122件の結果
BigMarkerは、強力なビデオ・テクノロジーと堅牢かつインタラクティブな体験機能を融合した、完全にカスタマイズ可能なバーチャル・イベント・プラットフォームです。 BigMarkerの詳細
BigMarkerは、強力なビデオ・テクノロジーと堅牢なマーケティングおよびインタラクティブな体験機能を融合した、完全にカスタマイズ可能なバーチャル・イベントおよびウェビナー・プラットフォームで、独自のブランド化されたバーチャル・イベントを作成することができます。 BigMarkerの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Hubiloは、エンゲージメントとイベント・エクセレンスを実現するために構築された仮想およびハイブリッドのイベント・プラットフォームです。 Hubiloの詳細
Hubiloは、エンゲージメントとイベント・エクセレンスを実現するために構築された仮想およびハイブリッドのイベント・プラットフォームです。Hubiloの第一の使命は、エンゲージメントを推進し、より大きなビジネス成果を生み出すことです。徹底したブランド体験と、プロアクティブで常時対応可能なカスタマー・サクセス・チームとのエンゲージメントにより、Hubiloプラットフォームは対応するあらゆるイベントを 成功へと導きます。 Hubiloの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
組織が展示会、会議、見本市、トレード・ショーなどのイベントを完全に仮想化して主催できるようにする、仮想イベント・プラットフォーム。 Virtualiveの詳細
組織が展示会、会議、見本市、トレード・ショーなどのイベントを完全に仮想またはハイブリッド形式で主催できるようにする、仮想イベント・プラットフォーム。このプラットフォームは、英語、中国語、韓国語、マレーシア語、ベトナム語、タイ語など、多言語をサポートしています。 Virtualiveの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Whovaの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
開始から終了まで、イベントのライフサイクル全体 (対面およびバーチャル) を扱う、イベント・マーケティングおよび管理プラットフォームです。
Cventは、イベント・ライフサイクルの各段階の管理を簡素化するのに役立つ優れたテクノロジーを提供し、その価値を最大化するために必要なデータとインサイトを提供します。対面、バーチャル、ハイブリッドのいずれのイベントでも、サプライヤーの検索、オーディエンスのエンゲージメント、スポンサーの価値の最大化、重要なイベント・データの取得など、必要なあらゆる要素を1つのプラットフォームで行うことができます。 Cvent Event Managementの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that increases event sales and streamlines the planning process.
Tripleseat is a Sales and Event Management web application that generates sales and streamlines the planning process for restaurants, hotels, and unique venues. It is the first web-based system created by hospitality event managers for hospitality event managers. Since 2008 Tripleseat has taken the restaurant business by storm providing solutions and simplifying the event process from start to finish. Over 2,500 venues and18,000+ event industry expert trust Tripleseat. Tripleseatの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
vFairs is an award winning hybrid events platform featuring a mobile app, immersive 3D venues and custom networking features.
vFairs is an award winning hybrid events platform, helping companies worldwide host seamless hybrid events. The platform offers a mobile app to connect in-person and virtual audiences, immersive 3D virtual venues that mirror in-person venues and a vast array of customizable features that help your attendees better network and share similar experiences across virtual and in-person event experiences. vFairsの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla offers a powerful registration, mobile app, webinar and live streaming platform for a complete suite of solutions that are ready for virtual, hybrid or live event formats. Works perfect for conferences, classes, webinars, virtual events, fundraisers, training, & sports events. Eventzilla has everything you need to create a beautiful on-brand event website, publish event schedule, accept registrations, process payments, livestream content, manage attendees and check-in easily. Eventzillaの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Hopin is an all-in-one events platform via which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world.
Hopin is an all-in-one events platform with which organizers can create, host and manage live events for up to 100,000 attendees. Hopin's web based virtual venue connects distributed communities, companies, and friends with live video, chat and networking features. Attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere in the world. Hopinの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ON24は、クラウドベースのSaaSアプリケーションを通して、企業のコミュニケーションやデマンド・ジェネレーションに必要なデジタル体験とウェブキャストを提供します。
ON24は、企業がオーディエンスとどのように関わり合うかを再定義することを使命としています。インタラクティブでデータに富んだウェビナーやコンテンツ体験を提供することで、人々がより人間的なレベルでつながり、よりスマートなビジネス上の意思決定を行えるよう支援しています。マーケティング担当者は、ON24を通じてパーソナライズされたエンゲージメントをライブかつオンデマンドで作成し、そこから業務に役立つよう な実用的な情報を引き出すことができるようになります。10億分を超えるエンゲージメントから得られる情報をもとに、マーケティング担当者は、ON24で他のどのチャネルより多い収益を上げています。 ON24の詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Remo conference is a live online events platform that focuses on building authentic relationships through meaningful conversations.
Remo Conference helps creators, coaches, and event organizers create immersive online events right from your computer browser where users can learn and connect with each other just like real life. Remo is the first web-video platform that allows people to have face-to-face networking online just like in-person events that build meaningful relationships and conversations. Remoの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Airmeetでハイブリッド・イベントを開催すれば、イベントの複雑さやリモートとオンサイト参加者のエクスペリエンスの格差を最小限に抑えることができます。次世代のツールで投資収益率を高めることができます。
Airmeetでシームレスなハイブリッド・イベントを実現しましょう。コミュニティ向けに魅力的なバーチャル・カンファレンス、サミット、フェア、ネットワーキング・ワークショップを企画できます。あらゆる規模のイベントをサポートする包括的なプラットフォームにより、イベントを主催する負担を最小限に抑えることができます。リモートおよびオンサイトの参加者に、没入感のある体験を提供します。次世代のオーディエンス・ エンゲージメント機能、ゲーム化したコンテンツの配信、参加者と主催者をつなぐネットワーク技術を活用して、クオリファイド・リードを生成することができます。 Airmeetの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
非常に先進的でカスタマイズ可能なウェビナー・プラットフォームです。
LiveWebinar.comは、小規模のチームにもエンタープライズ・クラスの企業にも最適なクラウド・ベースのウェビナー・ソフトウェアです。ウェビナーとオンライン会議を管理することができます。販売、人事、マーケティングのいずれのチームにも最適です。それぞれのオーディエンス用にカスタマイズしたオンライン・イベントを簡単に開催することができます。 ライブ・ストリーミング、プレゼンテーションや画面共有 を可能にする機能、完全にカスタマイズ可能なブランディング・オプションから、投票やアンケート、選挙、行動のきっかけなどのユーザー・エンゲージメント機能まで、多彩な仕様の製品です。 LiveWebinarを使用すれば、オーディエンスのエンゲージメントを分析することができます。 LiveWebinarの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
バーチャル、ハイブリッド、対面型イベント向けに完全にカスタマイズ可能なエンドツーエンドのイベント・テクノロジーです。
Socioのエンドツーエンドのイベント・プラットフォームは、Google、Lessonly、スタンフォード大学などの組織、70カ国以上の国々で、バーチャル、ハイブリッド、および対面型イベントを実現します。Socioの統合バーチャル・ソフトウェアとライブ・イベント・アプリを使えば、登録、チケット発行、スケジュール設定、ストリーミング、ビデオ・ルーム、ゲーム、チャット、投票、スポンサーシップ、ネットワ ーキング、リード取得、ライブ・ディスプレイ、分析、メールなど、ドラッグ・アンド・ドロップでカスタマイズすることができます。 Webex Events (Formerly Socio)の詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Accelevents is an all-in-one events platform that empowers you to expand your reach and drive sustainable growth.
Accelevents is an all-in-one event management platform for in-person, virtual & hybrid events. Built to save you time and frustration while delivering measurable results for your organization. As a leading event technology platform, Accelevents is redefining the way brands connect with their audiences with a user-friendly yet robust set of customizable and interactive features. Acceleventsの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Brushfire is an all-in-one event management platform: Ticketing & Registration, Virtual Events, and Event Apps. Launch your event today
Launch your event in minutes! Brushfire is an all-in-one event management platform that provides you and your attendees a unified experience! Brushfire offers a robust ticketing & registration solution with customizable event pages, marketing emails, reports, analytics, and more. Brushfire also powers Virtual Events with chat, host moderation, notes, and everything you need to engage with your attendees. Join the thousands of events that use Brushfire every year! Brushfireの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size, from one-person firms to multinational enterprises. The web-based solution is easy to use and covers the entire webinar process from preparation to presentation, and from interaction to follow-up. The software requires no installation and works on all devices and operating systems. ClickMeetingの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
あらゆる規模の会議に対応可能な仮想およびハイブリッド・イベント・プラットフォームです。
Glisserは、統合型のオーディエンス・レスポンス・システムを備えた仮想およびハイブリッド・イベント・ホスティング・プラットフォームです。Informa、Clarion、Facebook、Uberなどにサービスを提供しています。 このプラットフォームでは、非常に高いレベルのセキュリティ・プロトコルを保ちながらビデオ・コンテンツのライブ・ストリーミング、各オーディエンスのデバイスへのスライドのリ アルタイム表示、オーディエンス・エンゲージメント機能を使用したデリゲート体験の向上、強力なイベント分析の提供などを行うことができます。 Glisserの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Build every hybrid event with Bizzabo's next-generation event management platform — The Event Experience OS.
Bizzabo's next-generation hybrid event platform powers integrated experiences for the world’s leading brands. The Bizzabo Event Experience OS is a data-rich open platform that empowers Event Experience Leaders to engage in-person and virtual audiences all from one place. Create personalized journeys to meet attendees where they are and access meaningful insights to drive pipeline and iterate on your hybrid strategy. Bizzaboの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。 イベントを企画して、すべての参加者のためにパーソナライズされた魅力的な体験を提供できます。スマートなマッチメイキングやきめ細かなインサイトなどの豊富な機能を活用して緊密に結びついたコミュニティを構築し、ブランドに関する多くの話題を作ることができます。 Let's Get Digitalの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual & hybrid events. One platform, one experience!
Aventri's all-in-one event platform enables global brands to run highly engaging virtual, in-person & hybrid events. Our platform includes everything you need to promote, plan and analyze your events and keep your virtual and/or in-person audience engaged at all times. Aventriの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Plan hybrid events the entire team can participate in. Book engaging experiences in just a few clicks with Confetti.
Confetti helps remote employees connect with their in-office counterparts through engaging team building events. Browse and book unforgettable experiences for your hybrid corporate team on our easy-to-use online platform. From hosted games to instructor-led classes, everyone can get in on the fun. Foster happier, more holistic teams through Confetti events. Confettiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
FLOOR (旧称oDASH) は、コミュニティを構築し、成長させ、管理するための仮想空間です。
FLOOR (旧称oDASH) は、コミュニティを構築し、成長させ、管理する仮想空間です。10timesを活用した完全な仮想イベント・スイートで、優れたシステムとアクセス許可で安全性を確保し、仮想イベントの管理、マーケティング、収益化を可能にします。 サミット、ミートアップ、基調講演、賞、博覧会、会議、ライブ説明会、研修イベントなど、あらゆるオンライン・イベントをスタンドアロン形式または物理的なイ ベントとのハイブリッド形式で設定することができます。 FLOORの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Splash is an end-to-end event marketing technology that makes it unbelievably easy for you to execute, scale, and measure your events.
Splash is a next-generation event marketing platform that helps teams by building and hosting virtual, in-person, and hybrid events. By marrying data and design, Splash helps you market, measure, and scale your event programs. From simplifying event page and email creation to capturing audience insights and measuring event ROI, Splash empowers everyone in your organization to easily build their own branded, connected, and compliant programs in minutes or hours, not days or weeks. Splashの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
オンサイトおよびハイブリッド・イベント、登録、バッジ印刷、RFID追跡、リード・キャプチャ、出展者管理、顔認証、ゲーミフィケーションを行うことができます。
Hopinが提案するBoomsetは、対面型およびハイブリッドのイベント管理向けの非常に簡単なオールインワンのイベント管理ソリューションです。 対面型およびハイブリッドのイベント管理に対応したオールインワンのソリューションです。一般データ保護規則 (GDPR) 準拠のソフトウェアとモバイル・アプリを使って、オンサイト・イベント登録、セルフ・チェックイン、オンデマンドのカラー・バッジ印刷、顔認証、 セッション管理、RFID追跡、アクセス・コントロール、リード獲得、ゲーミフィケーション、アイテムの引き換え、オンサイト・サービスなどの対面型イベントのあらゆるニーズに対応することができます。 Boomsetの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Our platform allows organizations to quickly and easily host virtual career fairs, as well as other virtual events.
The Premier Virtual platform allows private employers and organizations the ability to host virtual hiring events. Advanced features allow recruiters to communicate with multiple candidates simultaneously. Its integrated one-on-one video functionality allows hiring teams to invite candidates into a video interview replicating in-person events. Schedule a free demo to see how easy and efficient adding a virtual career fair option can be. Premier Virtualの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
EventMobi is a one-of-a-kind Hybrid Event Platform. Design engaging event experiences for every attendee type.
"EventMobi’s Hybrid Events Platform is the most powerful, affordable and easy to use solution for designing engaging event experiences for all of your attendees - whether they join your event on-site, or remotely from their home or office. Craft a virtual and hybrid events strategy to keep your community engaged before and after your hybrid conference with the most comprehensive feature set - an ongoing series of virtual sessions, on-demand content library, group discussions, live chat and more. EventMobiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lyytiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
あらゆるイベント事業者にとって理想的なツールです。登録、マッチメイキング、Webサイト・ビルダーなど、さまざまな機能を利用できます。非常に柔軟でカスタマイズ可能なソリューション。
Converveは、B2Bのマッチメイキングとネットワーキングを成功させる信頼性の高いイベント・ソフトウェアです。この最新のWebベースのアプリは非常に柔軟で、経験豊富なプロジェクトマネージャーのサポートを得ることで、イベントの特別な要件に合わせてカスタマイズできます。Converveでは、1つのソフトウェアでイベント管理のすべてのタスクを管理できます。招待状の送信、登録の管理、イベントのWebサ イトの構築、チケットの販売、参加者と講演者の管理、重要業績評価指標 (KPI) の測定など、さまざまな機能を利用できます。 Converveの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
魅力的な体験を実現することで、観客はバーチャル・イベント、ハイブリッド・イベント、対面式イベントで交流し、つながってコラボレーションすることができます。デモをリクエストしてください。
Eventdexの包括的なイベント管理ソフトウェアは、ビジネス・マッチメイキング、バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントのプラットフォーム、リード抽出、オンサイト・イベントの管理、イベント登録など、イベント全体を管理するフルスタック・ソリューションを提供します。この強力なプラットフォームはすべてのワークフロー・システムとシームレスに連携するため、単一のインタフェース・アプリケーションでイベン トを管理できます。Eventdexは、イベント参加者全員の体験を向上させる製品スイートを提供するイベント管理プラットフォームです。 Eventdexの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEventの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration ViewStubの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Build virtual events the easy way with hubs101. Engage your audience and boost your brand with our AI-powered virtual platform.
Build virtual events the easy way with hubs101. Engage your audience and boost your brand with our AI-powered virtual platform. The right choice for any kind of event & community meeting. Powered by an AI engine and with a track record of having the highest measurable performance in the industry, we provide the most meaningful end-to-end business matching solution for exhibitions and conferences. hubs101 helps your attendees and exhibitors to network & consume your content anywhere and anytime! hubs101の詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
This webinar cloud-based software is compatible with all devices includes recording, automated emails, co-moderators and reporting.
The web-based all-in-one solution edudip next can be used for webinars, online meetings and e-learning and is ready for immediate use without prior installation. edudip next is one of the most intuitive tools for digital communication. Developed and securely hosted in Germany. Clever features make edudip next the ideal software for organisations that wish to simply reach their target groups and aim to easily communicate online, transfer knowledge or generate more leads. Edudipの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. eShowの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Kalturaは、世界中の何千もの組織にライブおよびオンデマンドのビデオSaaSソリューションを提供しています。
Kalturaの使命は、あらゆるビデオ体験をパワー・アップさせることです。Kalturaは、急成長を遂げているビデオ・プラットフォームです。クラウドTV、オンライン・ビデオ・プラットフォーム(OVP)、教育ビデオ・プラットフォーム (EdVP)、エンタープライズ・ビデオ・プラットフォーム (EVP) の分野でリーダー的な存在として知られています。 Kalturaは、何千もの企業、メディア企業、サ ービス・プロバイダー、教育機関でグローバルに展開されており、家庭、職場、学校で何億人もの視聴者を魅了しています。 Kaltura Video Platformの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Make your event a hybrid experience with multiple (free) streaming integrations, and online Event Hub, and networking channels.
A hybrid experience within your in-person event is no longer optional—it’s crucial. Utilize Swoogos’ Event Hub and agnostic streaming to make your hybrid element more than a livestream. Integrate Q&A and attendee chat so everyone feels like they’re at the party. Customize your event site to give attendees a unique experience, and highlight your guests and sponsors. Capture your digital content and host it post-event for an always-on event that helps build your next one bigger and better. Swoogoの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
inwink is the event marketing SaaS solution that enables companies to organise the best physical, digital and hybrid BtoB events.
inwink is the BtoB marketing SaaS platform that enables companies to showcase their brands and engage their audiences through: - in-person, online, and hybrid events ; - always-on online communities on dedicated websites ; - centralized, highly-secured data, strictly partitioned by customer. A pioneer in event management technology since 2015, inwink today is a comprehensive, 360° BtoB marketing solution, adopted by more than 180 enterprises and organizations inwinkの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Feria Virtual Web is a hybrid event platform in which attendees can learn, interact, and connect with people from anywhere
Ferias Virtuales Web is the ideal platform for holding hybrid events sush as fairs, congresses, seminars and events in general. Flexible, intuitive and easy to use for all users: visitors, sponsors, speakers and organizers. Main functionalities: - Virtual auditorium (live and / or prerecorded) - Interactive virtual stands - Space for sponsorships - Networking module - Registration of visitors - Certificate module Ferias Virtuales Webの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
At MeltingSpot, we are building a new Home for Communities.
Build any community, grow any business 🎯 MeltingSpot is a community platform designed to help you start, grow, and engage all your communities far from social media noise (prospects, customers, partners, users…) Exclusive features: ✅ Audience segmentation for personalised content ✅ Built-in studio to host all types of lives ✅ Discussion channels for 24/7 engagement ✅ Shared knowledge base to promote content ✅ A social twist to share lives and content across communities MeltingSpotの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Converiaの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Eventcombo’s Web3 Event-as-a-Service Platform provides comprehensive event management for hybrid events of all sizes & types.
Eventcombo’s Web3 #SinglePlatform comprehensive event management software combines cutting-edge technology & white glove customer service to deliver engaging hybrid events of exceptional quality. Based on an unlimited model, it features unlimited attendees, hosts, & integrations, which can be further customized to enhance experience & boost engagement. Its robust technology & specialized pre & post event engagement platform, Community, help optimize every aspect of the event lifecycle. Eventcomboの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
#1 All in One Event Management Plugin for WordPress.
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. WP Event Managerの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Offer virtual & in-person tradeshows. Combine your virtual and in-person event planning in one place.
Combine your virtual and in-person event planning in one place. Get the best of in-person and virtual events by partnering with an event technology company that will help create an airtight backup plan. Offer virtual & in-person tradeshows. Give virtual attendees a rich experience with abilities to chat and explore the same vendors as in-person attendees. GTRの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Customizable event management solution designed to help brands host scalable & secure events for a global audience.
Samaaro is an award-winning Event Management Software that provides a powerful suite of products designed to help event organizers seamlessly manage their events- in-person, virtual or hybrid. Samaar o's unique features & versatility empower event organizers to drive registrations, create 3D booths, integrate payments, schedule meetings, track real-time data, and much much more. With this, Samaaro aims to provide an out-and-out solution that caters to each and every aspect of a event lifecycle. Samaaroの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack to elevate bigger meetings, events and content–live or asynchronously.
Work has changed. What used to happen in rooms is now happening on screens, and more screens than ever before. In the last decade, there’s been a revolution in how we watch content. It’s edgier, meant to stand out, and be watchable anywhere. Brandlive complements companies’ day-to-day communications stack (email, messaging, video conferencing) by providing tools to elevate bigger meetings, events, and content–when viewership and engagement matter, whether consumed live or asynchronously. Brandliveの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Canapiiは、対面、ハイブリッド、仮想イベントを管理するための独自のソリューションを提供します。
Canapiiは、対面、ハイブリッド、仮想イベントを管理するための独自のソリューションを提供します。このグローバル・チームは、24時間365日体制の真のカスタマー・サービスを提供する唯一のサプライヤーとして、場所や規模を問わず、イベントを開催し、成功させています。イノベーション曲線の先を行くことで、あらゆる段階でオーディエンスに感動をもたらすサポートをします。 カンファレンス、理事会会議、ウェビ ナー、ハイブリッド・イベント、インタラクティブなポッドキャスト、プレス・ブリーフィング、オンライン研修、ワークショップなど。多様なイベントに利用できます。 Canapiiの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Eventmix is an easy to use virtual and hybrid events platform that allows organizers to run events from their own website, in minutes.
Eventmix is an easy to use virtual and hybrid events platform that allows organizers to run events from their own website, in minutes. Eventmix gives you all the tools you need to not only run and monetize your events with ease but also keep your audience engaged through dedicated networking and engagement areas that are fully customizable. Eventmixの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
ライブイベントの管理、オンデマンド体験の作成、ブランデッド・カスタム・アプリケーションの構築などを行うための仮想イベント・プラットフォームです。
SpotMeは機能豊富なイベント管理プラットフォームです。プランナーは、ライブからオンデマンドまで、仮想イベント、デジタル体験、参加者が満足するようなイベントアプリを簡単に提供します。プランナーには、分科会セッションから個別のアジェンダ、双方向コミュニケーション、ゲーミフィケーションまで、人気コミュニティを作り上げるためのツールが揃っています。 SpotMeは250以上の世界的なブランドに対し、 Web、iOS、Androidでブランド企業向けソリューションを提供するだけでなく、コード不要の構築プラットフォーム、専門的サービスも提供しています。 SpotMeの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理
Enterprise event management software for corporate event teams managing events of all types and sizes, whether in-person or online.
Attendease is an award-winning, enterprise-level event management platform for events of all types and sizes, whether online or in-person, paid or free, private or public. Used by names such as Adobe, NBC, and Autodesk, our versatile software can easily help you manage event registration, build white-labeled event websites, create mobile apps, email and manage attendees, create surveys, reports, and more! Attendeaseの詳細

機能

  • イベント・スケジューリング
  • リード・キャプチャ
  • オーディエンス分析
  • アンケート/投票管理