評価が高いソフトウェア

77件の結果
パフォーマンス、品質管理、顧客満足度を向上させる音声分析ソリューション。 VoiceAnalyticsの詳細
VoiceAnalyticsは、宣伝とカスタマー・サービスの両方の活動を担うコールセンターのパフォーマンス、品質管理、顧客満足度を向上させる音声分析ソリューションです。AIベースのソリューションは強力な言語エンジンと機械学習アルゴリズムで構築されていて、音声のテキスト変換を高精度で処理し、キーワードを認識して通話内で特定のコンテンツを検出できます。 VoiceAnalyticsの詳細

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多言語の会話型AIにより、人間が対応しているようなカスタマー・サポート・サービスを提供することができます。 無料デモについてはメールでお問い合わせください。 assist365 - AI-powered Virtual Assistantの詳細
assist365は、エンドツーエンドのカスタマー・サポート自動化のための人工知能 (AI) を活用した会話型ボイス・ボットです。巧妙に設計された自然言語理解 (NLU) およびNLPエンジンは、20以上の言語で顧客に人間味のある体験を提供します。 カスタマー・サービス、FAQ、調査、アポイントメントなど、さまざまな使用例にボットをデプロイし、残りの処理はボットに任せることができます。assis t365の持つ拡張性のレベルとその自動化により、実際のコストの30%未満で24時間365日体制のカスタマー・サービスを提供することができます。 assist365 - AI-powered Virtual Assistantの詳細

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Real-time speech analytics technology for contact centers that improves customer experience, compliance and quality of the service. AgentAssistの詳細
Agent Assist helps you to serve your customers better through real-time voice analysis and digital interactions. The solution improves the conversations between customer service agents and customers by turning analysis into unique insight, prompting and recommending actions that enable call centers to give personalized, helpful guidance to callers. Empower agents to be more productive and efficient, reducing stress and increasing job satisfaction. AgentAssistの詳細

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VR、スキルベースのルーティング、AI、コール・ブレンディング、分析を提供するクラウド・コンタクトセンター・ソフトウェア。
NICE inContactは、トップクラスのクラウド顧客体験プラットフォームです。CXoneはオムニチャネル・ルーティング、分析、ワークフォース最適化、自動化、およびAIを提供し、あらゆる規模の組織が優れた顧客体験を提供できるようにします。 NICE CXoneの詳細

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Gong empowers your entire go-to-market organization by unlocking your most valuable data set — your customer conversations.
Gong empowers your entire go-to-market organization by unlocking and operationalizing your most valuable data set — your customer conversations. Gong also transcribes your sales call recordings. That way you can search through calls and highlight specific parts of the conversation that matter to you. It’s like Google search, but for your sales calls. Empower your team with real-time data, time-saving automation, and actionable next steps to positively influence the outcome of deals. Gong.ioの詳細

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Qualtrics CustomerXMを使用すると、企業は顧客ジャーニーのあらゆる重要な瞬間を簡単に監視、対応、改善することができます。
Qualtrics CustomerXM (CX) は、顧客体験の改善のためのアジャイルなプラットフォームです。これにより、企業は、顧客ジャーニーのあらゆる重要な瞬間の監視、対応、改善を容易に行い、顧客のフィードバックをあらゆる意思決定に取り入れることができます。柔軟な役割ベースのダッシュボード、動的なケース管理、および完全なCRM統合により、優れた顧客体験を提供することができます。パーソナライズ されたデモをリクエストしたり、無料アカウントに登録したりして開始することができます。 Qualtrics CustomerXMの詳細

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Drive documentation productivity - all by voice!
Put your voice to work to create reports, emails, forms and more with Dragon Professional Individual, v15. With a next-generation speech engine leveraging Deep Learning technology, dictate and transcribe faster and more accurately than ever before, and spend less time on documentation and more time on activities that boost the bottom line. Dragon Professional Individualの詳細

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非ネイティブ音声に対して95%以上の精度を備えた、エドテック業界トップレベルの音声認識AI対応テクノロジーです。
エドテック業界でトップレベルの音声認識AI対応テクノロジーです。Googleが支援するELSA AIの精度はほぼ95%超えを記録しており、100カ国以上で2,500万人以上のユーザーが利用しています。 ELSAのAPIは、他の教育プラットフォームと容易に統合できるように設計されており、大幅なセットアップ・コストの削減と同時に、ユーザーのエンゲージメントやコンバージョン率の向上を実現します。学習者 は、スクリプトあり/なしの音声に対して、発音のフィードバックを即座に受け取ることができます。 ELSA Speakの詳細

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JustCallは、営業およびサポート・チームがデスクトップまたは電話から直接電話をかけたり、着信への対応や着信のログへの記録と録音を行ったりするクラウドベースの電話システムです。
JustCallは、企業が58カ国から電話番号を収集し、顧客に対して現地の電話番号を表示することのできるクラウドベースの電話システムです。このシステムを使用すると、海外の顧客や見込み客に対する親密感を構築することができ、信用の構築や信頼の獲得に役立ちます。JustCallは、海外の顧客を統合された場所で管理し、シンプルで簡単なソリューションで顧客と通信するために必要なプラットフォームを提供します。 JustCallの詳細

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CallTrackingMetricsでは、チームを超えてカスタマー・ジャーニー全体を把握し、1つのプラットフォームであらゆる会話を追跡することができます。
強力な通話追跡とコンタクトセンター・ツールを組み合わせたCallTrackingMetricsは、代理店や企業がより個別化された顧客体験を提供できるよう支援します。どのマーケティング・キャンペーンがリードやコンバージョンを生成しているのかを確認し、通話、チャット、フォーム、テキストといったあらゆる会話チャネルを1つのプラットフォームで管理することができます。100,000以上のユーザーがCallT rackingMetricsのオムニチャネル・プラットフォームを利用し、マーケティング、セールス、サービス・チームのコミュニケーションを統一しています。 CallTrackingMetricsの詳細

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Chorus is the leader in conversation intelligence and an integral part of ZoomInfo’s (NASDAQ: ZI) leading modern go-to-market software.
Chorus by ZoomInfo provides the Conversation Intelligence platform that captures & analyzes all your sales interactions across phone calls, video meetings, and email to ensure your sales teams win more deals and hit their number. Chorusの詳細

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The speech-to-text software for medical professionals. Processes up to five times the average typing speed. Works everywhere.
Talkatoo is a speech-to-text software. Talkatoo has been built specifically for medical professionals, both in the veterinary and human medical space. Talkatoo is a subscription-based software and starts at $95/month, and goes down in per-user price as you add additional users. Complete your medical records in half the time. Talkatoo works in any field, dictate in all practice management software, electronic health records, MS Word, Google Docs, email, etc. Talkatooの詳細

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Increase QA coverage by classifying and auto-scoring every call, email, and chat session for CX and regulatory compliance.
EvaluAgent's Quality Assurance software includes all the features you need to deliver performance improvement and demonstrate compliance. Backed by an experience customer success team, EvaluAgent helps you evaluate, coach and engage front-line agents. Access best-in-class cognitive services and machine learning that identifies your business-specific words and phrases to boost call-transcription accuracy. EvaluAgentの詳細

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Gamification-based SaaS Engagement, Incentive, Recognition & Analytics programs powered by Snowfly. If you track it, we can gamify it!
Snowfly provides industry leading Engagement programs that leverage Gamification, Incentives, and Speech Analytics for any industry. Snowfly Offers month-to-month contracts because our programs WORK - and our average customer tenure of over 6 years and industry leading engagement numbers prove it. Our solutions will help you achieve and improve your custom business objectives including: improved culture, better performance, employee satisfaction, process automation or all of the above! Snowflyの詳細

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Appen provides high-quality training data to confidently deploy world-class AI.
Appen provides reliable training data to give organizations in technology, automotive, financial services, retail, healthcare, and governments the confidence to deploy world-class AI products. Our expertise includes a global crowd of over 1 million skilled contractors who speak over 235 languages, in over 70,000 locations and 170 countries. Appenの詳細

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Omnichannel software solution for contact centers, providing a seamless customer experience across voice, email, chat, & social media.
At ICR Evolution we help you connect with your customers in an agile, simple, effective and productive way. EVOLUTION allows you to be where your customers are, at the right time. Answer calls, emails, chats, chatbots, voicebots and social media messages from the same platform and offer a 100% omnichannel customer service experience. EVOLUTION features intelligent contact routing, IVR, predictive dialer, scripting and flow design tools, integrations with CRMs, ERPs and omnichannel communications ICR Evolutionの詳細

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Augment and improve your existing QA reviews process with AI-fueled agent evaluations, insights and more.
CallFinder® is the leading provider of managed cloud-based SaaS speech analytics, automated call scoring, and speech-to-text transcription with conversational insights, such as sentiment analysis and emotion detection. Our easy-to-use, economical, and effective solution helps businesses augment their existing quality assurance process, access agent coaching insights, improve the customer experience, and grow company revenues. Every client is assigned a dedicated CallFinder Analyst for support. CallFinderの詳細

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MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology and a fantastic 100% UK-based team.
MaxContact is a leading cloud-based contact centre solution provider. With unrivalled technology, a fantastic 100% UK-based team, we design and develop your solution based on your business requirement s, so as your needs change, so do we. It's the reason MaxContact handle over 100 Million interactions monthly, why 97% of our valued customers choose to stay with us, and why we're growing from strength to strength, alongside our customers. MaxContactの詳細

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Artificial Intelligence Speech analytics software for call centers enabling 100% coverage with automated quality & compliance scoring.
Daisee transforms Customer Experience by utilizing Artificial Intelligence, speech, & text analytics to access deep insight into behavioural and emotional dynamics of your customer base. Daisee transcribes, analyses and automatically scores and ranks 100% of contact centre interactions enabling organisations to focus on the interactions that matter. Daisee's highly accurate insights enable full visibility into your customer service operations and streamline your quality assurance workflows. daiseeの詳細

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Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. inConcert Omnichannel Contact Centerの詳細

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Contact center solution that helps businesses streamline customer service processes across multiple channels.
Amazon Connect - Provide superior customer service at a lower cost with an easy-to-use omnichannel cloud contact center. Save up to 80 percent compared to traditional contact center solutions with no minimum fees, long-term commitments, or upfront license charges. Easily scale up or down to meet demand, with the flexibility to onboard tens of thousands of agents working from anywhere. Download our free eBook on how Amazon Connect can save you contact center costs. Amazon Connectの詳細

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Omnichannel analytics and pervasive call center performance management solution for large and small contact centers.
Powered by artificial intelligence and machine learning, CallMiner Eureka delivers the industry’s most comprehensive platform to analyze omnichannel customer interactions at scale, allowing organizati ons to interpret sentiment and identify patterns to reveal deep understanding from every conversation. Automated performance scoring, emotion metrics, and AI-driven topic discovery compels action and improvement within and beyond the contact center. Eurekaの詳細

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Cloud-based solution that assists businesses with automating IT operations and customer service processes via AI technology.
Cloud-based solution that assists businesses with automating IT operations and customer service processes via AI technology. Ameliaの詳細

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Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform. Evaluate 100% of voice calls, analyze performance, and tailor agent coaching.
Observe.AI is an AI-powered agent enablement platform for voice customer service. Leveraging the latest speech and natural language processing technologies, Observe.AI enables organizations to quickly analyze 100% of calls. With Observe.AI, support teams improve call quality, monitor compliance, and coach agents into top performers. Observe.AIの詳細

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Record, transcribe & analyze interactions for unmatched intelligence via Knowlarity’s Speech Analytics Platform Built with Google Cloud
With Knowlarity’s Speech Analytics Platform Build with Google Cloud, automate conversation analysis for unmatched business intelligence. Improve contact center performance with insights on operations & agents Find customer insights regarding satisfaction, service, intelligence and campaign effectiveness Minimize churn by discovering cause and predicting at-risk customers Enhance your compliance by reviewing large samples and specific call types Knowlarityの詳細

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End-to-end AI meeting assistant for customer-facing teams.
Avoma is an end-to-end AI meeting assistant for customer-facing teams. Its AI-powered technology help customer-facing teams capture important customer information, before, during, and after important meetings. Avoma analyzes conversation insights, and intelligence to help reps shorten sales cycles and delight more customers. With Avoma, you can automatically record all your meetings, get full transcripts and summarized notes, and actionable insights synced directly to your CRM. Review calls and Avomaの詳細

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Perform highly accurate, automatic forensic voice comparisons using a cutting-edge, language-independent speaker recognition solution.
Phonexia Voice Inspector is an out-of-the-box solution that enables police forces and forensic experts with a highly accurate forensic voice comparison tool to support effective criminal investigation s and give evidence in court. It uses the cutting-edge Phonexia Voice Biometrics technology powered by deep neural networks, providing exceptional accuracy. You can automatically compare the subjects voice, use recordings of any language, and present the results quickly with predefined reports. Phonexia Voice Inspectorの詳細

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Rev.aiの一連の自動音声認識APIを使用すれば、企業は強力なダウンストリーム・アプリケーションを開発することができます。
5万時間を超える音声コンテンツを人間が書き起こした上で音声モデルをトレーニングし、非常に正確なAPI主導型自動音声認識 (ASR) エンジンを開発しました。 Revは、優れた自動音声認識テクノロジーです。過去10年間、5万人を超えるアクティブなフリーランサーが世界で最も正確な英語ASRのトレーニングに取り組んできました。 - 事前に録音済みまたはライブの素材をテキスト変換する際には、1つの自動音 声認識プロバイダーで十分です。 - 高いスケーラビリティ。31の言語で世界中のオーディエンスと交流することが可能です。 - セットアップにより市場投入までの時間を短縮します。 Rev.aiの詳細

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MiaRec is a leading provider of enterprise-ready call recording and voice analytics solutions for contact centers and beyond.
MiaRec is a leading provider of award-winning, enterprise-ready call recording and voice analytics solutions for contact centers and beyond. MiaRec helps contact centers and businesses gain complete visibility and powerful insights into their customers with features include call recording, STT Transcription, Keyword Spotting, Agent Evaluation, Call Tagging, PCI Masking and more. MiaRec provides interoperability with leading vendors such as Cisco, Avaya, Microsoft, and more. MiaRecの詳細

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Fast-to-deploy speech analytics API for sentiment analyses in Call Centers, Native Apps, Robotics, etc. Dialect & language-agnostic
OTO leverages cutting-edge voice technology to understand key behaviors and acoustic signals in real-time. Our lightweight DeepToneTM engine extracts over 100 measurements, multiple times every second, providing a wide range of insights. OTO is language-agnostic and gives you output parameters on various angles. Our API allows companies to start analyzing 100% of in-call conversations within a couple of hours. Sign up for a free trial and start analyzing your call data! OTOの詳細

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Deepening and enriching customer and employee insights
Call Journey’s mission is to use Interactive AI to deepen and enrich the way that organisations understand their customers and people. VoiceAI captures and analyses each and every interaction to produce nuanced insights in a simple, searchable and actionable format, helping organisations improve their customer experience, business performance, risk management and compliance. Call Journey’s passionate interaction experts have combined the best of Natural Language Processing and Artificial Intel VoiceAIの詳細

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SoapBox Labs powers best-in-class voice-enabled experiences for kids.
SoapBox Labs builds speech recognition technology for kids. It offers low-code and proprietary speech recognition (ASR) technology that delivers high accuracy for kids ages 2 to 12 of all accents and dialects. The SoapBox voice engine has been built using a privacy-by-design approach to protect kids’ fundamental right to voice data privacy. SoapBox licenses its technology to third-party education and entertainment companies and offers two core solution suites: SoapBox Educate and SoapBox Play SoapBoxの詳細

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SaaS solution delivering Inbound, outbound, digital channels, advanced analytics, WFM all the world class support and consultation.
RapportCMS is an extensive and feature rich solution with world class support. The solution enables staff to work from any location with advanced agent and customer analytics. As differences between vendors become smaller, people make the difference. Unity4 provides exceptional staff and support to a cutting edge solution with: - Elegant inbound routing - Powerful outbound dialling - Analytics suite to support, management and develop - Omnichannel portal - Agent Telework space and consultation RapportCMSの詳細

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An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions.
An AI powered Data Analytics platform that analyzes and visualizes complex data sets, helping you make decisions. Stratifydの詳細

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Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish
Call center software to help you manage not only your customer service needs but also the quality and compliance metrics you establish Contact Cubedの詳細

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Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls.
Tethr integrates with any voice platform and equips your entire enterprise with powerful insights, all from your customer phone calls. Tethrの詳細

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An advanced speech analytics solution for contact centers to improve performance, reduce operational costs & boost customer experience.
An advanced speech analytics solution for contact centers to improve performance, reduce operational costs & boost customer experience. SmartSpeechの詳細

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A business phone system for global enterprise communications
TeleCMI is a leading innovative business phone system for global enterprise communications. The smartest cloud contact center and hosted PBX product which was built to manage business communications with effective, easy-to-access and live monitoring features. A new-age communication platform which can be integrated with familiar CRM and helpdesk tools. TeleCMI - An intelligent business conversation platform which delivers high voice quality with low latency. Telecmiの詳細

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A Consumer Finance Intelligence solution that analyzes agent and customer conversations to enhance profits, experience, and compliance.
Prodigal is a Consumer Finance Intelligence solution for optimizing operations and quality assurance. Collection agencies, healthcare providers, and lenders rely on Prodigal to unlock insights that enhance profits, experience, and compliance by analyzing agents' conversations with borrowers and patients. ProAssist guides agents to say and do the right thing every time. ProNotes auto-writes call notes, creating hours of capacity. ProVoice analyzes 100% of calls to reduce risk and strengthen QA. Prodigalの詳細

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CX suite that helps businesses measure and improve customer experience by managing feedback, ratings and reviews on a unified platform.
CX suite that helps businesses measure and improve customer experience by managing feedback, ratings and reviews on a unified platform. Verint Experience Managementの詳細

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As pioneers in cloud technology, ClearTouch has been in business for over 20+ years, worldwide presence, serving over 1500+ clients.
ClearTouch is a cloud-hosted contact center platform provider, which enhances the customer experience of organizations across Banking, Insurance, Healthcare, BPOs, ARM/Collections, eCommerce, and Automotive, among others. Our platform comes packaged with everything – dialer, telephony, team management, analytics & intelligence, data & digital services, and integrations — all of this at a per-minute pricing. You don’t have to depend on multiple providers to manage your contact center. Cleartouch Cloud Contact Center Platformの詳細

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Solution to create notes automatically for meetings.
Solution to create notes automatically for meetings. Marsview Notesの詳細

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Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels.
Real-time compliance monitoring, conduct & fraud risk by analyzing customer & employee communication channels. Cognitive Viewの詳細

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Verint Speech Analytics is a cloud-based speech analytics solution that helps businesses extract valuable insights from phone calls.
Verint Speech Analytics is a cloud-based speech analytics solution that helps businesses extract valuable insights from phone calls. Users will be able to reduce repeat calls and agent handle times, gain real-time customer insights, reduce churn by finding root issues and more. It also helps businesses measure customer satisfaction levels, run marketing campaigns and analyze agents’ performances. Verint Speech Analyticsの詳細

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Alvaria Engagement Analytics surfaces valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all channels.
Alvaria Engagement Analytics is a powerful speech and text analytics engine designed for quality analysts, business analysts and other advanced users to surface valuable insights into quality, operational efficiency and customer sat across all customer communication channels. Alvaria Engagement Analyticsの詳細

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Capturi helps teams identify valuable insights using speech analytics to e.g. increase sales numbers or NPS scores and much more.
Capturis customized solution helps you reach your full potential! Using speech analytics and machine learning, Capturi analyzes your customer facing call recordings and transforms them into insights on how to achieve higher NPS, increase sales numbers, reduce the number of non-valuable customer calls and save valuable time on documentation and quality assurance. Capturiの詳細

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Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences.
Speech analytics platform for monitoring customer interactions to improve conversion rates, revenue, and buying experiences. Signal AIの詳細

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Contexta360 is an online platform that uses AI and speech recognition to analyze telephone communications.
Contexta360 software works by using advanced speech analytics. It allows for the analysis of a large number of telephone conversations. It also automatically determines the reasons why customers made contact. The conversations can be from live or automatic answering systems. Automated workflows can be created using gained insights, and the user experience can be improved. Customer interaction analysis is based on natural language processing and AI. Contexta360の詳細

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The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market.
The latest and only behaviourally-informed designed Speech Analytics platform on the market, engineered to help you understand what each customer says and feels, right now. Traditional speech tools are complex, designed by analysts for analysts, requiring a technical skillset to get the most from their platforms. Fonetik puts the power into your hands through an intuitive point-and-click interface designed by behavioural scientists. Fonetikの詳細

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MeetRecord is a meeting intelligence for CS and sales teams working on Zoom and MS Teams.
Every customer meeting is filled with insights you could easily miss. MeetRecord is here to bridge that gap. MeetRecord helps sales teams to capture intelligence from video calls, do real-world coaching and close deals faster. With MR you can: - Get meeting insights to sell better - Coach on real calls, assign courses to improve performance - Capture and communicate product feedback with real Voice of Customer MeetRecordの詳細

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