日本 日本製品のみ表示
63件の結果
CELUMは、900以上のブランドから信頼されているクラウドベースのデジタル資産管理およびコンテンツ・コラボレーション・ソフトウェアです。 Celumの詳細
CELUMは、業界トップレベルのデジタル資産管理およびコンテンツ・コラボレーション・ソフトウェアです。CELUMなら、マーケティング・チームは、あらゆるオーディエンスやチャネル向けに大量の製品コンテンツを作成、管理、ルーティングすることができます。 タスク、ファイル、チームを1つにまとめて、アジャイルなタスク管理とファイル処理を1か所でシームレスにコラボレーションできるようにします。あらゆるプロジェクト用にワークルームを設定して、チームワークをまったく新しいレベルに引き上げることができます。 コンピュータに簡単に同期して、時間や場所を問わずにローカルでアクセスすることができます。 Celumの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。
ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。 Google Driveの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
チームと中小企業向けのコラボレーション製品スイートです。クラウドでのWeb会議、ファイル共有、スケジューリングを行うことができます。旧G Suite。
Google Workspaceは、あらゆる規模の企業がカスタムのビジネス・メールを作成し、会議の記録や会議室の予約を行うことができるように設計された、コラボレーション・プラットフォームです。このプラットフォームの主な機能には、ノイズ・キャンセレーション、ドメイン内ライブ・ストリーミング、参加追跡、コンプライアンス管理、チーム・メッセージング、音声/ビデオ会議、共有カレンダーなどがあります。また、管理者は、ドキュメント、スプレッドシート、スライドを、チーム間でリアルタイムに編集し、共有できます。 Google Workspaceの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
PC、Mac、Android、iOSのデバイス上にあるファイルや写真にアクセスして、共有できるようにするWebベースのデジタル資産管理ツール。
PC、Mac、Android、iOSのデバイス上にあるファイルや写真にアクセスして、共有できるようにするWebベースのデジタル資産管理ツール。 OneDriveの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
アプリケーションやデスクトップの共有と表示、注釈ツール、インスタント・メッセージング、Webスライド、ホワイトボード。
アプリケーションやデスクトップの共有と表示、注釈ツール、インスタント・メッセージング、Webスライド、ホワイトボード。 Microsoft SharePointの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
eFileCabinet’s advanced workflow automation helps growing organizations limited by repetitive tasks maximize their revenue potential.
eFileCabinet is the ultimate document management solution that empowers HR, Finance, and more to focus on business outcomes. Our cloud-based solution can automate complex document processes that prevent midsize organizations from maximizing their revenue potential. eFileCabinet provides a secure, centralized location for each department to access their confidential data and reduce interdepartmental silos. Streamline your day with eFileCabinet and give 100% of focus to the work that matters. eFileCabinetの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ワークフロー、および知識管理用に設計されたハイエンド・ソリューション。
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ビジネス・プロセス、および知識管理用に設計された、中小企業向けの非常に安全なターンキー・イントラネット・ソリューション。データをネットワーク・サイロとローカル・ドライブから十分に保護された中央リポジトリに移動することで、知識の継続性をより向上させます。ウィキ、ブログ、フォーラムは、チームワークを向上させるためのソーシャル対応のナレッジ・ベースを確保します。 Bitrix24の詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Adobe Acrobat DCの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Wimiは、インスタント・メッセージ、ファイル共有およびドライブ、タスク、カレンダーなど、チームワークとチームのコラボレーションを強化するように設計されています。
Wimiは、業務を整理し、チームワークを改善する完全なデジタル・コラボレーション・ツールボックスです。Wimiは、メッセージング・チャネル、ファイルおよびドライブ、タスク、カレンダー、ビデオ会議など、典型的なコラボレーション・ソフトウェア以上の機能を提供します。Wimiでは、チーム全体が簡単に共同作業を行い、よりスマートに作業できるようになります。また、Wimiの洗練されたアクセス権管理により、クライアントをプロジェクトに招き、特定のデータを共有することも可能です。 Wimiの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Publish Google Docs to your blog in 1-click. Save 6-100+ hours/week + manage less people.
After exporting 10,000+ docs/year, we found that the best marketers always get bogged down with the same redundant tasks. Things like cleaning HTML, removing <span> tags, line breaks and more. Resizing & compressing images one-by-one. And even manually pasting target=“_blank” to every single link to keep readers on your site. Wordable allows you to customize how you want content formatted & optimized. Then, you can save these recurring settings to export in seconds with just 1-click.</span> Wordableの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Ensure customers find your most valuable digital content with 24/7 website monitoring from ContentKing, now part of the #1 enterprise organic marketing platform from Conductor. Website changes happen, and they happen fast. That’s where ContentKing for Conductor comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. No more waiting for a crawl, no more working with lagging data, no more unnoticed issues. ContentKingの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Bluescape is the meeting solution for creative teams. Re-create art rooms and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces.
The meeting solution for everyone is not the meeting solution for you. You're building brands, products, sometimes entire worlds - yet your world is limited to seeing faces in boxes or one screen at a time? Recreate art rooms, writer's rooms, and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces. Gather with your team and all your work in one place to streamline brainstorming sessions, design reviews, and creative presentations. Try Bluescape, the meeting solution for creative teams. Bluescapeの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Citrix Workspaceは、作業を整理してガイドし、従業員エクスペリエンスを変革するセキュアでインテリジェントな統合デジタル・ワークスペースです。
Citrix Workspaceは、デジタル・ワークスペース・ソリューションです。ユーザーが迅速な意思決定を行い、他者と協働するために必要となる重要な詳細を整理、ガイド、および自動化する安全かつインテリジェントな統合型の作業プラットフォームとして機能します。カスタマイズされたインタフェースは、重要なデータ、タスク、ツールを整理してパーソナライズされたフローを実現し、ユーザーが作業に集中できるようにして、従業員の生産性とエンゲージメントを向上させます。アプリ間の切り替えや、無関係な情報やアクティビティをフィルターする必要はありません。 Citrix Workspaceの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
The new OS for content collaboration: One tool to work, collaborate, and get all your marketing content approved by your clients.
Gain automates content collaboration and client feedback and approvals for marketing content. From creation to publication, Gain makes the entire marketing workflow seamless for creatives, account managers, and their clients. Teams can collaborate in context – they can leave comments, tag team members, assign tasks, and discuss content in context, and in real-time. Then, they receive the client's feedback and react quickly. Finally, everyone – team and clients – on the same page. Gainの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. Protect your documents with security features like whitelisting and email verification, and share multiple documents with a single link using Spaces, our virtual deal room. More than 17,000 companies are already using DocSend to protect and share their business-critical documents. DocSendの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Alboom CRMの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
SugarSync is a secure cloud storage solution that allows you back up, share and access files across several devices.
SugarSync is a secure cloud storage solution trusted by millions of users worldwide. Easily back up, access, sync and share documents, photos, music, videos and more across any device. Have you ever been away from home or the office and realized that you needed a file on your computer? SugarSync puts all your files at your fingertips from any other computer or mobile device, enabling you to do more with your files while on the go. SugarSyncの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
ThoughtFarmerの最新のイントラネット・ソフトウェアは、従業員のコミュニケーション、生産性、知識管理を向上させます。
ThoughtFarmerは、人、チーム、知識をつなげるイントラネット・ソフトウェアの大手プロバイダーです。Hormel Foods、Petronas Canada、Guardian News & Media、Operation Smileなど、世界中の組織が利用するThoughtFarmerは、コミュニケーションの合理化、知識共有の促進、地理的な距離を超えたコラボレーションの奨励を行います。 優れたモバイル・アプリとSlack、Microsoft、Googleなどの統合により、リモートとハイブリッドのワークフォースをつなぐことができます。 ThoughtFarmerの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Huddleのクラウド・ベースのコラボレーション・ワークスペースを使用して、ユーザー・エクスペリエンス、生産性、業務効率を向上させることができます。
Huddleを使用すると、チーム、パートナー、顧客が安全な共有環境で簡単に連携することができます。外部と連携する際の機密文書の共有、編集、管理、保管の管理を強化することができます。関係者のデータが保護され、活動が監査されることをチームが十分に確信してプロジェクトを遂行できるため、Huddleは規制が厳しい環境でのコラボレーションに最適なプラットフォームとなります。 Huddleの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Jiveの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Content Centralの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Collaborative online proofing software with an intuitive interface for easy markup and approval of video, image, PDF and web projects.
ReviewStudio is a proofing software designed to simplify how you get feedback and approvals on your content. Collect all your creative feedback in one centralized and collaborative space. Markup and comment directly on images, video, PDF and HTML content. Compare versions and revisions with side-by-side comparisons. Review your projects independently or collaboratively in live review sessions. Track the status, tasks and approvals of your reviews in individual dashboards. ReviewStudioの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform. Citaviの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Zoho WorkDriveは、現代のチームが連携するためのオンライン・ファイル・ストレージ、ファイル同期、コラボレーション・プラットフォームです。
Zoho WorkDriveは、現代のチーム、中小企業、エンタープライズ向けのオンライン・ファイル・ストレージ、ファイル同期、コラボレーション・プラットフォームです。チーム・フォルダを採用しているので、同僚が近くにいるような感覚であらゆる規模のチームが安全に共同作業を行うことができます。また、Zoho Office Suiteエディタを使用して、チーム・レベルおよびチーム・フォルダ・レベルでのアクセス統計を出すことができます。WorkDriveは、AndroidおよびiOSのモバイル・アプリとデスクトップ同期アプリケーションを使用して、モビリティのニーズに完全に対応します。 Zoho WorkDriveの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
ClearVoice is content marketing software with a built-in talent network for creating quality content at scale.
ClearVoice is a content marketing platform that connects in-house and freelance teams. Perfect for any size marketing team, we focus your efforts on making content that leads to higher engagement and ROI. We are a one-stop shop for content creation and management with user-friendly features including a dynamic editorial calendar, writer pitching, collaboration tools, and an automated assignment workflow. Brands and agencies trust us to create blog posts, ebooks, case studies and more. ClearVoiceの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. GatherContentの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
XaitPorterは、ベンチマーク・チームの共同オーサリングおよび自動化ソリューションです。
XaitPorterは、チームが協力して文書を作成、管理、作成するためのオールインワン型の共同オーサリング・ソフトウェア・ソリューションです。文書の制作を合理化して最適化し、入札や提案、その他のビジネスに不可欠な文書による収益を最大化します。 XaitPorterの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Ingeniux is an agile web content and digital experience platform. Build modern websites that are easy to update, optimize, and scale.
Ingeniux CMS is an agile content management and digital experience platform that empowers organizations to orchestrate end-to-end customer experience. Companies of all size rely on Ingeniux to deliver a consistent, responsive experience across all customer touchpoints with an easy-to-use interface. Our intelligent “structured” content model enables content reuse, true mobile and multi-channel delivery, and insightful content discovery. Ingeniux CMSの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
HulerHub makes collaboration effortless by enabling teams to quickly organise & share content internally or externally with ease.
HulerHub makes collaboration from anywhere effortless. With this easy-to-use cloud-based platform, users can create and access personalised collections of content on any device at any time. So they never need to worry about losing a link, email, or document again. Then, they can quickly and easily share each collection internally with colleagues or externally with new starters, clients, partners, or customers. HulerHubの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた大手データ・ルーム・ソリューション。
HighQのセキュア・プラットフォームは、法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた、業界を牽引するデータ・ルーム・ソリューションです。他に類を見ない使いやすさとグローバルな高性能により、迅速なセットアップと高速アクセスが不可欠な重要なプロセスに最適なプラットフォームを提供します。 HighQの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Axcient x360Sync provides secure sync and share with always-on backup, meaning your endpoint devices are continuously backed up.
Axcient x360Sync provides secure file sync and share (FSS) with always-on backup, meaning your endpoint devices, including PCs and Macs, are continuously backed up. x360Sync is a comprehensive sync and share solution with secure share links, local storage options, Microsoft 365 document editing, sophisticated file locking, and in-depth auditing and alerting – all with unlimited storage and retention. Additionally, x360Sync is HIPAA, SOC-2, and GDPR compliant. x360Syncの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. Bitの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring.
Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. The future of documents. With Fonto, structured content authoring is made easy: we let subject matter experts create, edit and review mission-critical documents. Flawless, fast, and efficient. Fontoの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
WorkHub Connect is an internal team communication solution that includes video-conferencing, chat, screen-sharing, and group calling.
WorkHub Connect is a powerful video conferencing tool that helps you to communicate with your remote team members via chat, audio, and video call. Our top-quality video conferencing services will simplify the process for you by creating live headshots of the employees after regular intervals on an interactive Team Wall. Thus, giving you a realistic experience of how your team is performing remotely. In addition to that, Connect also offers widgets, to allow live support on your web platforms. WorkHub Connectの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content.
Write content 3x faster with Mark ✍️ Collaborate with your team to write all your marketing content. Save minutes on writing your next LinkedIn posts, save hours on writing blog posts. Using GPT-3 latest features. 🤖 ✍️ 20+ templates (LinkedIn post, blog post, ads, etc.) 🤖 AI generating ideas and pieces of content 🔍 SEO tool to quickly write optimized articles 🥳 Collaboration features to work as a team Meet Mark the cutest writing assistant. Markの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Resilio Connect is a scalable solution for transferring and syncing large amounts of enterprise data up to 10x faster.
Resilio Connect is a scalable, P2P solution for transferring and syncing large amounts of enterprise data, that is trusted by thousands of small and large companies, including Microsoft, Caterpillar, Cisco and Mercedes-Benz. It uses peer-to-peer, smart data routing protocol, compression, and WAN optimization to delver data up to 10x faster. In addition, it offers automation and scripting hooks to enable building a complete workflow around data transfer. Resilio Connectの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Narrato is a content planning, creation and collaboration platform with an AI content ideation, creation and optimization assistant.
Narrato is every content creator and team's dream workspace. Built to eliminate the pain of managing a scattered content creation workflow. Key features include: - Workflow management and automation - Content planning with calendars boards and list - AI content assistant for writing, SEO, ideation, grammar and readability - Automatic SEO content briefs, - Freelancer management and payment reporting - Custom templates and graphics support. - And more Narrato Workspaceの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Web-based document management tool with a monthly fee that includes an unlimited number of users so it's scalable to meet your needs.
With eBridge Solutions, one low monthly fee includes an unlimited number of users, so it's completely scalable to meet your changing needs. There's no expensive hardware to purchase and no software to license or upgrade so your financial investment is nominal. And there is no charge for technical support. You can virtually eliminate the expense of paper, postage, copying/faxing, administrative manpower, and file storage. When you do, you'll realize a substantial and rapid ROI. eBridgeの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Manage your content and documents on the all-in-one platform that provides you with much more than just content collaboration.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to maintain large volumes of structured, up-to-date and reliable data. Customize content flows as well as document preparation, approval, and publication, manage permissions, have full versioning control, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. SYDLE ONEの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Bring people together to collaborate, learn, and arrive at decisions that make the greatest impact. All in one platform - Howspace.
Howspace is the platform that organizations use to foster culture and reshape how work happens in order to align everyone for the greatest impact. The platform helps guide shared journeys, make sense of large-scale conversations, and ensures that everyone has a role in creating impact. In today’s purpose-led, hybrid-working world, it is vital to collaborate at scale and leverage collective brainpower. Howspace - Powering Collaborative Impact Howspaceの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning. HERAWの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
We are the first All-in-one Marketing Automation platform developed for LatAm.
We are the first Marketing Automation platform developed for LatAm. Create customer journeys, nurture leads, send beautifil email marketing campaigns, design landing pages, integrate with your ecommerce store and much more. Datacrushの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Simplify the process of document collaboration by streamlining your entire review cycle whether working in the office or from home.
PleaseReview is a dedicated document review and co-authoring platform that includes a redaction tool. It gives project owners complete control over who can view, edit and approve specific content in any document. Users can save hours of time when collating and approving feedback because everything happens in a single version of the document decreasing the risk of information being missed or lost. Reconciliation reports provide a full audit trail of all activity in a document or document set. PleaseReviewの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
JetBrains Spaceは、ソフトウェア開発パイプライン全体、そしてチームおよびコンテンツ・コラボレーションのための統合型プラットフォームです。
JetBrains Spaceは、ソフトウェア開発パイプライン全体とチーム・コラボレーションのための統合型プラットフォームです。 Spaceは、パーソナライズされた通知、返信と応答、コード・レビューの実行、課題の追跡、記事の共有、チャネルとフィードのスマートなグループ化の活用を通じて、コラボレーションをより楽しくします。文書と社内ブログを使用して、組織内の知識を共有することができます。 Spaceの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents.
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents. Amazon WorkDocsの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
The easiest way to edit video together, with a full video editor in your web browser. Edit, share, review, publish, and more.
axledit is the video platform for creators, with a full video editor running in your web browser. Share the edit with real-time collaboration, and publish to YouTube from the same platform. It's the easiest way to edit video with a remote team. Updates to sequences and files are pushed to all editors live as they are made, allowing everyone on the team to see clip changes and comments in real-time. Rich metadata, secure links for review, and fast publishing make media management easy. axleditの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Xara Cloud is the easiest way for businesses to create high-quality professional documents without any design experience needed.
Xara Cloud is the easiest way for businesses to create high-quality professional documents without a designer. Create presentations, social media graphics, flyers, business cards and more in minutes. The easy to use drag and drop platform include advanced branding tools to help businesses achieve brand consistency and collaboration features that allow multiple users to work on the same documents at the same time to boost productivity. Xara Cloudの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable. Coloomの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously.
This software provides teams with all the essential features such as document review, bug tracking, reports & metrics, custom checklists and many more. Features & functionality include: comprehensive reviews (code, document, models), support for 11 SCMs (Git, SVN, TFS, Perforce, CVS, ClearCase), and a vast list of integrations GitHub, GitLab, Bitbucket, Jira, Simulink, AzureDevOps). Collaboratorの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス
Canvas Envision lets you create, share, and consume interactive 3D documents which leverage the power of your existing 3D CAD models
Canvas Envision is the collaborative platform for creating, sharing, and consuming interactive 3D content. It leverages the power of your existing 3D CAD models to transform product documentation with interactive, animated 3D content that drives faster, more accurate knowledge transfer. Compatible with all leading 3D CAD formats, Envision content can be viewed in the cloud through any browser, or easily embedded in other websites or platforms, or consumed offline. Canvas Envisionの詳細

機能

  • コンテンツライブラリ
  • ファイル共有
  • コラボレーションツール
  • バージョン管理
  • モバイル・アクセス