97件の結果
BigMarkerは、強力なビデオ・テクノロジーと堅牢かつインタラクティブな体験機能を融合した、完全にカスタマイズ可能なバーチャル・イベント・プラットフォームです。 BigMarkerの詳細
BigMarkerは、強力なビデオ・テクノロジーと堅牢なマーケティングおよびインタラクティブな体験機能を融合した、完全にカスタマイズ可能なバーチャル・イベントおよびウェビナー・プラットフォームで、独自のブランド化されたバーチャル・イベントを作成することができます。 BigMarkerの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。 Let's Get Digitalの詳細
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。 イベントを企画して、すべての参加者のためにパーソナライズされた魅力的な体験を提供できます。スマートなマッチメイキングやきめ細かなインサイトなどの豊富な機能を活用して緊密に結びついたコミュニティを構築し、ブランドに関する多くの話題を作ることができます。 Let's Get Digitalの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Whovaの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
開始から終了まで、イベントのライフサイクル全体 (対面およびバーチャル) を扱う、イベント・マーケティングおよび管理プラットフォームです。
Cventは、イベント・ライフサイクルの各段階の管理を簡素化するのに役立つ優れたテクノロジーを提供し、その価値を最大化するために必要なデータとインサイトを提供します。対面、バーチャル、ハイブリッドのいずれのイベントでも、サプライヤーの検索、オーディエンスのエンゲージメント、スポンサーの価値の最大化、重要なイベント・データの取得など、必要なあらゆる要素を1つのプラットフォームで行うことができます。 Cvent Event Managementの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Tripleseatの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla offers a powerful registration, mobile app, webinar and live streaming platform for a complete suite of solutions that are ready for virtual, hybrid or live event formats. Works perfect for conferences, classes, webinars, virtual events, fundraisers, training, & sports events. Eventzilla has everything you need to create a beautiful on-brand event website, publish event schedule, accept registrations, process payments, livestream content, manage attendees and check-in easily. Eventzillaの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Hopin is an all-in-one events platform via which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world.
Hopin is an all-in-one events platform with which organizers can create, host and manage live events for up to 100,000 attendees. Hopin's web based virtual venue connects distributed communities, companies, and friends with live video, chat and networking features. Attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world. Hopinの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ON24は、クラウドベースのSaaSアプリケーションを通して、企業のコミュニケーションやデマンド・ジェネレーションに必要なデジタル体験とウェブキャストを提供します。
ON24は、企業がオーディエンスとどのように関わり合うかを再定義することを使命としています。インタラクティブでデータに富んだウェビナーやコンテンツ体験を提供することで、人々がより人間的なレベルでつながり、よりスマートなビジネス上の意思決定を行えるよう支援しています。マーケティング担当者は、ON24を通じてパーソナライズされたエンゲージメントをライブかつオンデマンドで作成し、そこから業務に役立つような実用的な情報を引き出すことができるようになります。10億分を超えるエンゲージメントから得られる情報をもとに、マーケティング担当者は、ON24で他のどのチャネルより多い収益を上げています。 ON24の詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Airmeetでハイブリッド・イベントを開催すれば、イベントの複雑さやリモートとオンサイト参加者のエクスペリエンスの格差を最小限に抑えることができます。次世代のツールで投資収益率を高めることができます。
Airmeetでシームレスなハイブリッド・イベントを実現しましょう。コミュニティ向けに魅力的なバーチャル・カンファレンス、サミット、フェア、ネットワーキング・ワークショップを企画できます。あらゆる規模のイベントをサポートする包括的なプラットフォームにより、イベントを主催する負担を最小限に抑えることができます。リモートおよびオンサイトの参加者に、没入感のある体験を提供します。次世代のオーディエンス・エンゲージメント機能、ゲーム化したコンテンツの配信、参加者と主催者をつなぐネットワーク技術を活用して、クオリファイド・リードを生成することができます。 Airmeetの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
バーチャル、ハイブリッド、対面型イベント向けに完全にカスタマイズ可能なエンドツーエンドのイベント・テクノロジーです。
Socioのエンドツーエンドのイベント・プラットフォームは、Google、Lessonly、スタンフォード大学などの組織、70カ国以上の国々で、バーチャル、ハイブリッド、および対面型イベントを実現します。Socioの統合バーチャル・ソフトウェアとライブ・イベント・アプリを使えば、登録、チケット発行、スケジュール設定、ストリーミング、ビデオ・ルーム、ゲーム、チャット、投票、スポンサーシップ、ネットワーキング、リード取得、ライブ・ディスプレイ、分析、メールなど、ドラッグ・アンド・ドロップでカスタマイズすることができます。 Webex Events (Formerly Socio)の詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Accelevents is an all-in-one events platform that empowers you to expand your reach and drive sustainable growth.
Accelevents is an all-in-one virtual & hybrid events platform that empowers event organizers and marketing professionals to create authentic human connections and drive sustainable growth. As a leading event technology platform, Accelevents is redefining the way brands connect with their audiences with a user-friendly yet robust set of customizable and interactive features. Acceleventsの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides your attendees a unified experience!
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides you and your attendees a unified experience! We offer a seamless ticketing & registration solution that is custom with event pages, emails, reports, analytics, and more. Also an online experience with chat, one-on-one chat, host moderation, notes, and everything you need to engage your attendees. Join the 30,000+ events that use Brushfire every year! Plus a team you can actually talk to! (866) 825-8252 Brushfireの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Hubiloは、エンゲージメントとイベント・エクセレンスを実現するために構築された仮想およびハイブリッドのイベント・プラットフォームです。
Hubiloは、エンゲージメントとイベント・エクセレンスを実現するために構築された仮想およびハイブリッドのイベント・プラットフォームです。Hubiloの第一の使命は、エンゲージメントを推進し、より大きなビジネス成果を生み出すことです。徹底したブランド体験と、プロアクティブで常時対応可能なカスタマー・サクセス・チームとのエンゲージメントにより、Hubiloプラットフォームは対応するあらゆるイベントを成功へと導きます。 Hubiloの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
あらゆる規模の会議に対応可能な仮想およびハイブリッド・イベント・プラットフォームです。
Glisserは、統合型のオーディエンス・レスポンス・システムを備えた仮想およびハイブリッド・イベント・ホスティング・プラットフォームです。Informa、Clarion、Facebook、Uberなどにサービスを提供しています。 このプラットフォームでは、非常に高いレベルのセキュリティ・プロトコルを保ちながらビデオ・コンテンツのライブ・ストリーミング、各オーディエンスのデバイスへのスライドのリアルタイム表示、オーディエンス・エンゲージメント機能を使用したデリゲート体験の向上、強力なイベント分析の提供などを行うことができます。 Glisserの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size, from one-person firms to multinational enterprises. The web-based solution is easy to use and covers the entire webinar process from preparation to presentation, and from interaction to follow-up. The software requires no installation and works on all devices and operating systems. ClickMeetingの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual & hybrid events. One platform, one experience!
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual, in-person & hybrid events. Our platform includes everything you need to promote, plan and analyze your events and keep your virtual and/or in-person audience engaged at all times. Aventriの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Bizzabo powers in-person, virtual, & hybrid experiences with the Event Experience OS, an open platform for Event Experience Leaders.
Bizzabo powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences. Bizzabo's Event Experience OS is a data-rich open platform that allows Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes — all while keeping attendee data private and secure. As a Leader in The Forrester Wave™: B2B Marketing Events Management Solutions, Q1 2021 Report, we're trusted by world-leading brands like Fortune 500 enterprises to power their events. Bizzaboの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Plan hybrid events the entire team can participate in. Book engaging experiences in just a few clicks with Confetti.
Confetti helps remote employees connect with their in-office counterparts through engaging team building events. Browse and book unforgettable experiences for your hybrid corporate team on our easy-to-use online platform. From hosted games to instructor-led classes, everyone can get in on the fun. Foster happier, more holistic teams through Confetti events. Confettiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
オンサイトおよびハイブリッド・イベント、登録、バッジ印刷、RFID追跡、リード・キャプチャ、出展者管理、顔認証、ゲーミフィケーションを行うことができます。
Hopinが提案するBoomsetは、対面型およびハイブリッドのイベント管理向けの非常に簡単なオールインワンのイベント管理ソリューションです。 対面型およびハイブリッドのイベント管理に対応したオールインワンのソリューションです。一般データ保護規則 (GDPR) 準拠のソフトウェアとモバイル・アプリを使って、オンサイト・イベント登録、セルフ・チェックイン、オンデマンドのカラー・バッジ印刷、顔認証、セッション管理、RFID追跡、アクセス・コントロール、リード獲得、ゲーミフィケーション、アイテムの引き換え、オンサイト・サービスなどの対面型イベントのあらゆるニーズに対応することができます。 Boomsetの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lyytiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
EventMobi is a one-of-a-kind Hybrid Event Platform. Design engaging event experiences for every attendee type.
"EventMobi’s Hybrid Events Platform is the most powerful, affordable and easy to use solution for designing engaging event experiences for all of your attendees - whether they join your event on-site, or remotely from their home or office. Craft a virtual and hybrid events strategy to keep your community engaged before and after your hybrid conference with the most comprehensive feature set - an ongoing series of virtual sessions, on-demand content library, group discussions, live chat and more. EventMobiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
魅力的な体験を実現することで、観客はバーチャル・イベント、ハイブリッド・イベント、対面式イベントで交流し、つながってコラボレーションすることができます。デモをリクエストしてください。
Eventdexの包括的なイベント管理ソフトウェアは、ビジネス・マッチメイキング、バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントのプラットフォーム、リード抽出、オンサイト・イベントの管理、イベント登録など、イベント全体を管理するフルスタック・ソリューションを提供します。この強力なプラットフォームはすべてのワークフロー・システムとシームレスに連携するため、単一のインタフェース・アプリケーションでイベントを管理できます。Eventdexは、イベント参加者全員の体験を向上させる製品スイートを提供するイベント管理プラットフォームです。 Eventdexの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
あらゆるイベント事業者にとって理想的なツールです。登録、マッチメイキング、Webサイト・ビルダーなど、さまざまな機能を利用できます。非常に柔軟でカスタマイズ可能なソリューション。
Converveは、B2Bのマッチメイキングとネットワーキングを成功させる信頼性の高いイベント・ソフトウェアです。この最新のWebベースのアプリは非常に柔軟で、経験豊富なプロジェクトマネージャーのサポートを得ることで、イベントの特別な要件に合わせてカスタマイズできます。Converveでは、1つのソフトウェアでイベント管理のすべてのタスクを管理できます。招待状の送信、登録の管理、イベントのWebサイトの構築、チケットの販売、参加者と講演者の管理、重要業績評価指標 (KPI) の測定など、さまざまな機能を利用できます。 Converveの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEventの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration ViewStubの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Feria Virtual Web is a hybrid event platform in which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere
Ferias Virtuales Web is the ideal platform for holding hybrid events sush as fairs, congresses, seminars and events in general. Flexible, intuitive and easy to use for all users: visitors, sponsors, speakers and organizers. Main functionalities: - Virtual auditorium (live and / or prerecorded) - Interactive virtual stands - Space for sponsorships - Networking module - Registration of visitors - Certificate module Ferias Virtuales Webの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform focuses on comprehensive event registration & management for events of all sizes & types.
Eventcombo offers a #SinglePlatform event solution that combines cutting-edge technology & white glove customer service to deliver 360° managed in-person, virtual & hybrid events of exceptional quality. Based on an unlimited model, the platform features unlimited attendees, hosts, & integrations, which can be further customized to simplify event management, enhance experience, & boost engagement. Post-event networking with Community(TM) by Eventcombo is a bonus to make events unforgettable. Eventcomboの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
#1 All in One Event Management Plugin for WordPress.
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. WP Event Managerの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Hearty technology, lightweight package. We combine serious event management software with a platform designed for regular humans.
Swoogo is the #1 event management software that empowers event organizers to run effective in-person, virtual, and hybrid events. We provide a platform that creates a satisfying experience for you to build ROI positive events on repeat for your attendees. Our platform includes UNLIMITED events & registrations , personalized registration flows, built-in attendee analytics, seamless CRM and payment integrations, website+email marketing tools with automation, & best-in-class customer support. Swoogoの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Offer virtual & in-person tradeshows. Combine your virtual and in-person event planning in one place.
Combine your virtual and in-person event planning in one place. Get the best of in-person and virtual events by partnering with an event technology company that will help create an airtight backup plan. Offer virtual & in-person tradeshows. Give virtual attendees a rich experience with abilities to chat and explore the same vendors as in-person attendees. GTRの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack to elevate bigger meetings, events and content–live or asynchronously.
Work has changed. What used to happen in rooms is now happening on screens, and more screens than ever before. In the last decade, there’s been a revolution in how we watch content. It’s edgier, meant to stand out, and be watchable anywhere. Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack (email, messaging, video conferencing) by providing tools to elevate bigger meetings, events, and content–when viewership and engagement matter, whether consumed live or asynchronously. Brandliveの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Canapiiは、対面、ハイブリッド、仮想イベントを管理するための独自のソリューションを提供します。
Canapiiは、対面、ハイブリッド、仮想イベントを管理するための独自のソリューションを提供します。このグローバル・チームは、24時間365日体制の真のカスタマー・サービスを提供する唯一のサプライヤーとして、場所や規模を問わず、イベントを開催し、成功させています。イノベーション曲線の先を行くことで、あらゆる段階でオーディエンスに感動をもたらすサポートをします。 カンファレンス、理事会会議、ウェビナー、ハイブリッド・イベント、インタラクティブなポッドキャスト、プレス・ブリーフィング、オンライン研修、ワークショップなど。多様なイベントに利用できます。 Canapiiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Eventmix is an easy to use virtual and hybrid events platform that allows organizers to run events from their own website, in minutes.
Eventmix is an easy to use virtual and hybrid events platform that allows organizers to run events from their own website, in minutes. Eventmix gives you all the tools you need to not only run and monetize your events with ease but also keep your audience engaged through dedicated networking and engagement areas that are fully customizable. Eventmixの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Converiaの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Customizable event management solution designed to help brands host scalable & secure events for a global audience.
Samaaro is an award-winning Event Management Software that provides a powerful suite of products designed to help event organizers seamlessly manage their events- in-person, virtual or hybrid. Samaaro's unique features & versatility empower event organizers to drive registrations, create 3D booths, integrate payments, schedule meetings, track real-time data, and much much more. With this, Samaaro aims to provide an out-and-out solution that caters to each and every aspect of a event lifecycle. Samaaroの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
組織が展示会、会議、見本市、トレード・ショーなどのイベントを完全に仮想化して主催できるようにする、仮想イベント・プラットフォーム。
組織が展示会、会議、見本市、トレード・ショーなどのイベントを完全に仮想またはハイブリッド形式で主催できるようにする、仮想イベント・プラットフォーム。このプラットフォームは、英語、中国語、韓国語、マレーシア語、ベトナム語、タイ語など、多言語をサポートしています。 Virtualiveの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ライブイベントの管理、オンデマンド体験の作成、ブランデッド・カスタム・アプリケーションの構築などを行うための仮想イベント・プラットフォームです。
SpotMeは機能豊富なイベント管理プラットフォームです。プランナーは、ライブからオンデマンドまで、仮想イベント、デジタル体験、参加者が満足するようなイベントアプリを簡単に提供します。プランナーには、分科会セッションから個別のアジェンダ、双方向コミュニケーション、ゲーミフィケーションまで、人気コミュニティを作り上げるためのツールが揃っています。 SpotMeは250以上の世界的なブランドに対し、Web、iOS、Androidでブランド企業向けソリューションを提供するだけでなく、コード不要の構築プラットフォーム、専門的サービスも提供しています。 SpotMeの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
AI-Powered Events and Communities - Virtual and Hybrid Events - 365 Communities and Marketplaces
ExpoPlatform is an all-in-one management platform that powers communities, marketplaces and events across virtual, hybrid and live formats. With an intelligent AI algorithm at its core, the modular platform offers effective solutions to connect buyers and sellers, grow communities and drive business 365 days a year. These features are supporting event organisers to evolve the traditional event model into an omnichannel experience for their audience. ExpoPlatformの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
An all-in-one platform for planning, executing, and experiencing your dream in-person or virtual event no matter the shape or size.
An all-in-one platform for planning, executing, and experiencing your dream in-person or virtual event no matter the shape or size. Cadenceの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
100% customizable, 100% easy to use, and 100% on brand.
Zuddl is a 100% customizable and 100% easy-to-use hybrid events platform built for events of all sizes and types. With Zuddl, you can host an engaging, shared event experience that truly unites your in-person and virtual attendees. From zero latency to the mobile app, live engagement tools to analytics, you’ll have complete control of your event execution - speakers, attendees, interactions, engagement. Everything you need to host a memorable hybrid event at your fingertips. Zuddlの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
BuzzCast: Reliable, Scalable, Broadcast Quality Events - 100% of the time,
Looking to produce large-scale virtual and hybrid events that work perfectly, every time? BuzzCast is the premium virtual events platform, powering the world’s most buzzworthy events. Trusted by global brands including Anthem, The Bill and Melinda Gates Foundation, The World Trade and Tourism Council and Uber, BuzzCast delivers a production-quality experience with zero downtime - 100% of the time. BuzzCast features advanced networking capabilities and supports complex ticketing access, tracks BuzzCastの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Invent App provides an intuitive and customized platform for your virtual, in-person or hybrid event on all supports (web/mobile app).
Invent App provides an all-in-one platform to support companies in the organization of their events. The intuitive platform is available as a mobile App or a WebApp to adapt to any type of event and make it a real success. You manage the before, during and after of your event with Invent App solutions. Thanks to more than 30 features such as attendees and speakers list or interactivity, the platform is ideal to customize an immersive App suited for virtual, face-to-face and hybrid events. Invent Appの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Enterprise event management software for corporate event teams managing events of all types and sizes, whether in-person or online.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our versatile software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Attendeaseの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
We deliver engaging, next-level virtual events, live event streams, and webinars for the world's biggest brands. Now it's your turn.
We're streamGo - the experts in live video streaming and online events. From virtual and hybrid events to webinars and live streaming, global brands including Sony and TikTok use us to engage their online audiences. Our dedicated event producers are with you the whole way, from set up to real-time technical support. And with bespoke branding, uninterrupted HD stream quality and live engagement data, our platform delivers outstanding events every time. streamGoの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
All-in-one event platform that promotes engagement for all attendees. Switch seamlessly between virtual, hybrid, and in-person.
Connect Space is an easy-to-use, all-in-one event platform that offers you the flexibility and tools to support you and your team's goals. From built-in live streaming to onsite badge printing, we provide everything needed to create the best possible experience for your attendees; no matter where they are. Switch seamlessly between virtual, hybrid, and in-person when last minute changes occur. Connect Spaceの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
主催者がオンラインおよび対面式イベントを計画、宣伝、実行できるようにする包括的なイベント管理ソフトウェア。
Zoho Backstageは、イベント主催者が会議、ミートアップ、製品発表をより効率的かつ効果的に計画および実行できるようにするイベント管理ソフトウェアです。多言語のWebサイト・ビルダー、アジェンダ・プランナー、出席者と主催者のモバイル・アプリ、バッジ・ビルダー、スポンサーシップ管理、セッション分析など、幅広い機能を搭載しています。Backstage OnAirを使用して、出席者とオンライン接続できます。 Zoho Backstageの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Ana 1on1 meeting and online registration system that is designed for complex, high-value corporate and financial events.
MeetMax is the most flexible, customizable 1on1 meeing and on-line registration system for corporate and incentive meetings, conferences, and high-profile events. Watch our online flash demos to give you an idea of the power of MeetMax. High service, unrivaled features, and easy-to-use interface. MeetMax is simply the best 1on1 meeting and online registration tool - that will serve all of your different types of events. MeetMaxの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. AnyRoadの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Hubbは、人々のイベント体験を刷新しています。イベント専門家のためにイベント専門家が構築したHubbは、没入型で有意義なデジタル体験を強化します。
Hubbは、人々のイベント体験を刷新しています。Hubbプラットフォームは、バーチャル、オンサイト、ハイブリッドのイベントを実現し、ブランドに命を吹き込む強力な参加者エンゲージメント・ツールです。Hubbは、多くの大規模会議をサポートしています。経験豊富なイベント専門家がイベント・プランナーのために開発したHubbは、イベント・プランナーに前例のない制御と俊敏性を提供します。 Hubbの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Tame is a webinar platform built for lead generation. Host engaging, on-brand webinars easily, no video skills required.
We make it easy for you to create webinars and make them brand-able. Fully customisable and with the freedom to build your own design that will make it exciting and engaging. Get everyone involved using chat and live QA. Plus, with our widgets you can include on-screen call-to-actions. We offer 24/7 support, onboarding and a range of add-on services from our expert team. Flexible pricing and all the features you need, we're here for you. Plus, no design skills necessary with our easy editor. Tameの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理