日本 日本製品のみ表示
118件の結果
日本 国内製品
クラウドID統制プラットフォームで、SaaSアカウントを自動で棚卸し、過去 、現在、未来の人・組織情報を会社全体で共有できます。 YESODの詳細
YESODはクラウドID統制プラットフォームで、過去 、現在、未来の人・組織情報を会社全体で共有できます。アカウント・情報を一元的に管理することでSaaS統制を強化し、担当者間の連携ミスや手戻りを削減することができます。Asana、Slack、Line Works、カオナビなど国内外の40以上のSaaSと連携しており、ブラウザからログインするだけでSaaSに連携できるため、SaaSアカウントを自動で棚卸し、面倒な設定などは必要ありません。本サービスは、日本語のみでのご利用となります。 YESODの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
シャドーITとSaaSアクセス・リスクを可視化します。 SailPointの詳細
SailPoint SaaS Managementは、アイデンティティ・セキュリティの可視性を高めることで、シャドーITや過剰にプロビジョニングされたアカウントが原因で隠れているアクセス・リスクを発見し軽減することができます。あらゆるSaaSアプリを一元的に管理および統治することで、有害なアクセスの組み合わせやセキュリティ・リスクを回避しましょう。 SailPointの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Basaasでは、アプリを1つのソリューションに接続し、生産性を高めることができます。今日から働き方に革命を起こすことが可能です。無料で利用できます。 Basaasの詳細
Basaasでは、包括的なエンタープライズ・ソリューションを作成し、既存のSaaSソリューションを統合することができます。デバイスに依存しないデジタル・ワークプレースで同僚をサポートし、チームや部署にアプリを配布することができます。さまざまなアプリを1か所で管理し、包括的なアプリのポートフォリオにアクセスすることができます。500以上の主要アプリから選択できます。社内ソリューションを追加することも可能です。企業のアプリの使用状況に関する有意義なインサイトの取得、セキュリティの強化、およびアクセス管理を行うことができます。 Basaasの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
ユーザーを簡単に取り込み、機能発見を促進し、コンバージョン率を向上させる、オールインワンの製品採用プラットフォームです。 Product Fruitsの詳細
Product Fruitsを使用すると、インタラクティブなツアーやウォークスルー、ヒントを簡単にアプリに追加できます。さらに、ユーザーがフィードバックを送信できるようにすることもできます。これらは使いやすいエディタで実現可能で、コーディングやデザインは不要です。 革新的なアプリケーションを提供する小規模でダイナミックなスタートアップ企業でも、複雑なエンタープライズ・ソリューションを提供する大企業でも、Product Fruitsを使用すればユーザーを効果的に取り込み、コンバージョンを大幅に増やし、サポート・コストを削減できます。 Product Fruitsの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
The World's first all-in-one workspace in Gmail. Support customers, manage tasks and close deals right from your inbox.
Most things start and end as emails, but quickly spread across lots of tools. Stop switching between tools and manage your entire workflow from your inbox with Drag. Drag is the Shared Inbox built for G Suite users. You can turn Gmail into your Team's Workspace to support customers, manage tasks and close deals, in 1 click. Trusted by 30,000+ professionals across 30+ countries. Easy to install. Easy to set up. No training required. Dragの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
The subscription platform built for mobile apps.
Everything you need to build, analyze, and grow subscriptions on iOS, Android, and the web with just a few lines of code. RevenueCatの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Keepit is a software company dedicated to data protection that specializes in cloud data backup and recovery covering all SaaS apps.
Keepit is the industry leader in cloud-to-cloud backup that provides complete coverage across all Microsoft 365 workloads: Teams, Exchange, OneDrive, SharePoint, Groups, and Public Folders. Keepit's architecture runs on a secure, private infrastructure offering data immutability and securing data availability - always. With Keepit, you can manage your data independently from your SaaS provider. Keepitの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
SaaS management platform that discovers and automates your SaaS portfolio for reduced spend, increased visibility and IT efficiency.
Torii is the leading innovator of SaaS Management solutions, empowering companies with 500-5000 employees to discover and automate their SaaS ecosystem. Companies like Instacart, Palo Alto Networks, Delivery Hero, Payoneer and Monday.com partner with Torii to regain control of their IT business, reduce unnecessary spend, run IT more efficiently, and ensure the security and compliance of their SaaS stack. Toriiの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Improvadoは、200以上の既製コネクタから大量のデータを抽出し、正規化して、1つの美しいダッシュボードに組み込みます。
Improvadoは、200を超える事前構築済みコネクタからデータを抽出し、変換し、選択した場所に結果をシームレスにアップロードするETLプラットフォームです。 マーケティング・データを1か所に統合し、ビジネスに関するより良いインサイトを得ることができます。このリアルタイム・レポートとダッシュボードは、手動によるレポート時間を90%削減します。これまでAncestry、Asus、AdRollなどの企業向けに提供されていたサービスを広く利用できるようになりました。 開発者やSQLの知識は必要ありません。 Improvadoのデモを今すぐ予約してください。 Improvadoの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Zluri is the new normal in SaaS management tools. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS portfolio.
Stop managing your SaaS apps on spreadsheets. Zluri is a simple & secure tool that helps you to automate your SaaS management. Easily manage, optimize, control & track your entire SaaS stack performance. Reduce costs & optimize SaaS utilization based on data and actionable insights. Bring your shadow IT to light, proactively monitor & manage SaaS spend. Reduce your SaaS sprawl & wastage. Your spreadsheets can't scale, but Zluri can. Avoid human errors & automate your SaaS management with ease. Zluriの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
dbaPlatform pro services account managers ensure consistent execution for every location. It's truly a "done for you" service.
As an agency, you know Google My Business listings require constant attention. If you don't have time to use the dbaPlatform SaaS, our white glove pro services team allows you to focus on working with your clients while we do all of the heavy lifting. Whether you need help managing hundreds of listings in a region or thousands of listings nationwide, dbaPlatform can help you save time. Google My Business Pro Servicesの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Join thousands of companies that use Mine PrivacyOps to automate workflows and streamline privacy requests to reduce compliance risks.
The first business platform dedicated to data privacy operations, while placing consumers and UX at the center. — Fastest DSR and DSAR facilitation flow in the market. — AI-powered discovery & control of data sources. — Instantly reduce privacy risks and get peace of mind. — No-code integrations with your company's data sources (including Salesforce, Hubspot, Shopify, Klaviyo, Zendesk, and dozens more). — Simplify complying with privacy regulations such as GDPR and CCPA. Mine PrivacyOpsの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
脆弱性管理プロセスをモニタリングし、修復内容を追跡してポリシーの遵守を保証します。
セキュリティ・リスクとコンプライアンス管理機能を適時、予算内で提供します。Qualysはセキュリティ・リスクおよびコンプライアンス管理向けのオンデマンド・ソリューションを提供した初の企業です。Qualysは企業の脆弱性管理プロセスをモニタリングし、修復内容を追跡してポリシーの遵守を保証します。また、QualysGuardは世界で広く導入されているセキュリティ・オンデマンド・プラットフォームであり、年間1億5千万件以上のIP監査を実施しています。インストールやメンテナンスにソフトウェアは必要ありません。 Qualys Cloud Platformの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Fully automate your corporate spending & payment process; focus on the tasks that really add value and leave the rest to our AI
Yokoy automates business spend management with artificial intelligence by combining expense management, invoice processing, and handling of corporate cards on a single intuitive platform. With this approach, Yokoy goes beyond saving you time and money; it also provides new, data-driven insights and contributes to higher employee satisfaction. Why rely on siloed solutions when Yokoy simplifies every process step in spend management? Put your spend management on autopilot today! Yokoyの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Patronum Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more.
Google Workspace Management, Email Signature, Contact Sharing, Drive Management and more. Patronum takes the Google Workspace (G Suite) administrators wish list in order to create a set of must-have features to transform the way Google Workspace users, groups and resources are managed. Onboarding and Off-boarding users within Google Workspace can be time-consuming and costly. Patronum makes the whole process simple and intuitive. Patronumの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Monitor,manage,automate license usagestat Facilitates maintenance of license inventory License compliance, availability Reduce IT spend
OpenLM is a leader in engineering & specialty software license management solutions (saas, node-locked, token). Its innovative solutions enable IT professionals, to get a clear view of the organization's license inventory, effectively manage, monitor, right-size software assets, plan license maintenance & procurement, and optimize the utilization of expensive software licenses. OpenLM fully supports 60+ license managers e.g., FLEXlm, DSLS, IBM, Sentinel & thousands of CAD, BIM, GIS applications. OpenLMの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Powerful low-code integration toolkit for SaaS developers - create, amplify, manage & publish native integrations from within your app.
Cyclr is a SaaS integration toolkit for SaaS platforms and app developers, providing a complete solution to serve your customers integration needs -- all from within your application. Manage your SaaS' native integrations across your team, from integration creation, in-app publishing and usage management. We handle all the updates, providing developer tools and a drag and drop designer to build and publish new self-serve integrations, to hundreds of applications, and workflows in minutes. Cyclrの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Comprehensive in-app payments infrastructure to grow your mobile app.
Apphud is the smartest way to integrate, measure and grow in-app purchases, including subscriptions, in iOS and Android apps. Made for leading mobile developers, marketers and product managers. Apphud provides a reliable subscriptions' infrastructure, deep real-time mobile analytics, powerful pricing A/B testing platform and tool set to increase app revenue, reduce churn and get customers insights. Apphudの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management platforms.
Jamio is a no-code application builder specifically designed to create business process management solutions. The software allows users to create applications using no code and without programming languages. It can help automate and simplify company procedures, manage data, offer collaboration tools and much more. Jamio openworkの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Free-to-use for one year includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage & Snapshots, DNS, API, and More!
Create and deploy one or thousands of virtual machines in seconds. Atlantic.Net Cloud is easy-to-use, secure, scalable, and reliable. Get started with a free tier today for one full year, which includes G3.2GB Windows or Linux Cloud Server, 50 GB of Secure Block Storage, 50 GB of Snapshots, DNS, Dedicated IPv4 or IPV6 Address, Full Root Access, One-Click Apps, User-Friendly Control Panel, RESTful API, and More. Managed Services available to support HIPAA, and PCI projects. Atlantic.Net Cloud Platformの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
BetterCloudは、SaaSアプリケーション、データ、ユーザーを検出、管理、保護するためのミッション・コントロール・センターです。
BetterCloudは、IT担当者がクラウド・アプリケーションを発見、管理、保護できるようにする優れたSaaS管理プラットフォーム (SMP) です。この製品の目的は、組織がSaaSアプリケーションを採用することによって斬新な価値やメリットを獲得すると同時に、IT部門が自社環境を完全に制御してビジネス・イネーブラーとして提供できるようにすることです。 BetterCloudの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Setylは、可視性の向上を通して企業におけるテクノロジー支出を管理する、資産およびサブスクリプション管理ツールです。
Setylの顧客は通常、次の3段階のプロセスを実行することで、テクノロジーに関する年間支出の30%を節約しています。 1. 組織全体の従業員が支払う資産やサブスクリプションの特定 2. 登録簿の監査により、重複や過剰支出を特定 3. 信頼性が高く反復可能なプロセスをビジネス全体に埋め込み、スプレッドシートや共有フォルダを拡張可能で直感的なクラウドベースのシステムに置き換える Setylの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Use Cloudmore to solve your B2B subscription billing and management challenges.
Cloudmore is a SaaS delivered end-to-end subscription commerce, management, and billing solution that can be used stand-alone or integrated via API with other parts of your technology stack. Use Cloudmore to market, sell, manage, and offer your customers an easy-to-use self-service experience. Cloudmore customers can build their service catalog without coding or use one of the pre-integrated services, with your commercial agreement with your vendor, or access one of the integrated distrstack. Cloudmoreの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Intello enables IT to manage SaaS Ops with a centralized dashboard of all employees SaaS usage, security, and spend.
Automated management of your SaaS usage, security and spend. All in one place. Intellos leading SaaS Operations platform enables IT, Finance and Security leaders to take back control of every SaaS tool in use around the company. The real-time dashboards automatically shine a light on shadow IT, unused licenses, and more through direct integrations like Zoom, Google, Slack and hundreds more. Intello clients include companies like Peloton, Epic Games, Instacart, Dropbox, Jamf, and more. Intelloの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Blissfully is the only complete IT platform that empowers IT teams to get the most from their two largest investments: people and tech.
Blissfully empowers IT teams with a platform that does it all. Blissfully provides organization, automation, and security to every aspect of your technology stack. Blissfully's complete IT platform includes ten key functionalities: SaaS management, Vendor Management, SAM, ITAM, IT Automations, SaaS Operations, Employee Help Desk, Workflows, Employee Lifecycle Management, and Access Management. Blissfullyの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
onetool is the control center for all your cloud-based tools to manage and provision users easily.
onetool is a platform that helps companies provision users (onboard) and de-provision users (offboard) to their cloud-based tools in one place and with a few clicks. Whether you're an expert in IT management or not, onetool's easy-to-use dashboard lets you connect your company's cloud-based tools and manage users (add & remove) individually and in bulk by departments easily. Additionally, you can get an overview of all your active users, how much is being spent on your tools, and much more! onetoolの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Identify which apps your organization is using, the people using them, and how much your spending.
Substly was created because we got fed up by the time consuming and painful task of trying to keep track of all subscriptions, users, and costs in a spreadsheet. Dont get us wrong. We love spreadsheets. But lets face it, when it comes to keeping track of your company subscriptions there are better ways than using spreadsheets. Substlyの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
A low-code iPaaS for SMEs – made and hosted in Germany.
Locoia is a Germany-based all-in-one integration & automation platform (iPaaS) tailored-to-the European market with its special requirements in terms of data protection and GDPR-compliance. Locoia is a fully-fledged iPaaS with everything growth companies, SMEs, and enterprise customers could ask for: 1000+ connectors, incl. old-fashioned ERP systems, a low-code, and drag & drop workflow builder, advanced low-code programming helpers, scalable, and secure infrastructure, as well as strong support Locoiaの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Companies like Budweiser, Honda, Michaels, and Tabasco all count on AnyRoad to measure the impact of their experiential marketing.
AnyRoad is the leading Experience Relationship Management (ERM) platform enabling brands to measure, scale, and implement their experiential programs. We empower companies to create brand loyalty, change consumer behavior, and understand their brand associations by providing data intelligence sourced from experiences. Our software integrates into CRM, ERP, and POS systems to complete the loop, building the model of how these experiences build loyalty, brand perception, and increase revenue. AnyRoadの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Fueled by more data than any other provider, Zylo delivers actionable insights that allow you to quickly optimize your SaaS portfolio.
Zylo is the leading SaaS Management platform, empowering companies to discover, optimize and govern their SaaS applications while elevating the employee experience. Organizations large and small trust Zylo’s enterprise-proven technology and unparalleled SaaS Management expertise to optimize more than 30 million SaaS licenses and $7 billion in SaaS spend. Zyloの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Youzer is a powerfull online software that helps companies to manage the IT accounts and assets of their employees.
Youzer is an online software that helps companies to manage users identities and access for their employees. With Youzer you can automate accounts creation/deactivation, anomaly detection, use management. Everything on a single centralized dashboard where every member (IT, HR, Managers) can find what they want. YOUZERの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Lyme can transform a normal email into a formal notification with legal force.
Lyme is the electronic equivalent of registered mail. The only platform that can transform a normal email into a notification with legal value, providing a reduction of 90% on costs and time comparing with the traditional postal service, for massive use by governments and big corporations. Lymeの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Frontegg is a developer platform that enables product-led-growth via a user-management UI interface embedded seamlessly for SaaS apps.
Frontegg is a developer platform that enables self-service, security and enterprise-capabilities through a rich user-management interface, freeing up creativity and differentiation. Frontegg's platform doesn’t just provide you with Authentication & SSO via an embeddable login-box, but a full Admin Portal serving as the Settings area for SaaS app's end-users. Fronteggの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Open iT is a leading provider of advanced hardware & software usage reporting and optimization solutions.
Our flagship application, the LicenseAnalyzer 2022, increases organizational efficiency and reduces engineering applications spending. It meters and analyzes the license and software usage of over 6000 applications - license manager-enabled, standalone or SaaS-based - to simulate license models including named-user, local vs global concurrent user, token, and pay-per-use. LicenseAnalyzer 2022 also automates license harvesting and goes beyond check-in/check-outs in uncovering true active usage. Open iT LicenseAnalyzerの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
ExhibitDay is an online trade show management and collaboration software for trade show managers, exhibitors and event teams.
ExhibitDay is a trade show planning, project management and collaboration tool for trade show managers, exhibitors and event teams. ExhibitDayの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Create your own digital HQ with Desktop.com's unlimited customizable workspaces, secure access management and cross-app chat.
Desktop.com offers a complete solution for managing remote teams and businesses online: - organize and separate key tools and information, - manage and distribute access and credentials, - add layers of security across an entire tech stack, - easily switch between different accounts, - search across all your apps, links, chats, app integrations and meetings from a single place, - use top of line built-in business chat and video calls for internal and external communication, ..and much more! Desktop.comの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms.
It is a SaaS subscription management tool that helps founders & managers track the expenses, usage, and efficiency of their platforms. Recurring is a simple way to keep track of your recurring expenses. Our live dashboard lets you keep tags on your subscriptions the moment you get charged. We use anonymized company data to find companies similar to you, and recommend tools that startups like yours are using. Just forward your invoices. Get a LIVE dashboard of your recurring expenses. Recurringの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
SaaS環境の概要を使用してSaaSコストを30%削減し、サブスクリプション契約を自動的に最適化することができます。
USU Software Asset Managementは、SaaS環境の概要を提供することで、企業によるSaaSコストを30%削減し、サブスクリプション契約を自動的かつ永久的に最適化できるようにします。データはSaaSプロバイダーに直接アクセスして収集および処理され、企業データと適合されて評価のために利用可能となります。 USUは、40年以上の経験と50社を超えるFortune 500社の顧客を持つITやカスタマー・サービス管理のソフトウェアおよびサービスの大手プロバイダーです。 USU Software Asset Managementの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
SaaSTrax helps you manage and save money on company-wide SaaS. Get started in three easy steps with a free trial today!
SaaStrax is a software solution to help you manage and control your subscription expenditures. With SaaSTrax you can easily view and manage all software license across your organization, see wasted spend, and audit employee use of software subscriptions. One secure platform gives you complete control to all of your company-wide software subscriptions. Get started with a free trial! Saastraxの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Cledara helps companies bring visibility and control to their growing SaaS stack so that they can focus on serving their customers.
Cledara helps companies bring visibility and control of all their SaaS so they can scale their operational processes, comply with regulation and save money. From discovery to purchasing, management and cancellation, Cledara is the All-in-One SaaS management platform that companies love. Cledaraの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created.
SCALUE offers a SaaS platform for procurement analytics. Transparency across the entire purchasing volume is created and monetary and process-related savings potential can be identified at the push of a button. Purchasing organizations get a field-proven solution for the automated analysis of their purchasing data. Typical challenges of purchasing, such as maverick buying and continuous monitoring of KPIs, are evaluated as well as the strategic weaknesses that are not immediately visible. SCALUEの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Upzelo helps SaaS businesses reduce churn and increase retention, through real-time data, customised offers and feedback.
Upzelo is a web based platform that helps SaaS businesses reduce their churn and improve their subscription retention. Don't just analyse churn, fix it. Upzelo steps in before cancellation and through customised offers, real time data and better customer feedback it works to help reduce your churn. This allows you to stop wasting your time and money trying to win back lapsed customers. It's time to give retention more attention. Upzeloの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
SaaSLicense is a SaaS optimization platform assisting enterprise leaders with managing & optimizing SaaS licensing costs.
With SaaSLicense, eliminate inefficient, manual tracking of SaaS applications and contracts. With the SaaSLicense platform, gain full visibility into license utilization across the enterprise, uncovering Shadow IT, potential overage and waste. SaaSLicense simplifies contract management with a single system of record, renewal timelines and approval workflows. Gain maximum value in purchased SaaS applications and manage your SaaS budget with confidence. SaaSLicenseの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending,Track vendor spend, products & cloud
Genuity's tools to help IT leaders navigate the IT market with our full IT platform - Gain a bird¿s-eye view of your SaaS & vendor expenses so you can optimize your spending. Track vendor spend, products, cloud and more. Eliminate unused applications and instances. Easily identify opportunities to reduce spend and save. Set alerts to track changes in vendor spend, products and usage. Genuity IT Admin Suiteの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Office 365の管理、レポート、モニタリング、セキュリティ監査ソリューション用ソフトウェアです。
CoreViewは、Microsoft 365をSaaSスタックの中心に据える企業のために、非常に強力なSaaS管理プラットフォームを提供しています。CoreSuiteは、ITチームによる作業効率の向上、SaaSの投資収益率の最大化、リスク軽減をサポートする強力な製品です。 CoreSuiteの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Manage all your SaaS in one place, pay each vendor with a unique virtual credit card and purchase your SaaS at discounts up to 30% off.
NachoNacho allows businesses to manage all their software as a service subscriptions (SaaS) in one place. Separate, unique virtual credit cards are created for each subscription vendor, and spending limits and date restrictions are set for every card. A company-wide dashboard shows all subscriptions for every team member in one place. Cards can be issued to employees and suspended or canceled at any time. NachoNacho also features a SaaS marketplace with discounts of up to 30%. NachoNachoの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Stackshine helps you discover, track, and manage your software subscriptions in one simple platform.
Stackshine is a SaaS Management platform designed to help companies easily track their software spend and usage. Through integrations with tools you currently use, Stackshine brings together the information you need to make smarter decisions, control costs, monitor security risks, and collaborate with your team, all in one simple platform. Stackshineの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Sastrify discovers, negotiates, bundles and manages your SaaS contracts — all in one place.
Sastrify is a leading SaaS Spend Management & Procurement Software that optimizes SaaS spend for digital-first companies. Sastrify discovers, negotiates, bundles, and manages your SaaS contracts — all in one place. Sastrifyの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
Veeam® Backup for Microsoft Office 365は、Office 365データをバックアップおよび復元できる包括的なソリューションです。
Veeam® Backup for Microsoft Office 365は、Exchange Online、SharePoint Online、OneDrive for Business、Microsoft TeamsなどのOffice 365データをバックアップおよび復元できる包括的なソリューションであるため、データは常に保護されアクセス可能です。Veeamは、オンプレミス、ハイパースケール・クラウド、サービス・プロバイダーなど、Office 365を任意の場所に安全にバックアップする機能を提供します。 Veeam Backup for Microsoft Office 365の詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知
We manage your local presence so you can focus on your core business. We handle your reviews, KPIs, local content and products for you.
GMBAPI.com creates actionable reports for Google My Business listings & makes it possible to post in bulk on all of your locations. Our dashboards gives you a clear overview of your Local Search priorities. Easily manage your local presence via reports on Hygiene, KPI's, "Look & Feel" and customer interactions (Reviews or Q&A's). And find out where your customers are navigating (to your business) from. The A/B testing functionality makes it easy to find out what works best for your locations. GMBapi.comの詳細

機能

  • 支出管理
  • サブスクリプション管理
  • ライセンス管理
  • 利用率の追跡/分析
  • ベンダー管理
  • 更新管理
  • シャドーIT検知