46件の結果
キャプテラが無料の理由
CELUM is a cloud-based digital asset management and content collaboration software trusted by 900+ brands. Celumの詳細
CELUM is a global leader in digital asset management and content collaboration software. CELUM lets marketing teams create, manage and route vast volumes of product content for any audience and channel. Bring tasks, files and teams together and enable seamless collaboration with agile task management and file handling in one place. Set up workrooms for all your projects elevating teamwork to a whole new level. Effortlessly sync to your computer and access them locally anywhere and anytime. Celumの詳細

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ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。
ユーザーが連絡先、写真、動画、プレゼンテーション、記録などを格納および共有できるようにするファイル共有プラットフォーム。

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チームと中小企業向けのコラボレーション製品スイートです。クラウドでのWeb会議、ファイル共有、スケジューリングを行うことができます。旧G Suite。
Google Workspaceは、あらゆる規模の企業がカスタムのビジネス・メールを作成し、会議の記録や会議室の予約を行うことができるように設計された、コラボレーション・プラットフォームです。このプラットフォームの主な機能には、ノイズ・キャンセレーション、ドメイン内ライブ・ストリーミング、参加追跡、コンプライアンス管理、チーム・メッセージング、音声/ビデオ会議、共有カレンダーなどがあります。また、管理者は、ドキュメント、スプレッドシート、スライドを、チーム間でリアルタイムに編集し、共有できます。 Google Workspaceの詳細

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PC、Mac、Android、iOSのデバイス上にあるファイルや写真にアクセスして、共有できるようにするWebベースのデジタル資産管理ツール。
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アプリケーションやデスクトップの共有と表示、注釈ツール、インスタント・メッセージング、Webスライド、ホワイトボード。
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Reach new levels of efficiency in your department by using eFileCabinet to automate routine processes, protect sensitive data and more
Empower your team to work more efficiently with eFileCabinet. Our cloud-based document management solution gives you access to important documents from anywhere—protected with bank-level security that makes maintaining compliance easy. Experience the power of document management like never before with innovative features like advanced full-text search, customized and automated workflows, form-fill and secure sharing. With eFileCabinet, your team will always have time to focus on what matters. eFileCabinetの詳細

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Samepageは、チャット、通話、タスク管理、ファイル、ライブ・ドキュメントを組み合わせることで、コミュニケーションやプロジェクト管理などを容易にします。
受賞歴のあるSamepageは、チームでのチャット、ビデオ通話、タスク管理、ファイル共有、およびリアルタイムでのドキュメント・コラボレーションを単一のクラウドベースのワークスペースに統合したオールインワン・チーム・コラボレーション・ソフトウェアです。チームのコミュニケーション、プロジェクト管理、ミーティングの実施、アプリやメールの削減による業務の効率化に役立ちます。チームでの会話と共に、タスク、カレンダー、ファイル、共著テキスト、図表、スプレッドシートなどを表示する究極のコラボレーション・コンテキストを提供します。また、1,000以上のアプリと統合できます。 Samepageの詳細

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効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ワークフロー、および知識管理用に設計されたハイエンド・ソリューション。
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ビジネス・プロセス、および知識管理用に設計された、中小企業向けの非常に安全なターンキー・イントラネット・ソリューション。データをネットワーク・サイロとローカル・ドライブから十分に保護された中央リポジトリに移動することで、知識の継続性をより向上させます。ウィキ、ブログ、フォーラムは、チームワークを向上させるためのソーシャル対応のナレッジ・ベースを確保します。 Bitrix24の詳細

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Wimiは、インスタント・メッセージ、ファイル共有およびドライブ、タスク、カレンダーなど、チームワークとチームのコラボレーションを強化するように設計されています。
Wimiは、業務を整理し、チームワークを改善する完全なデジタル・コラボレーション・ツールボックスです。Wimiは、メッセージング・チャネル、ファイルおよびドライブ、タスク、カレンダー、ビデオ会議など、典型的なコラボレーション・ソフトウェア以上の機能を提供します。Wimiでは、チーム全体が簡単に共同作業を行い、よりスマートに作業できるようになります。また、Wimiの洗練されたアクセス権管理により、クライアントをプロジェクトに招き、特定のデータを共有することも可能です。 Wimiの詳細

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Experience full situational awareness with the only real-time SEO Auditing and Monitoring platform. Because search engines never sleep.
Website changes happen and they happen fast. That’s where ContentKing comes in. As the only real-time SEO monitoring and auditing platform, ContentKing keeps track of everything happening on your site as it happens. ContentKing continuously monitors your site, alerts you to on-page issues and changes in real time, and gives you the opportunity to fix SEO problems before your rankings are impacted. See why brands like Netflix, H&M, Condé Nast and FedEx use ContentKing to win at SEO. ContentKingの詳細

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Bluescape is the meeting solution for creative teams. Re-create art rooms and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces.
The meeting solution for everyone is not the meeting solution for you. You're building brands, products, sometimes entire worlds - yet your world is limited to seeing faces in boxes or one screen at a time? Recreate art rooms, writer's rooms, and creative war rooms in Bluescape's virtual workspaces. Gather with your team and all your work in one place to streamline brainstorming sessions, design reviews, and creative presentations. Try Bluescape, the meeting solution for creative teams. Bluescapeの詳細

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Citrix Workspaceは、作業を整理してガイドし、従業員エクスペリエンスを変革するセキュアでインテリジェントな統合デジタル・ワークスペースです。
Citrix Workspaceは、デジタル・ワークスペース・ソリューションです。ユーザーが迅速な意思決定を行い、他者と協働するために必要となる重要な詳細を整理、ガイド、および自動化する安全かつインテリジェントな統合型の作業プラットフォームとして機能します。カスタマイズされたインタフェースは、重要なデータ、タスク、ツールを整理してパーソナライズされたフローを実現し、ユーザーが作業に集中できるようにして、従業員の生産性とエンゲージメントを向上させます。アプリ間の切り替えや、無関係な情報やアクティビティをフィルターする必要はありません。 Citrix Workspaceの詳細

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DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your documents.
DocSend is a secure sharing platform that helps you identify who is interested in doing business with you and protect your sensitive documents from getting in the wrong hands. Protect your documents with security features like whitelisting and email verification, and share multiple documents with a single link using Spaces, our virtual deal room. More than 17,000 companies are already using DocSend to protect and share their business-critical documents. DocSendの詳細

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ThoughtFarmerの最新のイントラネット・ソフトウェアは、従業員のコミュニケーション、生産性、知識管理を向上させます。
ThoughtFarmerは、人、チーム、知識をつなげるイントラネット・ソフトウェアの大手プロバイダーです。Hormel Foods、Petronas Canada、Guardian News & Media、Operation Smileなど、世界中の組織が利用するThoughtFarmerは、コミュニケーションの合理化、知識共有の促進、地理的な距離を超えたコラボレーションの奨励を行います。 優れたモバイル・アプリとSlack、Microsoft、Googleなどの統合により、リモートとハイブリッドのワークフォースをつなぐことができます。 ThoughtFarmerの詳細

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SugarSync is a secure cloud storage solution that allows you back up, share and access files across several devices.
SugarSync is a secure cloud storage solution trusted by millions of users worldwide. Easily back up, access, sync and share documents, photos, music, videos and more across any device. Have you ever been away from home or the office and realized that you needed a file on your computer? SugarSync puts all your files at your fingertips from any other computer or mobile device, enabling you to do more with your files while on the go. SugarSyncの詳細

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Huddleのクラウド・ベースのコラボレーション・ワークスペースを使用して、ユーザー・エクスペリエンス、生産性、業務効率を向上させることができます。
Huddleを使用すると、チーム、パートナー、顧客が安全な共有環境で簡単に連携することができます。外部と連携する際の機密文書の共有、編集、管理、保管の管理を強化することができます。関係者のデータが保護され、活動が監査されることをチームが十分に確信してプロジェクトを遂行できるため、Huddleは規制が厳しい環境でのコラボレーションに最適なプラットフォームとなります。

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Jive's Interactive Intranet software provides a single platform for corporate communication, employee engagement and collaboration.
Jive Interactive Intranet connects all your people, knowledge and content in a secure collaboration and communication hub across mobile and desktop devices. It's a one-stop-shop for corporate communications, employee engagement and high-performance teamwork. AI-powered PeopleGraph technology proactively connects employees with people and information they need to know. Jive's integrated, out-of-the-box solution reduces cost of ownership and enhances other applications, like Microsoft Office 365. Jiveの詳細

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Affordably automate your document lifecycles, intelligently organize documents, and empower remote collaboration with Content Central.
Intelligently organize your documents, automate redundant processes, and collaborate better with Content Central document management software. On-premise or in-cloud, its workflow engine automates how files and records are managed including eSignatures and form submissions. Meet compliance with controls to track user access, changes and sharing. Scan and leverage Ademero AI to intelligently identify, sort and process accounts payable invoices and other high-volume paper entering Content Central. Content Centralの詳細

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Collaborative online proofing software with an intuitive interface for easy markup and approval of video, image, PDF and web projects.
ReviewStudio is a proofing software designed to simplify how you get feedback and approvals on your content. Collect all your creative feedback in one centralized and collaborative space. Markup and comment directly on images, video, PDF and HTML content. Compare versions and revisions with side-by-side comparisons. Review your projects independently or collaboratively in live review sessions. Track the status, tasks and approvals of your reviews in individual dashboards. ReviewStudioの詳細

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Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Alboom CRMの詳細

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Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application.
Citavi is the only all-in-one scholarly note taking and reference management application. Search, organize, collaborate, take notes, write and manage citations all within one platform.

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Zoho WorkDriveは、現代のチームが連携するためのオンライン・ファイル・ストレージ、ファイル同期、コラボレーション・プラットフォームです。
Zoho WorkDriveは、現代のチーム、中小企業、エンタープライズ向けのオンライン・ファイル・ストレージ、ファイル同期、コラボレーション・プラットフォームです。チーム・フォルダを採用しているので、同僚が近くにいるような感覚であらゆる規模のチームが安全に共同作業を行うことができます。また、Zoho Office Suiteエディタを使用して、チーム・レベルおよびチーム・フォルダ・レベルでのアクセス統計を出すことができます。WorkDriveは、AndroidおよびiOSのモバイル・アプリとデスクトップ同期アプリケーションを使用して、モビリティのニーズに完全に対応します。 Zoho WorkDriveの詳細

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ClearVoice is content marketing software with a built-in talent network for creating quality content at scale.
ClearVoice is a content marketing platform that connects in-house and freelance teams. Perfect for any size marketing team, we focus your efforts on making content that leads to higher engagement and ROI. We are a one-stop shop for content creation and management with user-friendly features including a dynamic editorial calendar, writer pitching, collaboration tools, and an automated assignment workflow. Brands and agencies trust us to create blog posts, ebooks, case studies and more. ClearVoiceの詳細

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XaitPorterは、ベンチマーク・チームの共同オーサリングおよび自動化ソリューションです。
XaitPorterは、チームが協力して文書を作成、管理、作成するためのオールインワン型の共同オーサリング・ソフトウェア・ソリューションです。文書の制作を合理化して最適化し、入札や提案、その他のビジネスに不可欠な文書による収益を最大化します。

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HulerHub makes collaboration effortless by enabling teams to quickly organise & share content internally or externally with ease.
HulerHub makes collaboration from anywhere effortless. With this easy-to-use cloud-based platform, users can create and access personalised collections of content on any device at any time. So they never need to worry about losing a link, email, or document again. Then, they can quickly and easily share each collection internally with colleagues or externally with new starters, clients, partners, or customers. HulerHubの詳細

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法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた大手データ・ルーム・ソリューション。
HighQのセキュア・プラットフォームは、法務、銀行、企業セクターで10,000件を超えるトランザクションを完了させた、業界を牽引するデータ・ルーム・ソリューションです。他に類を見ない使いやすさとグローバルな高性能により、迅速なセットアップと高速アクセスが不可欠な重要なプロセスに最適なプラットフォームを提供します。

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All-in-one document collaboration & content management platform for teams to create, share and manage their content from one place.
Bit is a new-age document collaboration platform for teams to create robust internal & client facing documents with built in tracking. Bit helps teams centralize and organize their work, collaborate in real-time across workflows, manage digital content intelligently, and track engagement across the content that is shared. Bit helps teams create digital documents that are multi-dimensional to communicate beyond text and images with 50+ integrations. Bitの詳細

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Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring.
Online XML editor, designed for people with no knowledge of XML or any other technology that comes with structured content authoring. The future of documents. With Fonto, structured content authoring is made easy: we let subject matter experts create, edit and review mission-critical documents. Flawless, fast, and efficient. Fontoの詳細

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Web-based document management tool with a monthly fee that includes an unlimited number of users so it's scalable to meet your needs.
With eBridge Solutions, one low monthly fee includes an unlimited number of users, so it's completely scalable to meet your changing needs. There's no expensive hardware to purchase and no software to license or upgrade so your financial investment is nominal. And there is no charge for technical support. You can virtually eliminate the expense of paper, postage, copying/faxing, administrative manpower, and file storage. When you do, you'll realize a substantial and rapid ROI. eBridgeの詳細

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Resilio Connect is a scalable solution for transferring and syncing large amounts of enterprise data up to 10x faster.
Resilio Connect is a scalable, P2P solution for transferring and syncing large amounts of enterprise data, that is trusted by thousands of small and large companies, including Microsoft, Caterpillar, Cisco and Mercedes-Benz. It uses peer-to-peer, smart data routing protocol, compression, and WAN optimization to delver data up to 10x faster. In addition, it offers automation and scripting hooks to enable building a complete workflow around data transfer. Resilio Connectの詳細

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HERAW est une solution collaborative intuitive de partage, de gestion et de validation de contenus créatifs.
HERAW est une solution collaborative intuitive de partage de gestion et de validation de contenus créatifs. HERAW permet dans un même espace de travail de partager, annoter, comparer, exporter, indexer, archiver tout type de contenus créatifs mais aussi de gérer vos équipes, tâches et planning. HERAWの詳細

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We are the first All-in-one Marketing Automation platform developed for LatAm.
We are the first Marketing Automation platform developed for LatAm. Create customer journeys, nurture leads, send beautifil email marketing campaigns, design landing pages, integrate with your ecommerce store and much more. Datacrushの詳細

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Manage your content and documents on the all-in-one platform that provides you with much more than just content collaboration.
SYDLE ONE is an all-in-one corporate digital platform providing you with seamless solutions and enabling you to keep up with the digital transformation. In a single platform, it combines the tools to maintain large volumes of structured, up-to-date and reliable data. Customize content flows as well as document preparation, approval, and publication, manage permissions, have full versioning control, and more. Check out more of SYDLE ONE’s features and applications at sydle.com. SYDLE ONEの詳細

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Simplify the process of document collaboration by streamlining your entire review cycle whether working in the office or from home.
PleaseReview is a dedicated document review and co-authoring platform that includes a redaction tool. It gives project owners complete control over who can view, edit and approve specific content in any document. Users can save hours of time when collating and approving feedback because everything happens in a single version of the document decreasing the risk of information being missed or lost. Reconciliation reports provide a full audit trail of all activity in a document or document set. PleaseReviewの詳細

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The easiest way to edit video together, with a full video editor in your web browser. Edit, share, review, publish, and more.
Libravid is the video platform for creators, with a full video editor running in your web browser. Share the edit with real-time collaboration, and publish to YouTube from the same platform. It's the easiest way to edit video with a remote team. Updates to sequences and files are pushed to all editors live as they are made, allowing everyone on the team to see clip changes and comments in real-time. Rich metadata, secure links for review, and fast publishing make media management easy. Libravidの詳細

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JetBrains Spaceは、ソフトウェア開発パイプライン全体、そしてチームおよびコンテンツ・コラボレーションのための統合型プラットフォームです。
JetBrains Spaceは、ソフトウェア開発パイプライン全体とチーム・コラボレーションのための統合型プラットフォームです。 Spaceは、パーソナライズされた通知、返信と応答、コード・レビューの実行、課題の追跡、記事の共有、チャネルとフィードのスマートなグループ化の活用を通じて、コラボレーションをより楽しくします。文書と社内ブログを使用して、組織内の知識を共有することができます。

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Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.
Coloom is the digital moderation wall to easily make knowledge transferable and workable.

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Collaborator is the premier peer code & document review tool for development teams that take software quality seriously.
This software provides teams with all the essential features such as document review, bug tracking, reports & metrics, custom checklists and many more. Features & functionality include: comprehensive reviews (code, document, models), support for 11 SCMs (Git, SVN, TFS, Perforce, CVS, ClearCase), and a vast list of integrations GitHub, GitLab, Bitbucket, Jira, Simulink, AzureDevOps). Collaboratorの詳細

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Shorthand is a digital storytelling platform designed to help marketing, communications, and media teams create interactive content.
Shorthand is a digital storytelling platform designed for marketing, communications, and media teams. It enables non-technical users to create stories using interactive content, including video, audio, and scroll-triggered animation effects, without the need to wait on development teams. Shorthand provides custom themes that enable users to stay on brand using logos, fonts, colors, and more. With collaboration features, such as preview URLs, teams can share drafts and QA digital stories before publication. Shorthandの詳細

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ユーザーがホワイトボードや黒板など、従来の筆記面をオンラインで共有し、内容をリアルタイムでデジタル化することを可能にするソフトウェア・ソリューションです。
ユーザーがホワイトボードや黒板など、従来の筆記面をオンラインで共有し、内容をリアルタイムでデジタル化することを可能にするクラウドベースのソリューションです。 アプリケーションは手書きの内容をインテリジェントに識別し、人などの筆記面を遮る障害物を無視して、透明に表示されるようにします。 ShareTheBoardに専用ハードウェアは不要で、シンプルなノートパソコンがあれば十分です (スマートフォンに近日対応予定)。SaaSソリューションであるため、完全にモバイルかつスケーラブルです。 ShareTheBoardの詳細

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Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents.
Secure content collaboration service that allows businesses to create, edit. and share documents.

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Content collaboration platform that helps businesses collaborate with team members on various documents via chat and video calls.
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Content collaboration solution that helps businesses remotely access and share QuickBooks files with colleagues.
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Collaborate as a team on your help content then publish it as a help center for your users.
Collaborate as a team on your help content then publish it as a help center for your users.

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Content collaboration tool that helps businesses create and plan content for social media posts, newsletters, advertisements, and more.
Content collaboration tool that helps businesses create and plan content for social media posts, newsletters, advertisements, and more.

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Carbonio is the private e-mail and collaboration platform for organizations with a responsible attitude about digital sovereignty.
Zextras Carbonio is the e-mail and collaboration platform to achieve data sovereignty in your company. - Keep control of your data - Scale the infrastructure as you need - Use a secure e-mail server with antivirus, antispam, and real-time backup - Leverage the digital workplace tools, such as a messaging system with scalable video calls and file management system, collaborative editing, and mobile apps to stay connected on the move. Zextras Carbonioの詳細

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