評価が高いソフトウェア

50件の結果
Calamariは、Slack、JIRA、G Suite、Office 365と統合されており、人事記録、休暇、有給休暇 (PTO) を簡単に追跡することができます。 Calamariの詳細
Calamariは、人材管理を容易にする人事管理ソフトウェアです。あらゆる種類の欠勤を計画および追跡することができます。また、今後の欠勤や休暇申請に関する通知を受け取ることができます。Calamariは、複数の国と拠点にオフィスを構える企業での役割ベースのセキュリティをサポートします。このアプリは、JIRA、Slack、Office265、G Suite、Microsoft Teams、Basec amp、Asanaなどのプロジェクト管理ツールと統合されています。 Calamariの詳細

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The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

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WebHRは、クラウドベースの人事ソリューションのグローバル・リーダーとして高い人気を誇っています。企業の最も重要な資産である人材を管理の管理を支援します。
WebHRは、人事業務のあり方に革命をもたらします。WebHRは、中小企業向けに設計されたクラウドベースのオールインワン人事ソフトウェアです。採用から退職までのあらゆる人事機能を革新的な方法で処理します。WebHRは、企業のコストを削減するだけでなく、生産性を高め、スペースを節約し、オフィス間およびオフィス内のコミュニケーションを迅速かつ確実に、より効率的に行うのに役立ちます。WebHRは、企業の 最も重要な資産である人材の管理を支援します。 WebHRの詳細

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Joltは、日々の業務と時給制労働者を管理するためのアプリベースのソフトウェアです。オーナーやマネージャーは、リアルタイムで業務状況を把握することができます。
Joltは、Chick-fil-A、LEGOLAND、Regal Cinemasなどの企業で日々の業務管理のために使用されている、アプリベースのソフトウェアです。Joltは、マネージャーやオーナーが各ロケーションの業務状況をリアルタイムで知ることができる、業界トップレベルのタスク管理ソリューションです。パッケージには、研修ライブラリ、ドラッグ・アンド・ドロップ式のスケジュールビルダー、メールおよび テキスト通知、顔認識機能付きタイムクロックなどが含まれています。 Joltの詳細

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強力で手頃な価格で、かつ使いやすいオールインワンの従業員アプリ。特にモバイル・ワークフォースに適しています。無料で始めましょう。
Connecteamは、ビジネス・プロセスを自動化できるワークフォース管理アプリです。マネージャーはビジネスの成長に向けて集中できるようになり、従業員も生産性、柔軟性、満足度が向上します。1つのアプリで次のことが実現できます。モバイル・ファーストのカスタム・チェックリスト、フォームやレポートを活用して、時間の節約と生産性の向上。GPSタイムレコーダーを活用したシフト・スケジューリングと勤務時間追跡 。簡単な従業員コミュニケーション。専門スキルの強化。日常業務の管理など。今すぐ無料で始めましょう。 Connecteamの詳細

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Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorialの詳細

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Freshteamは、優秀な人材の採用とオンボーディングを支援し、従業員のデータ、文書、休暇を管理する使いやすい人事ソフトウェアです。
Freshteamは、Freshworksが提供する直感的で使いやすい、手頃な価格の人事ソフトウェアです。従業員の採用、オンボードディング、従業員データの管理だけでなく、休暇の管理やオフボーディング・ワークフローにも対応しています。キャリアサイトや求人掲示板、ソーシャル・メディア、電子メールなど、複数のチャネルを通じて優秀な人材を集め、スーパースターを面接し、オンボードすることができます。人事担当 者は、従業員ディレクトリや組織図を作成することや、休暇を管理することもできます。 Freshteamの詳細

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User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM.
User friendly online workforce management tool for creating employee schedules, time-tracking and HRM. Register hours by schedule, mobile app or hardware on location. Keep track of employee costs, schedule occupation, absence and overtime all in one easy-to-use application. Access your data anytime and anywhere. Shiftbaseの詳細

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人事、給与計算や人材管理の機能を、どこからでも利用できます。新たな仕事環境で、雇用主と従業員をつなぎます。
人事、給与計算や人材管理の機能を、どこからでも利用できます。新たな仕事環境で、雇用主と従業員をつなぎます。XERO、MYOB & Keypayへのネイティブ統合により、管理の手間のかかるタスクを合理化し、大切なことにより多くの時間を費やせるようになります。 5,000社以上がEmployment Heroを使用していますので、合わせて125,000人を超える従業員を管理していることになります。詳 細については、弊社Webサイトをご覧ください。 Employment Heroの詳細

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スタッフとマネージャーが有給休暇の申請、閲覧、管理に直接アクセスできる休暇およびPTO追跡ソフトウェア。
成長中のチームのための休暇および有給休暇 (PTO) 追跡ソフトウェア。 スタッフとマネージャーは、有給休暇の申請、閲覧、管理に直接アクセスすることができます。 • 既存のOutlook、Google、またはAppleのカレンダーとの統合により、次の週に休暇を取る従業員を完全に可視化することができます。 • 正確なリアルタイムのPTOの残日数をいつでも確認し、チームへの可視性を管理することがで きます。 • PTOの申請と決定について、適切な人物に自動的に通知します。 • すべてのPTOおよび休暇の計算をエラーのない1つの簡単な場所で追跡できます。 Bindleの詳細

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Seamless Slack and MS Teams solution to time off, time tracking, office booking, shift planning, availability and hybrid work.
All-in-one solution for Slack, MS Teams and Google Workspace. -Enable an employee-owned process for unlimited time off, or create advanced accrual, approval, and holiday rules. -Track time on the clock, time on specific projects, or billables for clients. -Book time in the office, set office capacities, and create RTO policy. -Set your team schedule by week or on recurrence, or let employees claim their own shifts. -Stay in the know with robust notification and status options. AttendanceBotの詳細

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Flexible, web-based DCAA-compliant time and attendance software including leave management, overtime, reporting, and project tracking.
Clockwise provides customized DCAA-compliant time and attendance tracking for your employees and effortless compliance for your organization. We offer affordable pricing, free customized setup, and excellent, unlimited product support. Clockwise is flexible enough to meet your unique time tracking needs, including project tracking, overtime and leave management, QuickBooks and other payroll integration, clocks, mobile apps, and more. Contact us for a FREE customized setup and training session. Clockwiseの詳細

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複雑な要件を抱える組織向けに開発されたクラウド・ベースの勤怠管理ソリューションです。
e-daysは、世界100カ国以上の1,500社で35万人のユーザーをサポートし、勤怠管理の向上に取り組んでいます。e-daysは、ソニー、ASOS、コカ・コーラなどのグローバル組織に、クラウド・ベースのセルフサービス・ソリューションを提供しています。e-daysは、人事管理部門の課題となっている休暇取得規則などの複雑な勤怠管理をシームレスな自動プロセスに変換します。 e-daysの詳細

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Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete cloud solution that connects every human resource process—and every person—across your enterprise. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCMの詳細

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Appogee Leaveのクラウドベースの管理システムを使用すると、エントリー・レベルの容易さで迅速に欠勤を申請、承認、記録することができます。
Appogee Leaveでは、あらゆる種類の従業員の休暇および病欠を管理することができます。構成可能な休暇の種類とプロファイルを使用すると、自社のビジネス・ポリシーに合わせてAppogee Leaveを設定することができます。複数の国やオフィスで展開している企業に適しています。シングルサインオンにより、従業員とマネージャーは申請と承認を管理することができます。レポートが作成されるので、人事は欠勤 と手当について明確に把握することができます。 Appogee Leaveの詳細

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Bizneo HR is the easiest and paperless way to Review and approve absences and vacations requests, sick leave, and more all online.
Bizneo HR's absences and vacation lets you create the right approval workflow for teams and individuals. Each type of leave is highly configurable to match your organization¿s particular policies. Easily and clearly set rules and track use of time off in real time through advanced reporting. Forget spreadsheets, calendars and out of office email policies: manage visibility and notifications and integrate in an easy to use employee portal. Bizneo HRの詳細

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チーム・スケジューリング、プロジェクト計画、時間追跡、稼働状況の管理、活用、予測を単一のリソース管理ツールで行うことができます。
>> リソースおよびプロジェクト計画ソフトウェアです。 >> 退社および稼働状況の管理、従業員のスケジューリング、プロジェクト計画および予算編成、時間追跡、タイムシート、ワークロード、パフォーマンス、リソース予測の機能が備わっています。 >> teamdeckは、Spotify、Uber、Netflix、Viuとも連携するソフトウェア企業によって開発されました。 >> IT、金融、クリエイテ ィブ、小売り、ゲーム、教育、メディア業界で使用されています。 >> ライブ・デモ・プレゼンテーションとセットアップのサポートを無料で利用できます。デモにご登録ください。 teamdeckの詳細

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Improve departmental efficiency, enhance communication and elevate the student experience by managing the entire clinical process
Improve departmental efficiency, enhance communication & elevate the student experience by managing the entire clinical process within one comprehensive & purpose-built application. Easily track, manage & report on clinical evaluation data Communicate directly with Preceptors, Supervisors & Students through one central communication hub. Provide students with a mobile app experience allowing them to easily submit or review clinical evaluations, enter & maintain clinical experiences & encounters CORE ELMSの詳細

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absence.io is a solution to help HR professionals to easily handle team leave, employee vacation, attendance and PTO.
A userfriendly solution to help HR professionals to simplify daily business: absence management, time tracking & mobile terminals, digital personell file - all combined in one tool. With absence.io users no longer need to enter data manually as the calendar is visible to both HR staff and all employees, so they can make requests for leave by clicking on certain dates. The system prevents overbooking or leave conflicts, and working schedule configuration can be easily arranged. absence.ioの詳細

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Vacation Tracker is an easy-to-use tool that helps teams accurately track, report & self-manage their PTO without using spreadsheets.
Put an end to the hassle Excel brings with Vacation Tracker -- an all-in-one leave management solution designed to help your team get real-time visibility, accurately track, report, and self-manage their PTO. Seamlessly integrate our tool with your existing workflow to keep everyone informed of all things leave-related at their fingertips. Our powerful, easy-to-use features and a fully-customizable interface make Vacation Tracker a highly efficient tool for managing leaves in just a few clicks. Vacation Trackerの詳細

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Planery is a smart solution for duty scheduling, time recording and absence management.
With Planery duty schedules are created intuitively and quickly, which employees can call up immediately on their smartphones. The clock can be started via the employee's cell phone or a hardware terminal. All legal regulations are complied with and the working hours are always available for payroll accounting. The vacations and absences are requested and approved online. As a result the planning time can be reduced and the employee satisfaction can be increased with Planery. Planeryの詳細

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Employee Leave Manager Software: Employee can apply leave through the app and Admin can approve or reject the leave through the App.
ubiAttendance App offers the surest way to track Employee Attendance with selfies, time, and location. 4-way secure. Trusted by companies in 82+ countries! Now Touchless Attendance manager with Face Recognition. Enjoy 15 day's Free Trial. Top Finalists of Digital India App Innovation Challenge, 2020 ubiAttendanceの詳細

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Track holiday balances, absence trends and avoid scheduling mistakes. Cloud-based solution. Built for retail and hospitality.
When, why and for how long are your staff off work? Holidays, sick days, parental leave – manage it all in tamigo’s intuitive absence calendar. Track holiday balances, dig into absence trends over time and avoid scheduling mistakes! Perfect for multi-site retail and hospitality workforces. Part of tamigo’s cloud-based, all-in-one workforce management solution. We help mid-size and enterprise companies streamline operations, reduce costs and boost employee engagement. tamigoの詳細

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Manage employee attendance quickly and affordably with this web-based app. Easily track sick, personal, and vacation days.
Spot troubling attendance patterns at a glance from any computer, anywhere! This web-based app designed for small businesses allows you to quickly track and manage employee attendance. Using a simple coding system, you track missed days and tardies with the reason the employee is out of the office. Plus, there are designated sections for tracking sick time and vacation days, as well as notes. Best of all, the price is only $90 a year. Its the easiest, most affordable solution available. Attendance Calendar Smart Appの詳細

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Automate time off tracking and accruals with a self-service system configured precisely to your needs. Access via web and mobile app.
Simplify paid time off tracking throughout any organization with web-based, fully configurable absence management. TimeOut vacation tracking automates processes and eliminates errors from requesting, approving and tracking time out of the office to automatically updating accruals. Access via web and mobile app. Our customers range from small (under 20 employees) to enterprise (over 10,000 employees). TimeOutの詳細

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Smart and hugely flexible HR system. Ease of deployment, great flexibility, and scalability are things that SME loves.
Sloneek is a smart and hugely flexible HR system. You can find here all you need for simple and effective HR in your company. Employee folder, smart attendance system, absence management, eIDAS ready document sign & management, planning & timesheets, assets management, onboarding, ATS, skills & performance management. Sloneek is a modularized solution. You only use what you need. Ease of deployment, great flexibility, and scalability are things that SMEs loves. Sloneekの詳細

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TeamSense is a best-in-class absence management and employee communication platform built for hourly teams.
Employees without a company email are disconnected from the organization. TeamSense is a mobile-first solution that connects employers and hourly workers through text. This intelligently designed platform replaces obsolete absence tracking tools and outdated communication methods. TeamSense also enhances engagement with features like pulse surveys, text recruiting, mobile ESS portal, and more. TeamSense does not require an app so everyone can use it. Multiple languages are supported. TeamSenseの詳細

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スマートな休暇時間計画のための強力なツールです。
actiPLANSは、休暇管理プロセス全体を簡単かつ簡単に行うための休暇管理システムです。会社の作業スケジュールと誰がいつ休暇を取るかを明確に表示することができます。actiPLANSのデータを使用すると、マネージャーはリソースの計画や、現実的な作業計画の作成が可能になります。少人数のチーム向けに、無料バージョンがあります。 actiPLANSの詳細

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Centralize the management of absences and validate them with a single click. Manage a wide range of absences, always with expert consul
Centralize the management of absences and validate them with a single click. Thanks to an intuitive and simple platform, the HR manager visualizes all employee absences and has access to a history of absences for the current and previous years. The validation system is automatic, so the HR manager instantly accepts or rejects the notification received from the employee, it's that easy! The manager enjoys quality consulting with the use of the software. tugestoの詳細

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Journyx time & attendance solutions offer an easy-to-use employee experience, flexible time entry options, reporting, and scheduling.
Journyx time & attendance solutions offer an easy-to-use experience and flexible time entry options for employees to clock in/out from a web browser, mobile device, or on-site hardware. Time clocks support ID badges, PIN entry, biometric fingerprint scanning, facial recognition, and GPS-based rules. Features include PTO, labor and job tracking. Fully integrates with your payroll system. Generate custom reports and streamline approvals with real-time alerts and built-in communication tools. Acumenの詳細

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Profiler Cloud is the SaaS platform that helps companies, of all types and sizes, to digitize their internal and external processes
Profiler Cloud, with its smart interface, offers a powerful tool to connect employees with the company. The platform also facilitates the work of HR by automating all the most repetitive processes: - fully automatic payroll distribution (zero click) - digital signature of downloaded documents - record input and output with GPS location - Headquarters and team digital bulletin board - tracing of the goods supplied - requests for leave, leave and sickness - survey of requirements and distribution Profiler Cloudの詳細

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Time tracking tool for digitizing and optimizing project workflows and for scheduling shifts, appointments and tasks.
Time tracking app for every team! Every company carries out projects. The resources are often not used properly or the project plan is not followed. In most cases, we overestimate or underestimate the scope of work or budget. TimeTrack supports companies every step of the way by monitoring projects from the beginning and evaluating their progress on a daily basis. This allows to identify problem areas at an early stage and immediately solve them during project execution. TimeTrackの詳細

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Workforce management tool for organizations that helps address time & attendance, scheduling, and absence management and much more.
Integrated Time & Attendance, Scheduling, and Absence Management solution. SumTotal Workforce Management is designed to protect your bottom line by ensuring that your organization deploys the right number of people at the right time and place, and at the right cost. SumTotal makes access to critical time and payroll data insights simple, reliable, flexible, and more actionable than you ever thought possible. SumTotal Workforce Managementの詳細

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niikiis is an all-in-one HR cloud software that allows tracking employee absences and hours intuitively and easily. Try it for free!
niikiis is an attendance management cloud software that allows track employee attendance and hours intuitively and easily. The mobile-friendly tool allows employees to clock in and out as they go and take breaks when needed. Manage overtime on projects, and gain a better insight into employee hours and productivity generating custom absence and time reports. Integrated with the rest of the suite, the software includes absence management configuration so you never lose track of attendance! niikiisの詳細

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Time Off Cloud is a Leave Management System with time off tracking, approval workflow, accrual calculations, org chart, and mobile apps
Time Off Cloud makes employee leave tracking and requests easy, and can be automated in just minutes. Put an end to processes that require manual labor and paper forms. Stop manually keeping track of different calendars and spreadsheets. Automate all the calculations. Avoid endless phone calls, text messages, and emails. - Sophisticated solution - Easy deployment and management - High ROI - High ESAT - Low switching costs - No Contracts, Cancel Anytime - Unlimited HR Support Time Off Cloudの詳細

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Workday Payroll and Workforce Management manages employee payroll, including financials, workforce planning, and analytics.
Workday Payroll and Workforce Management can be used for businesses that require an employee payroll management system. It manages all aspects of a company's employee payroll, including financials, workforce planning, and analytics. Its capabilities are comprehensive and include bill pay, check printing, and payday administration. Workday Payroll and Workforce Managementの詳細

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Personnel management tool that helps businesses streamline HR operations through applicant tracking, onboarding & corporate benefits.
Personnel management tool that helps businesses streamline HR operations through applicant tracking, onboarding & corporate benefits. Different software solutions are often required for HR processes and travel expense accounting. HRworks combines these two areas and unites them with other important functions such as time management and preparatory payroll accounting - flexibly configurable and therefore tailor-made for medium-sized companies. HRworksの詳細

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ZEP is the time tracking solution for successful project management and expandable with various modules - used by over 1,300 companies!
ZEP is the time tracking solution for successful project management and can be expanded with various modules - already used by over 1,300 companies. Different versions meet your individual requirement s like: • Professional project time recording, • Administration of employees, customers and projects, • Travel expense management, • Associated reporting functionalities and many more. We offer web-based, mobile (iOS & Android) and terminal solutions to track your time - anytime and anywhere! ZEPの詳細

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In order to communicate absence easily, Pepito helps you via an app on your phone or in the browser to avoid staff shortages.
Staff absences are inevitable due to vacation, sick leave or further education. To prevent staff shortages it is important to receive adequate advance notice. Use pepito to efficiently manage your staff. The built-in vacation management system clearly shows available vacation days in a table. Your workforce can now propose their off-days which you can easily approve with one click. The approved vacation requests automatically end up on the duty roster. pepitoの詳細

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WorkSmarter's free cloud HR software platform provides an HRIS and suite of online HR tools, designed specifically for UK businesses.
WorkSmarter is a free cloud-based HR software platform, providing a suite of online HR tools specifically designed for UK SMEs. Created by and for HR professionals, WorkSmarter's HRIS offers a wide variety of features that are designed to be simple and easy-to-use, whilst offering everything a growing business needs. WorkSmarter makes it easy for forward-thinking UK employers to manage their employees with a free 14-day trial and no lengthy contracts, it's easy to see the benefits. WorkSmarterの詳細

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AbsenceSoft is a leave and accommodation management solutions provider, delivering scalable, easy-to-use, and configurable software to
AbsenceSoft is a leave and accommodation management solutions provider, delivering scalable, easy-to-use, and configurable software to manage FMLA, ADA, disability, and many other forms of leave easily and efficiently. Our software streamlines and automates leave and accommodations processes, ensuring compliance with federal and state regulations. Built by leave professionals, for leave professionals, AbsenceSoft now covers over 5 million lives. AbsenceSoftの詳細

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Cloud-based platform that enables businesses to manage payroll, time and attendance and other HR operations.
Cloud-based platform that enables businesses to manage their payroll, time and attendance and other HR operations in secured, self-service portal. TULIP eliminates the burden of paper work, offline processes and the risks involved, over full data digitization and smart workflow automation. Manage your absences in just 3 clicks in TULIP platform on a global level in each location your company operates in. TULIP platformの詳細

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With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned.
With OnLearned, training and qualification measures can be conveniently created, managed, planned. OnLearnedの詳細

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Smartplan helps small and midsize firms optimizing their shift planning, attendence tracking & internal communication operations.
Smartplan is a universal tool for a variety of operations in the Workforce Management field. It is designed with an intuitive and user-friendly interface to support small to midsize firms with their shift planning processes as well as attendance tracking and absence management. The system is built upon the interactions between the employees and their designated supervisors by offering extensive Employee Self Service options and an internal communication channel. Smartplanの詳細

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Keeple is a custom HRIS created for SMBs: - Leave and absences - Expense reports - Staff management
Keeple is a custom HRIS created for SMBs: - Leave and absences - Expense reports - Staff management Keepleの詳細

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iQ.Suite aaS is a unified enterprise email management solution that provides powerful email security capabilities.
Centralized and flexible enterprise-wide Absence Management iQ.Suite eliminates the need to set up out-of-office notifications manually and expands the options for absence management using centrally defined rules and procedures. Your benefits: Manage absences centrally and according to the company’s needs Ensure that time-critical e-mails are processed during absences Handle unplanned absences quickly and efficiently without workflow disruptions Ensure higher process security iQ.Suite aaSの詳細

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Absence management platform providing a 24/7 bilingual self-service portal, real-time status updates, configurable workflows, and more.
Absence management platform providing a 24/7 bilingual self-service portal, real-time status updates, configurable workflows, and more. AbsenceConnectの詳細

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ACTIN TIME is a cloud-based workforce management solution offering attendance, roster system, job costing, asset management and more.
ACTIN TIME is a cloud-based workforce management solution offering attendance, roster system, job costing, asset management and more. ACTIN TIMEの詳細

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Cloud-based tool that enables businesses to manage employee passwords, monitor absence requests, assign tasks, and more.
REI3 is an open (free to use and open source) business application platform. Anyone can deploy applications or create new ones with REI3 to fulfill their software requirements. Application authors can choose to keep applications internal or publish them for others to use. Applications can also be built on to extend them or to re-use existing data structures, user interfaces and so on. REI3の詳細

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e-days is a cloud-based absence management software offering features such as holiday booking, sickness tracking and more.
e-days is a cloud-based absence management software offering features such as holiday booking, sickness tracking and more. e-daysの詳細

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