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Wrikeは、リアルタイムコラボレーションツール、共有カレンダー、アプリ連携を備えた従業員コミュニケーション管理プラットフォームです。 Wrikeの詳細
Wrikeは、140か国で2万社以上が利用する従業員コミュニケーションのプラットフォームです。リモートのチームが1つの統合プラットフォームでつながった環境を構築し、@メンションでの重要情報の更新通知や、カスタムフィールドでの詳細の追加が可能です。ライブエディターによるリアルタイムのコラボレーション、チームカレンダーのタイムライン更新の共有も実現します。好みのメッセージアプリと連携して新たなコミュニケーションチャネルを作成すれば、全員に最新情報が届きます。Wrikeで一体化した職場を作りましょう。 Wrikeの詳細

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monday.comの柔軟なプラットフォームを使用して、従業員がそれぞれのプロジェクトについて話し合う際に役立つカスタム・コミュニケーション・ツールを提供しましょう。 monday.comの詳細
monday.comの柔軟なプラットフォームを使用して、従業員がそれぞれのプロジェクトについて話し合う際に役立つカスタム・コミュニケーション・ツールを提供しましょう。最初は既製のテンプレートのいずれかから始め、スプレッドシートまたは文書をアップロードしてチームのタスクを追加してから、30以上の列を追加しましょう。チームが必要とするあらゆる情報が1つのハイレベル概要に集約され、効率的に共同作業できるようになります。そのため、従業員は、受信トレイの分類に時間を費やす代わりに、目の前の仕事に集中できます。 monday.comの詳細

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Pumbleは、無制限の利用が可能な、チーム向けの無料チャットおよびコラボレーション・アプリです。 Pumbleの詳細
Pumbleは無料のチーム・チャット・アプリです。あらゆる規模のチームでコラボレーションを実現することができます。Pumbleは、他のチーム・チャット・アプリとは異なり、無料でユーザー数無制限で利用することができます。ブラウザで動作するオンラインWebアプリですが、コンピューターや携帯電話に簡単にインストールすることができます。 Pumbleの詳細

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Bitrix24は、世界中で800万社が利用する業界トップクラスの無料従業員コミュニケーション・プラットフォームです。クラウド、モバイル、オープンソース。 Bitrix24の詳細
Bitrix24は、世界中で800万社が利用する業界トップクラスの無料の社内外従業員コミュニケーション・プラットフォームです。クラウド、モバイル、オープンソース。エンタープライズ・ソーシャル・ネットワーク、ワークグループ、イントラネット、グループチャット、メール、テレフォニー、SMSなど。 Bitrix24の詳細

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Grove HRは、職場での日々を刺激的で充実したものにするための、新しい世代向けの新しい人事プラットフォームです。 Grove HRの詳細
Grove HRは、職場の若い世代を鼓舞し引き付けるように設計された新しい人事管理システム (HRIS) プラットフォームです。Grove HRは、人事がアジャイルでモバイルかつソーシャルな、革新的な人事に踏み出すことができるようにすることで、企業の今後の成功を支援します。アジャイルな人事 - 人事のコア・プロセスを合理化し、従業員が独自の人事を開発および実行できるようにします。モバイルな人事 - 現代の従業員に素晴らしいモバイル・ネイティブ体験を提供します。ソーシャルな人事 - 従業員が真に関わり、つながりを持つためのデジタル・スペースを提供します。100%無料で利用することができます。 Grove HRの詳細

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楽しく、柔軟でモチベーションを引き出す方法で、あらゆるプロジェクトのチーム共通の視点を生み出すビジュアル・コラボレーション・ツール。
セールスやマーケティングから人事、オペレーションまで、チームは独自のニーズやワーク・スタイルに合わせてTrelloをデザインしてカスタマイズすることができます。Googleドライブ、Slack、Jiraを始めとする100以上の主要なツールとの統合が可能なTrelloは、場所に制限されることなく複数のチーム間の横断的なコラボレーションをサポートするプロジェクト・ハブです。Trelloは透明性を高め、ボードやチーム間で簡単に情報共有を実現することでチームワークに喜びをもたらします。 Trelloの詳細

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Fast, easy and reliable online meeting software trusted by millions of people everyday for real-time virtual communication.
An industry leader in online video conferencing for companies around the world, GoTo Meeting now comes as part of GoTo Connect, the all-in-one communications software built for SMBs. Get a fast, easy and reliable professional solution that enables customers to meet face to face, connect with colleagues through in-meeting chat or conference calling, and screenshare their presentations, all with the click of a button. The Meeting solution from GoTo Connect pairs productivity with flexibility. GoTo Meetingの詳細

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The #1 HRIS for small and medium business, with applicant tracking, onboarding, e-sign, PTO, performance, reporting, and a mobile app.
BambooHR is the #1 online HR system for small and medium-sized businesses. Our cloud-based system offers integrated applicant tracking (ATS), onboarding tools, e-signatures, time-off tracking, and performance management, with easy reporting and a convenient mobile app for employees. BambooHR frees HR from the data management spiral to become more effective, more efficient, and more human. Give us a call to see a demo and start a free trial. BambooHRの詳細

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Workplaceは、チャット、ビデオ通話、投稿、グループなど、よくわかっているFacebook機能を使用して、組織の全員をつなげます。
Workplaceは、チャット、ビデオ通話、投稿、グループなど、よくわかっているFacebook機能を使用して、組織の全員をつなげます。すでに使用しているビジネス・ツールと統合でき、知識の共有、連携、つながりのあるコミュニティを実現するための、シンプルで安全かつ生産的な方法を提供します。 Workplace from Metaの詳細

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Frontは、企業があらゆるチャネルでオーダーメイドのサービスを大規模に提供できる、優れた顧客コミュニケーション・ハブです。
Frontは、透明性とアカウンタビリティを高めながら、代表メールアドレス ([email protected][email protected]など) に送られてくる大量メールの管理を支援する、初めてのメール管理ソフトウェアです。Frontを使えば、チームメートへのメール割り当て、社内でのメール共有やディスカッションなどを行うことができます。煩雑になりがちなメールの転送や全員への返信、後で返信するためのリマインダーの設定は必要ありません。メール・テンプレート、シーケンス、メール・マージ、ショートカットを活用して、ワークフローを自動化して時間を節約します。Frontを無料でお試しください。 Frontの詳細

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Company Feedでボタンをクリックするだけで雇用主は、重要な情報と添付ファイルをすべてのスタッフと共有できます。
Company Feedは、あらゆる規模の組織が正確な情報を発信する場所になります。ボタンをクリックするだけで雇用主は、重要な情報や添付ファイルをすべてのスタッフと共有できます。Company Feedは、同僚同士の表彰の場でもあります。デスクトップとモバイルデバイス (iOSとAndroid) で利用できるため、従業員も雇用主も、個人やチームによる貢献を簡単に表彰できます。65%以上の従業員が職場で評価されていないと感じている中で、Employment Heroでの同僚同士の表彰。 Employment Heroの詳細

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Factorial streamlines HR processes for every stage of the employee life cycle so HR can focus on what really matters.
Factorial is a powerful human resources software that employees love almost as much as HR does. With a simple, intuitive interface, Factorial streamlines HR processes at every stage of the employee life cycle. Making recruitment, onboarding, time tracking, time-off management, and performance reviews easy. HR managers have enough to do! Make admin more efficient so you can concentrate on the things that really matter. Factorialの詳細

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Connecteamのコミュニケーション・ツールで、組織内のコミュニケーションとエンゲージメントを改革。
Connecteamの従業員コミュニケーション・アプリは、特にモバイル従業員向けに設計開発されました。当社のアプリには、ニュースレター、お知らせ、チャット、従業員ディレクトリ、情報更新、アンケート、提案ボックスなど、ビジネスのあらゆるコミュニケーション手段を強化するツールが満載です。Connecteamの従業員コミュニケーションとエンゲージメントのためのアプリで、チームのエンゲージメントの向上、企業文化の反映と雇用主のブランディングの確立を実現できます。無料で試用できます。 Connecteamの詳細

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WinTeam is a holistic financial, operations and workforce management solution for cleaning and security contractors in North America.
WinTeam is a holistic financial, operations & workforce management solution for cleaning & security contractors in North America. Includes accounting & financials, analytics & reporting, HR, compliance & benefits mgmt, payroll, job costing, work/people scheduling, quality assurance & inventory mgmt. It has employee & customer self-service plus time & attendance tracking. Streamline processes, connect back office to field ops & pinpoint profitability by site. Best fit for 100 employees or more. WinTeamの詳細

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Workvivoは、ソーシャル・メディアの直感的な機能とイントラネットのパワーを1つのシームレスなアプリとして統合します。
今この説明を読んでいる方は、新しい従業員コミュニケーション・ツールを検討しているはずです。 Amazon、VMware、TELUS Int.などの企業の経営陣が、Workvivo従業員アプリを使用して世界中の従業員とコミュニケーション、つながり、関係性を維持している理由はいくつも挙げることができます。 しかし、Workvivoを理解するには、実際に見てみるのが一番です。ボタンをクリックして、ビデオを視聴してください。 60秒でWorkvivoについて理解することができます。 Workvivoの詳細

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Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Get started for free in minutes, no credit card requir
Sling is a free employee communication tool for managing your hourly employees. Streamline your employee communication, scheduling, and time clock all from one simple software. Boost productivity and save on labor costs with our free iOS and Android apps for your employees. Communicate with your team and make announcements with ease. Automate your shift scheduling, time tracking, availability, and more. Get started for free in minutes, no credit card required! Slingの詳細

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Voted #1 Employee Comms Tool, Blink combines a company feed, chat, polls, & document storage in your branded portal!
Blink is the employee communication tool for frontline workers. A simple platform gives one-click access to everything your team need – from updates to must-knows, forms to timetables, conversations to stories. Wrapped into one secure portal, Blink turns frontline organizations into strong communities with engaged, committed staff. That's why over 1000 organizations, including the NHS, Stagecoach, and Dominoes, have entrusted us with energizing their workforce and powering their operations. Blinkの詳細

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Share videos with your team to increase productivity, save time, and stay connected.
When you communicate through text alone, it’s hard to build real relationships. BombBomb helps your team build better employee relationships with effective video messaging, rather than relying on faceless, typed-out text. BombBomb is the leader in video messaging for employees because we know video and guide you through the process to truly help you build meaningful business relationships with your company. BombBombの詳細

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双方向のメッセージング、統合型モニタリング機能、データ駆動型のインサイトを提供する、マルチチャネルの緊急時の従業員コミュニケーション・ツール。
AlertMediaでは、世界中どこでもどのデバイスでも、あらゆるチャネルで従業員とセキュアでリアルタイムな双方向のやり取りを数時間単位ではなく数秒単位で行うことができます。信頼性の高い通信であらゆるイベントに対応し、テキスト、音声、メール、アプリのプッシュ通知、ソーシャル、会議通話、カスタム・チャネルにて、特定の従業員やグループへ重要なイベントを即座に伝えることが可能です。この製品はモダンで信頼性が高く、安全です。 AlertMediaの詳細

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macOS & iPad application that allows you to send messages on multiple services, and schedule messages to be sent.
One App for 22+ messaging services WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK,Chat, Tinder and many ,ore Note: One Chat is a wrapper app, combining all the messaging services. Experience will be 100% similar to web extension of those services, which extra features as follows. Features: Schedule message to send them at a planned time. Use Multiple parallel accounts of the same service. Privacy mode. One Chatの詳細

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Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees.
Simpplr provides employee experience software that helps companies connect & align employees. Simpplr's platform helps provide better communication for a distributed world. Simpplr is headquartered in Redwood Shores, CA, with offices in the UK, Canada, and India, and is backed by Norwest Venture Partners, Salesforce Ventures, and Tola Capital. Simpplr is widely acknowledged as one of the fastest growing, most innovative, and most liked solutions in our market. Simpplrの詳細

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Beekeeperモバイル・プラットフォームは、現場の従業員のための単一の連絡窓口です。Beekeeperはコミュニケーションとツールを統合します。
Beekeeperモバイル・プラットフォームは、現場の従業員のための単一の連絡窓口です。コミュニケーションとツールを1か所にまとめることで、チームは企業の俊敏性、生産性、安全性を改善することができます。直感的な従業員体験とシームレスな統合により、チームは問題をより迅速に解決し、非定型的な作業をより効率よく管理することができます。 Beekeeperの詳細

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Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Sendsparkの詳細

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A communication app that keeps employees connected and securely collaborating.
Brosix provides employees with all of the features they need to stay in touch and efficiently collaborate. The Brosix app consists of numerous communication features, including text chat, audio and video calls, chat rooms and file transfer. Brosix Business and Premium customers can take advantage of their very own fully administrable private internal communication network that keeps employees connected and engaged. P2P encryption ensures that all employee communication is completely secure. Brosixの詳細

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Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. YOOBICの詳細

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Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams.
Staffbase is the leading, multi-channel employee communications platform for internal communication teams. Our award-winning platform offers you one place to plan, create, send, and measure your internal communication content. Reach all your employees across high-impact channels including mobile app, desktop intranet, email, Microsoft 365, and digital signage. Join more than 1,000 enterprise businesses worldwide who are solving their communication challenges with Staffbase! Staffbaseの詳細

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Integrate texting for urgent employee alerts and email for routine communications using Trumpia’s automated messaging software.
Tired of announcements not getting read? For HR professionals whose internal announcements aren't getting the attention they need, text messaging's 98% read rate offers an effective way to supplement email communication. Trumpia offers an innovative software that combines text and email. It's built to be both easy for beginners (e.g: essentials like mass messaging and reminders) and powerful enough for when their needs grow (e.g.: tools that carry out automated employee communications for you). Trumpiaの詳細

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Cliqを使えば、簡単にコミュニケーションを図り、コラボレーションを行い、コンセンサスを得ることができます。どこにいても、チームと連絡を取り合うことができます。
リアルタイムのメッセージングとファイル共有:リアルタイムのメッセージングにより、即時の意思決定ができるようになります。チャット・ウィンドウでは、あらゆる形式のファイルを数秒で共有することができます。 チャネル:個々のチーム、またはプロジェクト、ディスカッション、普段のチャット・ルーム用にチャネルを作成することができます。 音声通話とビデオ通話:チャット・ウィンドウから直接、音声通話やビデオ通話を開始しましょう。 安全で検索可能な履歴:高度な検索でチャット履歴内のファイルやテキストを数秒で検索することができます。 Zoho Cliqの詳細

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Empulsの従業員コミュニケーション用アプリケーションを利用することで、企業のコミュニケーションを中央管理してデジタル・ワークプレイスを実現することができます。
Empulsでは、従業員が画像、動画、添付ファイル付きのコンテンツを参照、コメント、投稿することのできるソーシャル・デジタル・ワークプレイスを構築することができます。役職、部門、場所、チーム問わず全従業員が声をあげる場を提供し、質問、投票、アンケートといった形式で特定のグループへリッチ・コミュニケーションを提供します。1,000以上の組織がEmpulsを利用し、従業員コミュニケーションを合理化しています。 Empulsの詳細

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Suite of human capital management applications: HR, benefits, payroll, performance and talent management.
Natively built for the cloud, Oracle Fusion Cloud Human Capital Management is a complete solution connecting every human resource process from hire to retire. This provides a consistent experience across devices, enables one source of truth for HR data to improve decision-making, and empowers you with market-leading innovation to address your needs today and into the future. Suite of human capital management applications includes: HR, benefits, payroll, performance and talent management. Oracle Cloud HCMの詳細

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Assembly is an employee communication tool that brings tasks, teams, and conversations into one flexible place.
Bring together teams, tasks, and conversations. Empower your team with fully customizable and automated templates. Enable easy communication within the organization and stay connected with one-on-ones, daily standup, team retrospective, project feed, and more. Organize your communication so the correct information is available exactly when you need it. Start for FREE and see immediate results with flexible workflows. Assemblyの詳細

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Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place. Axonifyの詳細

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Jostleは、職場生活を簡素化し、成長過程においてもシンプルに保つよう設計された唯一のイントラネットです。Jostleを使用することで、従業員と組織が力を存分に発揮することができます。
コミュニケーションを調整し、組織や部署、上下関係を超えた会話を実現するツール、Jostleをお試しください。なぜなら、今日の職場はかつてないほど細分化されているため、従業員は分散し、より多くの情報とコミュニケーション手段が存在しています。そのため、連携しての作業は混沌としたものになり、苦痛を感じることもあります。この問題の解決を約束するツールは多数ありますが、なかなか上手くいきません。それらの設計方法ではコミュニケーションが大量になり、必要な情報を見つけることが困難になるからです。Jostleは、これを改善するために構築されました。 Jostleの詳細

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Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Trillianの詳細

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Send calls and/or text messages to a list of contacts within seconds. Used by churches, non-profits and many other businesses.
Notify your employees by phone call, text message and/or email in seconds with DialMyCalls message broadcasting. Our system lets you easily send a message to a group of people in seconds. Perfect for keeping your team informed of important events & issues; everything from meeting reminders, staffing changes, and in emergency situations. See why thousands of organizations rely on DialMyCalls, try it completely free today! DialMyCallsの詳細

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Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration.
Polymail is an email app for productivity with tools for outreach, tracking, and team collaboration. Highlight of Polymail's top features: - Email tracking (open, click, and attachment tracking) - Campaigns (mail merge) - Follow Up Reminders - Message Templates - Calendar Integration - Contact Enrichment - Scheduled Sending Polymail is available on macOS and iOS. Polymailの詳細

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Jive provides a powerful, unified platform for employee and company communications, aligning and informing your entire workforce.
Jive includes a rich array of tools for all types of communications: top-down, bottom-up and peer-to-peer. Companies and departments can keep employees updated with personalized news streams, company-wide announcements, blogs and multi-channel urgent communications. Employees can communicate with direct messages, group discussions, comment strings, status updates, @mentions and by following people, places and content. Users can view and manage all communications through a simple, unified inbox. Jiveの詳細

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パフォーマンス・モニタリングやコンテンツ管理などで、ワークフォース・プロセスを合理化することができるクラウド・ベースのソリューションです。
SocialChorusは、企業が一丸となって働くことができるようになる優れたワークフォース・コミュニケーション・プラットフォームです。SocialChorusは、企業の強さは従業員次第であると考えています。そこで、組織の従業員にリーチし、情報を提供し、足並みを揃えることができる唯一のエンドツーエンドのソリューションを構築しました。従業員は、自分より大きく重要な存在の一部であると感じ、良い仕事を成し遂げる意味を見出すことができるようになります。コミュニケーション担当者とリーダーがメッセージを作成して、プラットフォームでコンテンツを確実に配信することができます。 SocialChorusの詳細

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With our omnichannel employee comms and digital signage management tools, businesses can reach their target audiences more effectively.
FWI is the leading enterprise software company specializing in transforming customer and employee experiences with omnichannel corporate communications, office space optimization, and digital signage applications. Over 6,000 customers rely on FWI to power solutions used by millions of people per year, powering everything from employee communications through room & desk management, conference & event management, flight information displays, campus communications, emergency messaging, and more. FWiの詳細

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時代遅れのコミュニケーション・ツールをAxeroで置き換えましょう。非常に便利で完全カスタマイズ可能なこの製品は、600万人以上から高く評価されています。
従業員がどこからでも利用できる従業員コミュニケーション・ツールです。チームとのコミュニケーション、社内ナレッジの共有や管理、コラボレーションの加速、および透明性と信頼の文化の構築が実現します。従業員の団結を固め、エンゲージメントを促進することを目的に設計されたアクセスしやすい単一のハブでプロジェクトを合理化することが可能です。Axeroは世界で成功を収めている多くの企業で利用されています。その97%において、このプラットフォームは、導入から5年経っても積極的に利用され続けています。実装は簡単です。600万人以上のユーザーから好評を得ているこの製品を、今すぐお試しください。 Axeroの詳細

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受賞歴を誇るセキュアなプラットフォームを使用すると、デスクを持たない従業員間での情報共有が30%増加します。Speakapを使用すると、よりスマートな連携が可能になります。
受賞歴を誇るセキュアな従業員コミュニケーション・ツール・プラットフォームを使用すると、デスクを持たない従業員とのエンゲージメントを促進することができます。Speakapを導入するとプロジェクト、ベスト・プラクティス、結果を複数のロケーションで共有することができるため、売上が平均10%増加します。 Marriott Hotels、IKEA、Saks Off Fifth、Boschなど、世界27カ国で350社以上の顧客に使用されています。カスタム統合を使用して、独自のホワイト・ラベル・アプリでブランドを強化することができます。導入成功率が100%のSpeakapを使用して、よりスマートなエンゲージメントを実現してください。 Speakapの詳細

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UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. UniFocusの詳細

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Transform the way your enterprise works by freeing expert knowledge for all employees
Starmind is the smartest, fastest and most intuitive way to connect employees to the expert knowledge they need. Its human-centric patented AI learns who knows what on any given topic and identifies the best colleague to help solve a problem, regardless of their title, department or location. Starmindの詳細

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Our intranet software helps you access and share company files and improve employee engagement and productivity.
Connect your employees to the right information at the right time and see productivity, employee morale, and collaboration skyrocket with our intranet software. With 20 years of experience in building thriving workplaces for hundreds of organizations such as NASA, The Chicago White Sox, and the District of West Vancouver, our intranet supports teams by acting as your "single source of truth". Request a demo to see how our intranet can help you achieve your organizational goals! Intranet Connectionsの詳細

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LumAppsのソーシャル・コラボレーション・イントラネットは、あらゆる業界の企業のコミュニケーションなどの向上を支援します。ご確認ください。
LumAppsは、デジタル・ワークプレースの進化における次なるステップです。Microsoft Office 365、G-Suite、その他のツールと統合しています。 LumAppsは従業員向けのコミュニケーション・ツールで、より効率的でエンゲージメントの高いワークフォースを実現できます。LumAppsは高度な設計構成機能を有しており、イントラネットを素早く構築して、企業のニーズに合わせた完全カスタマイズや、企業ブランディングを備えた完全モバイル機能の装備が実現します。 LumAppsの詳細

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Employee engagement solution that helps managers develop connections with staff by initiating conversations on a real-time dashboard.
Butterfly is about giving managers what they need to know right here, right now about how their people are feeling. More than that, Butterfly empowers managers to immediately follow up with feedback customized for the best-informed actions. The loop is closed in real time, without leaving Butterfly, with team members getting meaningful, best-informed actions from their managers. We make reaching people in every corner of your company, at any worksite, simple and effective. Butterflyの詳細

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この製品は、社内コミュニケーションや外部のソーシャル・メディアの拡大のために、雇用主が従業員に直接コンテンツを提供できるよう支援します。
GaggleAMPの購入者は通常、B2Bの分野に該当します。業界を問わずアクティブなソーシャル・メディアでの存在感があり、ソーシャル・メディア上でのコミュニケーションやコンテンツの共有を求める従業員、ステークホルダー、パートナーを多数抱えています。 この製品により、企業による従業員コミュニケーションとソーシャル・メディアの拡大が可能になります。従業員の能力開発を支援し、ソーシャル・セリングと採用の機会を高めながら、従業員を担当分野のソート・リーダーとして活用します。 GaggleAMPの詳細

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SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home. SweetHiveの詳細

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Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools Humanstarsapp supports existing technologies and people to connect - with the Humanstarsapp toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company. HUMANSTARSappの詳細

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