31件の結果
Facelift Cloudは、専門的なソーシャル・メディア・マーケティングのコンポーネントを組み合わせたマルチ認定ソリューションを提供します。 Facelift Cloudの詳細
Facelift Cloudは、世界50カ国以上にアクティブ・ユーザーを擁する世界的なソーシャル・メディア管理ツールです。Facelift Cloudは、ソーシャル・メディア管理のコンポーネントを 1つのスマートなツールに統合します。このソフトウェアは、関連するすべてのチャネルでのアクティビティを一元的かつ効率的に管理するのに役立ちます。あらゆるサイズの企業に適しています。Facelift Cloudを使用すると、ブランド、代理店、および公的機関はビジネス目標を達成できます。このツールはISO 27001認証を取得しています。 Facelift Cloudの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands.
Sprout Social offers social media engagement, publishing, analytics, listening and reporting solutions for leading agencies and brands including Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle and Sony. Available via web browser, iOS and Android, Sprout enables brands to simplify social management, collaborate across teams and provide an exceptional customer experience. Sprout Social supports Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn, and Pinterest. Sprout Socialの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Social listening is only the first step. Mention helps to manage social media publishing to build stronger communities online.
Mention changes the way businesses manage their online presence. Our social listening platform instantly monitors important conversations from millions of sources across the web and social media platforms such as Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, and TikTok to deliver insights that truly make an impact. Mentionの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
ソーシャル・リスニング、公開、レポート、ベンチマーク、エンゲージメントを行うことができる、オールインワンのソーシャル・メディア管理ソリューションです。
Falcon.ioは、ソーシャル・メディアと顧客体験管理のための統合プラットフォームです。このプラットフォームは、あらゆるマーケティング担当者のソーシャル・リスニング、エンゲージメント、公開、測定、ベンチマークのニーズに対応する単一ソリューションです。Falconは、あらゆるデジタル・タッチポイントにおける強化された顧客プロファイルに基づき、よりパーソナライズされたブランド体験を提供できるよう支援します。このプラットフォームは非常に直感的かつ共同作業が容易なUIを備えているだけではなく、業界トップレベルのチームによるサポートも提供します。 Falcon.ioの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Social media scheduler that allows you to setup recurring schedules.
RecurPost is a social media scheduler with repeating schedules. We let you categorize your updates into categories, such as blogs, videos, other people's contents, memes and quotes etc. You can then create schedules for each library. For instance, you can have one blog post go out on your Facebook pages in the afternoon and one meme go out on your Twitter every 4 hours. Once an update goes out it goes and sits at the end of the library to be posted again once everything else has gone out once. RecurPostの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Reputation provides a 360-degree view of online reputation to effectively manage reviews, business listings, social, & customer surveys
Reputation has changed the way companies improve their customer experience (CX) through customer feedback. Our platform translates vast amounts of solicited and unsolicited feedback data into insights that companies use to learn from and grow - including CX, Operations, and much more. We refer to this process as Reputation Experience Management, a category we created. Reputationの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Tools that enable marketing, comms and PR pros to monitor, analyze and influence the world around them.
What is Meltwater? Meltwater, a pioneer of media intelligence, gives businesses the information advantage they need to stay ahead. More than 30,000 companies use Meltwaters media intelligence to stay on top of billions of online conversations and extract relevant insights to strategically manage their brands. With nearly 20 years of experience analyzing data, Meltwater is dedicated to personal, global service built on the local expertise of 60 offices across six continents. Meltwaterの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
The Oktopost B2B social media platform helps large firms manage social media at scale and integrate social data with a marketing stack.
Oktopost's social media management, social listening, and employee advocacy solutions enable large B2B organizations to amplify their brand on social and measure the real impact of social on the business. Oktopost allows marketers to better engage with customers and prospects, get actionable insights, and prove ROI. Integrating natively with all major marketing automation and CRM platforms, Oktopost helps leverage social data to improve customer experience and drive revenue growth. Oktopostの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Sprinklrは、カスタマー・エクスペリエンスを大規模に管理するために開発された、エンタープライズ・ソフトウェア・プラットフォームです。
大企業、中企業、非営利組織、政府機関など、世界で人気のブランドが顧客満足度を高められるように支援をすることです。そのために、Twitter、Facebook、Instagramなど、25以上のコミュニケーション・チャネルで、1対1の人のつながりを大規模に実現できる、世界初のカスタマー・エクスペリエンス・マネジメント (CXM) プラットフォームを使用しています。ニューヨーク市に本社を置き、22か所のオフィスに1,400人の従業員を擁するSprinklrは、McDonalds、Nike、Microsoftなど、世界で価値の高い1,200社以上のブランドと提携しています。 Sprinklrの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
顧客ペルソナを理解し、エンゲージング・コンテンツの作成とパフォーマンスの最適化を通してソーシャル・メディアがビジネスに与える影響を把握します。
SocialbakersはEmplifiの一部になりました。詳しくは公式ホームページを参照してください。 Socialbakersは、あらゆる規模のブランドおよび代理店向けの信頼できる人工知能 (AI) 対応ソーシャル・メディア・マーケティング・スイートです。顧客ペルソナを理解し、高度なコンテンツ・インテリジェンスを活用してビジネスに最適なインフルエンサーを発見します。ソーシャル・メディア管理を最適化し、ソーシャル・メディア会話を監視して優れたカスタマー・サービスを提供します。 Emplifi Social Marketing Cloudの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
リアルタイムでのグローバル・カバレッジ、高度なブランド分析、および市場インサイトを誇るメディア・モニタリングおよびソーシャル・リスニング・ツールです。
受賞歴のあるMediatoolkitは、あらゆる規模の企業でオンラインでの会話のモニタリングと分析が可能なメディア・インテリジェンス・ソリューションです。また、オンラインのどこかでクエリに言及された瞬間にユーザーに通知すると同時に、成長機会の発見、ブランドの評判と消費者フィードバックの管理、危機の防止、インフルエンサーの特定が可能なインサイトを提供することができます。また、カスタム・ブランド・レポートやデータ・エクスポート、無制限のユーザーやキーワード、モバイル・アプリケーションなどの機能もあります。 Mediatoolkitの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
企業が最適な意思決定を行い、オンラインでの評判を守るために役立つ、エンタープライズ・ソーシャル・リスニングおよび分析プラットフォームです。
Talkwalkerは、2,000社以上のブランドと代理店にデジタル・コミュニケーションの最適化サービスを提供する、エンタープライズ・ソーシャル・リスニングおよび分析会社です。あらゆるコミュニケーション・チャネルにおいてブランドを保護、測定、訴求する、使いやすいプラットフォームを企業に提供します。 ソーシャル・メディア分析プラットフォームは、AI搭載テクノロジーを使用して、ソーシャル・ネットワーク、ニュースWebサイト、ブログ、フォーラムでのオンライン上の会話を、187言語対応でリアルタイムに監視・分析します。 Talkwalkerの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Highly accurate and smart, YouScan helps brands to listen to social media and get visual insights to make data-backed decisions.
YouScan is a social listening platform powered by image recognition technology. It provides instant access to customer conversations happening online, enabling enterprises and agencies to listen, analyze and turn social data into action. Sentiment analysis, trends detection and smart alerts combined with an intuitive and powerful dashboard allow users seamlessly fulfill the most complex tasks. YouScan is efficiently used by major brands, including L'Oreal, Nestle, Coca-Cola, and McDonald's. YouScanの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Konnect Insights is a social listening, analytics and Social CRM platform with beautiful dashboards and BI tools
Konnect Insights is a social listening and analytics platform that offers all in one tool for Listening + Analytics + Social CRM + Publishing. Easy-to-use, great coverage from 100s of millions of sources, beautiful dashboards, real time data are some of the key strengths of Konnect Insights. You will fall in love with the user experience and the UI of the tool. There are loads of slicing and dicing of data. Built on big-data technology ensures you do not miss any data. Konnect Insightsの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Brandwatchは、企業がソーシャル・リスニングを通じて消費者の洞察を理解できるようにするデジタル・コンシューマー・インテリジェンス・プラットフォームです。
Brandwatchは、世界をリードするデジタル・コンシューマー・インテリジェンス・スイートです。このAIを活用したディープ・ソーシャル・リスニングおよびコンテンツ・マーケティング分析製品は、2,000を超える世界で評価の高いブランドや代理店のために、洞察に富んだデータ主導型の意思決定の実現を支援しています。Brandwatchは、業界トップクラスのコンテンツ・マーケティング・プラットフォームのBuzzSumoをポートフォリオに組み込んでいます。Brandwatchは、英国ブライトンに本社を構え、世界中10か所にオフィスを構えています。 Brandwatchの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Digimind is a social listening and market intelligence platform designed to facilitate insight-driven digital transformation.
Digimind is a simple yet powerful social listening and market intelligence platform used by companies to transform data into actionable insights for strategic decision-making. Digimind helps marketers and analysts on brand reputation, competitive intelligence, consumer insights, trend tracking, influencers identification and campaign analysis. Digimindの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Multi disciplinary program publishing cloud for therapy and education including: ABA, Music, Functional Academics and more.
UnitusTI: a cloud data collection & program management platform that performs: assessments, program management, materials, & psychometrics for therapy clinics, school districts, private schools, practitioners, therapy centers, universities. Curricula for: ABA, Music Therapy, Functional Academics, PT, OT, Sex Education for Special Needs, Virtual Teaching Materials, Motion Capture, Speech Therapy, Restorative Justice, Adapted Piano, International IEP, Hypnotherapy, Expressive Arts, Mental Health. UnitusTIの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Social listening for brands and agencies
SOCIALHOSE is a frictionless self-serve social listening and analytics platform for all brands and agencies, from small businesses to enterprises. SOCIALHOSE.IOの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
HipSocial by 500apps is an all-in-one social media management tool helping businesses to manage social media accounts from one place
HipSocial by 500apps is a social media management tool focused on helping business increase their social engagements. Through HipSocial, Businesses can plan, schedule, and track content across various social networks with proper workflow. HipSocial also helps businesses unlock the true power of Social Listening by going through the brand mentions and engaging with them separately. Along with that, they also recieve detailed analytics report of your posts HipSocialの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Datawalt is a cloud-based predictive analytics platform for businesses, dealing with sales, investments and more.
At Datawalt, we create dashboards tailored to each organization, providing easy access to the data your executives need so they can make informed and timely decisions. We have solutions for every need in any industry, from financial forecasting to inventory optimization. We help you turn data into knowledge. Datawaltの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Orlo is the one platform to manage reputation and improve customer experience.
What if you could enhance your tech stack with one powerful platform to manage your reputation and improve customer experience? Well, now you can. The Orlo platform empowers you to focus on what really matters, building trust through brilliant digital conversations. Orloの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
We help brands proactively monitor and manage their online conversations with ease by harnessing the power of AI.
BrandBastion helps brands have better conversations by removing harmful comments, responding to customer inquiries, and providing social intelligence insights. Our AI instantly analyzes and classifies thousands of comments to pinpoint what people are saying and to help brands take action. We are the #1 community management choice for 900+accounts. BrandBastionの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Platform to analyze, track and plan brand communications. Social listening and media mentions + key metrics in one monitoring tool.
LOOQME is a great tool to analyze, track and plan brand communications. Brand mentions and key metrics in one monitoring tool: social media, online & offline media, all Internet, info agencies. We enable every communication specialist to understand and grow their impact on business results. LOOQME Hub offers customizable dashboards and reports to keep track of progress and market benchmarks with easy-to-use UI. LOOQME Hubの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Twitter and Instagram hashtags search engine and tracking tool.
Twitter and Instagram hashtags search engine and tracking tool. Hashtagifyの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
A social listening, insights-generation, and digital data monitoring system that makes social data work.
A social listening, insights-generation, and digital data monitoring system that makes social data work. Radarrの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Social media analytics tools that help marketers measure, analyze, and improve social media strategy, extract data and create reports.
Social media analytics tools that help marketers measure, analyze, and improve social media strategy, extract data and create reports. Welovroiの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Social listening platform that helps with automatically extracting, analyzing, and tracking social conversations and opinions.
Social listening tool designed for businesses across all industries. It helps businesses with tracking, extracting, and analyzing customer opinions social media. Features of the platform include real-time or historical data, organization based on projects, data visualization, and trend tracking. Metricsの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Enterprise Culture Intelligence - Quantifying culture in real time for smart decisions making & upholding brand value.
Organizational wellbeing and business growth are directly connected. Measuring wellbeing can be done by analyzing interactions on official channels. Compiling company sentiment, keyword baseline & redundancy trends to measure Enterprise Culture Intelligence. In real-time and globally. Quantifying sentiment gives unprecedented insights to understand and manage: • Team Compatibility & Performance • Employee & Customer Churn • Internal Enthusiasm or Burnout • After-effects of Events & Trends ELEFenseの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
BuzzSense is a social listening software that simplifies online reputation management by tracking customer sentiments, business reviews
BuzzSense is a social listening software that helps brands with online reputation management. Companies can monitor brand mentions, increase customer interactions, automate social reports, & send direct messages across platforms using BuzzSense. Also, send surveys, emails, & request reviews via a single dashboard & gather user-generated content. Translate website visitors into long-term customers, post multiple social media content & track competitors on Twitter, Facebook, and Youtube platforms. BuzzSenseの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Cloud-based audience research platform for Reddit communities.
Cloud-based audience research platform for Reddit communities. GummySearchの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準
Experia is a cloud customer engagement application through digital and social networks.
Experia is a cloud customer engagement application through digital and social networks. Experia improves customer experience by integrating customer communication channels into a single platform where several internal teams can access different channels and  capabilities. Combined with Conversational AI chatbot; conversation volume can be reduced efficiently. Experiaの詳細

機能

  • ブランド追跡
  • 感情分析
  • データの可視化
  • トレンド分析
  • パフォーマンス測定基準