35件の結果
Calamariは、Slack、JIRA、G Suite、Office365と統合されています。人事記録、休暇、有給休暇、出勤状況を追跡し、タイムシートを管理します。 Calamariの詳細
Calamariは、人材管理を容易にする人事管理ソフトウェアです。あらゆる種類の欠勤の計画と追跡が可能です。QRコードとiBeaconを使用して出勤状況を追跡することができます。今後の欠勤や休暇申請に関する通知を受け取ることができます。Calamariは、複数の国と拠点にオフィスを構える企業での役割ベースのセキュリティをサポートします。このアプリは、JIRA、Slack、Office265、G Suite、Microsoft Teams、Basecamp、Asanaなどのプロジェクト管理ツールと統合されています。 Calamariの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
人事、給与計算や人材管理の機能を、どこからでも利用できます。新たな仕事環境で、雇用主と従業員をつなぎます。
人事、給与計算や人材管理の機能を、どこからでも利用できます。新たな仕事環境で、雇用主と従業員をつなぎます。XERO、MYOB & Keypayへのネイティブ統合により、管理の手間のかかるタスクを合理化し、大切なことにより多くの時間を費やせるようになります。 5,000社以上がEmployment Heroを使用していますので、合わせて125,000人を超える従業員を管理していることになります。詳細については、弊社Webサイトをご覧ください。 Employment Heroの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorialの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
Connecteamは、ビジネス・プロセスを自動化できるワークフォース管理アプリです。マネージャーはビジネスの成長に向けて集中できるようになり、従業員も生産性、柔軟性、満足度が向上します。1つのアプリで次のことが実現できます。モバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームやレポートを活用して、時間の節約と生産性の向上。GPSタイムレコーダーを活用したシフト・スケジューリングと勤務時間追跡。簡単な従業員コミュニケーション。専門スキルの強化。日常業務の管理など。今すぐ無料で始めましょう。 Connecteamの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Freshteamは、優秀な人材の採用とオンボーディングを支援し、従業員のデータ、文書、休暇を管理する使いやすい人事ソフトウェアです。
Freshteamは、Freshworksが提供する直感的で使いやすい、手頃な価格の人事ソフトウェアです。従業員の採用、オンボードディング、従業員データの管理だけでなく、休暇の管理やオフボーディング・ワークフローにも対応しています。キャリアサイトや求人掲示板、ソーシャル・メディア、電子メールなど、複数のチャネルを通じて優秀な人材を集め、スーパースターを面接し、オンボードすることができます。人事担当者は、従業員ディレクトリや組織図を作成することや、休暇を管理することもできます。 Freshteamの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
スタッフとマネージャーが有給休暇の申請、閲覧、管理に直接アクセスできる休暇およびPTO追跡ソフトウェア。
成長中のチームのための休暇および有給休暇 (PTO) 追跡ソフトウェア。 スタッフとマネージャーは、有給休暇の申請、閲覧、管理に直接アクセスすることができます。 • 既存のOutlook、Google、またはAppleのカレンダーとの統合により、次の週に休暇を取る従業員を完全に可視化することができます。 • 正確なリアルタイムのPTOの残日数をいつでも確認し、チームへの可視性を管理することができます。 • PTOの申請と決定について、適切な人物に自動的に通知します。 • すべてのPTOおよび休暇の計算をエラーのない1つの簡単な場所で追跡できます。 Bindleの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Seamless Slack and MS Teams solution to time off, time tracking, office booking, shift planning, availability and hybrid work.
All-in-one solution for Slack, MS Teams and Google Workspace. -Enable an employee-owned process for unlimited time off, or create advanced accrual, approval, and holiday rules. -Track time on the clock, time on specific projects, or billables for clients. -Book time in the office, set office capacities, and create RTO policy. -Set your team schedule by week or on recurrence, or let employees claim their own shifts. -Stay in the know with robust notification and status options. AttendanceBotの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
複雑な要件を抱える組織向けに開発されたクラウド・ベースの勤怠管理ソリューションです。
e-daysは、世界100カ国以上の1,500社で35万人のユーザーをサポートし、勤怠管理の向上に取り組んでいます。e-daysは、ソニー、ASOS、コカ・コーラなどのグローバル組織に、クラウド・ベースのセルフサービス・ソリューションを提供しています。e-daysは、人事管理部門の課題となっている休暇取得規則などの複雑な勤怠管理をシームレスな自動プロセスに変換します。 e-daysの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking.
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. Clockwiseの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Natively built for the cloud, Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete solution connecting every human resource process from hire to retire. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCMの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Appogee Leaveのクラウドベースの管理システムを使用すると、エントリー・レベルの容易さで迅速に欠勤を申請、承認、記録することができます。
Appogee Leaveでは、あらゆる種類の従業員の休暇および病欠を管理することができます。構成可能な休暇の種類とプロファイルを使用すると、自社のビジネス・ポリシーに合わせてAppogee Leaveを設定することができます。複数の国やオフィスで展開している企業に適しています。シングルサインオンにより、従業員とマネージャーは申請と承認を管理することができます。レポートが作成されるので、人事は欠勤と手当について明確に把握することができます。 Appogee Leaveの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
チーム・スケジューリング、プロジェクト計画、時間追跡、稼働状況の管理、活用、予測を単一のリソース管理ツールで行うことができます。
>> リソースおよびプロジェクト計画ソフトウェアです。 >> 退社および稼働状況の管理、従業員のスケジューリング、プロジェクト計画および予算編成、時間追跡、タイムシート、ワークロード、パフォーマンス、リソース予測の機能が備わっています。 >> teamdeckは、Spotify、Uber、Netflix、Viuとも連携するソフトウェア企業によって開発されました。 >> IT、金融、クリエイティブ、小売り、ゲーム、教育、メディア業界で使用されています。 >> ライブ・デモ・プレゼンテーションとセットアップのサポートを無料で利用できます。デモにご登録ください。 teamdeckの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Planery is a smart solution for duty scheduling, time recording and absence management.
With Planery duty schedules are created intuitively and quickly, which employees can call up immediately on their smartphones. The clock can be started via the employee's cell phone or a hardware terminal. All legal regulations are complied with and the working hours are always available for payroll accounting. The vacations and absences are requested and approved online. As a result the planning time can be reduced and the employee satisfaction can be increased with Planery. Planeryの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
The whole system is unquestionably secure, with data stored on central servers in Germany. It is user-friendly and easily customizable.
absence.io is a solution to help HR professionals to easily handle team leave, employee vacation, attendance and PTO. With absence.io users no longer need to enter data manually as the calendar is visible to both HR staff and all employees, so they can make requests for leave by clicking on certain dates. The system prevents overbooking or leave conflicts, and working schedule configuration can be easily arranged. absence.ioの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Manage employee absences, set leave policies, and streamline your leave tracking processes.
Vacation Tracker is a leave management solution that helps you request, approve and manage leaves in just a few simple clicks. With our tool, you can keep your team informed with daily/weekly notifications, create different locations and configure multiple leave types according to the needs of your organization. The online dashboard also allows you to export reports, integrate with your favorite calendar, and much more! Our tool is available for Slack, Microsoft Teams, and Google Workspace. Vacation Trackerの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Employee Leave Manager Software: Employee can apply leave through the app and Admin can approve or reject the leave through the App.
ubiAttendance App offers the surest way to track Employee Attendance with selfies, time, and location. 4-way secure. Trusted by companies in 82+ countries! Now Touchless Attendance manager with Face Recognition. Enjoy 15 day's Free Trial. Top Finalists of Digital India App Innovation Challenge, 2020 ubiAttendanceの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Bizneo HR is the easiest and paperless way to Review and approve absences and vacations requests, sick leave, and more all online.
Bizneo HR's absences and vacation lets you create the right approval workflow for teams and individuals. Each type of leave is highly configurable to match your organization¿s particular policies. Easily and clearly set rules and track use of time off in real time through advanced reporting. Forget spreadsheets, calendars and out of office email policies: manage visibility and notifications and integrate in an easy to use employee portal. Bizneo HRの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Manage employee attendance quickly and affordably with this web-based app. Easily track sick, personal, and vacation days.
Spot troubling attendance patterns at a glance from any computer, anywhere! This web-based app designed for small businesses allows you to quickly track and manage employee attendance. Using a simple coding system, you track missed days and tardies with the reason the employee is out of the office. Plus, there are designated sections for tracking sick time and vacation days, as well as notes. Best of all, the price is only $90 a year. Its the easiest, most affordable solution available. Attendance Calendar Smart Appの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Automate time off tracking and accruals with a self-service system configured precisely to your needs. Access via web and mobile app.
Simplify paid time off tracking throughout any organization with web-based, fully configurable absence management. TimeOut vacation tracking automates processes and eliminates errors from requesting, approving and tracking time out of the office to automatically updating accruals. Access via web and mobile app. Our customers range from small (under 20 employees) to enterprise (over 10,000 employees). TimeOutの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
TeamSense is a best-in-class absence management and employee communication platform built for hourly teams.
Employees without a company email are disconnected from the organization. TeamSense is a mobile-first solution that connects employers and hourly workers through text. This intelligently designed platform replaces obsolete absence tracking tools and outdated communication methods. TeamSense also enhances engagement with features like pulse surveys, text recruiting, mobile ESS portal, and more. TeamSense does not require an app so everyone can use it. Multiple languages are supported. TeamSenseの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Track holiday balances, absence trends and avoid scheduling mistakes. Cloud-based solution. Built for retail and hospitality.
When, why and for how long are your staff off work? Holidays, sick days, parental leave – manage it all in tamigo’s intuitive absence calendar. Track holiday balances, dig into absence trends over time and avoid scheduling mistakes! Perfect for multi-site retail and hospitality workforces. Part of tamigo’s cloud-based, all-in-one workforce management solution. We help mid-size and enterprise companies streamline operations, reduce costs and boost employee engagement. Tamigoの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
スマートな休暇時間計画のための強力なツールです。
actiPLANSは、休暇管理プロセス全体を簡単かつ簡単に行うための休暇管理システムです。会社の作業スケジュールと誰がいつ休暇を取るかを明確に表示することができます。actiPLANSのデータを使用すると、マネージャーはリソースの計画や、現実的な作業計画の作成が可能になります。少人数のチーム向けに、無料バージョンがあります。 actiPLANSの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Centraliza la gestión de ausencias y valídalas con un solo clic. Gestiona gran diversidad de ausencias, siempre con asesores expertos.
Centraliza la gestión de ausencias y valídalas con un solo clic. Gracias a una intuitiva y sencilla plataforma, el manager de RRHH visualiza todas las ausencias los empleados teniendo acceso a un histórico de ausencias del año en curso y de anteriores. El sistema de validación es automático, por lo que el manager de RRHH acepta o rechaza al instante la notificación que recibe del empleado, ¡Así de fácil! El manager disfruta de asesoramiento de calidad con la utilización del software. tugestoの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Profiler Cloud is the SaaS platform that helps companies, of all types and sizes, to digitize their internal and external processes
Profiler Cloud, with its smart interface, offers a powerful tool to connect employees with the company. The platform also facilitates the work of HR by automating all the most repetitive processes: - fully automatic payroll distribution (zero click) - digital signature of downloaded documents - record input and output with GPS location - Headquarters and team digital bulletin board - tracing of the goods supplied - requests for leave, leave and sickness - survey of requirements and distribution Profiler Cloudの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
ZEP is the time tracking solution for successful project management and expandable with various modules - used by over 1,300 companies!
ZEP is the time tracking solution for successful project management and can be expanded with various modules - already used by over 1,300 companies. Different versions meet your individual requirements like: • Professional project time recording, • Administration of employees, customers and projects, • Travel expense management, • Associated reporting functionalities and many more. We offer web-based, mobile (iOS & Android) and terminal solutions to track your time - anytime and anywhere! ZEPの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
In order to communicate absence easily, Pepito helps you via an app on your phone or in the browser to avoid staff shortages.
Staff absences are inevitable due to vacation, sick leave or further education. To prevent staff shortages it is important to receive adequate advance notice. Use pepito to efficiently manage your staff. The built-in vacation management system clearly shows available vacation days in a table. Your workforce can now propose their off-days which you can easily approve with one click. The approved vacation requests automatically end up on the duty roster. pepitoの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
niikiis is an all-in-one HR cloud software that allows tracking employee absences and hours intuitively and easily. Try it for free!
niikiis is an attendance management cloud software that allows track employee attendance and hours intuitively and easily. The mobile-friendly tool allows employees to clock in and out as they go and take breaks when needed. Manage overtime on projects, and gain a better insight into employee hours and productivity generating custom absence and time reports. Integrated with the rest of the suite, the software includes absence management configuration so you never lose track of attendance! niikiisの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
WorkSmarter's free cloud HR software platform provides an HRIS and suite of online HR tools, designed specifically for UK businesses.
WorkSmarter is a free cloud-based HR software platform, providing a suite of online HR tools specifically designed for UK SMEs. Created by and for HR professionals, WorkSmarter's HRIS offers a wide variety of features that are designed to be simple and easy-to-use, whilst offering everything a growing business needs. WorkSmarter makes it easy for forward-thinking UK employers to manage their employees with a free 14-day trial and no lengthy contracts, it's easy to see the benefits. WorkSmarterの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
AbsenceSoft is a purpose-built Software for HR teams to solve the complexity of leave management with an all-in-one software solution.
AbsenceSoft is a purpose-built software for HR teams to solve the complexity of leave management with all-in-one solution. Our enterprise leave management cloud-based solution is built for your HR team. With customizable and intuitive workflows, we help you care for your employees, drive efficiency, and stay compliant throughout your entire leave management process. AbsenceSoftの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned.
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned. OnLearnedの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Smartplan helps small and midsize firms optimizing their shift planning, attendence tracking & internal communication operations.
Smartplan is a universal tool for a variety of operations in the Workforce Management field. It is designed with an intuitive and user-friendly interface to support small to midsize firms with their shift planning processes as well as attendance tracking and absence management. The system is built upon the interactions between the employees and their designated supervisors by offering extensive Employee Self Service options and an internal communication channel. Smartplanの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Keeple is a custom HRIS created for SMBs: - Leave and absences - Expense reports - Staff management
Keeple is a custom HRIS created for SMBs: - Leave and absences - Expense reports - Staff management Keepleの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
iQ.Suite aaS is a unified enterprise email management solution that provides powerful email security capabilities.
iQ.Suite aaS is a unified enterprise email management solution that provides powerful email security capabilities. iQ.Suite aaSの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理
Absence management platform providing a 24/7 bilingual self-service portal, real-time status updates, configurable workflows, and more.
Absence management platform providing a 24/7 bilingual self-service portal, real-time status updates, configurable workflows, and more. AbsenceConnectの詳細

機能

  • 休暇管理
  • 承認プロセス管理
  • レポート/分析
  • 従業員データベース
  • カレンダー管理