107件の結果
monday.comはクラウド型のWork OSです。オフィス、自宅、外出先のいずれからでも、チームによるプロジェクトや日常業務の遂行を支援します。 monday sales CRMの詳細
monday.comは、大小規模の非営利団体向けの優れたCRMソフトウェアです。カスタマイズ可能なフォーム、自動メール、プロジェクト管理機能などを使用して組織全体を追跡し、エンゲージメントを容易に向上させることができます。スマート・ボードとビジュアル・ボードを使用すると、アイテムの割り当て、ボランティアの追跡、目標の管理、ファイルの共有を行うことができます。 monday sales CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Bitrix24は、800万の組織が利用する業界トップクラスの無料の非営利団体向けCRMです。クラウド版、モバイル版、オープンソース版。 Bitrix24の詳細
Bitrix24は、800万の組織が利用する業界トップクラスの無料の非営利団体向けCRMです。クラウド版、モバイル版、オープンソース版。無制限のリード、案件、連絡先、企業、見積書、請求書、予約のスケジューリング。高度なバージョンには、営業およびマーケティングの自動化、バルクSMS、キャンペーン管理、複数のパイプラインのサポートが含まれています。18の言語に対応しています。 Bitrix24の詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、カスタムCRMアプリケーションを構築することができます。非営利団体向けに10%の割引を提供しています。 Caspioの詳細
Caspioは業界をリードするローコード・プラットフォームです。コーディングを実施する必要なく、カスタムCRMアプリケーションを構築することができます。非営利団体向けに10%の割引を提供しています。Forrester Researchにて「リーダー」にランク付けされたプラットフォームが、ビジネス・オペレーションとワークフローのデジタル変革に必要なものを提供します。この中には、統合されたクラウド・データベース、ビジュアル・アプリケーション・ビルダー、エンタープライズ・グレードのセキュリティ、規制コンプライアンス、拡張性の高いグローバル・インフラストラクチャが含まれます。Caspioは、世界中の15,000社以上の企業から信頼されています。無料で試用できます。 Caspioの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
非営利団体向けのPipedrive CRMソフトウェアで、支援者、ボランティア、寄付者を1か所から管理し、連携しましょう。 Pipedriveの詳細
非営利団体向けのPipedrive CRMソフトウェアは、支援者、ボランティア、寄付者と1か所から連携するのに役立ちます。支援者データベースを簡単に管理できるため、タスクを優先順位付けたり、アクション可能なレポートを作成して資金調達を改善したり、やり取りを自動化して短時間でより多くの作業に対応したりできます。Pipedriveを使用して、世界179カ国の98,000の他のビジネスと連携しましょう。Pipedriveを14日間無料で試して確認してください。 Pipedriveの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
現在の寄贈者や寄贈者候補とより強力な関係を築くことができ、すべてのやり取りや詳細を記憶することができます。MacとiOSのみ。 Daylite for Macの詳細
MacおよびiOS用。Dayliteを使用すると、現在の寄贈者や寄贈者候補との関係を簡単に追跡できます。すべてのメール、通話メモ、会議メモを重要な詳細の履歴と共に保管し、より強固な個人的関係を構築できるようにします。フォローアップの状況を把握できるので、常に連絡を取り、注意を払うことを忘れないようになります。Apple Mailとの統合や、Apple ContactsおよびiCalとの共有も可能。 Daylite for Macの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
データを価値に変換し、ソーシャル・グッド団体が世界を大きく変えることを可能にします。 ImportOmaticの詳細
Omaticは、非営利団体やソーシャルグッド団体は、組織の記録システムやさまざまなソースのソフトウェア・アプリケーションとの間で、連携されていないデータを統合して単一化することができます。Omaticにより、メールマーケティングからピア・ツー・ピア、オンライン・ギビング、および総勘定元帳 (GL) 転記まで、ポイント・ツー・ポイント統合または統合エコシステム全体を作成できます。最新で、クリーン、完全なデータは、明確な洞察につながり、ミッションの生命線となる支援者につながります。 ImportOmaticの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Zoho CRMは、包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを企業に提供します。
Zoho CRMは、小企業から大企業まで、さまざまな規模の企業に包括的な顧客関係ライフサイクル管理ソリューションを提供します。1つのシステムで、組織全体のセールス、マーケティング、カスタマー・サポートおよびサービス、在庫を一元管理することができます。 Zoho CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Bloomerang’s donor management software helps fundraisers save more time, raise more funds, and do more good.
Bloomerang helps nonprofits deliver a better giving experience so they can save time, raise more funds, and create lasting change. With our donor management software, you'll have access to: • Email Marketing Tools • Letters & Mailings Templates • An Integrations Hub • Online Giving Pages & Forms • Peer-to-Peer Fundraising Tools • Reporting & Analytics • Automatic Data Updates Bloomerangの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
DonorPerfect empowers your team to work together, raise more money, and cultivate relationships that keep your mission moving forward.
DonorPerfect is the most comprehensive CRM solution, with everything nonprofits need to manage donations, contacts, receipting, reporting, email, and fundraising initiatives from a single system. This all-in-one solution includes automatic monthly giving, integrated online donation forms, standard and custom reports, Constant Contact email, auction management, and a network of integrated partner solutions. DonorPerfect is ideal for organizations of all sizes. DonorPerfectの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Thousands of small nonprofits rely on Network for Good’s simple and smart fundraising software to cultivate relationships with donors a
Reach your fundraising goals, connect with supporters, and advance your mission with Network for Good's all-in-one fundraising software. Built for small and growing nonprofits, only Network for Good is designed to help you become a better fundraiser. Get donor management, powerful communication tools, online fundraising features, and more—all in one integrated software. Plus, our best-in-class onboarding, customer service, and data migration are always included. Network for Goodの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Engage donors, plan events, manage memberships, track volunteers, and more with the best all-in-one cloud-based software.
Change the way you work with Neon CRM, cloud-based fundraising and donor database designed to build and support lasting relationships with those that support your mission. Neon CRM streamlines and automates the time consuming manual efforts, so you can focus on what matters most, your organization's impact. Built-in event & volunteer management, reporting, online store capabilities, automated receipting, 50+ software integrations - with Neon CRM, you get all-in-one and then some. Neon CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Fundraising solution that helps you communicate with your constituents and make better decisions.
Raisers Edge NXT is a smart, cloud fundraising solution built to help nonprofits achieve sustainable growth. It's a total solution that includes all the tools needed to be successful on one platform and one simple subscription price. This includes data enrichment services, event management, and social and email marketing tools, online donations, flexible reporting and actionable analytics. Raisers Edge NXT pulls together your processes and people to move your entire mission forward. Blackbaud Raiser's Edge NXTの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
非営利団体向けの柔軟なCRMです。メンバー、サポーター、ボランティア、寄付者を管理・追跡し、チーム・コラボレーションを可能にします。
Really Simple SystemsのCRMでは、総合的なエコシステムを立ち上げ、構成メンバーとの関係を構築することができます。ステークホルダーを管理し、ライフサイクルを通して寄付者を追跡することができます。統合されたマーケティング・ツールを使用して、コミュニティ・ネットワークを構築し、エンゲージメントを高め、感謝の気持ちを示すことができます。セットアップが簡単で、使いやすい、手頃な価格のCRMソリューションです。組織に合わせてカスタマイズすることができ、成長に合わせて拡張することも可能です。 Really Simple Systems CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Online donor management software that tracks all of your nonprofit's data. Includes online forms, mass email, and QB integration.
Discover why thousands of nonprofits have trusted DonorSnap for over a decade. DonorSnap is an all-in-one CRM for nonprofits. Save countless administrative hours with time-saving tools and integrations. Take your fundraising to the next level with robust reporting and communication tools. Pricing starts at $39 per month. Try DonorSnap with your own data risk-free for 30 days. DonorSnapの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
The best CRM for non-profits. Helps you with Clients, Sales, and Projects. It's great because it sits right inside Outlook.
The best CRM Add-in for Outlook, also available as a web app and on iOS / Android. It helps manage Customers, Sales, Projects, and Email Campaigns. With eWay-CRM, you can share your Outlook with your team, track communication history, plan follow-ups, automate company processes and thus, run your business efficiently. The software is also highly customizable - it allows you to create user fields, design form layouts, customize workflows and user permissions. eWay-CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
With Kindful, you can amplify your fundraising, simplify your donor management, and maximize your impact.
Kindful's fundraising and donor management software will help you understand your donors like never before. Kindful helps you build deeper relationships with your donors and keeps you from wasting time on administrative tasks. Kindful provides donor management, fundraising tools, donor communication, tracking & reporting, and more! You're changing the world, and you should be able to rely on partners who are not only experts in their field but who also care about your mission. Kindfulの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Little Green Light is an affordable, cloud-based nonprofit CRM with donor management and fundraising capabilities.
Little Green Light is an affordable nonprofit CRM with donor management and fundraising features that can be customized to fit the needs of your nonprofit thanks to a wide array of software that can be integrated with the platform. We understand the hard work that goes into donor management, fundraising, and growing a nonprofit, so we offer a full suite of tools at a very affordable price. Little Green Lightの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Salsa unifies constituent relationship management & online supporter engagement on one powerful, easy-to-use platform for nonprofits.
Salsa CRM is used by thousands of nonprofits every day to build rich supporter profiles, track all donations & donor interactions, create direct mail fundraising appeals, and easily view data with fundraising dashboards and flexible query tools. Our single platform provides an easy-to-use email builder, powerful mail merge, support for direct mail campaigns and more. G2 Crowd ranks Salsa CRM as a Top Performer in the Non Profit CRM category. Salsa CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications.
Keela is a fundraising CRM that unifies fundraising and donor communications. Keela’s uniquely powerful solution bridges the gap between fundraising and comms, allowing nonprofits to improve donor relations through targeted, multi-channel approaches. Keela's platform allows you to pull critical donor information directly from your CRM into your donor communications, so you know who to ask for a donation, the best time to ask them, and the perfect amount to ask for. Keelaの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
AssoConnect is an all-in-one online CRM software that serves nonprofit organizations of all shapes, sizes, and sectors.
AssoConnect est une plateforme web qui permet de gérer son association entièrement en ligne, sans besoin de compétence technique. Utilisée par +50 000 responsables associatifs, AssoConnect aide les associations à changer le monde. Comptabilité, collecte de dons, gestion des adhésions, communication, billetterie, site internet… Gestion d’association de A à Z Simple d’utilisation, accessible à tous Gain de temps pour les bénévoles AssoConnectの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Tithe.ly was built with nonprofit church's in mind and will provide you wit the resources you need to manage your church. Signup today!
Managing your church or non-profit is no joke. Keeping track of volunteers, preparing for your weekly services, and managing your organization's finances is a tall task. Introducing Tithe.ly Church Management CRM that will help you manage your church, engage your community, and increase giving. And you can now do this with all one tool! Get started today and schedule a demo with one of our specialists. Tithe.lyの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Aplos Nonprofit CRM provides relationship management, engagement tools, email marketing, online giving, a member portal & more.
Over 40,000 high-impact nonprofits choose Aplos Software to manage their donors, contacts, and volunteers. Aplos Nonprofit CRM provides relationship management, engagement tools, email marketing, online giving, a member portal & more – all tied into a best-in-class nonprofit accounting system. Aplosの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
CRM、ソーシャル・ネットワークおよびメールでのマーケティング、タスク・プロジェクト管理、チケット管理、アンケート用ツールを組み合わせたセールスおよびマーケティング・ソリューションです。
GreenRopeの完全な顧客関係管理 (CRM) およびマーケティング自動化は、チームがより少ないリソースでより多くのことを行うための包括的なソリューションです。セールス、マーケティング、そしてオペレーションが同じシステムに組み込まれているので、無駄のないデータ駆動型のチーム体制を実現できます。コラボレーションを強化し、販売を促進してより良い関係を構築し、最適化されたオムニチャネルの顧客体験を提供します。 GreenRopeの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
amoCRMは、世界初のメッセージ駆動型顧客関係管理 (CRM) です。これには、セールス・パイプライン、リード追跡、およびマルチチャネル通信などの機能が搭載されています。
非営利組織および資金調達関連のユーザーを念頭に構築されたamoCRMは、ミッションに関するメッセージを正確に伝えるために最適です。マルチチャネル通信は、CRMから直接メッセンジャー、電子メール、および電話を通じて会話するために役立ちます。そうすることで、見込み客との個々のやり取りがパーソナライズされた1対1の対話になります。分析、レポート、および自動化機能により、キャンペーンを完全に管理することが可能になります。 amoCRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
The Sales CRM With Marketing Suite That Builds Rapport With You. CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, And More.
98% of customers rate VipeCloud's Value For Money at 4 stars and above! VipeCloud is the Sales CRM with Marketing Suite that builds rapport with you. Our All-In-One solution includes CRM, Email Marketing, Social Posting, Texting, Video Email, Integrations, and More. With VipeCloud's single solution + rapport building, your Non Profit will increase efficiency and accelerate growth. It's no surprise 99% of customers rate our support at 4+ stars. VipeCloudの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Eleo is designed with new and seasoned fundraisers in mind.
Eleo is designed for new and seasoned fundraisers. Complete with every feature, integration, and report you need to build strong relationships with your donors. Send effective communications and analyze your fundraising efforts. Eleo comes equipped with event, volunteer, membership and grant modules. Pricing starts at $39/month for up to 2,500 contacts and includes live support, trainings, data import, & more. Eleoの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
EveryAction - a unified nonprofit CRM solution built to increase efficiency, optimize multichannel fundraising, & advance your mission.
Simplify your work and maximize your impact. Eliminate data silos and run automated omni-channel campaigns by combining fundraising, digital and organizing tools in one powerful platform. EveryAction's unified nonprofit CRM gives you a 360-degree understanding of your donors and supporters with best-in-class fundraising, membership, advocacy, and analytics tools. Built and supported by nonprofit experts, EveryAction's mission is to support your mission. EveryActionの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Manage your entire nonprofit with a single CRM! Get all the functionality you need, plus donation webpages & build-in email marketing.
Manage your entire nonprofit with a single CRM! Choose the Add-on options you need, including Memberships, Case Management, Grant Management and more to create a solution tailored for your exact needs. Sumac also offers donation webpages, build-in email marketing tools, and it integrates with your accounting software. If you manage unique programs and services, Sumac has a Custom Add-on that we'll configure to meet your exact needs. Sumacの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Givebutter is a free fundraising platform bringing together everything changemakers need to successfully raise funds for good causes.
Givebutter is the #1 rated fundraising platform on G2, powering $300m+ in donations for more than a million changemakers worldwide. Nonprofits use Givebutter to replace multiple categories of tools, including donation forms, fundraisers, events, donor management (CRM), email, texting, and more. Instead of charging a traditional SaaS subscription fee, Givebutter is completely free to use with a 100% transparent tip-or-fee model. Givebutter has been certified as a Great Place to Work in 2022. Givebutterの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
ClearView CRM helps nonprofits grow donations, boost engagement and manage every aspect of multichannel fundraising.
Raise more and stress less with ClearView CRM, ClearView delivers a single source of accurate data and industry-leading tools to create and deliver high-impact targeted campaigns and raise more funds across every channel. Leading nonprofits including Dana-Farber Cancer Institute, AARP Foundation, Hadassah, Juvenile Diabetes Research Foundation, Catholic Relief Services, Lincoln Center and Rothko Chapel rely on ClearView as a trusted partner in fundraising. ClearView CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
iMIS is purpose-built for the way you work and designed for the unique needs of association and membership management.
iMIS is purpose-built for the way you work, as the world’s only Engagement Management System (EMS), designed to meet the unique management needs of association and membership management. Enjoy all the features you need to effectively manage your organization plus a powerful API with 100s of proven integrations, easy to use dashboards and reports, and an optional Web CMS. Powered by Microsoft Azure, the world’s #1 cloud computing platform, iMIS provides automatic upgrades and peak performance. iMISの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Efficyは、完全な顧客関係管理 (CRM) プラットフォームを提供するヨーロッパの出版社です。
Efficyは、完全な顧客関係管理 (CRM) プラットフォームを提供するヨーロッパの出版社です。 柔軟でオープン、かつコラボレーション可能で、SaaSまたはオンプレミス・モードで使用できるソリューションを提供します。 中小企業から大企業、公共機関まで、B2BやB2Cの経営課題に最適なコストで対応します。 チームは、日常的に顧客10,500社のデジタル移行をサポートしています。 Efficy CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Ontraport is a CRM and automation platform that empowers businesses to grow faster and deliver more value to their customers.
Ontraport is a no-code business software that empowers service businesses to systemize and scale. Ontraport manages and automates the entire buying cycle, resulting in faster growth while freeing up business owners and teams to deliver more customer value. Ontraport’s full set of marketing, sales and business operations features include CRM, automation, payments, sales pipeline, web apps, tracking, email and SMS, landing pages, and membership sites. Ontraportの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Make donations to your organization quickly and easily. Trusted by over 55,000 charities & places of worship around the world.
Givelify is a mobile- and web-based donation management solution designed to help places of worship and nonprofit organizations connect with multiple donors to receive charity funds. The white-label platform enables businesses to create offerings, set fundraising goals, and track donations using a centralized dashboard. It offers an analytics dashboard, which enables administrators to build personalized campaigns for annual giving and other fund drives and gain insights into giving trends. Givelifyの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Used by organizations to manage their memberships, integrate their other SaaS platforms, & automate their critical tasks.
Join It is a membership management service that enables organizations to effectively keep track, manage, and grow their community. At our core, we provide a simple database and dashboard interface for organization leaders to monitor developments in their membership. We then integrate this database context with best in class service providers to automate other essential components of an organization, like payment processing, email communication, and event organization. Join Itの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Arreva's ExceedFurther, All-in-One, Cloud-based, Fundraising and Donor Relationship Management Software streamlines your nonprofit.
Arreva is the trusted advisor and market leader of fundraising and donor relationship management software. Tech with Purpose, Driven by Cause. Arreva's ExceedFurther, All-in-One, Cloud-based, Fundraising and Donor Relationship Management Software streamlines your nonprofit and helps you transform fundraising, cultivate and engage donors, and build awareness so you can spend less time on tasks and more time making a difference ExceedFurtherの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Funraise provides nonprofit CRM tech to build your nonprofit's movement & make enterprise-size impact. Get started for Free!
Funraise provides exceptional, friendly digital fundraising technology. Built with innovation and nonprofit experience, Funraise's state-of-the-art nonprofit CRM integrates every critical aspect of fundraising management into a single platform, making it fun to create lasting impact with nonprofit-first technology. Experience why organizations like United Nations HCR and National Wildlife Federation trust Funraise to power their fundraising. Because your cause is our cause. Funraiseの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Trail Blazer is an all-in-one donor management and fundraising CRM for small, medium, and large nonprofit organizations.
Trail Blazer's Nonprofit Manager is a complete, integrated solution for fundraising, donor management, and outreach. Organize your donor information to make targeted outreach easy. It's comprehensive, agile and accessible from any computer or mobile device. Track just about everything...donor relationships, pledges, donations, etc. Seamless integration with your website including online donations, event RSVPs, volunteer registrations and more. Call for a free demo today. Trail Blazer Non-Profit Managerの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Focus on Ministry, Not Money.
Get an online giving solution that's simple for donors and a breeze to manage. Youll see a real-time picture of your churchs incoming financial gifts, and empower your members to give from anywhere. Faithlife Givingの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
A cloud-based donor management software that provides robust, user-friendly tools for nonprofits of all sizes.
A cloud-based donor management software that provides robust, user-friendly tools for nonprofits of all sizes. Charityproudの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Comprehensive web-based fundraising CRM solution with integrated on-line donor portal and e-marketing for medium to large nonprofits.
Agilon's web-based donor management CRM solution helps mid to large nonprofits take their fundraising to the next level. A complete Donor Management System with integrated on-line donor portal and e-marketing, Agilon's ONE suite of modules seamlessly share information and manage workflow to improve your fundraising results. ONE increases your efficiency in managing relationships, contributions, memberships, events, capital campaigns, stewardship and more. Agilon One Donor CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Rakletは、メンバーを管理し、コミュニティとのエンゲージメントを高めることができるオールインワンの非営利団体向けCRMです。
Rakletは、組織が会員を簡単に管理できるオールインワンの非営利団体管理ソフトウェアです。 強力なCRMにより、会員プランとカスタマイズされた申請フォームを作成することができます。Rakletで簡単に会員を管理することができます。資金調達キャンペーンを作成し、簡単に寄付を集めることができます。また、イベントやディスカッション・ボードを作成したり、プライベートなメッセージを送信したりして、会員のエンゲージメントを高めることもできます。 Rakletは、あらゆる規模の非営利団体に必要なツールを提供します。 Rakletの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Robust fundraising and supporter management tools to maximize engagement and outreach efforts for large, enterprise-level organizations
Blackbaud CRM is a cloud fundraising and relationship management solution built on Microsoft Azure specifically for enterprise-level fundraising and marketing needs. Its advanced technology will streamline your data and reporting processesincreasing operational efficiencyand provide insight to every stage of the constituent lifecycle, helping you attract new supporters, engage them with the right communications according to their unique preferences, and grow their impact on your mission. Blackbaud CRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Case management solution supporting nonprofit, human service & agencies manage clients, track services & evaluate community impact.
CaseWorthy is a leading Case Management Solution for Human Services agencies. Our software is highly customer-centric serving both nonprofit and government sectors. We offer both an Enterprise solution for larger organizations, and a compact solution called, CaseBuddy, for smaller organizations and/or single programs. Both allow you to collect, consolidate and report on data within a secure, easy-to-use dashboard to accurately report on a programs' impact to drive the best outcomes for clients. CaseWorthyの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Build action-focused websites, manage volunteers and fundraising, and handle email, events, and social outreach all in one place.
The NationBuilder platform powers thousands of nonprofits around the world. Engage your supporters, volunteers, and donors when it matters most using one intuitive system. This includes a fully integrated website and supporter database, streamlined fundraising, and advanced email and texting. Bring your supporters to life with dynamic profiles that update with every interaction. Now trusted by 9,000 customers in 112 countries. NationBuilderの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
GiftWork is a cloud-based CRM software specifically designed for non-profits.
GiftWork is a cloud-based CRM software specifically designed for non-profits. It offers users tools such as volunteer management, reports & analytics, campaigns, donor management and many more. GiftWorksの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Organizations of all sizes that are looking for a cloud solution to manage their mission.
Nonprofit Cloud connects all the functions of your organization, on one integrated platform, helping you become digital-first and expand the reach and impact of your organization. Unify your fundraising, program management, marketing and grant making teams to deliver experiences that surpass the expectations of today’s digital stakeholders and drive next level change and impact. Salesforce.org Nonprofit Cloudの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
非営利組織やその他の民間組織のニーズを満たすWebベースのオープンソース顧客関係管理 (CRM)。使いやすく、カスタマイズや拡張も簡単です。
独自のコンテンツ管理システム (CMS) を確立し、Drupal、WordPress、またはJoomlaに統合できるCRMソフトウェア。CiviCRMは世界中の何千人もの人々によってサポートされていて、完全なカスタマイズや拡張が可能です。さまざまなプラットフォームやデバイスでシームレスに動作し、高い品質と信頼性を備えた使いやすいソフトウェア機能が搭載されています。 CiviCRMの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Easy to use, jargon free, modern CRM where your data lives securely in the cloud. Flexible enough for anything. No developers required.
Beacon is the modern CRM for charities. We're a platform that's easy to use, and is flexible enough to handle any kind of data you're looking to store. There's nothing to install, and definitely no developers required! Beaconの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理
Fonzip offers all the fundraising and CRM features that non-profit organizations need in one all-in-one app. Try 1 month free.
Fonzip offers all digital fundraising and CRM features that any association, foundation, alumni or professional organization needs as a single all-inclusive application. You can try it for free for 1 month now. Data security, ease of use and fair and accessible pricing model are our priorities. We support all of this with real-time and live unrivaled customer support. Start improving your relationships with your donors or members and of course your financial resources now with Fonzip. Fonzipの詳細

機能

  • ドナー管理
  • 資金調達管理
  • メール・マーケティング
  • イベント管理
  • ボランティア管理
  • 連絡先管理