92件の結果
キャプテラが無料の理由
カスタマー・ジャーニーのマッピングのための優れたオンライン協働ホワイトボード・プラットフォーム Miroの詳細
Miroは、あらゆる規模のチームに対応する優れた協働ホワイトボード・プラットフォームで、世界中の1,300万人以上のユーザーから信頼されています。共同でのカスタマー・ジャーニーのマッピングで、部門間の連携を強化することができます。サイロを解消し、散在するチームが 戦略の作成、反復、導入を従来よりも迅速に行うことができます。 高度な統合と、あらかじめ用意された250以上のテンプレートを活用して、協働をすぐに始めることができます。 Miroの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
迅速なユーザー・オンボーディングを実現する最速の方法。より多くの顧客を獲得し、顧客維持率を高めることができます。 Userflowの詳細
迅速なユーザー・オンボーディングを実現する最速の方法。 ユーザーのオンボーディングを改善する必要がありますが、開発者は多忙で、コンバージョン率は低迷しています。 そんな状況でも、Userflowを使用すれば、コードを使用せずに、チーム全体でカスタマイズされたアプリ内調査、ツアー、およびチェックリストを作成できます。 より多くの顧客を獲得し、顧客維持率を高めることができます。

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Hotjarを使用すれば、ユーザーがサイトで行動する方法を把握することができます。得られたインサイトは顧客ジャーニーの改善に役立ちます。
ヒートマップやセッション記録を使用すれば、ユーザーがサイトで行動する方法を把握することができます。Hotjarから得られるインサイトは、顧客ジャーニーを改善するためのWebサイトの構築方法や修正方法に優先順位をつけるのに役立ちます。最終的にはコンバージョン増大につながります。

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Use Pendo's customer journey analytics to learn how customers move through workflows, then take action to improve the user experience.
Understand the customer journey with Pendo. Analyze how customers move through product workflows, then take action to improve the user experience. Empower your teams with comprehensive product analytics to inform data-driven decisions. Know which features users adopt, which they ignore, and see how they navigate your entire product portfolio. It’s impossible to predict every path users may take. Pendo codelessly tracks all usage as soon as it’s installed - no tagging or instrumentation required. Pendoの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
CardBoardは、チームが協力して製品アイデア、ユーザー体験、カスタマー・ジャーニーなどを探索して視覚化する際に役に立ちます。
CardBoardは、非常に優れたユーザー・ストーリー・マッピング用のアプリです。チームが世界中に散在していても、リアルタイムで協力して働くことができます。使いやすいツールで、チームが顧客に好まれる製品を作り出す作業を支援します。 Jira、Trello、Azure DevOps、VersionOne、Pivotal Trackerなどのツールとボードを同期します。ボードは、変更を加えるたびに最新状態に保たれます。 見逃していたことを確認するために、CardBoardをお試しください。 CardBoardの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Impartial customer journey analytics; evaluate journeys across devices, browsers, apps; review key metrics to reduce path-to-purchase
Capture privacy-first journeys to understand the path-to-purchase. Built-in identity graph unifies journeys across devices, browsers, and apps. See which marketing programs and channels convert the fastest. View analytics for programs that work well together and that provide incremental lift against other programs. Measure and improve customer acquisition costs and customer lifetime value. LeadsRxの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Smartlookは、常時起動の記録、ヒートマップ、自動イベント、ファネルを備えたWebサイトおよびモバイルアプリ向けの定性分析ソリューションです。
Smartlookは、さまざまな規模、業種の30万社以上の企業が、ユーザーの行動の背後にある「なぜ」の答えを得られるように支援するWebおよびモバイル向けの定性分析ソリューションです。ユーザーが解約する理由や特定の機能が使用されない理由などを分析できます。推測の排除:常時起動の訪問者記録とヒートマップでは実際のユーザーの行動を示すことができます。自動イベント追跡とコンバージョン・ファネルでは行動の傾向を明らかにすることができます。Smartlookを使用すると、数値やグラフだけでなく、ユーザーがなぜその方法で行動するのかを知ることができます。 Smartlookの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Contentsquare is the #1 Digital Experience Analytics leader. Discover Session Replay, Zone-Based Heatmaps, Journey Analysis and more.
Contentsquare’s #1 Digital Experience Analytics Cloud is a feature-rich, enterprise-class platform used by 800+ leading brands to uncover hidden customer behaviors and deliver better experiences. Capabilities like Zone-Based Heatmaps, Journey Analysis, Session Replay, Impact Quantification, AI Insights, Struggle Analysis & more provide unique insights, visualizations and recommendations Marketing, eCommerce, Operations, Product, UX and Analytics teams can use to optimize CX & fuel growth. Contentsquareの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
An online platform for building an outstanding user experience via customer journey mapping, personas and impact mapping techniques.
UXPressia is an online tool for customer journey mapping, creating personas and impact maps. It is an optimal balance between sticker-and table-based solutions with an intuitive drag and drop interface and plenty of customizable features. With UXPressia you will design and deliver an exceptional experience to your customers. Visualize your customer journeys, create personas, analyze touchpoints in multi-channel interactions and invite collaborators to map together and share journeys online! UXPressiaの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
1ツールの価格で10個のツールを入手して、Webサイト・コンバージョン率を高め、ヒートマップ、ユーザー記録、ライブ・チャットなどの訪問者エクスペリエンスを向上させましょう。
Lucky Orangeで訪問者がコンバージョンしない理由や、売上を伸ばしてリードを獲得する方法を学びましょう。数秒でインストールが可能です。コーディング経験は必要ありません。Lucky Orangeのコンバージョン率最適化ツール・スイートは、ダイナミック・ヒートマップ、セッション記録、ライブ・チャットおよびライブ・ビュー、訪問者プロファイル、アンケート、お知らせ、フォーム分析、コンバージョン・ファネル、リアルタイム・ダッシュボードという10個のツールを1ツールの価格で提供します。今すぐ7日間の無料トライアルをお試しください。 Lucky Orangeの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
FullStoryでは、サイトやアプリのデジタル・エクスペリエンスを把握、測定、改善することができます。
FullStoryのデジタル・エクスペリエンス・プラットフォームでは、サイトやアプリのデジタル顧客体験を継続的に改善することができます。 FullStoryのプラットフォームの中核には、デジタル・インタラクションを事業に重要な測定基準に関連付ける強力な分析エンジンがあります。FullStoryでは、デジタル・エクスペリエンスを最適化する機会を積極的に顕在化させることで、チームが問題を理解し、修正の優先順位を決めてバグを修正し、それらの変更の影響を測定することができます。 FullStoryの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
No-code content builder for on-brand online forms, surveys, web calculators, quizzes, product finders & payment pages.
involve.me specializes in growth tools for online customer engagement through white label interactive funnels. Its main software is a no-code content builder for embeddable and standalone online quizzes, online surveys, web calculators, online forms, product finders and payment pages that look & feel custom coded. involve.me's no-code interactive content builder software has been used by Salesforce, Universal Pictures, Nestlé, Pearson Education, Time Out and Bloomberg LP. Involve.meの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
PowerfrontのINSIDEは、シームレスなオンライン体験を再現するオムニチャネル・カスタマー・サービス・ソフトウェアです。
オムニ・チャネル・カスタマー・サービス・ソフトウェア、INSIDEを使用すれば、オンライン・ショッピングを実際の店舗のようにパーソナライズできます。INSIDEは、エージェントにツールやデータを提供し、オンラインやチャネル間でシームレスな対面ショッピング体験を実現します。 一部の世界の優良ブランドはINSIDEを使って、エンタープライズ・ライブ・チャット、チャットボット、ビデオ支援型パーソナル・ショッピング、ライブ・ストリーミング・ソリューションを使用することで、平均25~35%、時には48%のコンバージョン率を獲得しています。 INSIDEの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Matomo (旧Piwik) は、190か国以上の140万を超えるWebサイトで使用されている、オープンソースのWeb分析プラットフォームです。
Matomo (旧Piwik) は、190か国以上の140万を超えるWebサイトで使用されている、オープンソースのWeb分析プラットフォームです。Matomoには、プライバシー保護、完全なデータ所有権、データ・サンプリングなしのプラットフォームが含まれています。 クラウドとオンプレミスのホスティング・オプションがあります。クラウドはインストールの手間を省く一方、オンプレミスは無料で使えるオープンソースの自己ホスト型PHP/MySQLソフトウェアで、独自のサーバにインストールできるため、最大限の柔軟性を獲得できます。 Matomoの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Dreamdataは、成功を繰り返し、無駄なコストを削減するのに役立つB2B収益アトリビューション・プラットフォームです。
Dreamdataは、成功を繰り返し、無駄なコストを削減するのに役立つB2B収益アトリビューション・プラットフォームです。Dreamdataのテクノロジーは、B2Bの収益を左右する要素に関する透過的で実用的な分析を提示するために、収益に関するあらゆるデータを収集、結合、整理します。 これにより、企業はB2B属性および広告の顧客生涯価値 (LTV) の実行と理解、コンテンツ投資収益率の測定、成長のベンチマーク、収益予測、次に拡張する取り組みに関する意思決定を行うことが可能になります。 Dreamdataの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
All-in-one feedback suite with omnichannel distribution, visual customization and survey creation through the customer journey.
Feedbackly is an all-in-one feedback tool that turns feedback into sales automatically through the entire customer journey. Create customizable surveys and publish them simultaneously on any sales/communication channel; Then analyze the responses in our industry-leading dashboard and in customer journey specialized analytics tool. Feedbackly is the only CXM provider on the market that enables Emotional Experience measurement. Furthermore, it shows you which emotions drive your sales. Feedbacklyの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
クリックやページビュー、スワイプなど、企業がユーザー行動を追跡できる、クラウド・ベースのマーケティング分析ソリューションです。
Heap Analyticsは、中規模から大規模の企業向けに設計されています。Heapは、サイト上のあらゆるユーザー行動を自動的にキャプチャします。システム・インテグレーションは不要で、すぐに使用できます。MixpanelやGoogle Analyticsなど、ユーザー行動を追跡するためのツールは他にもありますが、それらを使用するにはシステム・インテグレーションと継続的なメンテナンスが必要となります。 Heapの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
WebEngageは、ユーザーのエンゲージメントと定着に関する業務を簡素化することができる顧客データ・プラットフォームおよびマーケティング自動化スイートです。
WebEngageはフル・スタックのマーケティング自動化プラットフォームです。ジャーニー・デザイナー機能を使用して、ユーザーを総合的に理解することができます。WebEngageのダッシュボードのシンプルなドラッグ・アンド・ドロップ・インタフェースを使用して、複雑なライフサイクル・マーケティング・キャンペーンを調整することができます。各ビジネスや、ユーザーのライフサイクルの過程で発生するユーザー・イベントに合わせて、完全にカスタマイズした特定のルールを使用してユーザー・ジャーニーを設計することができます。 WebEngageの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Marketers from all kinds of businesses use Oribi to get amazing marketing results without having to rely on developers or analysts.
Oribi was built as an alternative to Google Analytics for marketers who are tired of endless reports and don't have the time to dig through piles of data. Thousands of users use Oribi to reduce cart abandonment, view all their key metrics, trends, and marketing budgets in one dashboard, improve paid campaigns, and credit every single marketing activityfrom paid campaigns to newsletters or contentand know exactly how each one contributes to sales. Oribiの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Vizury Engage360は、AI駆動型のオムニチャネル・マーケティング・プラットフォームで、マーケターがコンバージョンおよび会話を段階的に進めることを可能にします。
Vizury Engage360は、人工知能 (AI) 駆動型のオムニチャネル・マーケティング・プラットフォームで、各チャネルの可能性を最適化し、接続されたデバイス全体で統合されたユーザー体験を実現します。マーケターが独自の消費者ジャーニーをシームレスに作成できるようにすることで、高価値のユーザー・コンバージョンを実現します。これにより、リアルタイムで学習および進化する機械学習による複数のタッチポイントでのタイムリーな意思決定が可能になります。 このプラットフォームは、顧客関係管理 (CRM) および有料チャネルを統合することで、マーケティング支出の効率性を高めることを目的としています。 Engage360の詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
カスタマー・ジャーニー・マップ、ペルソナ、ステークホルダー・マップをオンラインで作成することができます。ジャーニー・マップやペルソナなどを共同で作成することや、共有、提示することが可能です。
顧客体験を可視化することのできるジャーニー・マッピング・ツールです。ジャーニー・マップをデジタル化することで、共有、共同作業、エクスポートを行いプロ仕様のプレゼンテーションを作成しやすくなります。時間を節約し、組織内のジャーニー・マッピングを拡大することが可能です。

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
A customer journey mapping tool to easily drag and drop and automate even the most complex user journeys across multiple channels.
Netcore’s customer journey mapping tool enables marketers to easily create marketing campaigns based on customer behavior and stages. With our drag and drop builder, even the most complex customer journeys can be mapped, automated, and optimized on the go by adding or removing stages. Netcore adapts to even the smallest behavioral changes to deliver contextual messages across your channels. Create dynamic journeys based on transactional data to make the right recommendations and increase ROI. Netcoreの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Software design tool with wireframing, process mapping, network diagramming, and visual modelling tools for agile software projects.
Visual Paradigm helps software development teams to capture correct requirements and transform them into accurate design, thus helping developers to build right software according to requirements.

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
The smart online tool for creating professional and powerful Customer Journey Maps that will improve your Customer Experience
The easy-to-use tool for creating powerful digital Customer Journey Maps, User Stories, Experience maps and Service Blueprints: Organize all your customer insights, data, solutions and ideas in one place. Present and share your maps for greater commitment and impact. Collaborate on maps IRL with remote teams for higher efficiency. Update and use your maps as change plans by using Custellence's unique status settings Custellenceの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Factors.AI is a Revenue Attribution and Customer Journey Analytics product for enabling Marketing-Sales alignment.
Factors helps you get a holistic view of your sales and marketing funnel - covering every touchpoint across ad interactions, website visits, e-book downloads, webinars, and sales activities. Our self-serve interface, multi-touch attribution models, AI-powered analytics engine, and template library eliminate the need for hero analysts and complex spreadsheet analytics Factors.aiの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Piwik PRO:アナリティック、タグ・マネージャー、パーソナリゼイション、カスターマー・データ・プラットフォーム、GDPRコンセント・マネージャー、カスタム・リポート。
Piwik PROは、Googleアナリティクスに代わる、初のプライバシー指向の製品です。2013年に作られたPiwik PRO Analytics Suiteは、ユーザーのWeb、アプリ、製品、イントラネットの動作を追跡します。このプラットフォームは、一般データ保護規則 (GDPR) や医療保険の相互運用性と説明責任に関する法律 (HIPAA) をはじめとするEU、米国、中国、ロシアの厳格なデータ保護法を遵守しています。 Piwik PROの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises deliver exceptional customer experiences.
Boomtown is the Customer Experience Management company. We help enterprises and their partner ecosystems deliver exceptional customer experiences with complete visibility and precise control. The Boomtown Platform (“CXMEngine”) includes pre-built CRM connectors, experience orchestration and automation tools, as well as knowledge delivery and integrated communication solutions in one seamless platform. CXMEngineの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them.
Untangle your digital plans, allow users and developers to work out together what jobs your app will do, and how it will do them. Only build what supports your business strategy. See the relative complexities and create realistic expectations. Iterate faster by testing ideas in an easy to understand model before committing to code. Free tier to get started. Primaryの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
With DemandJump you will see what consumers are doing, see what your competitors are doing, and see what you should be doing next.
DemandJump removes the blindspots from digital marketing by revealing more of the customer journey and competitive landscape than you could ever see before. #1 See what consumers are doing - not just which ad they click on, but the websites they visit, the searches they conduct along the path to purchase, and more. #2 See what competitors are doing - where theyre showing up, whats driving their traffic, the content/ads they use, and how you compare. #3 See what you should be doing next. DemandJumpの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
顧客データと業務データを分析および解釈し、アクションを実施するために役立つCXプラットフォーム。変化を推進し、効率を高め、成果を改善できます。
カスタマイズ可能なCXインテリジェンス・プラットフォームが、チームにアクションの実施に必要なインサイトを提供します。調査、ソーシャル・メディアのモニタリング、ミステリー・ショップ・プログラム、サードパーティのデータを通じて顧客の声を分析できます。ビジネス・インテリジェンス (BI) レポート、予測分析、センチメント分析を使用してデータを解釈します。自動化されたワークフロー、特許出願中のAction Campaignテクノロジー、ケース管理、フォームの自動化ソフトウェアでアクションを実行します。単にツールを提供するのではなく、ベスト・プラクティスを適用し、CXプログラムで価値の高いアクションを管理します。 LiaCXの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
MikMak provides eCommerce marketing analytics and eCommerce enablement software to accelerate online sales for brands.
MikMak is the leading global platform for eCommerce acceleration for multichannel brands and provides analytics and eCommerce enablement software to help product manufacturers and CPG companies understand their consumers' online behavior, determine the best use of marketing dollars, and drive online sales. MikMakの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Centralpointは、デジタル・エクスペリエンス・プラットフォームとしてガートナー社に高く評価されています。学習管理とキャリア開発に適しています。
組織内の個々のユーザーは、独自のジャーニーを歩んでいます。Centralpointのパスウェイで、現在地と、ジャーニー完了までの道のりを確認できます。これには、学習管理やゲーミフィケーションなど、各ユーザーの現状を示すための個別ロードマップのシングルサインオン (AD/SAML) が含まれます。多くのジャーニーのポイントを中心に、機能プロトタイプをライブで作成して、何ができるか紹介します。

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.
Cloud-based suite that enables businesses study consumer behavior via review management, social media analysis, journey mapping, etc.

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Avion helps product teams reduce risk and break down complexity by building backlogs that are tightly bound to core user journeys.
Avion is the #1 story mapping tool used by product teams. Break down complexity, build powerful user-focused backlogs and focus on outcomes over output. Avion integrates with the top backlog tools like Jira, Azure, GitHub and Trello. World-leading companies use Avion to plan their backlog and user journeys. Keep focused on your end-users and turn big ideas into working software. Avionの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Keep your entire marketing team happy, in one platform. Your people, processes and assets can finally live together.
Cooperate allows your entire team to plan and collaborate on all their marketing activities and assets, from one platform. Get oversight of your activity, campaigns and workload with a shareable marketing calendar. Establish an effective, standardised workflow that increases productivity. At each level of the marketing organisation, Cooperate helps team members to be crystal clear on priorities, better manage their time, all while providing clarity to the wider team. Cooperateの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Twik automatically personalizes websites to increase Sales and Revenue and creates an engaging experience for all - automatically.
Twik automatically personalizes etail + B2B websites to increase engagements and conversions (sales & revenue). twik is full GDPR compliant, doesn’t use (read/write) Cookies nor requires any prior data from 3rd party platforms as well as non intrusive. Twik utilize proprietary patent-pending AI-ML algorithms and delivering the best C+UX so visitors will turn into shoppers and reduce churn. twik announced one of the promising startups for CX and selected 5 of the best Consumer Retail disrupters. Twikの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Weezmo offers retailers a unique, AI-based engagement solution using interactive, digital receipts.
Weezmo offers a unique, AI-based engagement solution using interactive, digital receipts. The digital receipt enables you to connect with in-store customers and engage with them post-purchase. Weezmo's omnichannel marketing platform uses AI to connect in-store data from your POS with online marketing activities, enabling you to increase engagement, maximize conversions and grow revenue. Weezmo also lets you measure the true impact of online marketing activities on in-store and online revenue. Weezmoの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
マルチタッチ・アトリビューション、Googleアナリティクスと統合可能。Eコマース向けの実行可能なインサイト。無料ヘルスチェックを使用することができます。
マルチタッチ・アトリビューション、Googleアナリティクスと統合可能。 Odysseyは、推奨広告費やインクリメント指数などの実用的なインサイトを提供することができます。コスト・データをインポートした後、チャネル、キャンペーン、キーワードごとに不足または超過支出を確認することができます。 始めるために必要なのはGoogleアナリティクスのみです。セットアップは2分で完了します。

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
SatisMeter is the simplest Customer Feedback tool on the market.Get real-time feedback, seamlessly integrated with your apps of choice.
SatisMeter is a Customer Feedback platform that puts NPS, CSAT, PMF, marketing surveys, and other custom surveys collection on autopilot. It integrates it with additional tools to make it actionable (Intercom, Slack, Segment, Zapier, or anything else). SatisMeter's specialty is in-app surveys offering a wide range of rule targeting and event triggering options. Surveys can also be integrated and sent from any email platform, shown on a public website, or installed in mobile apps. SatisMeterの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Magnews is the one-stop-shop solution for managing Customer Journey and improving Customer Value.
Magnews is the one-stop-shop solution for managing Customer Journey and improving Customer Value, from overall Strategy definition to single activities and campaign Execution, passing from Journey Design, in a continuous cycle of measurement and improvment. Magnews empowers marketing and sales teams to work together to acquire, convert, grow, engage and reactivate Customers and incrementing their value for the Brand. magnewsの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
A WTB solution that connects customers with products, enabling the conversion and understanding of consumer shopping behavior
Where to Buy makes brands shoppable across all possible media touchpoints to drive sales and optimize the customer experience. Track the effectiveness of these touchpoints and their impact on the customer's journey based on detailed actionable insights. Powerful data & insights include: full cart visibility, receipt level data, widget, and campaign performance to measure marketing ROI. Ratings & Review, Product Bundling & Recipe, global reach with local precision. Where to Buyの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft Studioの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
JourneyLabs helps organizations rapidly develop and deploy automated digital engagement through real-time insights & intelligent design
JourneyLabs helps organizations in healthcare and the workplace rapidly develop and deploy automated digital engagement influenced by real-time customer experience and insights. This cloud-based transformative technology platform uses no-code intelligent journey design. JourneyLabsの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact.
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact.

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
TheyDo helps to scale journey and opportunity management across teams.
Manage journeys like you manage products. With TheyDo, experience-led teams (CX, UX, Research, Product) can manage all journeys in one place. Featuring a collaborative journey management experience, opportunity prioritization engine, and world-class support, TheyDo is cloud journey management software you’ll want to use to manage and track customer experience from insight to implementation. It’s not what your customers say, it’s what they do. TheyDoの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Helps you deliver a great customer experience through customer journey visualizations, team collaboration, and powerful reporting.
Customer Journey Mapping Innovation Award for 2018 was presented to CFN Insight, the leading journey mapping platform to help companies track, manage, and enhance their customers journey. CX is becoming the most important brand differentiator and indicator of long-term company success. Beyond simple journey maps, CFN Insight helps companies identify, prioritize, manage, and execute the most impactful actions that help companies deliver market-leading experiences and improved financial outcomes. CFN Insightの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.
Digital intelligence cloud that helps businesses drive marketing pursuits basis customer-centric insights and analysis.

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs.
Powered by the worlds largest first-party permissioned dataset, Dynata Insights Platform is a single end-to-end solution to address all your insights and advertising needs. It provides seamless access to a wide range of solutions and services to simplify the research process and increase efficiencies. The platform enables researchers and marketers to build actionable insights, drive marketing campaigns at scale, and measure campaign effectiveness with Dynatas connected data solutions. Dynata Insights Platformの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
A complete solution for analyzing digital experiences on your app.
UserExperior is a qualitative analytics solution that enables product, design and engineering teams to get powerful insights into their apps user experience. Understand your app through session replay, heatmaps, funnels, and user journeys. Our solutions enable teams to look beyond events to spot and fix broken experiences inside your app with data-driven visual insights. UserExperiorの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール
Customer Journey Mapping, Persona Mapping, Empathy Mapping, Business Model Canvas, Ideation Management, and Task Management.
CXDeployer is a cloud-based all-in-one solution that enables design thinking professionals to deploy and transform the customer experience by creating, sharing, and presenting the persona map, business model canvas, customer journey map, ideation, and execution management of the best idea. Features & Functionalities: Persona Mapping | Empathy Mapping | Customer Journey Mapping | Business Model Canvas | Ideation Management | Task Management CXDeployerの詳細

機能

  • 行動分析
  • 顧客プロフィール
  • テンプレート
  • アクション管理
  • データのインポート/エクスポート
  • コラボレーションツール