130件の結果
キャプテラが無料の理由
Perimeter 81は、単一の統合プラットフォームでローカル・ネットワーク、アプリケーション、クラウド・インフラストラクチャへの安全なアクセスを提供します。 Perimeter 81の詳細
コストが高く、ハードウェア・ベースであり、インストールと管理が困難な従来のVPNテクノロジーとは異なり、この革新的なプラットフォームは、単一の統合プラットフォームを使用して、ローカル・ネットワーク、クラウド・インフラストラクチャ、ビジネス・アプリケーションへのアクセスをシンプルに保護します。

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AteraはMSPやITサービス・プロバイダーを対象とした非常に手頃なオールインワンのリモートIT監視および管理ソリューションです。無料でお試しください。 Ateraの詳細
AteraはMSPやITサービス・プロバイダーを対象としたオールインワンの優れたRMMツールセットです。Ateraには、RMM、PSA、リモート・アクセス、パッチ管理、IT自動化とアラート、ヘルプデスクやチケット管理、レポート、請求などの豊富な機能が搭載されています。多くのMSPおよびITサービス・プロバイダーがAteraを利用して数千ドルを節約しています。Ateraの定額価格設定モデルにはエンドポイントの制限がないため、ITサービスビジネスを追加料金なしで拡張することができます。今すぐAteraを無料で試してください。 Ateraの詳細

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無料トライアルを試してください。従業員のモニタリング、リモート管理、データ損失防止。モバイル・アプリで外出先から従業員を監視できます。 Teramindの詳細
Teramindは、従業員やリモート・ユーザーの行動を追跡するためのコンピュータ・モニタリングおよびデータ損失防止ソフトウェアを提供します。このソフトウェアを使用すると、疑わしいアクティビティの特定、潜在的な脅威の検知、生産性の最適化、規制コンプライアンスの確保を行うことができます。内蔵リモート・デスクトップ・コントロール (RDP)、リアルタイム・アラート、ログ。警告、ブロック、ロックアウトなどの自動化されたアクションを実行して、ビジネスを安全かつ効率的に運営することができます。Androidモバイル・アプリで外出先から従業員を監視できます。 Teramindの詳細

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その性能は、毎日PRTG Network Monitorを使用している300,000人の ユーザーによって実証されています。トライアルを今すぐ始めてください。 PRTG Network Monitorの詳細
受賞実績を誇る包括的なモニタリング・ソリューションであるPRTG Network Monitorを紹介します。使いやすく直感的なインタフェースを搭載し、きめ細かいカスタマー・サポートを利用できるPRTGは、ITインフラストラクチャで発生するあらゆるイベントに対応します。PRTGはあらゆる規模のネットワークに合わせて拡張できるので、ネットワークが拡大してもPRTGを使い続けることができます。さらに、ネットワーク全体の品質を最適化しながら、重大な障害を防止することによってコストも削減されます。 PRTG Network Monitorの詳細

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ビジネス・システム、クラウド・アプリケーション、アセット、リソースへのチームのリモート・アクセスを10分で保護できるようになります。14日間無料のフル機能のトライアルを利用できます。 GoodAccessの詳細
GoodAccessを利用すれば、リモート・ワーカー、アプリケーション、データ・センター、クラウド、オフィスを1つの安全な仮想ネットワークに10分足らずで接続することができます。サードパーティのエージェントによってトラフィックが簡単にモニタリングされることを心配することなく、従業員はセキュリティで保護されていないWiFiホットスポットからリモートで作業することができます。GoodAccessでは、インターネットから分離された安全なネットワーク境界を作成できます。これにより、会社のシステムを隠し、公衆インターネット固有の脅威から保護できます。 GoodAccessの詳細

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2014年~2016年のガートナー・マジック・アドラント・リーダーであるNlyteは、世界最大かつ非常に洗練されたDCIM実装を有しています。 Nlyte DCIMの詳細
ITチームはNlyteを導入し、重要なインフラストラクチャの自動化、管理、およびリスク軽減を行っています。データ・センターからコロケーション、エッジ、クラウドまで、Nlyteは、物理および仮想コンピューティング、インフラストラクチャ、ソフトウェア、IoT資産を検出、管理、およびレポートします。Nlyteには、資産、電力、エネルギーのモニタリング、および管理が含まれます。アセット・ライフサイクルには、容量管理、what-if計画、予測分析、ワークフローに加え、IT、バッテリー管理システム (BMS)、重要なビジネス・インテリジェンス (BI) システムとのすぐに使用できる統合が含まれます。 Nlyte DCIMの詳細

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分散ネットワーク全体でUDP、RTP、HTTP、HLSストリームの品質管理とQoSおよびQoEパラメータの測定を行うソフトウェアです。 Boroの詳細
IPTV、OTT、DVBの品質モニタリング・ソフトウェアです。Boroは、コンテンツ配信ネットワークを効果的に制御し、一般的な違反のローカリゼーションを提供します。Boroは、ヘッドエンド・ステーション、入力ストリーム・モニタリング・ポイント、トランスコーディング、マルチプレックス、暗号化モジュールなど、ネットワーク全体に分散させることができます。継続的なノンストップ・モニタリングおよび解析を提供し、メール、SNMP、Webhook、PagerDuty、Telegramを介してETSI TR 101 290エラーやHLSイベントを即座に通知します。 Boroの詳細

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RemoteCallは、エージェントとクライアントをつなげるクラウドベースのリモート・サポート・ソリューションです。クライアントPC、モバイル・デバイス、およびカメラの使用をサポート。 RemoteCallの詳細
RSUPPORTの革新的なリモート・サービス・テクノロジーを使用して、PC、モバイル・デバイス、Webサイト、およびアプリからビジネスを強化しましょう。主力製品であるRemoteCall WebViewerは、その優れた速度、信頼性、およびセキュリティで、あらゆるタイプの企業、政府機関、公的機関、メーカー、財務や教育関連の組織から高く評価され、称賛されています。

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すべての規模の組織を対象としてクラウドから一元管理される完全な脅威保護および修復のソリューション。
Malwarebytes Endpoint Protectionは、正確な脅威検知、予防的な脅威ブロック、および徹底した修復によって、マルウェアからの完全な保護と修復を提供します。クラウドから実行され、あらゆる規模の組織で簡単に使用できます。

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Wrikeは、企業レベルのセキュリティ、400超のアプリ連携、ガントチャート、カレンダー、カンバンなどを備えたリモート管理ソフトです。
Wrikeは、2万社以上、200万人超のユーザー数を誇る強力なリモート監視および管理用ソフトウェアです。ガントチャート、カレンダー同期、カンバン、タイムトラッキング、リアルタイム更新、自動割当てによる計画通りの進行を、企業レベルのセキュリティで保護しながら実現します。400以上のアプリやAdobe Creative Cloudと連携できるため、信頼を置くツールで毎日の業務を進められます。ワークフローのカスタマイズや、メール、ミーティング、チェックインなどの不要化も可能です。 Wrikeの詳細

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ウイルス、マルウェア、ランサムウェア、ルートキット、ワーム、スパイウェアなど、さまざまな種類の脅威を排除するエンドポイント・セキュリティ・ツールです。
ウイルス、マルウェア、ランサムウェア、ルートキット、ワーム、スパイウェアなど、さまざまな種類の脅威を排除するエンドポイント・セキュリティ・ソフトウェアです。スパイウェア対策、フィッシング対策、Web制御、スパム対策、リモート管理機能を備えたボットネット保護などを搭載しています。使いやすいクラウド・ベースのコンソールで、ランサムウェアやゼロデイ脅威からエンドポイントを保護できます。ESET PROTECT Advancedバンドルには、エンドポイント保護、ファイル・サーバ・セキュリティ、クラウド・サンドボックス、フルディスク暗号化が含まれています。 ESET Endpoint Securityの詳細

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LiquidPlanner's transformative project management uses predictive scheduling to dynamically adapt to change and manage uncertainty.
LiquidPlanner is a project management solution for teams that want to prioritize, predict, and perform beyond expectations. It’s a new way to align your people, projects and priorities to ensure the right people are working on the right things at the right time. Predictive scheduling dynamically adapts to change and manages uncertainty, so you always know in real-time when work will be done. Rated the best software for complex projects by PC Magazine, smarter planning is a click away. LiquidPlannerの詳細

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Appleデバイスの導入、インベントリ、セキュア化を簡素化する、ITプロフェッショナル向けの総合的なモバイル・デバイス管理ソリューションです。
Jamf Proは、Mac、iPad、iPhone、Apple TVの導入、インベントリ、セキュア化を簡素化する、ITプロフェッショナル向けの総合的なデバイス管理ソリューションです。エンドユーザーの生産性を向上させながらデバイス管理を自動化するように設計されているJamf Proは、Appleデバイスの統合エンドポイント管理を実現することで、ITプロフェッショナルやサポート対象のユーザーを満足させることができるEMMツールです。理想のIT体験を実現することができます。今すぐ無料トライアルに申し込み、優れた機能を体験してください。 Jamf Proの詳細

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デスクトップ、サーバ、およびモバイル・ノートパソコン用の簡素化されたエンドポイント管理。
LogMeIn Centralは、強力で使いやすいエンドポイント管理ソリューションです。ITプロフェッショナルがエンドポイント・インフラストラクチャを効果的に監視、管理、保護できるようにします。LogMeIn Centralは、リモートの従業員がいる場合や、エンドポイントが世界中に分散している場合でも、生産性の向上、ITコストの削減、リスクの軽減に必要なスピード、柔軟性、インサイトをIT組織に提供します。 LogMeIn Centralの詳細

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Jira Service Managementは、迅速に行動する必要のあるチームをサポートし、優れたサービス体験をともにすばやく提供するITサービス・マネジメント・ソフトウェアです。
Jira Service Managementは、高速IT、開発、運用、ビジネス・チームをサポートするITサービス・マネジメント・ソリューションです。サポートを得たチームは、従来のITサービス・マネジメントの複雑さにとらわれることなく優れたサービス体験を提供し、Jiraのオープンなコラボレーション・プラットフォームを通じてさらに優れた取り組みを進めることができます。合理化されたワークフロー、自動化ルール、キュー、SLA、セルフサービス・ポータルを使用すると、IT、開発、運用、ビジネス・チームは、サイロ化に陥ることなく優れたサービス管理を大規模に実現することができます。 JIRA Service Managementの詳細

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Windows、Mac、Linuxプラットフォーム用の使いやすく手頃な価格のリモート・コントロールおよびリモートIT管理ツール。
Damewareは、手頃な価格で信頼性が高く安全なリモート・サポート・ソフトウェアです。SolarWindsは、オンプレミスまたはクラウドベースの2つのリモート・サポート・ソリューションを提供します。Dameware Remote Everywhere (DRE) は、高速、シンプル、軽量のクラウドベース・バージョンです。ITプロフェッショナルが問題にすばやく対応し、解決することができるよう設計されています。Dameware Remote Support (DRS) は、リモートIT管理タスクを簡素化および高速化するために設計された手頃な価格で使いやすいオンプレミス・ソフトウェアです。 Damewareの詳細

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Thousands of MSPs seeking greater profitability use Kaseya VSA RMM software to automate IT. Start your free trial!
Increase efficiency and cost savings, while having complete visibility into your IT environment with Kaseya VSA. Powerful automation allows you to automate common IT processes with over 500 out of the box scripts. Get real-time visibility to the patch status of the devices in your IT environment and discover and manage on/off-network endpoints. Remote Control enables MSPs to remotely troubleshoot and manage end user endpoints regardless of their location. Kaseya VSAの詳細

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クラウドまたはオンプレミスで、ネットワーク・デバイス、サーバ、ストレージ、およびワイヤレスのアップ/ダウン・ステータスとパフォーマンス情報を一目で把握できます。
クラウドまたはオンプレミスを問わず、ネットワーク・デバイス、サーバ、ストレージ、およびワイヤレスのアップ/ダウン・ステータスとパフォーマンス情報を一目で把握できます。ネットワーク・トラフィック、アプリケーション、仮想環境、およびデバイス構成に対するプロアクティブなモニタリングを同じ直感的なインタフェースを介して追加することで、管理ツール・キットを拡張できます。ネットワーク全体を自動的に検出してマッピングし、カスタマイズされたダッシュボードを使用して、トラブルシューティングの合理化に必要な情報を取得できます。 WhatsUp Goldの詳細

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Pulsewayは、MSPや社内IT部門向けの、受賞歴のあるオールインワンのRMMプラットフォームです。無料でお試しください。
PulsewayのRMMは、10,000社以上の世界中の企業に選ばれています。一番身近なデバイスから、IT環境全体を可視化および管理しながら、効率と安全性を向上し、コストを削減できます。サーバの問題が発生した時に即座に対応できるので、モニタリング業務がずっと楽になります。

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FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track. Try a free demo.
With over 20 years of experience in helping creative companies succeed, FunctionFox provides simple yet powerful project management tools that allow you to keep multiple projects on track, forecast workloads, and reduce communication breakdowns. Stay on top of deadlines through project scheduling, task-based assignments, Gantt charts, and comprehensive reporting. We understand your industry, and can tailor FunctionFox to fit your needs. Try a free demo, and let us help you stay creative. FunctionFoxの詳細

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NinjaRMM is NinjaOne’s powerful easy-to-use RMM, offering all the features, flexibility, and power MSPs need.
NinjaRMM is NinjaOne’s powerful easy-to-use RMM, offering all the features, flexibility, and power MSPs need in a fast-to-setup, easier-to-use package. NinjaRMM gives you complete visibility into and control over your Windows, Mac, and Linux servers, workstations and laptops as well as virtual machines, and networking devices. Our centralized, policy-based management approach puts automation at the center of your endpoint management strategy. NinjaRMM is built for the way MSPs work. NinjaOneの詳細

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MSP向けの優れたバックアップです。シンプルで 高収益。AWS、Wasabi、Backblaze B2、ローカル・ストレージを活用します。
マネージド・サービス・プロバイダー (MSP) 向けの優れたバックアップ・ソリューションです。MSPは、管理が容易で高い収益を得られるバックアップ・リカバリ事業をわずか15分で構築することができます。月額料金制で、契約書は不要です。AWS、Wasabi、Backblaze B2など、コスト効率の高い柔軟なパブリック・クラウド・ストレージを活用して、自社のブランド名でクラス屈指のデータ保護サービスを顧客に提供することができます。 MSP360 Managed Backupの詳細

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Automate is the only RMM platform in the industry developed by an MSP for MSPs to automate IT service delivery & drive revenue growth.
ConnectWise Automate, formerly LabTech, is a leading global provider of remote monitoring, management (RMM), and automation software for today's IT service providers. Whether you're an experienced IT managed service provider (MSP) or an hourly rate one-man shop, Automate can help you significantly improve your operational productivity and efficiency by leveraging the power of IT automation. Start your free trial today! ConnectWise Automateの詳細

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企業、チーム、フリーランサー向けの従業員モニタリングおよび時間追跡ソフトウェア。
Monitaskは、チーム全体の生産性、効率性、アカウンタビリティを向上させる従業員モニタリング・ソリューションを提供します。高度なスクリーンショットとアクティビティ・モニタ、および時間追跡機能により、チームが目の前のタスクに集中できるようになります。このソフトウェアは強力ながら軽量であり、シンプルで使いやすいソフトウェアです。また、マネージャーは自分のデバイス上のダッシュボードにアクセスして、時間と場所に制限されることなくチームを追跡することができます。Monitaskにサインアップして、今すぐ時間とコストを節約してください。 Monitaskの詳細

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Monitor and analyze your employees company-wide whether they are in the office or working remotely.
Veriato Cerebral Employee Monitoring software provides unmatched visibility into the online and communications activity of your employees and contractors. Cerebral (previously Veriato 360) is the system of record, presenting detailed, accurate, and actionable data for use in incident response, high-risk insider monitoring, and productivity reporting. Cerebral can be deployed On-prem, in the Cloud or through an MSP provider. Cerebralの詳細

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PDQ Deploy is the best way to automate your patch management. Update software, deploy scripts, and make configuration changes.
Automate your patch management with PDQ Deploy. Select the software you want to deploy (we have a pre-built library of over 250), specify which machines require updates, and set a preferred schedule for deployment. PDQ Deploy will automatically and silently apply updates — all without bother end users. PDQ Deployの詳細

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The N-able RMM platform is built for both managed service providers and in-house IT professionals who manage complex IT environments.
The N-able RMM remote monitoring and management platform is designed to make managing, maintaining, and protecting IT assets easy for IT service providers, MSPs, and in-house IT professionals. From a single web-based dashboard, you get access to antivirus, endpoint detection and response, patch management, email protection, and integrated backup, in addition to drag-and-drop automation. In short, RMM is built to provide efficiency and grow as you grow. RMMの詳細

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Cloud-based management platform to monitor and control WiFi networks. It integrates with Express WiFi by Facebook to monetize WiFi.
Tanaza WiFi Cloud is a comprehensive platform for IT professionals to monitor and manage WiFi access points from the cloud. Tanaza allows Service Providers to improve their efficiency levels by enabling them to manage remotely all the WiFi network structure. Tanaza integrates with Express Wi-Fi by Facebook, a best in class platform to generate revenue over WiFi networks ONLY in emerging countries. Discover how to generate more revenue with Express WiFi and Tanaza. TANAZAの詳細

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簡単に、セキュアなリモート・モニタリングと管理が実現します。それがAuvikです。場所を問わず、これまで以上に迅速に問題を検出して修正することができます。
クラウドベースのネットワーク・モニタリングおよび管理用ソフトウェアです。Auvikを使用すれば、どこからでも、これまで以上に迅速にネットワーク問題のトラブルシューティングを実行することができます。ネットワーク・デバイスへのパワフルで安全なリモート・アクセス、リアルタイムのネットワーク・マッピング、システム構成バックアップの自動化、トラフィックに関する詳細なインサイトの入手が可能になります。これにより、ネットワークの可視性を確保し、完全にコントロールすることができるようになります。カスタマイズ可能なアラートが50種以上事前に設定されています。ネットワークの問題に突然襲われることは、もうありません。 Auvikの詳細

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Automox is a cloud-based patch management platform - modern cyber hygiene to raise the world's security confidence.
Cloud-native and globally available, Automox enforces OS & third-party patch management, security configurations, and custom scripting across Windows, Mac, and Linux from a single intuitive console. IT and SecOps can quickly gain control and share visibility of on-prem, remote and virtual endpoints without the need to deploy costly infrastructure. Automoxの詳細

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Getscreen.me perhaps the simplest and most convenient remote access software for administration, technical support and work from home.
Getscreen.me is a cloud-based software for administration, technical support and remote work that allows consumers to access and manage their PCs and Macs remotely from any device, including iOS / Android. Through the use of modern web technologies Getscreen.me provides a fast and secure connection and lets you access your remote computers directly via the web, with no software installation required. Recording connections, team accounts, simultaneous connections, automatic translation and more. Getscreen.meの詳細

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The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to make managing complex IT networks simple.
The N-able N-central® remote monitoring and management platform is designed to help managed services providers handle complex networks with ease. With extensive automation and in-depth configurability options, security features like antivirus, endpoint detection and response, patch management, and integrated backup, N-central is built to help MSP businesses efficiently manage intricate networks from one easy-to-use platform. N-centralの詳細

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DevOpsおよびIT向けのオールインワンのパフォーマンス・モニタリング・ツール (SaaS) です。Webサイト、サーバ、アプリケーション、クラウド、仮想マシン、ネットワークなどを監視することができます。
Site24x7は、DevOpsおよびIT運用のための統合クラウド・モニタリングを提供し、デスクトップおよびモバイル・デバイスからWebサイトやアプリケーションにアクセスする実際のユーザーの体験を監視します。詳細なモニタリング機能により、DevOpsチームは、プライベート・クラウドやパブリック・クラウドを含むアプリケーション、サーバ、ネットワーク・インフラストラクチャを監視しトラブルシューティングすることができます。エンドユーザー体験のモニタリングは、世界110か所以上のさまざまなワイヤレス・キャリアから行われています。 Site24x7の詳細

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Naverisk is an All-in-One RMM, PSA, and service desk for managed service providers (MSPs) and IT service teams.
Naverisk is a robust All-in-One IT services platform for MSPs and IT Pros. Naverisk combines RMM, Service Desk, PSA and 100% free Data Protection into a single powerful solution. Our excellent global 24x7 support also means you can get real time help when you need it. Naveriskの詳細

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Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. InterGuard Employee Monitoringの詳細

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Pandora FMS will show you all kinds of real-time metrics of your network elements through SNMP.
Combine the collection of traps and the storage and centralization of logs to be able to see at any time what is happening in your infrastructure. Whether routers, switches, AP's or any other element such as web servers, proxies or databases. Centralize and unify the access to information and get detailed 24x7 alerts of everything that happens in your organization. Pandora FMSの詳細

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Anodot is an AI-driven platform that monitors business metrics to provide real-time, high-fidelity anomaly alerts and forecasts.
Anodot monitors all your data in real time for lightning-fast detection of the incidents that impact your revenue. Anodot is an AI platform, built to monitor, analyze and correlate 100% of business data in real time. C dramatically enhancing the performance and reliability of your business. Anodot monitors customer experience, costs, and revenue for Fortune 500 companies and other data-driven businesses. Anodotの詳細

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Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. GAT Labsの詳細

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Make it easy for employees to work remotely from any location or device in a secure environment with solutions from VMware & Softchoice
Make it easy for employees to access all their files and applications and work remotely from any location or device in a secure and scalable environment with solutions from VMware and Softchoice. We can help you set up, manage, secure, and optimize IT performance for your remote workforce using VMware solutions. Explore how solutions like VMware Horizon 7 and Workspace ONE can make your IT staff more efficient, save your company money, and maximize your companys end user experience. Workspace ONEの詳細

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MSPやIT管理者がパッチ管理、エンドポイント管理、リモート・デスクトップ、IT資産管理を行うためのクラウドベースのRMMソフトウェア。
Action1 RMMは高速で強力なクラウドベースのリモート・モニタリングおよび管理 (RMM) ソリューションで、マネージド・サービス・プロバイダー (MSP) やIT担当者がエンドポイントを管理し、セキュリティ基準を遵守してリモートのエンド・ユーザーをサポートできるよう作られています。このクラウドベースのプラットフォームでは、自動パッチ管理、リモート・デスクトップ・アクセス、ソフトウェアのデプロイや配布、IT資産のインベントリ、ネットワーク・モニタリング、レポート作成などを行うことができます。 Action1 RMMは最大50エンドポイントまで永久無料で利用でき、有料バージョンの全機能が搭載されています。 Action1 RMMの詳細

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Transform & analyze business with data to make smarter decisions. Secure remote access & monioring for all sanctioned stakeholders.
Get ahead. Transform your business with rich data from your business ecosystem. Get informed. Analyze data to make smarter, more informed decisions. Get connected. Secure remote access & monitoring for all sanctioned stakeholders. Resolve issues faster to reduce downtime cost¿. Make data-driven decisions that help prevent downtime. Augment on-site workforce with experienced remote technical specialists¿. Reduce unnecessary preventive maintenance¿. Optimize productivity. FactoryTalkの詳細

機能

  • MSP (マネージドサービスプロバイダ ) 向け
  • 改善管理
  • リアルタイムのアラート
  • IT資産管理
  • パッチ管理
  • ネットワーク・モニタリング
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AlertOps empowers teams to collaborate in real-time to resolve business-critical incidents faster.
AlertOps is an industry-leading Incident Response Automation and Alert Management Platform. A SaaS-based software solution, collaboration and automation hub that enables an organization to dramatically improve the issue notification, escalation, and time to resolution process. As incidents occur that impact business-critical processes and revenue streams, the platform alerts the right people at the right time and with the right data to enable rapid incident resolution. AlertOpsの詳細

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メール統計レポート機能を備えているので、良好なリモートの生産性を維持することができます。詳細なインサイトを取得して、チームのアクティビティをすばやく設定し、理解することができます。
メール統計レポート機能を備えているので、良好なリモートの生産性を維持することができます。設定はすぐにできます。メールの量や平均応答時間などの詳細な情報を取得してチームの活動を把握することができます。処理するメールの数を確認して、チームの仕事量を理解することができます。返答にどのくらいの時間がかかっているかを把握し、改善できる点を見出すことができます。Email Meterを使用するにはGmailまたはG Suiteが必要です。 Email Meter Enterpriseの詳細

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プロフェッショナル・サービス企業向けのクラウド・システム。会社の財務、人材、文書を管理することができます。時間と場所に制限されることなく共同で作業することができます。
Teamogyは、プロフェッショナル・サービス企業向けの包括的なクラウド・システムです。顧客への最初の接触から予算策定、プロジェクト管理、能力計画、時間レポート、サードパーティ費用、そして顧客請求までのステップに対応しています。Teamogyは、社内のチームをつなぎ、社内のコラボレーションとコミュニケーションをサポートします。チームはいつでもどこからでも作業できるようになります。

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Next-generation Apple device management for macOS, iOS, iPadOS, and tvOS.
Kandji is an MDM solution for IT teams at businesses that run on Apple. We work with Apple Business Manager to automate device deployment so new employees can use pre-configured devices right out of the box. The only MDM with a pre-built library of 150+ automations. Leverage app patching, compliance templates, and the industry's first macOS agent that auto-remediates - even when devices are offline. Provision devices in minutes with 1-click configurations for Mac, iPhone, iPad, and Apple TV. Kandjiの詳細

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A ticket management and RMM solution helps in productivity and control of IT assets for service providers and internal
A ticket management, team management, contract management, and remote management, monitoring solution that help in productivity and control of IT assets for service providers, software houses and internal IT Departments. Set your own brand, color and url at our white label plan to give more confidence to your customers. Some off tools are Remote Access, Password Safe, Monitoring, chat, app mobile and other Tifluxの詳細

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Reduce the time required to manage critical changes and repetitive tasks across complex, multi-vendor networks.
SolarWinds Network Configuration Manager (NCM) delivers powerful network configuration and compliance management. Automate config backups, so you can quickly roll back a blown configuration or provision a replacement device. Continuously audit configs and get alerted if a device is out of compliance, then remediate vulnerabilities rapidly through bulk config deployment. Prevent unauthorized network changes through change delegation, monitoring, and alerting. SolarWinds Network Configuration Managerの詳細

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Automate configuration management across virtual and physical servers, workstations, and desktops.
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A cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, provide remote assistance, and more.
OptiTune is a cloud based solution that lets you manage the PCs in your organization. Deploy apps, install updates, check for malware, view performance data, and perform a complete hardware and software inventory with OptiTune. You can also provide remote assistance to end users through OptiTune's built in Remote Assistance feature. It's free for your first year (for up to 10 computers), and only $3/computer per month otherwise. OptiTuneの詳細

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SecPod’s SanerNow cyber hygien platform brings all of security, risk, compliance and endpoint management tasks under one roof and helps
SecPod’s SanerNow cyber hygiene platform brings all of security, risk, compliance and endpoint management tasks under one roof and helps organizations manage attack surfaces. SanerNow is powered by their homegrown, world’s largest SCAP vulnerability intelligence feed with over 130,000 security checks. The platform is hosted on a cloud solution with robust, rapid, and end-to-end automation techniques. A single lightweight agent installed in each device executes all security and management tasks SanerNowの詳細

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