267件の結果
キャプテラが無料の理由
統合されたアプリケーション・スイートには、インターネットを介して24時間年中無休でアクセスできる、メール、カレンダー、アドレス帳が含まれています。
Microsoft 365 (旧Office 365) は、Word、Excel、PowerPoint、Outlookに留まりません。どこからでもアクセスできるビジネスクラスのメール、オンライン・ストレージ、チームワーク・ソリューションなど、パワフルなサービスを提供しています。Microsoft TeamsやSkype for Businessのようなソリューションでチームやリソースを集め、参加者の所在地に関わらず、生産的で楽しい共同作業を実現することができます。 Microsoft 365の詳細

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望みどおりの素晴らしいWebサイトを無料で作成しましょう。
Wix Webサイト・ビルダーを使用して、素晴らしいプロフェッショナルなWebサイトを無料で作成しましょう。サイトを構築する方法には、Wix人工知能、Wixエディター、Wixコードがあります。初めてサイトを作成する場合でも慣れているプロでも、問題ありません。 Wix ADIは、プロフェッショナルなテキストや画像など、ユニークなサイトを構築できます。Wix Editorは、自由なデザインを可能にする高度な機能と、簡単なドラッグドロップを提供します。また、Wix Codeを使用すると、最先端のWebサイトとWebアプリを作成できます。 Wixの詳細

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ジョブのスケジューリング、チームの調整、時間の追跡、プロジェクトの追跡を1か所で行うことができます。
QuickBooks Timeは、QuickBooksファミリーの一部なので、QuickBooks Online、Xero、MYOBなどの主要会計ツールと連携します。ジョブのスケジューリング、チームの調整、時間の追跡、プロジェクトの追跡を1か所で行うことができます。

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この使いやすいオンライン・スケジューリング・ソフトウェアを利用すれば、顧客の予約、キャンセル、リマインダー、決済を自動化することができます。
24時間365日、カレンダーの入力や煩雑な業務を代行するパーソナル・アシスタントを利用できます。Acuityのサポートは顧客の予約が入った瞬間から始まります。ブランド付きのカスタマイズされた予約確認情報の自動送信、リマインダーの送信、顧客によるリスケジュール対応、決済処理は、すべてAcuityに任せることができます。ビジネスが忙しくなっても、日常業務がよりスムーズに進みます。ユーザーの手を煩わせるタスクはありません。 Acuity Schedulingの詳細

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Manage your schedule, get booked 24/7, send automated reminders, manage memberships, securely process payments & more. Starts at $25/mo
Boost your productivity and free up time with Vagaro Salon, Spa & Fitness Appointment Scheduling Software. Schedule appointments from a desktop or use our App to manage clients on the go. Get booked on our marketplace, your booking page, Facebook, Yelp, Instagram or on your own website via our booking widget. Send automated reminders and emails. Securely process payments. Vagaro Pro is the most downloaded/reviewed Apple & Android App. Pricing starts @ $25/month. Sign up for a Free 1 Month Trial. Vagaroの詳細

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Mindbody wellness business management software is tailored to businesses that need business and membership management systems.
Mindbody elevates your customer experience - from the moment they find you on our app to their next visit. Automation doesn't stop at scheduling and business management. Send personalized email and text campaigns at the push of a button. Build your brand with a custom app, filled with all your services and deals. Save time and give your clients the attention they deserve. Schedule your free demo today. Mindbodyの詳細

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Calendly is the world's #1 scheduling tool. It eliminates the hassle of back-and-forth emails and syncs with your entire team.
Calendly makes scheduling meetings easy and efficient, eliminating the hassle of back-and-forth emails so you can get back to work. Already recognized as the intuitive scheduling leader for more than 10 million people around the world, Calendly also offers extended capabilities for teams with powerful collaboration functionality, robust administration controls, and enterprise-grade security and compliance. Integrations with Zoom, Salesforce, Google, Microsoft, Slack, & more. Calendlyの詳細

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Wrikeは、共有チームカレンダー、リアルタイム更新、ガントチャート、モバイルアプリなどを備えたプロジェクト管理プラットフォームです。
Wrikeは、全世界で2万社以上が利用するオンラインのカレンダープラットフォームです。強力なタスク管理機能によって、すべてのプロジェクトの完全な見える化を実現。進捗を明確化するための色分けタスクと変動ビューモードを使って、大規模案件に備えるために共有カレンダー上でチームの優先度を視覚化することも可能です。また、直感的なガントチャートでのプロジェクトタイムラインのマッピングと締め切り調整の機能も備え、さらにチームのカレンダーをどこからでも更新できるWrikeモバイルアプリもご用意しています。 Wrikeの詳細

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イベントや会議の予定、会議室の詳細など、企業が共有可能なカレンダーの作成に役立つスケジューリング・ソリューション。
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UpKeepは、メンテナンスおよび信頼性チームにツールを提供することで、企業の規模拡大を支援する資産運用管理ソリューションです。
Upkeepは、運用を効率的かつ効果的に実行するために必要なツールや情報をメンテナンスおよび信頼性チームに提供することで、企業の規模拡大を支援する資産運用管理ソリューションです。 UpKeepは、作業指示、資産、メンテナンスを効率的に管理し、迅速な解決を実現する中央コマンド・センターを提供します。UpKeepを使用すると、ユーザーは、すべての技術者があらゆるサービスとサポートを遂行するための1つの玄関口を作成することができます。 UpKeepの詳細

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さまざまな業界の代理店、スタジオ、企業にリソース管理機能を提供し、プロジェクトの計画、リソースのスケジューリング、チームの時間管理を行います。
Floatは、大小あらゆる規模のチーム (5~5,000人超) が使用するリソース管理プラットフォームです。カレンダーの直接統合、カスタムの作業時間、祝日の設定などで、キャパシティを自動管理できます。フェーズと予算を追加して、プロジェクトを正確に計画します。使いやすいスケジューリング・ツールで、タスクを素早く割り当て、パワフルなレポート機能で予算とリソースを予測し、チームが費やした時間を追跡してプロジェクトの進捗状況を監視します。Asana、Jira、Slackなどと直接統合して接続できます。30日間の無料トライアルをお試しください。 Floatの詳細

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Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks, like scheduling meetings, quick and easy.
Doodle enables busy professionals to focus on their real work by making time-consuming tasks like scheduling and organizing meetings fast and easy. The worlds leader in online scheduling, doodle.com is used by over 30 million people each month. Doodle AG is headquartered in Zurich. Doodleの詳細

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クラウド・ベースのオンライン予約、スケジュール設定、POS、マーケティング・ソフトウェアなど、事業をより楽にするものがすべて揃っています。
Bookerの最先端のサロン・ソフトウェアは、運営管理業務ではなくクライアントに焦点を当てたオールインワンのプラットフォームで、サロンの運営と成長を支援します。オンライン予約、POS、メンバーシップ、ロイヤルティ・プログラムを管理して新規顧客を引き付け、顧客のリピート率の向上を図ります。安全で費用対効果が高い、クラウド・ベースのBookerのソフトウェアで、いつでもどこでもサロン・ビジネスにアクセスできます。 Bookerの詳細

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サービス企業向けのリマインダー付きオンライン予約システムです。顧客がオンラインで自ら予約できるようになります (含まれているのは無料版です)。
SimplyBook.meは、広範なオンライン予約システムを市場に提供します。プロフェッショナルな機能を備え、さまざまなオンラインのニーズに応えることができます。ビジネスの紹介や予約の受付、商品、メンバーシップ、パック、ギフト・カード、サービス・アドオンの販売を行う本格的なWebサイトを構築することができます。単一のソリューションでWebサイト、予約受付、マーケティング・イニシアティブ、ビジネス統計、オンラインおよびオン・サイトの決済 (POS) などの業務を管理することができます。 SimplyBook.meの詳細

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The easy way to schedule, track time, attendance, and communicate with workers. Save time. Improve accountability. 14-day free trial.
When I Work is an easy way for businesses to schedule, track time and attendance, and communicate with their hourly employees. Put the schedule and time clock in every employee's pocket with free iOS and Android apps. Keep track of time off, employee availability, and manage shift swaps with just a few clicks. Integrate with your payroll provider to streamline the process and avoid human error. Get started with a 14-day free trial now. When I Workの詳細

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Setmoreは、顧客とつながることのできる無料のオンライン・スケジューリング・プラットフォームを提供します。
Setmoreは、顧客とつながることのできる無料のオンライン・スケジューリング・プラットフォームを提供します。シンプルでスマートなカレンダー・システムであらゆる予約を管理し、ビジネスを自由に成長させることができます。 勤務時間を管理しながら、顧客獲得数を増加し、ブランド・イメージを鮮明にすることができます。オンラインで空き状況をリスト化することで、顧客自身が好きなサービスを予約することができます。事務作業はSetmoreに任せて、優れた顧客体験の提供に注力することができます。 Setmoreの詳細

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7shifts is designed to simplify team management, one shift at a time. Start your free 14-day trial today!
7shifts empowers restaurants of all sizes to simplify team management. Easily create staff schedules, trim labor costs, retain staff, stay labor compliant, streamline communication, and engage & retain your team. 7shifts helps managers save 5 hours/week on scheduling, minimize call & text chaos, manage staff on-the-go with free mobile apps, and integrate with your existing POS and Payroll. Join 500,000+ restaurant pros using 7shifts to simplify their life. 7shiftsの詳細

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The smarter way for a small business to manage an hourly team. Time clocks, scheduling, payroll, messaging, and HR all in one.
Homebase makes work easier for 100,000+ small (but mighty) businesses with everything they need to manage and pay an hourly team: employee scheduling, time clocks, payroll, team communication, hiring, onboarding, and compliance. Just don’t call us “Human Capital Management.” We’re tools built for the busiest businesses, so owners and employees can spend less time on paperwork and more time on what matters. Learn more at joinhomebase.com. Homebaseの詳細

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The fastest, easiest, and highest value service management software to automate everything from first customer contact to getting paid.
mHelpDesk is the #1 easiest and most powerful software solution for your field service business, automating everything from first customer contact all the way to getting paid. We provide our customers with mobile and online tools that are unmatched in performance, reliability, and functionality. We've packed the best tools into one extremely easy-to-use and affordable package that requires no big upfront investment. And we have in-house product experts to get you up and running immediately. mHelpDeskの詳細

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Employee scheduling solution that helps organizations manage shifts, payroll, leaves, overtime calculations and more.
Kronos Workforce Ready is a human capital management suite of tools on a single unified cloud platform that helps you manage the entire employee lifecycle from pre-hire to retire. Solutions for HR, recruiting, onboarding, time tracking, payroll, and more are easily accessed through a single intuitive interface. Automated and scalable tools provide a single source of truth with common reporting, dashboards, and robust workflows. Included self-service and mobile app allow easy, anytime access. UKG Readyの詳細

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Branch is a mobile-first technology that helps hourly workers grow financially.
Branch empowers enterprises to attract and retain hourly employees by providing a mobile-first technology that helps them get ahead financially. Employee turnover is at all-time highs, costing employers $2,500+ to replace one hourly worker. Retaining and engaging employees can improve a company's productivity, customer experiences, and bottomline. Branchの詳細

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時間、場所、ブラウザに制限されることなく従業員のスケジュールの作成と共有を行うことができます。ドラック・アンド・ドロップでのスケジュール設定は、スプレッドシートと同じように簡単に操作できます。
任意の場所と時間、そして任意のWebブラウザから従業員のスケジュールの作成と共有を行うことができます。ドラッグ・アンド・ドロップでのスケジュール設定、無制限の従業員数、無制限のアクセス、シフトのリマインダー、テキスト・メッセージ送信、およびレポート作成機能を備えています。最初の1か月間は無料で使用できます。クレジットカードは必要ありません。インストールも不要です。従業員を追加する際の契約や隠れたコストもありません。従量課金制で、無制限に従業員のスケジュール設定ができます。 Findmyshiftの詳細

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Timelyのサロンソフトウェアなら、ビジネス全体をあらゆるデバイスから管理することができます。カレンダーやクライアント、スタッフ、在庫、レポートなどを簡単に管理することができます。
美容業界とともに、美容業界の価値を高めるために取り組んでいます。46,000の協力的な美容のプロフェッショナルが集うTimelyのコミュニティに参加すれば、革新的なビジネス管理ソフトウェアや受賞歴のあるカスタマー・サポート、世界中の著名人による知識、同業者からのサポートを利用することができます。 Timelyは、あらゆる規模、環境、予算のビジネスに合わせて設計されています。今すぐ参加して、ビジネスの成功へのサポートを得てください。公式サイトから、14日間の無料トライアルを始めることができます。 Timelyの詳細

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Simple, powerful, appointment booking software for service providers and their clients. Includes online calendar and downloadable app.
Simple, powerful, appointment booking tool that you and your clients will love! Use the scheduler anywhere: the app or any browser. Customers can book with ease using the Visibook app or online calendar. Easy booking and customer tracking. Reduce no-shows. Individual and class scheduler. Payments tool. Client messaging and notes. Simple, free set up. Control your schedule. Work around your personal calendar. Less email and hassle. Manage staff. Multi-Platform tool. Visibookの詳細

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Jobber is perfect for home service businesses that want to keep jobs on track and provide a seamless customer experience. Try it free!
Jobber keeps your jobs on track and your customers informed. Schedule jobs more efficiently, optimize routes, and send quotes and invoices by text. Give your crew the job details they need, see where they are, and get notified when a job is done. Send automatic payment reminders and take payments instantly in-person, online within 24 hours, or automatically every month. With a mobile app, free training, and simple setup, Jobber helps you save time while delivering 5-star service. Jobberの詳細

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Deputyを使用することで、社員のスケジュール作成、勤務時間と勤怠の追跡や休暇管理、タイムシートを給与計算へとワンクリック操作でエクスポートすることが可能となり、コンプライアンスを遵守することができます。
Deputyは、数々の受賞歴のある、優れたワークフォース管理ツールです。Deputyを使用することで、社員のスケジュールを数分で作成してワンクリック操作でチームに公開することができます。また、社員の休暇管理や勤務時間と勤怠の追跡を行い、タイムシートを給与計算へとシームレスに同期することができます。Deputyは、300社以上の主要なPOSおよび給与計算のプロバイダーと統合でき、エンドツーエンドで信頼性を提供します。iOSとAndroid用の無料アプリを使うことで、どこにいてもビジネスを管理できます。今すぐ無料トライアルを始めましょう。 Deputyの詳細

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SocialSchedules is a free employee scheduling tool for web & mobile. Build your schedule in minutes & send it to your team in a click.
SocialSchedules is a free scheduling solution for hourly employees. Build your schedule in minutes, make changes to it easily and send it to your team in a click. Free iOS & Android apps mean you can edit & check the schedule on the go + your employees always have the most updated version. Track time off, forecast sales for more cost effective schedules, integrate with your POS and find replacements fast. Features like group messaging, shift swapping & shift reminders make life easier. SocialSchedulesの詳細

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効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ワークフロー、および知識管理用に設計されたハイエンド・ソリューション。
効果的なコラボレーション、コミュニケーション、ソーシャル・ネットワーキング、ビジネス・プロセス、および知識管理用に設計された、中小企業向けの非常に安全なターンキー・イントラネット・ソリューション。データをネットワーク・サイロとローカル・ドライブから十分に保護された中央リポジトリに移動することで、知識の継続性をより向上させます。ウィキ、ブログ、フォーラムは、チームワークを向上させるためのソーシャル対応のナレッジ・ベースを確保します。 Bitrix24の詳細

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RazorSync is the top rated field service software designed to improve revenue, streamline operations and drive customer satisfaction.
RazorSync is a leading field service software designed to improve and streamline operations for field service businesses. With a desktop and mobile application, RazorSync provides expert features built to grow your business and reduce your workload. Our robust yet simple to use features include customer and team management, scheduling, integration with Quickbooks, merchant services and more. Try us risk-free for 14 days or schedule a free live demo today! RazorSyncの詳細

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Tools for the modern professional: proposals, contracts, payments, and more. Try 7 days free when you're ready.
HoneyBook helps creative entrepreneurs and freelancers book more clients, manage projects and get paid all in one place. With our business management software, you can automate your busy work and stay on top of all your to-dos, saving time and money so you can grow your business. Its like your own personal assistant. Small business owners and freelancers have tripled their bookings and saved multiple hours a day using HoneyBook tools. Start a free trial today! HoneyBookの詳細

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柔軟な時間追跡機能を活用して、多様で流動的なワークフォースを管理することができます。
Repliconの統合プラットフォームは企業全体の時間とコストの管理をサポートし、パフォーマンスと収益性を向上させます。通知、承認ワークフロー、GPS追跡などの機能によって生産性が大幅に向上し、人事は戦略的な取り組みに集中できるようになります。 高度なモバイル機能を搭載した構成可能なタイムシートを使えば、時間や場所に制限されることなく従業員やプロジェクトの時間を追跡することができます。RepliconのTimeOffアドオンを使って、リソースの利用状況を常に把握し、適切な人材を適切なプロジェクトに配置することができます。 Repliconの詳細

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The eSPACE Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market!
eSPACE has best-in-class customer service and ongoing development support, Our Work Order Management module is the most comprehensive facility management software on the market! Some of our key features includes: - Work Orders and Assignments & Inventory Control - Robust Reporting Options & Equipment Tracking - Preventive Maintenance - Vendor Portal Take us on a free test drive for 30 days or request a free demo today! eSPACEの詳細

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Transform your scheduling process with the industry's most widely adopted forecasting, scheduling and communications tool.
HotSchedules provides a cloud-based operating platform, as well as supporting solutions and services for the restaurant, retail and hospitality industries. HotSchedules suite of products enables owners and operators to schedule employees across locations, track time and attendance, monitor business performance and manage day-to-day operations. With HotSchedules native mobile app, employees can check schedules, pick-up and drop shifts, and request time off, all from their mobile phones. HotSchedulesの詳細

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休暇管理、個人用ダッシュボード、クラッシュ管理、チームの可視化、コラボレーション機能を搭載した、Webベースのリソース・スケジューリング・アプリケーションです。
人やその他のリソースをオンラインで素早く簡単にスケジューリングできます。単一の優れたカレンダーで、チームの状況を把握できます。ドラッグ・アンド・ドロップで素早くスケジューリングできます。有給休暇やその他の休暇を管理できます。アベイラビリティ・バーで、キャパシティを管理できます。クラッシュ管理機能で状況を把握しやすくします。ダッシュボード、メール通知、カレンダー同期により、誰もが最新の情報を得ることができます。強力なレポートにより、チームの稼働率をモニタリングできます。ソフトウェアのインストールは必要ありません。1人あたり月$2.50から使用できます。30日間の無料トライアルにご登録ください。 Resource Guruの詳細

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Simplify your Service Business. Complete Scheduling & Job Management. Manage Leads, Estimates, Jobs, Invoices, Payments from Anywhere!
BUILT & TRUSTED BY SERVICE PROS. #1 Most User-Friendly & Most Affordable Software for Local Service Companies with 1-25 employees. Complete Job Management: Scheduling, Leads Mgmt, Estimates, Running Complete Jobs from the Field, Invoices, Payments & More! Fully integrated with Quickbooks. We are also one of the Most Proven platforms available to simplify and manage your service business. Trusted by 1000s of service businesses for over 15 years. Kickservの詳細

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ONLYOFFICEは、ドキュメントを中心とするチーム管理とコラボレーションのための安全なオンライン・オフィス・スイートです。
ONLYOFFICE Workspaceは、クラウド・サービスとオンプレミス・ソリューションとして利用できるコラボレーション型企業オフィスです。 Microsoftの形式と完全に互換性のある3つのコラボレーション型エディターを含むスイート、ドキュメントやプロジェクトの管理ツール、CRM、カレンダー、メール、コミュニケーション・ツール、高度なセキュリティ設定を備えています。 クラウドに接続可能な無料のデスクトップとモバイル・アプリもあります。 ONLYOFFICE Workspaceには、スタートアップ企業、中小企業、大企業向けのプランがあります。 ONLYOFFICE Workspaceの詳細

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Sage HR is an award-winning HR management solution that simplifies HR.
Sage HR streamlines HR for customers in over 1,200 cities worldwide. Sage HR modular platform includes; leave management, timesheets, shift scheduling, expenses, performance and recruitment. Sage HR reporting gives you full visibility of your workforce with one source of the truth and the Sage HR app allows your employees to self-serve 24/7. Sage HRの詳細

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Booking Pages Builder, Unlimited customized and optimized booking pages for all your bookings.
Booking Pages Platform that allows for unlimited customized landing pages. Two-Week Free Trial with all our Features is available! Ask us about the top 5 Features we have that none of our competitors offer! We give you a full web/landing page that will make you proud to share with your clients. We integrate with your existing calendars as well as with MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier and more! Find out why we have grown to over 40,000 users in 100+ countries in the last 12 months. Book Like A Bossの詳細

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Humanityは、スケジュール作成を最大80%迅速化する、クラウド・ベースの主要な従業員スケジューリング・プラットフォームです。
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Online booking, resource scheduling, lead generation, and reporting solution for Fitness Studios.
WellnessLiving is an all-in-one solution for your Fitness Studio! We feature appointment scheduling, email marketing, robust reporting, rewards programs, client progress logs, reputation management, merchant processing and payroll among other features. There are no pricey add-on fees to embed your schedule into your site, generate reviews, send emails/SMS notifications, utilize a rewards program or automate marketing. WellnessLiving was built by our customers, for our customers! WellnessLivingの詳細

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20万社以上の中規模から大規模の企業、およびグローバルに成長中の企業から信頼されている多機能なアポイントメント・スケジューリング・ソフトウェアです。
Appointyは、教育、IT、小売、政府、金融サービス、ヘルスケア、美容、ウェルネスなど、多くの分野の企業や機関の顧客管理、スタッフのスケジューリング、マーケティングを合理化しながら時間の節約と予約の自動化を支援します。予約の管理、SMSやメールによる自動リマインダーの送信、ソーシャル・メディアからの予約の受付、Googleカレンダーとの統合、オンライン前払金の受付、資源と従業員のスケジューリングなどを使いやすい単一インタフェースから行うことができます。 Appointyの詳細

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このアプリは小さな業務を効率化するので、ユーザーはビジネスの運営に集中することができます。
Booksyを紹介します。 単なる予約アプリではありません。パートナーであり、仲間であり、月間最優秀社員でもあります。 独自の方法でビジネスを構築し、サービスの質を高め、関係を構築し、コミュニティを築くことができたとしても、時間を無駄にすることは許されません。 このアプリは小さな業務を効率化するので、ユーザーはビジネスの運営に集中することができます。 業務をサポートして自分らしく仕事を遂行できるよう支援します。 Booksyの詳細

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ビジネス向けのオンライン・アポイントメント・スケジューリングを簡単かつ柔軟に、お求めやすい価格で実現できます。設定は簡単で、コーディングは不要です。フリーミアム・トライアルがあります。
SuperSaaSは、Webベースのアポイントメント・スケジューリング・ソリューションです。ビジネスのためのオンライン・アポイントメント・スケジューリングを簡単かつ柔軟に、手頃な価格で実現します。設定は簡単で、コーディングは不要。フリーミアム・トライアル、優れたカスタマー・サポート、強力な顧客サービス文化を備えています。リアルタイムでGoogleカレンダーから対応可能時間を更新できます。もうクライアントと何度もやり取りを行う必要はありません。オンライン予約はコミッション0%で、26の通貨で支払い可能です。カスタマイズした予約カレンダーを、WordPressサイトに簡単にリンクできます。 SuperSaaSの詳細

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Simple scheduling software for managing your appointments, clients, and employees all in one place. Quick and easy to set up and use.
ScheduFlow is the only cloud based solution here that you can download as an application on your desktop. With ScheduFlow you can manage your appointments and employees all in one place. Manage your customers or patients by scheduling appointments with speed and simplicity. Assign tasks to employees to get the work done. An easy-to-use workflow that any of your employees can learn within minutes. See why we're rated 5 stars on nearly every comparison site. Free 30 day trial. ScheduFlowの詳細

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Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support business needs.
Shiftboard's ScheduleFlex is purpose-built for dynamic operations that frequently adjust staffing levels to support ever-changing business needs. ScheduleFlex helps front-line operations maintain high shift coverage, reduce labor costs, and control the daily chaos of workforce scheduling. Organizations in dynamic scheduling industries, such as manufacturing, healthcare, staffing, and public safety, depend on ScheduleFlex to keep their mission critical operations running smoothly, 24/7. ScheduleFlexの詳細

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Studio management that saves you time, keeps your business in order, and keeps your clients happy.
Offers photographers a simple & intuitive solution to their client & studio management needs. Online booking & scheduling, automated workflows, invoicing, contracts, and more. Iris Works is the studio management system made for the artist. After only a few hours of setting up your studio, you're ready to begin streamlining your business. Iris Worksの詳細

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Streamtime is project management for creative teams and businesses. Job planning, time tracking, invoicing and scheduling made easy.
Streamtime is project management software for creative businesses. We believe in creating tools that treat creatives as humans, not robots. With Streamtime you can create jobs and projects, plan and track time, and schedule your team. Take advantage of one click quoting and invoicing direct from your job plan and hook up your finances with our Xero, MYOB and Quickbooks integrations. Start for free and take advantage of a free, live 30 minute demo with one of our team. Streamtimeの詳細

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TimeTap is a feature rich online scheduling tool trusted by organizations around the world. A highly customized tool.
TimeTap is a feature rich online scheduling tool that streamlines appointment booking for organization around the world and provides a client-focused approach. TimeTap’s scheduling software is designed for medium and large organizations that need a customized booking solution. The tool can manage booking for multiple staff and locations. We provide course registration to appointment booking. Our software is HIPPA and GDPR compliant – giving you a highly secure software that you can trust. TimeTapの詳細

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多忙なプロフェッショナルのための優れたビジネス・カレンダー。顧客が24時間365日いつでもオンラインでサービスを予約できるようにし、無断キャンセルをなくすことができます。
顧客による無料相談のスケジュール設定、サービスの予約設定や支払い、イベントの登録を24時間年中無休で任意のデバイスから実行することができます。中小企業、地域のサービス・プロバイダー、コンサルタントに最適なvcitaには、自社サービスと最新のスケジュール、および個人的なクライアント・ポータルを表示できるカスタマイズ可能なスケジューリング・ページがあります。Webサイト、ローカル・リスト、メール、ソーシャル・メディアに簡単に接続してリードや売り上げを促進します。 vcitaの詳細

機能

  • カレンダー同期
  • カレンダー/リマインダー・システム
  • タスク管理
  • Webサイト統合
  • アドレス帳
Boulevardは、プレミアムサロンやスパの業務と成功をシンプルにする、ビジネス管理プラットフォームです。
Boulevardは独自のPlatform-as-a-Serviceを通じて、プレミアム美容サービスのビジネスマネジメントを変革しています。業界をリードする事業者やオペレーターとのコラボレーションにより開発されたBoulevardは、予約ベースのビジネスに特化した唯一の管理ツールであり、洗練されたスタイルを備えた簡単な使い勝手を提供します。

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