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Pipedriveのチャットボットとライブチャットで、Webサイト訪問者に24時間365日対応することができます。Webサイトの閲覧者を見込み顧客に変えることができます。 Pipedriveの詳細
Pipedriveのチャットボットとライブチャットを利用して、Webサイトの閲覧者を適格なリードに変えることができます。チャットボットは、Webサイトの訪問者に24時間365日対応できます。ボットのデザイン、質問、回答を簡単にカスタマイズできます。ライブチャットでは、営業担当者が電話やデスクトップを使用して接客することができます。チームが忙しくなると、チャットボットが介入するため、見込み客を逃すこ とがありません。どちらのツールもLeadBoosterアドオンに含まれており、PipedriveのCRMプランに追加できます。14日間の無料トライアルを始めましょう。 Pipedriveの詳細

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Tiidioを使用すると、AIを活用したチャットボットを通じて24時間年中無休で顧客へ対応することができ、離れた場所にいても質問に答えることができます。 Tidioの詳細
Tiidioを使用すると、人工知能 (AI) を活用したチャットボットを通じて24時間年中無休で顧客へ対応することができ、離れた場所にいても質問に答えて問題を解決することができます。 顧客がサポートを必要としているときにいつでも利用できる、すぐに使える組み込みのチャットボットを使用すると、カスタマー・サポートの自動化、カートの放棄の削減、新しいリードの生成など、多くのことが実現できます。 直感 的なドラッグ・アンド・ドロップ・エディタを使用して独自のチャットボットをゼロから構築することも、35種類以上の無料テンプレートから1つを選ぶこともできます。速くて簡単、コーディングのスキルは必要ありません。 Tidioの詳細

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Freshchatは、顧客エンゲージメント・チームがチャネル全体で見込み客や顧客と会話できるように構築された最新のメッセージング・ソフトウェアです。 Freshchatの詳細
Freshchatは、セールスおよびカスタマー・エンゲージメント・チームがWebサイト、モバイル・アプリ、またはソーシャル・ページで見込み客や顧客と会話することのできる最新のメッセージング・ソフトウェアです。Freshchatは、従来のライブ・チャットとは異なり、企業とそのチームに継続的なコンテキスト駆動型のメッセージング体験を提供します。キャンペーン、セールス・ボット、統合されたセルフサービス、 インテリジェントなメッセージ・ルーティングなどの機能により、期待値を設定してそれを実現し、訪問者の質問に対してよりスマートかつ迅速に回答することができます。 Freshchatの詳細

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Kindlyを使用すると、ブランドは、オンライン販売を促進し、顧客満足度を向上させる優れた顧客体験を構築することができます。 Kindlyの詳細
Kindlyを使用すると、ブランドは、オンライン販売を促進し、顧客満足度を向上させる優れた顧客体験を構築することができます。Kindlyでは、チャットボット、ライブチャット、バーチャルショッピング・アシスタント、カート放棄およびコンバージョン最適化のソフトウェアを1つの統合プラットフォームに集約し、訪問者をリピート購入者に変える優れた顧客体験をユーザーに提供しています。 Kindlyの詳細

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日本 国内製品
HRBrainは、従業員エクスペリエンスを高める組織診断サーベイからタレントマネジメントまでをワンストップで実現するクラウドサービスです。 HRBrainの詳細
HRBrainは、「HRBrain タレントマネジメント」をはじめとし、組織診断サーベイ、人事評価、労務管理、社内向けチャットボットの5サービスからなる、人事業務の効率化から人材データの一元管理・活用までワンストップで実現するクラウドサービスです。 導入実績は1,000社以上で顧客満足度No.1(※)に選ばれております。 人事だけでなく現場社員も直感的に操作できるUI/UXやカスタマーサクセスによ る手厚いサポートに対し、導入企業から好評いただいております。 ※ITreviewカテゴリーレポート「タレントマネジメント」部門(2022Spring) 【解決できる課題】 ・人材データの一元管理 ・最適配置 ・離職防止・定着率アップ ・管理職・リーダー育成 ・人事評価の効率化 ・エンゲージメント向上 ・人的資本開示への対応 など 【得られる成果・メリット】 ■人材・組織の見える化 カスタマイズ自由であらゆる人材データを一元管理できます。他システムと柔軟に連携でき、人事に関わるデータを集約することが可能です。 ■人材データの分析・活用 蓄積した人材データを柔軟に分析。離職防止・育成・配置に活用でき、データに基づいた人事の意思決定をサポートします。 ■人的資本の情報開示への対応 人的資本の情報開示に必要な人材データの収集・エンゲージメント状態の定量化を実現します。 HRBrainの詳細

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コーディング不要で、独自の魅力的なアプリを無料で作成できます。
Appy Pieは、小企業、eコマース業界、レストラン、教会、DJが、AndroidおよびiOSデバイス用のコードフリーでカスタマイズ可能なアプリを構築できるように設計されたアプリケーション開発ツールです。管理者は、多言語アプリケーションを作成しながら、プッシュ通知、ナビゲーション、フォーム・ビルダー、写真/動画共有などのさまざまな機能を追加できます。また、開発者がアプリをソーシャル・メディア・チ ャネルと統合して、個人が手動登録プロセスを排除できるようにします。 Appy Pieの詳細

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高い評価を得ているビジネス・メッセンジャーを利用して、顧客関係を強化することができます。
Intercomは、対話型関係構築プラットフォーム (CRP) です。 Intercomでは、カスタマー・ジャーニーを通してパーソナライズしたメッセンジャーベースのエクスペリエンスを提供することで、顧客関係を強化することができます。 Atlassian、Shopify、New Relicなど、世界で成功を収めている企業が、Intercomを利用して、チャットや、ボット、パーソナライズしたメッセ ージングによる対話型のカスタマー・エクスペリエンスを提供しています。 Intercomの詳細

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Birdeye is a reputation & customer experience platform used by over 90k businesses to get reviews, engage visitors, and grow sales.
Birdeye is the highest-rated all-in-one reputation and customer experience platform for local businesses and brands. Over 90,000 businesses use Birdeye’s all-in-one platform to effortlessly manage online reputation, connect with prospects through digital channels, and gain customer experience insights to grow sales and thrive. Birdeyeの詳細

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Bill.com is the intelligent business payments platform that delivers financial process efficiency, time savings, and full control.
Bill.com delivers financial process efficiency through streamlined accounts payable (AP) and accounts receivable (AR) management. Reduce errors and increase efficiency by leveraging artificial intelligence (AI) and machine learning. Bill.com gets more intelligent as you use it, learning your processes and preferences to give you greater control over every aspect of bill management. Bill.comの詳細

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ExecVision's conversation intelligence platform mines insights from customer and prospect conversations to improve rep performance.
ExecVision is a conversation intelligence platform built on a simple, almost inarguable premise: Insights mined from customer interactions are exponentially more valuable when you can translate them into performance improvements in your sales, support, success, marketing, and product teams. We shine where other conversation intelligence software falls short: Improving performance by changing human behaviors. The fact is, insights don't do you any good when they're stuck in a dashboard. ExecVisionの詳細

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SmartsuppはWebサイト向けに作成された動画の録画が可能な無料のライブ・チャットです。
Smartsupp Live Chatでは、Webサイトの訪問者と個人的な会話をスタートして、顧客満足度を高めることができます。 世界中で284,000人のユーザーをサポートする人気の高いライブ・チャットの1つです。自動メッセージ、訪問者の記録、詳細な統計データなどの先進的な機能を活用できます。 顧客は今もWebサイトを閲覧しています。恒久的に無料のアカウントを作成し、今すぐチャットを始めまし ょう。 Smartsuppの詳細

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Driftのメッセージ機能を使えば、チームはより多くのリードを獲得し、会議のスケジューリングを迅速に行うことができます。
Driftは、世界初の会話型マーケティング・プラットフォームです。Driftを利用すると、潜在顧客に最新の購買体験を提供して、より質の高いリードを生み出し、販売サイクルを劇的に加速させることができます。フォームやコールドコール、膨大なフォローアップ・メールに依存している従来のマーケティングや販売ソフトウェアとは異なり、DriftはボットやAIを活用して企業とWebサイト訪問者をリアルタイムで結び付 けます。 Driftの詳細

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Since 2012, Brazen has been the leading virtual career fair & online hiring event platform with affordable, easy to use software.
Easily build powerful virtual hiring events and online career fairs. Top brands like KPMG, CVS Health and Starbucks use Brazen to attract 3x more qualified candidates. Fortune 500 companies rely on the robust platform to source top talent and make meaningful connections. Features include live video broadcasting, one-on-one video chat, instant messaging, chatbots and automated recruiting functionality. Brazenの詳細

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The world's largest open source communications platform.
Rocket.Chat is the world's largest open source communications platform. Built for organizations that need more control over their communications, it enables collaboration between colleagues, partners, customers, communities, and even platforms without compromises on data ownership, customizations or integrations. 12 millions of users in over 150 countries and organizations such as The US Navy, and Credit Suisse trust Rocket.Chat to keep their communications complely private and secure. Rocket.Chatの詳細

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高い信頼性、パーソナライズ、使いやすさ。
Comm100 Live Chatは、訪問者が最も必要とする時に、リアルタイムのパーソナライズされた顧客エンゲージメントを提供します。Webサイトやモバイルアプリを介して、画面同期、自動翻訳、ルーティング、オーディオおよびビデオ・チャットなどの強力なツールを使用して、エージェントはより効果的に業務を行うことができます。 受賞歴のあるComm100 Live Chatソリューションで、訪問者を顧客 に変換し、売上を伸ばすとともに顧客満足度を向上させましょう。 Comm100 Live Chatの詳細

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The chat platform that guarantees smooth customer experiences, Messaging & Live Chat allows businesses to build stronger relationships.
TeamSupport's Messaging & Live Chat empowers businesses to indulge in meaningful conversations with customers - ensuring consistent customer experiences and increased satisfaction. Through routing, chatbots, automations, personalization, integrations, and analytics; support, sales, and marketing teams alike can use our live chat software to provide seamless experiences that build trust. These tools allow you to meet customer needs while enabling agents to focus on relationship building. TeamSupport Messaging & Live Chatの詳細

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Zoho SalesIQは、積極的な顧客エンゲージメントを促進するオールインワン型の顧客エンゲージメント、ライブ・チャット、および分析プラットフォームです。
Zoho SalesIQは、オールインワン型のカスタマー・エンゲージメント、ライブ・チャット、分析プラットフォームです。マーケティング、セールス、カスタマー・サポートの取り組みを統合し、顧客に優れた体験を提供して、ビジネスの成長を促進することができます。見込み客についての理解を深め、適切なタイミングで適切な会話を始めることができます。 Zoho SalesIQの詳細

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Sprinklrは、カスタマー・エクスペリエンスを大規模に管理するために開発された、エンタープライズ・ソフトウェア・プラットフォームです。
大企業、中企業、非営利組織、政府機関など、世界で人気のブランドが顧客満足度を高められるように支援をすることです。そのために、Twitter、Facebook、Instagramなど、25以上のコミュニケーション・チャネルで、1対1の人のつながりを大規模に実現できる、世界初のカスタマー・エクスペリエンス・マネジメント (CXM) プラットフォームを使用しています。ニューヨーク市に本社を置き、22か所 のオフィスに1,400人の従業員を擁するSprinklrは、McDonalds、Nike、Microsoftなど、世界で価値の高い1,200社以上のブランドと提携しています。 Sprinklrの詳細

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Omnichannel customer engagement platform: Live Chat, SMS Text integration, Support Ticket Management, Knowledge Base, Facebook and more
LiveHelpNow is an omnichannel software solutions provider for all of your customer support, contact center, lead generation, and help desk needs. Offerings/capabilities include live chat, SMS text-to-chat, ticket management, chatbots, knowledge base, social media messaging, live chat agents, enterprise level reporting, KPI dashboards and more. Finally, provide the data and resources your agents need to delight your customers. #1 Live Chat Software 8 years in a row by Business.com. LiveHelpNowの詳細

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An intuitive no-code conversational apps builder that combines the benefits of conversational interface with rich UI elements.
Landbot is a user-friendly no-code solution for creation of conversational apps which are a natural evolution of chatbots. Conversational apps combine benefits of an interactive conversational interface with rich UI elements while automating advanced data workflows like business applications. Hence, they address business needs on both the communication and process automation level. In a nutshell, with or without NLP, Landbot helps you optimize every stage of the customer journey from lead genera Landbotの詳細

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Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete cloud solution that connects every human resource process—and every person—across your enterprise. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCMの詳細

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驚きのユーザー・サービス体験をシームレスに実現することができます。
驚きのユーザー・サービス体験をシームレスに実現することができます。 ユーザーとの誠実で永続的な関係を築くためのシンプルなソリューションです。 プラットフォームに完全統合できるライブ・チャットや 画面共有と統合できるビデオ通話、スクリーンショット機能を搭載。 Customerlyの詳細

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チャットボット、自動招待、従業員間での転送、グループ・チャット機能を備えたマルチチャネルのライブ・チャット・ソリューション。
Chaportは、チャットボット、自動招待、Facebook、Viber、Telegramとの統合、オフライン・メッセージング、従業員間での転送、グループ・チャット機能などを搭載した最新のライブ・チャット・ソリューションです。現代のメッセンジャーとしてデザインされており、友達とのお喋りと同じくらい簡単で楽しいコミュニケーションを実現します。また、Webアプリ、デスクトップ・アプリ、モバイル・アプリ も提供するため、あらゆるデバイスや場所から顧客とチャットすることができます。 Chaportの詳細

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ChangeGear is an award-winning ITSM platform, recognized as ‘best in class’ by analysts like Gartner and Forrester.
ChangeGear delivers a comprehensive solution with innovative IT Service Management capabilities, ITIL-based modules, self-service, cost-effective licensing. With a business-friendly interface, users can easily build, configure, automate, and deploy services enterprise-wide. ChangeGear takes the complexity out of IT and provides smarter tools, processes, and automation for delivering efficient IT service management. Available for change management to a complete service management solution. ChangeGearの詳細

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ChatBotは、チャネル間でチャットボットを作成、展開、追跡するためのオールインワン・プラットフォームです。
多様なテンプレートとビジュアル・ビルダーで多目的チャットボットを作成し、重要なタスクをすぐに自動化します。ワン・クリックでの統合、オープンAPI、Webhook、Zapierを使用して、ChatBotをさまざまなツールやプラットフォームに接続できます。スムーズな会話体験を設計し、よりよい顧客関係を構築します。動的な応答を送信して、チャットや対話を顧客に促します。テキスト、画像、ボタン、クイック返信 を組み合わせて、ブランド、製品、サービスをアピールします。 Chatbotの詳細

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Tiledesk is the all-in-one conversational AI platform with omni-channel live chat, chatbots and 3rd party apps integration
To have fully satisfied customers is complex. Conversation’s actors (chatbots and humans) should handoff to each other many times during a chat to address customers needs. Tiledesk provides a solution orchestrating instant, asynchronous and multichannel communication among all stakeholders of a typical conversational architecture: chatbots, support operators, end users, colleagues, applications, knowledge systems, etc. Visit https://tiledesk.com/ for more details. Tiledeskの詳細

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A remarkably human-like front desk assistant.
Best suited for beauty, wellness, fitness and dental markets. Whether responding to missed calls or marketing to your clients, TrueLark's (formerly FrontdeskAI) virtual front desk assistant can be used to create consistency in your communications, better customer experiences, increase revenue, improve retention, and give you time back in your day. With TrueLark, consumers can text, call, or live chat with your business 24/7. TrueLarkの詳細

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PowerfrontのINSIDEは、シームレスなオンライン体験を再現するオムニチャネル・カスタマー・サービス・ソフトウェアです。
オムニ・チャネル・カスタマー・サービス・ソフトウェア、INSIDEを使用すれば、オンライン・ショッピングを実際の店舗のようにパーソナライズできます。INSIDEは、エージェントにツールやデータを提供し、オンラインやチャネル間でシームレスな対面ショッピング体験を実現します。 一部の世界の優良ブランドはINSIDEを使って、エンタープライズ・ライブ・チャット、チャットボット、ビデオ支援型パーソナル・ ショッピング、ライブ・ストリーミング・ソリューションを使用することで、平均25~35%、時には48%のコンバージョン率を獲得しています。 INSIDEの詳細

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O&G業界は、オペレーション、タンク、リスク、コスト、収益性から得たデータをビジネス・インテリジェンスに変換することができます。
SASは、地中、オペレーション、タンク、油田/ガス田、その他資産、サプライヤー、請負業者、リスク、コスト、収益性に関する大量のデータを戦略的なビジネス・インテリジェンスに変換して競争上の優位性を確立するためのソリューションをオイルおよびガス (O&G) 業界に提供しています。 SAS Visual Analyticsの詳細

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カンバセーショナルAI、チャットボット、メッセージング・テクノロジーを牽引するLivePersonを導入すると、ビジネスにとって重要な成果を実現できます。
LivePersonのカンバセーショナルAIとメッセージング・プラットフォームを通して、18,000社以上のブランドが消費者との会話を設計、管理、最適化することで、マーケティング、販売、カスタマー・ケアを改善しています。Conversational Cloudのリアルタイムのインテント検知、ローコードのチャットボット開発機能、そして世界で人気のメッセージング・チャネル (Web、アプリ内、SMS、 Apple Business Chat、WhatsApp、Facebookなど) でエージェントとボットのインタラクションを統合する会話管理ワークスペースを使用して、大量の会話を管理できます。 Conversational Cloudの詳細

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A human + bot hybrid customer support software that lets companies automate their customer support.
The way customer conversations and support are happening is broken, redundant, and time and cost-inefficient. And Kommunicate aims to correct it. Kommunicate is a human + bot hybrid customer support software for proactive, real-time, and personalized support. The amount of customer service queries is ever increasing. That is why AI becomes extremely important. With chatbots, businesses can serve their customers effectively without spending vast amounts of time, resources, and workforce. Kommunicateの詳細

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B2Chat is a Web App software that offers users an all in one instant messaging and chat solution. Users are provided with features such
B2Chat is a Web App software that helps businesses to deliver a faster and better customer service via chat. Respond to your customers quickly, with the amount of agents you require and from the same place. B2Chats allows your business to unify chats from: Facebook Messenger, Instagram, LiveChat, Telegram and WhatsApp. Don't miss the chance of turning every conversation into a sell. We provide automatization tools to set up greetings or goodbyes from a single panel and respond even when you're B2Chatの詳細

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Kustomer is the omnichannel SaaS CRM platform reimagining enterprise customer service to deliver standout experiences.
Kustomer is the top-rated CRM, helping top brands deliver modern customer service that creates customers for life. Powered by AI, Kustomer scales to meet the needs of contact centers and businesses, enabling companies to deliver effortless, consistent and personalized service and support through a single timeline view. Founded in 2015 by serial entrepreneurs Brad Birnbaum and Jeremy Suriel, Kustomer has raised over $174M in venture funding. Kustomerの詳細

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Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support. ManyChatの詳細

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Quiqは、次世代のデジタル会話のためのプラットフォームです。メッセージング、ライブ・チャット、ボット・ソリューションで消費者を引き付けることができます。
Quiqは、SMS/テキスト・メッセージ、豊富なメッセージング、Webチャット、ソーシャル・チャネルを通して、ブランドが顧客に一貫して驚異的な顧客体験を提供できるよう支援します。Quiqの会話型エンゲージメント・プラットフォームを使用すると、企業はボットと人間の両方が関与する商取引とサービスの会話を簡単に調整することができます。Quiqの詳細については、ホームページを参照してください。 Quiq Messagingの詳細

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The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. yellow.aiの詳細

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Acobotは機械学習を使用して自動的に顧客とやりとりする人工知能チャットボットです。
一般的なオンライン小売業者のための人工知能チャットボットを構築します。Acobotは、業界トップクラスの人工知能チャットボット・プロバイダーとしてEコマースとオンライン小売業者向けの製品を提供しています。高度な機械学習テクノロジーを搭載したAcobotは企業のWebサイトを基に学習し、自律的にユーザーと連携します。Acobotはコーディング不要で、ShopifyやWooCommerceなどの大手E コマース・ビルダーによってサポートされています。 Acobotの詳細

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Haptik powers Intelligent Virtual Assistants (IVA) that transform customer experience, while increasing sales and reducing costs.
Haptik is one of the world’s largest Conversational AI companies, having reached over 100 million devices, and processed over 4 billion conversations. Haptik’s Enterprise CX Platform helps brands to build Intelligent Virtual Assistants that power the entire customer lifecycle from purchase to support, thereby accelerating top-line revenues and improving operational efficiencies. Haptik drives the world’s transition to AI-powered conversations. Haptikの詳細

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Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. Live chat, Email, & In-App suite.
Formilla.com is a leading provider of customer messaging software for sales, marketing, and support. With a combination of Live Chat, Email, and In-app messaging tools in one powerful platform, over 12,000 companies worldwide use our software for lead generation, marketing automation, and to improve customer support. Formilla.comの詳細

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Smith.ai Live Chat combines live agents & AI to provide 24/7 virtual receptionist service for chats & texts — for all businesses.
Smith.ai Live-Staffed Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen, & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer text & Facebook answering. Our AI chatbots capture key lead info & provide instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM integrations. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Smith.aiの詳細

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El chatbot de WhatsApp permite comunicarse de forma directa y aumentar la capacidad de respuesta a los clientes.
Con el chatbot, tu empresa puede agilizar la atención desde WhatsApp, direccionando a tus clientes al canal más rápido de atención indicado. Desde el chatbot de WhatsApp los clientes pueden: obtener una cita, seguir su turno, enviar recordatorios y tu empresa automatizar conversaciones de respuesta. Debmediaの詳細

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Leadoo, The Conversion Platform provides you with a complete set of tools and essential insights for converting your website visitors.
Leadoo converts more visitors to customers from your existing website traffic. Already 1.000 companies increasing their conversions by 30-70% with Leadoo. The best conversion tools for converting your visitors. Insightful and easy to use Conversion Insights that show what works and what doesn't. Leadooの詳細

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Chatfuelは、メッセンジャー用の主要なチャットボット・プラットフォームです。Chatfuelを使用すると、売上の増加、マーケティングのカスタマイズ、サポートの自動化が可能になります。
Chatfuelは、メッセンジャー用の主要なチャットボット・プラットフォームです。Chatfuelを使用すると、売上の拡大、マーケティングのパーソナライズ、およびサポートの自動化を実現することができます。コードを記述することなく、すぐにボットを構築することができます。 Chatfuelの詳細

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Engati is the worlds leading multilingual Digital CX platform. It is a one-stop platform for powerful customer engagements.
The Engati chatbot and live chat platform is the winner of the 2021 CODiE Award. It empowers you to build intelligent bots in minutes without programming. Build once and publish across 15 channels- WhatsApp, Messenger, Instagram, Kik, Telegram, Line, Viber, Skype, Slack, WeChat, Twitter, Skype for business, your website, and your mobile app. Supports intelligent paths, train, copy, analytics, & private labeling. Using Engati you can leverage the power of machine learning, NLP/NLU to design. Engatiの詳細

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No-code conversational AI platform for enterprise to automate customer service, internal support, sales and self-service.
Conversational AI software that’s fast to deploy, easy to manage and can scale to meet the needs of your business. Build advanced virtual agents that automate customer service and internal support channels, enhance human efficiency and drive revenue through engaging online conversations. Create and launch a transformative CX in days, not weeks, thanks to a no-code conversation builder and market-leading NLU that handles thousands of user intents without any drop in resolution rates. Boost.AIの詳細

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A customer engagement platform that enables you to sell your services and offer customer support on popular messaging channels.
eBanqo is a customer engagement platform that: - Gives businesses an AI chatbot that responds to inquiries 24/7 - Offers multichannel live chat that aggregates chats from the web, social and messaging apps in one dashboard - Provides automation to enable customers to onboard, purchase goods/services and resolve support issues from popular messaging apps and channels without speaking to a support rep. eBanqoの詳細

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サポートのためのWebおよびアプリ内リアルタイム顧客コミュニケーション・ソフトウェア。コブラウズ、ライブ・チャット、チャットボット、ビデオおよび音声。
Acquireは、優れた顧客体験を生み出すために必要なデジタル・ツールを企業のチームに提供します。安全なコブラウジング (画面共有)、AIチャットボット、ライブ・チャット、ビデオ通話などの機能を搭載しています。柔軟でスケーラブルなソフトウェア・スイートが手に入れば、あらゆるデバイス上であらゆるビジネスの顧客サービスとサポート・ニーズを満たすことができます。 Acquireの詳細

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超高速のカスタマー・サポート向けに構築された強力なライブ・チャット・ソフトウェアです。
最新の価格設定:月額$29からの無制限のエージェント・プラン。HappyFox Chatはビジネス向けの強力なライブ・チャット・ソフトウェアで、優れたカスタマー・サポートを提供し、より多くの売り上げに変換するために役立ちます。HappyFox Chatの高性能テクノロジー・スタックは、超高速パフォーマンスのために土台から構築されました。HappyFox Chatは、優れたユーザー・エクスペリエンス を提供し、すでに使用中のサードパーティ・アプリと統合します。 HappyFox Chatの詳細

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The #1 customer messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch to deliver 5-star CX.
The #1 messaging platform in retail, Heyday by Hootsuite combines the power of AI with the human touch for five-star customer experiences. By automating up to 80% of FAQs, Heyday delivers personalized CX at scale 24/7, easily integrating with websites and 20+ apps. So your teammates close more sales, meeting customers on their top platforms, as Heyday connects customers across the globe with iconic brands like Lacoste, Decathlon, Kingfisher, Cirque du Soleil, Danone, Bestseller… and more. Heydayの詳細

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Kore.ai is a globally recognized leading provider of Conversational AI and Digital UX Virtual Assistant Platform and Solutions.
Kore.ai is a market-leading conversational AI and digital UX technology partner for Global 2000 companies. It provides conversational AI and digital UX-rich virtual assistants, designed specifically for enterprises, for a diverse range of use cases across industries for engaging customers, employees, and partners. Its end-to-end, comprehensive Virtual Assistant Platform serves as a secure foundation for enterprises to design, build, test, host, and deploy AI-rich virtual assistants Koreの詳細

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