Contact Centerの詳細

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Cloud-based software that helps call centers manage customer communications across multiple channels through telephone, chat, and more
Cloud-based software that helps call centers manage customer communications across multiple channels through telephone, chat, and more Dyalogoの詳細

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mySQM customer service QA software provides agents with real-time feedback, QA, coaching, and recognition to deliver great CX.
mySQM customer service QA software empowers, recognizes, and engages agents by providing them real-time feedback, quality assurance, coaching, and recognition to deliver great CX. In addition, real-time, actionable reports (e.g., great CX delivery, service recovery opportunities) are pushed out to agents and managers. Our software captures data from multiple sources and stores it in one fully integrated software platform for managing CX data to deliver great customer satisfaction. mySQM Customer Service QAの詳細

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Workforce management solution that helps businesses manage time off requests, track interactions, monitor compliance, and more.
It is a workforce management solution that helps businesses manage time off requests, track interactions, monitor compliance, and more Verint Forecasting and Schedulingの詳細

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