118件の結果
受賞歴のあるソフトウェアを使用して、オンラインやオフラインでのイベントを1件でも数百件でも、終始効率よく企画、宣伝、および実施することができます。 Glue Upの詳細
オンラインやオフラインでの大小のイベントを1件でも数百件でも、終始効率よく企画、宣伝、および実施することができます。 KPMGやFacebookといった企業のように、業務を効率化しエンゲージメントを最大化する高性能ツールで、収益を増やし、時間を節約し、投資収益率を上げることができます。1か所で同期したデータを活用して、長続きする関係を築くことができます。 Glue Up (旧称EventBank) は、コミュニティを成長させるためのオール・イン・ワン・ソフトウェアです。 Glue Upの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
BigMarkerは、強力なビデオ・テクノロジーと堅牢かつインタラクティブな体験機能を融合した、完全にカスタマイズ可能なバーチャル・イベント・プラットフォームです。 BigMarkerの詳細
BigMarkerは、強力なビデオ・テクノロジーと堅牢なマーケティングおよびインタラクティブな体験機能を融合した、完全にカスタマイズ可能なバーチャル・イベントおよびウェビナー・プラットフォームで、独自のブランド化されたバーチャル・イベントを作成することができます。 BigMarkerの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
インターネットに接続することなく、自社ブースからリードを取得したり販売注文を受けたりすることができます。iOSまたはAndroidのモバイル・デバイスで動作します。 Forms On Fireの詳細
展示会にいる従業員がその場でリードに関する情報を取得したり、注文を受けたりできるようになります。インターネット接続は必要ありません。Salesforce.comなどのバックエンド注文管理または顧客関係管理 (CRM) アプリケーションと統合することもできます。 WordやExcelなどのツールを使用して、誰でも設計することができます。署名、GPS、コネクタ、ワークフロー、タスク、ディスパッチに適しています。 Fortune 500企業のITチームと経営陣に高く評価されている製品です。驚くほど役立つプロ・サービスにより、コストを抑えながら目標を達成することができます。 Forms On Fireの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
モバイル・ワーク・オーダーを使用すると、無線の使用、低コストの実現、紙の無駄の排除、作業の効率化を行うことができます。 Ungerboeck Softwareの詳細
Ungerboeckモバイル・ワーク・オーダーは、Ungerboeckデータベースから直接注文データを取得します。リスト全体が手元にあるため、オペレーション・チームは注文の印刷を待つ時間を削減することができます。フィルターとソート・ツールを使用して、担当注文を絞り込み、自らの作業に注力することができます。 Ungerboeck Softwareの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
GoTo Webinar powers millions of webinars each year and is now part of GoTo Connect, all-in-one communications software built for SMBs.
GoTo Webinar is trusted by more customers than any other online webinar solution and powers millions of webinars each year. Whether you use webinars for marketing, training, or corporate communications, GoTo Webinar puts the fun back into webinars with reliable technology that’s super simple to use. Get the features, integrations and analytics you need to engage your audience and make personal connections that drive your business. GoTo Webinarの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Cloud-based software with event app, event registration, event marketing, and event management for in-person/virtual/hybrid events.
Whova is an all-in-one event management solution that consists of an award winning event app, efficient online registration, powerful event marketing, and time-saving event management tools. Whova has won the Event Technology Award for 5 years in a row and has powered over 30,000 in-person and virtual/hybrid events for all kinds of organizations in over 100 countries, including American Express, Microsoft, Hilton, Lego, IKEA, L'Oreal, American Marketing Association, Harvard University, and NASA Whovaの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Eventzilla is an online event registration & marketing platform for virtual in-person and hybrid events.
Eventzilla is a leading cloud-based event registration & marketing platform with thousands of users worldwide. We make it easy for event organizers to create a beautiful, professional web presence to promote their events. Works perfect for conferences, fundraisers, classes, reunions, concerts, & sports events. Eventzilla has everything you need to setup a custom event website, publish event schedule, process payments, manage attendee details and check-in easily. Eventzillaの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
To create the most compelling event platform which powers organizations looking to scale using modern technology tools.
Showpass is a global leader in event technology, primary ticketing and distribution, and the mixed delivery (live, virtual and streamed) of experiences for tens of thousands of event hosts. Showpass provides access to global distribution and discovery channels including Facebook's native ticketing, Google Reserve, and a proprietary publishers network. Showpass creates solutions for complex events, large organizations, and high-volume event producers and is proud to serve millions of customers. Showpassの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Socioはモバイル・イベント・アプリです。対面型、バーチャル、ハイブリッドなど、イベントの種類を問わず、幅広いカスタマイズ機能と使いやすさのバランスが取れています。
Socioのモバイル・イベント・アプリは、使いやすさと細かいカスタマイズ機能のバランスが取れています。ライブ・ストリーム、議事進行、イベント・コンテンツを便利な場所で一元管理して、参加者、スポンサー、スピーカーが互いにつながり、交流が可能になります。 Socioはデバイス横断的な機能を備えています。対面型、バーチャル、またはハイブリッドのどの種類のイベントでも、将来にわたって確実にイベントを開催するための優れたソリューションです。 Webex Events (Formerly Socio)の詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Accelevents is an all-in-one events platform that empowers you to expand your reach and drive sustainable growth.
Accelevents is an all-in-one in-person, virtual & hybrid events platform that empowers event organizers and marketing professionals to create authentic human connections and drive sustainable growth. As a leading event technology platform, Accelevents is redefining the way brands connect with their audiences with a user-friendly yet robust set of customizable and interactive features. Acceleventsの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides your attendees a unified experience!
Launch your event in minutes! We are an all-in-one event management solution that provides you and your attendees a unified experience! We offer a seamless ticketing & registration solution that is custom with event pages, emails, reports, analytics, and more. Also an online experience with chat, one-on-one chat, host moderation, notes, and everything you need to engage your attendees. Join the 30,000+ events that use Brushfire every year! Plus a team you can actually talk to! (866) 825-8252 Brushfireの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。
バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントがかつてないほどリアルで魅力的なものになりました。 イベントを企画して、すべての参加者のためにパーソナライズされた魅力的な体験を提供できます。スマートなマッチメイキングやきめ細かなインサイトなどの豊富な機能を活用して緊密に結びついたコミュニティを構築し、ブランドに関する多くの話題を作ることができます。 Let's Get Digitalの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Award-winning event apps designed to fully engage your attendees. Trusted by thousands of events annually-over 9 billion app downloads!
Award-winning event apps designed to fully engage attendees. Comprehensive agendas, personalized calendars, interactive maps and wayfinders make it easy for attendees to find and access education. Matchmaking and appointments allow attendees to connect with their peers and exhibitors of interest with just a click. Gamification and live polling keep them engaged and entertained. Plus, many sponsorship opportunities. Trusted by thousands of events each year and downloaded over 9 billion times! Configioの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size
ClickMeeting is a browser-based webinar solution, brings the power of webinars to organizations of any size, from one-person firms to multinational enterprises. The web-based solution is easy to use and covers the entire webinar process from preparation to presentation, and from interaction to follow-up. The software requires no installation and works on all devices and operating systems. ClickMeetingの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Bizzabo powers in-person, virtual, & hybrid experiences with the Event Experience OS, an open platform for Event Experience Leaders.
Bizzabo powers immersive in-person, virtual, and hybrid experiences. Bizzabo's Event Experience OS is a data-rich open platform that allows Event Experience Leaders to manage events, engage audiences, activate communities, and deliver powerful business outcomes — all while keeping attendee data private and secure. As a Leader in The Forrester Wave™: B2B Marketing Events Management Solutions, Q1 2021 Report, we're trusted by world-leading brands like Fortune 500 enterprises to power their events. Bizzaboの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Not all event apps are created equal. Drive networking and engagement with the industry’s most intuitive mobile event app.
Provide virtual and in-person event engagement opportunities in the palm of your attendee's hand. Aventri's Mobile Event App is a feature-packed digital event guide, driving attendee engagement and providing real-time event performance insights. With its unique blend of information, engagement and interaction features, it's the best event app available. Aventriの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Pathableは、カンファレンス、見本市、イベント、協会向けの仮想イベント・プラットフォームとモバイル・アプリの大手プロバイダーです。
Pathableの仮想およびハイブリッド・イベント・プラットフォームは、仮想、ハイブリッド、対面式イベントをサポートします。イベント・プランナーは、1つのツールでイベントの計画、プロモーション、展開を行うことができます。Pathableプラットフォームを使用すると、イベント・プランナーは、ライブ・ストリーミング・コンテンツ、1対1のビデオ会議、パーソナライズされたアジェンダ、バーチャル見本市、カスタム・ページやイベント機能をホストするカスタム・イベントWebサイトやモバイル・アプリを作成することができます。このプラットフォームでは、イベント・ホストが、それぞれのニーズを満たすイベント体験を構築することができます。 Pathableの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Easy-to-use event tool with the main focus on the user experience and great features that engage attendees via mobile and web app.
Eventee is the most easy-to-use tool for organizing in-person, virtual, or hybrid events. The intuitive and beautiful interface of both mobile and web app enables you to efficiently manage your event, increase attendee engagement, and improve the overall event experience. Take advantage of the features Eventee offers: Live questions & polls, Live streaming, Bookings, Newsfeed, Networking, Partners, Custom integrations, Custom branding, and more. Start your free trial at https://eventee.co! Eventeeの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
企業によるイベント、カンファレンス、展示会、会議などのモバイル・アプリケーションの作成を支援するクラウドベースのソリューションです。
Guidebookは、コーディングのスキルなしで独自のアプリを作成できる自作 (DIY) アプリ・ビルダーです。多数の優れたテンプレートから1つを選び、必要な機能をドラッグ・アンド・ドロップして、望みどおりにカスタマイズし、[公開]をクリックすると、数分でアプリが作成されます。結婚式や大学向けのアプリ、またはエンタープライズ全体を強化するためのアプリなど、どのようなアプリが必要な場合でも、Guidebookを使用すれば、魅力的なAndroidやiPhoneのアプリを作成することができます。既に何百万人ものユーザーがGuidebookを活用しています。 Guidebookの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
オンサイトおよびハイブリッド・イベント、登録、バッジ印刷、RFID追跡、リード・キャプチャ、出展者管理、顔認証、ゲーミフィケーションを行うことができます。
Hopinが提案するBoomsetは、対面型およびハイブリッドのイベント管理向けの非常に簡単なオールインワンのイベント管理ソリューションです。 対面型およびハイブリッドのイベント管理に対応したオールインワンのソリューションです。一般データ保護規則 (GDPR) 準拠のソフトウェアとモバイル・アプリを使って、オンサイト・イベント登録、セルフ・チェックイン、オンデマンドのカラー・バッジ印刷、顔認証、セッション管理、RFID追跡、アクセス・コントロール、リード獲得、ゲーミフィケーション、アイテムの引き換え、オンサイト・サービスなどの対面型イベントのあらゆるニーズに対応することができます。 Boomsetの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Create engaging in-person, virtual and hybrid event experiences with EventMobi
EventMobi's end-to-end Event Management and Virtual Conference Platform makes it easy for event organizers to plan, promote, monetize and deliver engaging virtual, hybrid and in-person event experiences. From website, registration and an award-winning event app, to the Virtual Space and fully managed online event production, the EventMobi platform has been used by 10,000+ event planners in 72 countries around the world since 2009. EventMobiの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Lyyti is the leading Event Success Platform that helps you create live, online and hybrid events.
Lyyti is an all-in-one event management software that helps organisations create meaningful encounters. No matter what the platform – live, online or hybrid – Lyyti’s automated functions for registration, communication, reporting and feedback make sure that every event is a success for participants and organisers alike. Lyytiの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Nutickets event app is the must-have addition to your live events. Driving attendee engagement & providing real-time event insights.
Nutickets mobile event app is the must-have addition to your live events. Driving attendee engagement and providing real-time event performance insights. With access control, cashless payments and box office features, it's the go-to app for managing your event. Nuticketsの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
CrowdCompass is the world's largest developer of mobile event apps and conference apps.
At CrowdCompass by Cvent, we create awesome mobile event apps that increase attendee engagement and produce a strong return on investment. As the premier event app developer, we provide mobile apps for conferences, tradeshows, meetings and events that range in size from 50 to 50,000 attendees. Our solution is an integrated component of Cvents event management platform the most comprehensive in the industry. CrowdCompass Mobile Event Appの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
LineUprは、モバイル・イベント・アプリを作成するための非常にシンプルな自作 (DIY) ツールです。今すぐ開始して、さまざまな機能を搭載したアプリを数分で開発しましょう。
LineUprは、会議、年次会議、サミットなどのモバイル・イベント・アプリを作成するための最速のプラットフォームです。数分でアプリを作成し、すぐに公開できます。コーディングやデザインのスキルは必要ありません。アジェンダ、講演者、スポンサーについて伝えることができます。アンケートを使用して、貴重なイベント・データやライブ・アンケートをキャプチャし、参加者のエンゲージメントを促進します。LineUprは、大企業から地域の非営利団体まで、5,000を超える事業者に信頼されています。公式Webサイトにアクセスして、無料でLineUprをお試しください。 LineUprの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
魅力的な体験を実現することで、観客はバーチャル・イベント、ハイブリッド・イベント、対面式イベントで交流し、つながってコラボレーションすることができます。デモをリクエストしてください。
Eventdexの包括的なイベント管理ソフトウェアは、ビジネス・マッチメイキング、バーチャル・イベントとハイブリッド・イベントのプラットフォーム、リード抽出、オンサイト・イベントの管理、イベント登録など、イベント全体を管理するフルスタック・ソリューションを提供します。この強力なプラットフォームはすべてのワークフロー・システムとシームレスに連携するため、単一のインタフェース・アプリケーションでイベントを管理できます。Eventdexは、イベント参加者全員の体験を向上させる製品スイートを提供するイベント管理プラットフォームです。 Eventdexの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Events.com's mobile-first event management and registration platform helps organizers manage, market, and monetize events of all sizes.
Events.com connects people with in-person and virtual experiences they love. Its mobile-first event management and registration platform helps event makers manage, market, and monetize everything from massive festivals, real-world and virtual conferences, and marathons. With its end-to-end event management solutions, including sponsorship and marketing tools, Events.com gives organizers access to a suite of tools at every step of planning. Events.comの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
InEvent is the most powerful software for professional events, video-driven conferences, or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. InEventの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Manage events on the go with hubs101, be it virtual, hybrid, or in-person!
Manage events on the go with hubs101. The all-in-one event app streamlines event management throughout the event cycle: master the agenda planning, lead retrieval, content delivery with a full white label option. hubs101 also enables you to engage your audience with an AI-powered matchmaking function and maximize your event ROI with real-time analytics. Trusted by 40,000+ event attendees through 500+ events, hubs101 is your best choice to reach event success! hubs101の詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. eShowの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Onlive is the end-to-end event management software for online, hybrid or in-person events that is easily managed from start to finish.
Looking for an end-to-end Event Management Solution for your online, in person or hybrid events? Onlive allows you to easily (and we mean EASILY!) setup, manage and run your events from start to finish... With an advanced set of reporting tools, organizers can go beyond numbers. With its detailed reporting options Onlive will help you understand more about customer profiles, personas and event success parameters. Onliveの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile apps for events as well as employee communications.
Yapp is the easiest and most affordable way to create mobile event apps as well as employee communications apps. You can create apps in minutes and publish instantly, no coding or design skills are needed. With transparent pricing, instant publishing and world-class customer support, Yapp is trusted by thousands of companies including Anheuser-Busch, Capital One, Too Faced, Lockheed Martin, Microsoft, and more. Start creating engaging, full-featured apps completely free with a 14-day trial. Yappの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Automate your workflow around scheduling and communicating with your staff. Tailored to businesses in the event industry.
Event Staff App is a software and mobile app suite that has been helping event businesses optimize how they schedule and manage their event staff for over 10 years. Our industry leading text messaging functionality makes it super easy to engage your staff, and will significantly cut down on the hours you spend each week with scheduling and communication. Sign up fo a free 1 month trial today to see it in action + get a demo from our team! Event Staff Appの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
More than an event app - it's a complete all-in-one solution. No designer or developer needed. Try us risk free for your event!
ClearEvent's all-in-one branded mobile event app lets you sell tickets, accept registrations and share event details with participants of your event. Messages can be split, segmented and targeted to specific people. This app isn't just for participants! Use it to assign tasks & job assignments to event staff and volunteers. The best part? You don't need a designer or developer to create your app, and it works across most smart phones and desktop browsers. Create your own mobile event app today! ClearEventの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.
Since 1995, we've provided the conference and tradeshow industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, we have powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white-glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. GTRの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
#1 All in One Event Management Plugin for WordPress.
WP Event Manager is a lightweight, scalable and full-featured event management plugin for adding event listing functionality to your WordPress site. The shortcode lists all the events, it can work with any theme and is really easy to setup and customize. The settings pages let you select how you want the event displayed. WP Event Managerの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Canapiiは、対面、ハイブリッド、仮想イベントを管理するための独自のソリューションを提供します。
Canapiiは、対面、ハイブリッド、仮想イベントを管理するための独自のソリューションを提供します。このグローバル・チームは、24時間365日体制の真のカスタマー・サービスを提供する唯一のサプライヤーとして、場所や規模を問わず、イベントを開催し、成功させています。イノベーション曲線の先を行くことで、あらゆる段階でオーディエンスに感動をもたらすサポートをします。 カンファレンス、理事会会議、ウェビナー、ハイブリッド・イベント、インタラクティブなポッドキャスト、プレス・ブリーフィング、オンライン研修、ワークショップなど。多様なイベントに利用できます。 Canapiiの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Organize and Run Events. Sell Tickets. Communicate with Your Group.
Build collaborative schedules with our easy to use publishing tools. Manage and display on mobile, online and TV monitors. Allcal is real-time: automatically updating and notifying event attendees about changes on all platforms. We offer multiple types of ticketing solutions including dues, packaged, and individual tickets as well as free and prize tickets. Sell memberships and tickets directly from website and mobile. What can we help you create? Allcalの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Powerful, personalized event experiences - from the palm of your hand.
Personify A2Z Events, mobile solutions extend the immersive, branded experience attendees know and love from the show floor to the smartphone devices they rely on. Built on A2Z Events proven technology and packed with features, the mobile solutions combine powerful branding opportunities within a mobile app environment that is tightly integrated with your event websites. A2Z Eventsの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
ライブイベントの管理、オンデマンド体験の作成、ブランデッド・カスタム・アプリケーションの構築などを行うための仮想イベント・プラットフォームです。
SpotMeは機能豊富なイベント管理プラットフォームです。プランナーは、ライブからオンデマンドまで、仮想イベント、デジタル体験、参加者が満足するようなイベントアプリを簡単に提供します。プランナーには、分科会セッションから個別のアジェンダ、双方向コミュニケーション、ゲーミフィケーションまで、人気コミュニティを作り上げるためのツールが揃っています。 SpotMeは250以上の世界的なブランドに対し、Web、iOS、Androidでブランド企業向けソリューションを提供するだけでなく、コード不要の構築プラットフォーム、専門的サービスも提供しています。 SpotMeの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
A suite of simple, clever tools that allow you to manage complex corporate in-person, hybrid and virtual events.
Eventogy makes it easy for Corporate Event Managers to market and manage winning events. Our software was born out of a passion for user experience. We design everything to make life easier, take back lost time, and prevent unnecessary headaches. Eventogy provides a single platform giving event organisers the tools to create, manage and market any type of event, from in-person meetings to virtual conferences. Beautifully simple software that gets you out of the office by 5pm on Fridays! Eventogyの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
A Hybrid and Virtual Events Engagement, Management, and Fundraising platform with 20+ Tools and zoom integrations.
Go Live with your next virtual event in less than 24 hrs!! Guaranteed Our event platform has exclusive powerful features such as speaker and sponsor onboarding, guest virtual check-ins, event website builder, ticketing & registration, session(s) management, event analytics, vendor bid management, networking and mobile app, user rewards program, hotel bookings, badge printing, conducting- surveys & trivia, live QA & polls, inbuilt CRM, marketing platforms and a lot more. EventTitansの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Invent App provides an intuitive and customized platform for your virtual, in-person or hybrid event on all supports (web/mobile app).
Invent App provides an all-in-one platform to support companies in the organization of their events. The intuitive platform is available as a mobile App or a WebApp to adapt to any type of event and make it a real success. You manage the before, during and after of your event with Invent App solutions. Thanks to more than 30 features such as attendees and speakers list or interactivity, the platform is ideal to customize an immersive App suited for virtual, face-to-face and hybrid events. Invent Appの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
With Mighty Pro, you can host events, run conferences, livestream, and teach online courses—all from your own branded mobile apps.
Mighty Pro is for brands, organizations, and successful creators who understand the power of bringing your people together in your own branded apps. Livestream from your own branded app. Host events & conferences with immersive member experiences. Teach online courses with dedicated communities. Sell free or paid memberships, corporate-level access, paid tiers, and secret groups. Offer corporate sponsors their own branded groups, dedicated spaces, or sponsorship of different communities. Mighty Proの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Ticketsauce is a white label event ticketing & marketing solution that fits every use case and is customizable to fit your every need.
Ticketing platforms are either antiquated, expensive, lack customer support, or all of the above. Ticketsauce and NIGHTOUT came together because we see the whitespace that no other company is addressing; A fully integrated event ticketing and marketing solution that is fundamentally based on the success of our clients. We've created a one-of-a-kind platform to shake up the event industry and deliver on customer needs. TicketSauceの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
An all-in-one platform for planning, executing, and experiencing your dream in-person or virtual event no matter the shape or size.
An all-in-one platform for planning, executing, and experiencing your dream in-person or virtual event no matter the shape or size. Cadenceの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Native iOS and Android apps with white-label availability to keep the focus on your design & branding.
Connect Space offers native mobile apps for both planners and attendees. Attendees have the ability to; register for the event, customize their profile, set up in-person or virtual meetings, network, post on the activity feed, and more. Attendees can submit event questions to the event contact or our support team. You can keep guests up-to-date using pre-scheduled or immediate bulletins, sending push notifications directly to their device. Want your Twitter feed in the app? #Done Connect Spaceの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Create a special and personalized experience with a mobile app for your event; with interactive, networking, and gamification modules.
Create a special and personalized experience with a mobile app for your event. Meetmaps gives more than 25 different modules to adjust your app for every requirement (information, interaction, networking and gamification) and all type of events. As event manager, you could take over control from dashboard app and get accurate and real time metrics. Meetmapsの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
The only integrated Federated Events Management System for Large Enterprises
High Attendance is a cloud based federated event management system that is provided a fully integrated approach for events, trade shows and sales teams. The system provides registrations, check-in, session attendance, real-time feedback, lead retrieval, event mobile apps and direct integration to your CRM or Marketing Automation system. High Attendance unites your event strategy and directly integrates with Cvent, Aventri, EventBrite and Zoom. Banzai High Attendanceの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合
Mobile apps designed for your events
A leading event app platform in 14 countries, which has already powered over 1000 events of all types, both public and internal. Our clients include Mercedes-Benz, Mars, Novartis, Philip Morris, Cisco, Leroy Merlin, Societe Generale, Henkel, Michelin, Nestle, Metro, Sandos, Wrwag Pharma, Ricoh, Glenmark, Schneider Electric and many others. We make life simpler for event organizers and help with implementing unique scenarios! Eventiciousの詳細

機能

  • リアルタイム更新
  • ネットワーキング
  • 出席者プロフィール
  • スケジュール管理
  • スポンサーページ
  • ソーシャル・メディア統合